Stranica 45 od 155
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Jan 23, 2012 9:04 am
od Flavio
Ako je sonda-zameni je pa ugradi LCS.Nije nova sonda 100 dukata

(nego 30-ak e čini mi se)

.
Da se ne zavlačiš ispod auta,konektori od sonde treba da budu na požarnom zidu,između glavnog leptira i servo aparata.Ima 2 kablića,jedan sa 2 bele žile i jedan sa crnom i crno belom žilom.
Ako tu ništa ne saznaš,moraćeš u kanal,da ispratiš instalaciju sonde odatle do same sonde.
Što se tiče nosača usisne grane,mislim da je tu jedini pristup odozdole.Bar ja nisam nikad uspeo da priđem odozgore do ta 2 šrafa (za 13 ključ).
Treba ti 13 naglavak za gedoru,nastavak od 50-60cm i poluga (ili krckalica) i onda odozdole pristup

.
LM,da te utešim malo

po ovom pitanju.Meni su ta 2 šrafa oduvek malo labava.Kad su mi se dešavale detonacije plina ta labavost je dobrodošla da amortizuje udar eksplozije.Jeste da sam posle toga imao više posla da sve vratim nazad ali sam zato imao malo oštećenje delova.
Garave sveće,povećana potrošnja i nestabilan ler mogu značiti i da je "protokomer" počeo da zeza

.
Mada,pošto je ler još nestabilan i na plinu,moguće da još vuče falš.
Dobra mesta za falširanje su tamo gde glavno crevo usisa (ono veliko) naleže na usisnu granu i na protokomer tj. sigurnosnu klapnu!
To je često problem jer se crevo maximalno sabija i teško uglavljuje kako treba baš zbog dotične klapne.
Takođe,treba detaljno proveriti da to isto crevo,kao i one 4 malae gume na grani nisu bušne,porozne itd. pa tu vuče falš a ne vidi se na prvi pogled.
Sve je to već prilično staro pa i nije čudno da bude i nešto od toga

...
Koliki ti je ler ?
By default,na 1.7 i 1.8 ler je 840 + - 50 rpm .
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Jan 23, 2012 8:53 pm
od mali radojica
hehehhe eto i da nešto labavo može da bude korisno

ok, neću to dotezati dok ne uradim sve ostalo.
za sondu si me obradovao, čitao sam po forumu i u glavi mi je neka cifra od 7-8000. hvala za savet u vezi lokacije samiih džekova
hmm, ler je na nekih 900-950obr na benzinu i 750-800 na plinu, onda odjednom padne za 200obr, radi tako 2-3 sekunde i onda lagano digne i opet radi stabilno neko vreme. nema zaletanja motora i sl.
zaboravih da napišem da sam zamenio "paštete" na poprečnom nosaču motora tzv koska. imao sam nedoumica oko dimenzija pa da napišem da su obe paštete iste, spoljni prečnik je 40mm a unutrašnji 10mm. u pitanju je 1.7 motor. inače onaj metalni deo nosača koji nosu jednu paštetu je jako mekan i sama cevčica se jako lako savija i ulubljuje tako da treba biti oprezan.

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Jan 23, 2012 10:10 pm
od OMP
unverzalne sonde su 50ak eura NTK a Bosch je oko 70 cini mi se, mozda i vise, a ako hoces sonde bas za odredjeni tip vozila onda su dosta skuplje, mislim preko 100e ali nema potrebe jer ove niverzalne super rade posao bar sto se tice 8v motora
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Jan 23, 2012 11:30 pm
od Flavio
Da,ja sam mislio na univerzalnu NTK.Sećam se da je kod eMa bila nešto oko 32-33 eura ...
Hmmm ... taj ler što pada za 200 rpm

... Mooožda je falš a možda i ne

.
Možda bi bilo zgodno da od nekoga pozajmiš step motor i probaš da li se i sa njime to dešava.
Ako nisi radio,ne bi bilo zgoreg očistiti step motor i glavni leptir od gareži i ostalog shita

.
Ako se rešiš,trebaće ti neki sprej za čišćenje/odmašćivanje kočnica (ili karburatora)

.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Jan 23, 2012 11:34 pm
od gile
Falš vazduh najverovatnije, loš step motorić gasi motor pod opterećenjem na niskim obrtajima, ne na leru.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Jan 24, 2012 10:11 pm
od mali radojica
hmmm, desavalo mi se na plinu i jednom na benzinu da kad krenem prvom pa negde oko 1500rpm kao da motor prekine sa radom na kratko i nastavi normalno, ne trokira ili trza nego samo nastavi. a step motor je menjan. pa sad budi pametan. uglavnom, stari je u gepeku pa ću zameniti i videti zašto je on skinut a ovog ću očistiti. inače osim ovog lera i ovog "trzanja" koje se jako, jako retko pojavi motor ide glatko i vuče dobro.
da ne davim više sa teorijom, javiću se kad budem uradio nešto konkretno. hvala svima na savetima!

