Stranica 46 od 75
Poslato: Sre Jul 18, 2007 7:38 am
od superfly tnt
sve je vec ispricano po vise puta, pa je ljudima vec dosta, ostalo je jos samo brbljanje u zadnjoj klupi. doktorirali smo sektamobil.
istina i ja slabije pisem, prevruce je za sjedenje pred kompom. prevruce je za ista radit na autu pa se nema ni ocemu pisat. ali eto kad je Frish vec tako nadobudan da malo vratim temu. jel bi mogao negdje iskopat sliku svog ispuha, tj lonac me zanima, da ne trazim po ovih 100 i nesto stranica.
Poslato: Sre Jul 18, 2007 8:41 am
od Gost
Poslato: Sre Jul 18, 2007 1:13 pm
od Nigy
Ko bre nista ne radi???
Evo juce resih da zamenim anlaser. Jos od pred skup u Madjarskoj je krenuo sporadicno da otkazuje poslusnost kad se ugreje. Pre 2 dana je potpuno stao.
LM, skidoh anlaser sa trubaljke (relativno 'lako' jer je vec usisna sa interkulerom bila skinuta) - proces od otpilike sat ipo vremena (zapekao jedan sraf, a nikako mu kvalitetno prici od protivpozarnog zida).
Zatim kretoh u skidaje usisne grane na TS-u da bih skapirao da to znaci i ispustanje rashladne tecnosti, pa resih da se zlopatim samo sa skinutim filterom vazduha (i nakacenim delovima).
Hebote!
Skidanje i vracaje drugog je potrajalo preko 4 sata aktivnog rada! Ruke su mi pune masnica i ogrebotina!
Mali savet - ako imate rucerde i ne pokusavajte da ih isprovlacite na ovaj nacin!
Kada je sve vraceno i ispovezano, ljuc, okret i ... NISTA!

:paleconfused:
Na kraju se ispostavi da je u pitanju buksna i da je, i pored toga sto je davala struju kad je proveravana sa glinericom, imala prekid u kablu kada se navce na mesto.
Sada izgledam kao da sam se tukao sa biljkom mesozderkom koju je neko zalivao katranom! :p
@ jim_mojo
Ja svoju vozim na dnevnoj bazi po BG asfaltu i predjem od 40 do 100km. Ne pomisljam da je menjam za ekonomicnije vozilo iako mi potrosnja po gradu prosecno ide oko 17l na 100km (oni koji su me videli u gradu znaju zasto).
@ superfly tnt
Moja iskustva - Lonci su za kuvanje, za izduv su cevi!

Poslato: Sre Jul 18, 2007 2:27 pm
od vojaalfa
Pravo da vam kazem ja u zadnje vreme i nemam vremena da uzivam u svojoj sektasici mada sam potrosio 5 dana da joj ugradim klimu. Slike od tog mucenickog rada cu postaviti kasnije. Branik i krilo cu tek da menjam a za sredjivanje menjaca nemam volje tako da sam ga oterao kod majstora. Takodje sam pre par dana menjao i vodenu pumpu koja je pocela da se cuje ali bez obzira na sve to prija kad sednete u svoj auto koji sami odrzavate i koji vam zauzvrat pruzi mnogo vise. Juce mi je jedan vlasnik bele 156-tice 1.9 jtd (nasli smo se kod tog majstora), malo pohvalio auto, kad je otvorio vrata rekao pa ovde mirise na novo. Tako da sam ja sada mnogo srecan zbog toga.
Poslato: Sre Jul 18, 2007 3:35 pm
od Gost
Mora
Poslato: Sre Jul 18, 2007 4:26 pm
od Viper
A u kakav top ala ce to da gruva.

Poslato: Sre Jul 18, 2007 4:57 pm
od Gost
Sekta je zivnula,
Fris stvarno bi mogao malo cesce da se bunis.
Sto niste ispolirali taj top, bar taj deo sto se vidi.
A ta mracna boja svakoj 75 stoji mracno.
Nego reci ti meni kolika je razlika(klipovi, klipnjace, menjac...) izmedju 1.8 i 1.8 turbo.
Interesuje me razlika u mehanici i koja je turbina u pitanju?
Pozz
P.S. Jos jedna Alfa 75 je promenila vlasnika ali jos nije vreme da se to obelodani

Poslato: Sre Jul 18, 2007 8:11 pm
od superfly tnt
nemogu ocijenit koliko je dugacak lonac, ali pretpostavljam da si ga nagurao izmedju srednjeg mosta i zadnjeg onako na knap . jel to oko 60cm? nesto takvo cu izgleda i ja izmislit samo ce izlaz bit na drufu stranu (pumpa goriva)
btw koliko dodju rubovi kod vas i jel ima za kupit i unutranji , ili si uzeo dva vanjska pa nek limar kemija .
Nigy napisao:
@ superfly tnt
Moja iskustva - Lonci su za kuvanje, za izduv su cevi!

slazem se i ja, neki kazu da se na plin kuha, na dizl ore a na benzin vozi , pa iako su se kuha sa loncima i plinom meni ne smeta. plin da mi ne izbije pare iz djepa ,a lonci da mi skinu pandure s vrata.
Poslato: Sre Jul 18, 2007 10:27 pm
od Gost
Ma svi smo mi tu ,samo ubi ova vrucina pa se nikom nista ne radi.Nego kakav je zvuk sa ovim izduvom sa strane?Valjda nije previse bucno S obzirom da vozim i cerkicu.Ja sam razmisljao onecemu takvom samo sto bi kod mene to islo sa obe strane,a opet zao mi da skidam prohromski izduv.
Poslato: Sre Jul 18, 2007 10:34 pm
od Gost
TOKYO napisao:Ja u mojoj v6 nemam nista osim zadnjeg lonca protocnog,buka je uzasna za put,ali u gradu je ok,konstantno izaziva poglede
Ja sam stavio srednji protocni na mestu gde je bio katalizator a zadnji prigusni da malo umiri zvuk. I jedan i drugi lonac su mali. Auto je mnogo mirniji a na vecim obrtajima samo prede.
ps. sekta se zagrejava. Skupljam delove lagano da stavim ts menjac. Dakle treba mi korpa, lamela, menjac TS i poluosovina. Ako nekom ispadne nesto neka javi. Ceo postupak rada cu da slikam i okacim. Pozz
Poslato: Sre Jul 18, 2007 11:08 pm
od Gost
superfly tnt napisao:nemogu ocijenit koliko je dugacak lonac, ali pretpostavljam da si ga nagurao izmedju srednjeg mosta i zadnjeg onako na knap . jel to oko 60cm? nesto takvo cu izgleda i ja izmislit samo ce izlaz bit na drufu stranu (pumpa goriva)
btw koliko dodju rubovi kod vas i jel ima za kupit i unutranji , ili si uzeo dva vanjska pa nek limar kemija .
Bio si veoma blizu, lonac je du
Poslato: Sre Jul 18, 2007 11:46 pm
od Nigy
@ bojan77
Ne mozes porediti turbo sa atmosfercem jer turbina dosta prigusi zvuk.
@ superfly tnt
Ma sala, bez zadnjeg lonca je uzasno bucna, ali nisam hteo da dam 55? za neku budzevinu od lonca, pa sam stavio cev za 8?.

Poslato: Čet Jul 19, 2007 12:42 pm
od JaMaL
Bez zadnjeg je uzasno bucna...
Treba da cujes moju... duva na dihtunzima izduvne grane, oba, i na prednjem loncu

e to je bucno... na 2500 vec ne mogu da cujem telefon kako zvoni niti da pricam u kolima, a preko 3000 ljudi me kunu u drugoj opstini...
kad smo vec kod auspuha... ja radim na malo skupljoj ideji posto moram sve da menjam vec napred... da stavim nove izduvne i odatle uradim samo cevi levo i desno bez spajanja i sa .loncima. od nekog Kawasakija 1100 ili 1300 na krajevima samo kod svakog tocka... cisto da malo prigushim zvuk... jednino nismo sigurni (ortak i ja koji razglabamo o toj suludoj ideji) da li ce ti lonci... prigushivaci raditi posao i koliko... ili da pravim prigusivace *2 mali na pocetku i veci na kraju da bi koliko-toliko ublazio zvuk izduva koji ce imati 1,2 m ceo...
Ne pomisljam da je menjam za ekonomicnije vozilo iako mi potrosnja po gradu prosecno ide oko 17l na 100km
hehe nisam mislio na protrosnju... 17l je ok... Vozio sam ladu 1.6 koja je trosila 19l a isla kao da trosi 3l... tako da... kad sam rekao ekonomicnost mislio sam na cenu odrzavanja i delova i njihovu laganu nedostupnost sem po otpadima kojih je kod nas realno malo... kao i sektomobila... Sto se potrosnje tice to je ok za 2.0 meni trosi 12 po gradu normalne voznje i ko zna koliko kada se zgazi... realno na 6000 bi trebala da guta 22-23... tako da... niko ne kupuje 2.0 alfu zbog ekonomicnosti potrosnje....
Poslato: Čet Jul 19, 2007 12:56 pm
od Nigy
Poenta je bila da je zadnji lonac bio poslednji preostao na kolima...
A lonce sam poceo da izbacujem kada mi se raspala izduvna grana (gusani deo), i posle takve voznje od jedno 2 nedelje, stavih druge i skinuh protocni lonac (prvi). Zatim je prolupao srednji pa je zamenjen fleksibilnom cevi. A dan pred skup u NS sam isao da zamenim zadnji lonac koji je poceo da zvrnda (neko je na skupu u BG kad sam kresnuo makinu rekao - 'Bez'te, ovo ce da se raspadne', i malo je falilo da mu izadjem i oglodjem ushi