Re: problem na alfi 155
Poslato: Sre Jan 25, 2012 3:03 pm
od Flavio
Taj trzaj se javi i kod mene ponekad.Uvek na malom gasu u većem prenosu (između 1.000 i 1.500 rpm max i u 2. pa i 3. brzini).
Dešava se retko ali uopšte ne mogu da provalim u čemu je štos.
Mada,sumnjam da se možda (opet) iz neke lulice izvukao malo kabal od neke svećice.
Imao sam sličan problem pre 2-3 godine a u isto vreme i naš kolega @gaston.Ispostavilo se da je kod obojice bilo ovo.Mada,opet ... tad se trzaj dešavao mnogo češće,mislim i jače a i u 1.brzini ladno,i na gasu do 2.000 rpm (u vožnji).
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sre Jan 25, 2012 6:50 pm
od dixynja
Ljudi,a koje rolere,spanere stavljate,koja marka???Poceli su roleri da mi se cuju i imaju lufta,a zamenjeni su pre 20000 km...Toliko o kvalitetu delova...Ima li neko neku marku za preporuku???
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 07, 2012 12:42 pm
od G0XY
Da li je normalno, da mi se na ovom vremenu zaledi ručna
Ako ostane napolju posle vožnje,zaledi se u roku od 30min.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 07, 2012 12:46 pm
od SCHUMACHER
Normalno je,zato ja moju ne dizem,a i kad je podignem-osjecam da mi ne reaguje...
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 07, 2012 1:25 pm
od djolers4
Hoce to,ja sam se zeznuo samo jednom ove zime na minusu i poludeo sam...po minusu sam skidao zadnje tockove i razradjivao sajlu i zadnja kljesta.Od tada pun namotaj volana na stranu prema nekom zidu i rikverc,bez povlacenja rucne,cak i na nizbrdici-uzbrdici..
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 07, 2012 1:58 pm
od 982026
G0XY napisao:Da li je normalno, da mi se na ovom vremenu zaledi ručna
Ako ostane napolju posle vožnje,zaledi se u roku od 30min.
Redovna pojava. Od prosle zime, vise ne povlacim. Samo menjac u brzinu i to je to. Glavni kriva je ona rebrasta guma na kraju sajle, kod klesta. Ona se pohaba i onda ulazi voda u burzir sajle.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 07, 2012 2:23 pm
od G0XY
Ma ne bih ni ja povlačio ručnu,nego sam bio besan što je auto počeo da mi trokira posle sipanja skupog Evropremijuma na OMV-u.Em im daš pare,em te zaebu ko magarca

...i tako besan parkiram i nabodem ručnu do plafona.
Kad sam posle pola sata krenuo,spustim ručicu,ali se sajla nije vratila.Tako sam drljao jedno 30 na sat 10 minuta,dok se nije odledila.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 07, 2012 2:28 pm
od alfa&omega
Meni rucna ne ledi, a povlacim je redovno iz navike, cak i kad je bilo ovde -19.
Blokira samo ako se ne koristi redovno ili ako udje voda unutar pancira
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 07, 2012 2:57 pm
od alfaskorpion
Standardan problem za ove uslove , ja moje napunim sa uljem dobro razradim i nema vise tog problema ni na -350c

To sam uradio pre dve god i nema blokiranja

Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 07, 2012 2:58 pm
od 982026
Jes' da nema veze sa temom, al' moram.
G0XY napisao:...nego sam bio besan što je auto počeo da mi trokira posle sipanja skupog Evropremijuma na OMV-u.Em im daš pare,em te zaebu ko magarca

...
Skroz te razumem, upravo zato za srbina i nije nista bolje od ZASTAVE.

Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 07, 2012 3:02 pm
od TheWickerMan
MOL ljudi,MOL,sto se zahebavate sa tim poluproduktima

Evropemium 95 na MOLu i polecemo

Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 07, 2012 6:06 pm
od mali radojica
nije problem hladnoća već hladnoća u kombinaciji sa vlagom. onih par dana kad je bio minus a nije pao sneg nisam imao problema sa ručnom. kad je pao sneg odmah na prvoj vožnji je zaledila. sad je ne povlačim dok kombajn ne uđe u njivu.
inače sam u ovoj borbi sa snegom uspeo da nabodem prednji branik u sneg pa je sad još više zinuo. i ovo ide na spisak pa ga rešavam na proleće.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Uto Feb 07, 2012 6:18 pm
od alfaskorpion
Pa normalno da nije samo hladnoca , da bi zaledila potrebna je i voda .
Naulji ti to dobro i zaboravi na taj problem .
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sre Feb 08, 2012 12:14 pm
od dekideki
nove sajle, vucem svaki dan, i opet prvi mraz i - TAK. desava se. od tog dana nisam je povukao nijednom.
odozdo se nabaca u voznji sloj vlage sa puta i to stegne ceo sklop.
za kedere najbolji savet, posle svake voznje suvom krpom prebrisati i gume i delove vrata koji na njih nalezu.
za gorivo, mene OMV moze da vidi samo da svratim na kafu ili po miris za kola. Elp ili EKO. EKO ima 98, njega sipam vec nekoliko puta i odlican je. jedina mana cena 149.9.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sre Feb 08, 2012 3:21 pm
od Santino
Od starih sajli nema nista ako je buzir pukao, opet ce uci vlaga.
Kupiti nove i naliti ulje dok ne iskapa sa druge strane pre montaze, nisu skupe.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Sre Feb 08, 2012 4:14 pm
od Pittatore
Ili uzeti sajle sa mazalicom kod Bobana sajle i redovno podmazivati bez skidanja.

Re: problem na alfi 155
Poslato: Ned Feb 12, 2012 11:54 pm
od Flavio
Srećom,nisam još imao taj prob ali oduvek izbegavam da povučem i ostavim tako na duže.
Koristim ručnu često kao pomoćnu,ne i kao parkirnu kočnicu

.
Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Feb 13, 2012 11:05 am
od OMP
Flavio napisao:
Koristim ručnu često kao
pomoćnu,ne i kao parkirnu kočnicu

.
za laksi ulazak u krivinu i polukruzno na snegu

Re: problem na alfi 155
Poslato: Pon Feb 13, 2012 11:11 am
od G0XY
Extra stvar