). Posto je bilo na brzaka, a trazili mi 4.5k din za zamenu nekim krs nabudzenim loncem, ja skinuo i zadnji.
Sto se tice 'projekta', konsultuj se prvo sa nekim ko ce da ti unaped kaze sta ces dobiti kao rezultat (imas ih u delu foruma sa prodavnicama i popustima).
Poslato: Čet Jul 19, 2007 1:12 pm
od Gost
@ jim_mojo -Imam druga koji drzi auspuh servis i proizvodnju auspuha. Moze da ti napravi sta hoces i sto je najbitnije nije skup. Ako hoces zovi pa da odemo da ti pogleda i kaze sta da uradis. Pozz
Poslato: Pet Jul 20, 2007 12:21 am
od JaMaL
OK, imamo deal, samo da nadjem 1-4 izduvnu i to je to...
thx u svakom slucaju
Poslato: Sub Jul 21, 2007 10:46 am
od Gost
Mala molba ,treba mi broj onog otpada u Mrcajevcima kod Cacka.
Poslato: Sub Jul 21, 2007 12:26 pm
od Gost
Sabac: 064/35 10 222,Tesic,
NS /Futog/:o21/895 401,
Bg: 063/356 156,Tosin Bunar
011/8063 445,
011/2758 377,
Vlaski do/Pozarevac:
012/276 244,064/117 26 83,
Ibarska mag./vreoci-Lazarevac:
064/422 87 45 Nesa,063/321 567 Ivan,
Cacak:
063/697 937 Njegos,064/18 80 813 Ivan,
Poslato: Pon Jul 23, 2007 8:40 pm
od Gost
Hvala za brojeve.Danas je iskrsao jedan mali problem.Izgleda da mi je crk`o relej za pumpu za gorivo.Dali neko zna kakve su cene polovnih releja i dali pasuje sa nekog drugog auta.Broj je 0 332 514 127 - kombinovani relej.Mada ja i neznam sta je kombinovani.
Poslato: Pon Jul 23, 2007 9:33 pm
od ljube-kugla
Poslato: Uto Jul 24, 2007 2:10 am
od Gost
bojan77 napisao:Hvala za brojeve.Danas je iskrsao jedan mali problem.Izgleda da mi je crk`o relej za pumpu za gorivo.Dali neko zna kakve su cene polovnih releja i dali pasuje sa nekog drugog auta.Broj je 0 332 514 127 - kombinovani relej.Mada ja i neznam sta je kombinovani.
Zajeb, nije ga lako na
Poslato: Uto Jul 24, 2007 8:45 am
od Nigy
Sto se releja tice, vodi racuna.
Ja sam sjurio neke nove koji su imali iste oznake i namontirao ih. Sve je lepo sljakalo. Jedino je makina konstantno gubila struju. Za nedelju dana ne vozenja, akumulator bi bio potpuno prazan (istina, posto sam je vozio skoro svaki dan, to se retko desavalo). Promenio sam dva akumulatora, misleci da je problem u punjenju (mada je provaravano i sve je delovalo OK). Onda sam sumnjao na alarm.
Tako je i otisla sledecem vlasniku koji je terao kod kod raznih elektricara i niko nije uspeo da provali u cemu je problem. Onda je neko pogledao releje, rekao da su to za BMW i da, i pored toga sto nose iste oznake, nisu isti, i posle zamene sa originalnim polovnim, problem je nestao...

Poslato: Uto Jul 24, 2007 7:49 pm
od Gost
Lazna uzbuna.Uopste nije bio relej .Otvorili smo ga i ispostavilo se da mu nista ne fali.Onda smo proverili pumpu,osigurace i elektricne instalacije.Ispostavilo se da dzek ispod zadnjeg sedista nije imao dobar kontakt.
Poslato: Sre Jul 25, 2007 12:04 am
od Gost
To se zove lijepa vijest

Poslato: Sre Jul 25, 2007 11:34 am
od superfly tnt
bojan77 napisao:Lazna uzbuna.Uopste nije bio relej .Otvorili smo ga i ispostavilo se da mu nista ne fali.Onda smo proverili pumpu,osigurace i elektricne instalacije.Ispostavilo se da dzek ispod zadnjeg sedista nije imao dobar kontakt.
imali ste srece ovaj puta
