Stranica 44 od 75

Poslato: Sre Maj 14, 2008 10:30 am
od Nigy
Ne treba skidati hladnjak. Nema specijalne procedure. ;)

Proveri kod M-a, mozda je jeftiniji.

Poslato: Sre Maj 14, 2008 1:09 pm
od JaMaL
E je***bip ti onaj mali ku**** dole...

jel ne moze nikako da se skine a da se ne skida tocak sa radilice?

i ako mora koja je to gedora...? velicina...?

:mad:

u upuststvu isto pishe da ne treba, ali... evo slike:

http://i26.tinypic.com/msbtyf.jpg

Poslato: Sre Maj 14, 2008 2:10 pm
od superfly tnt
neznam kome je to uspjelo. obicno skinem remenicu ali ako nemam tu kamionsku gedoru onda ga savinem . ako pukne nista strasno. neki ga cak i rezu. nemoj sad svirat povlacnje na tom malom dreku. lomi ga!

Poslato: Sre Maj 14, 2008 2:24 pm
od Nigy
Ja sam ga skratio sa sechicama... :roll:

Poslato: Sre Maj 14, 2008 4:05 pm
od JaMaL
Odsekao sam ga, nije strasno...

EDIT:

OPET CURI.... aaaaaa... manje ali curi... sutra cu da rasturim creva da vidim sta i kako...

ne znam sta jos moze biti...

Poslato: Sre Maj 14, 2008 8:18 pm
od ljube-kugla
a da nije gore sa termostata,gedora je 36,odvija se pistoljem,odkacis hladnjak dignes ga gore i kroz branik nastavak za gedoru i udri

Poslato: Sre Maj 14, 2008 11:49 pm
od Nigy
Danas sam sredio jedan deo izduvnog sistema. Od srednjeg lonca na dalje je stavljena cev, i na kraju jedan lonac. Downpipe kaparisan, i on se ceka da se postavi, pa posle njega cevka i pletenica da spoji ta dva dela. Uradjeno u VM servisu i sve preporuke za obavljeni posao. :plavi_voli:
Fali jos zavrsetak izduva, al' posto nisu imali onaj pljosnati, ostalo je na meni da vidim sta mi je ciniti - da jurim taj ili da stavim okrugli. :roll:
Evo i kako to sad izgleda:
Slika Slika Slika Slika
Kupio sam i glavni kocioni cilindar, u nadi da ce on resiti blokiranje prednjeg desnog tocka (koje je sad manje izrazeno nego pre skidanja distributora, al' i dalje postoji).
Ono sto me je dovelo u veliku nedoumicu je pozicija kacenja kocionih vodova za prednji i zadnji tok. :?
LM, kod mene, a i na ostale dve, se prednji vodovi kace blize pedali, a zadnji je napred, dok je kod ovog obrnuto. :(
Slika Slika Slika
Sad me zanima da li to tako moze?
Na manualu, koji je pravljen kad je izasla sektasica, su kao kod novog, a mene nesto stra da ne treba mesati pozicije. :?
Da ne dodjem u situaciju da mi prvo blokiraju zadnji tockovi sa skinutim distributorom.
Hajde, pliz, pohitajte sa misljenjima jer se razmisljam da vratim ovaj i trazim drugi.

Poslato: Čet Maj 15, 2008 12:03 am
od superfly tnt
nema veze, postoje i alfini originalni cilidnri sa rupama za prednje kocnice prema napred a zadnje prema pedali. sve ovisi i modelu i godistu. ja osobno nemam neko misljenje o tim zamjenskim cilindrima. a to sta se kaci drukcije ti sad radi problem ako ces koristit distributor. pitaj nekog od sektasa da ti da ona crijeva od cilindra do distributora. drukcija su . a ono crijevo sta ide sa prednjeg desnog tocka ces morat malo jace savit. . mozda mozes i ova mala crijeva izsavijat . ako imas onu verziju sa duzim . ako ne onda si popljugao.

uglavnom stavi prednje na prednje i zadnje na zadnje kako god znas.

edit:evo gledam sliku, mislim da imas srece. moci ces savit dovoljno crijeva jer imas kombinaciju sa duzim crijevima.


najbolje bi bilo da nadjes sa originalnim kacenjem, no ja ih nisam vidio nikad, svi su ovakvi. ustedis si posao oko savijanja crijeva.

Poslato: Čet Maj 15, 2008 12:18 am
od Nigy
Fotka je sa TS-a, na T su kraca i moracu ih ponovo praviti... :?
Mada, nije mi to uzasan problem, samo da ne nastane problem sa kocenjem. :|

Poslato: Čet Maj 15, 2008 12:19 am
od superfly tnt
jim_mojo napisao:Odsekao sam ga, nije strasno...

EDIT:

OPET CURI.... aaaaaa... manje ali curi... sutra cu da rasturim creva da vidim sta i kako...

ne znam sta jos moze biti...
e pa di curi?

Poslato: Čet Maj 15, 2008 12:22 am
od superfly tnt
Nigy napisao:Fotka je sa TS-a, na T su kraca i moracu ih ponovo praviti... :?
Mada, nije mi to uzasan problem, samo da ne nastane problem sa kocenjem. :|
ma samo uzmi od auta koji ima isto kacenje kao novi cilindar. i rjesio si problem. jedino ce ti donje crijevo malo ic pod kutem, malo ce bit knap ali navuce se. bar sam ja uspio.

problem neces imat (tako je konstruiran) ako sve ostalo stima, iako sumnjam da ce to rjesit blokiranje jednog prednjeg kotaca. oba prednja su na istom sistemu i imaju isti tlak. negdje dalje je problem.

Poslato: Čet Maj 15, 2008 8:02 am
od JaMaL
Prednji desni...

pazi i meni se isti tocak prvi blokira... dakle kad legnem na kocnicu naglo taj desni prvi zaskripi... levi veoma tesko... isti problem sam imao jos na 2 automobila... ne alfe doduse ali fiatovih konstrukcija slicnih... i u oba slucaja su bila klesta koja su malo nahvatala naslaga i onda nisu imala lep progresivan hod vec kao krenu malo i onda po vecim pritiskom samo izlete i zablokiraju tocak...

Skinuo sam bio klesta i izvukao klip... uzeo malo smirglu 2000 i lagano 3-4 puta prevukao da skinem naslage sa klipa i unutra cilindra i sve vratio na mesto i onda je sljakalo... nisam jos rasklapao klesta od alfe ali kapiram da je princip isti...

jedina druga stvar koja moze biti jeste da posto je to duze crevo ka desnom tocku imash negde zacepljenje na nekoj krivini ili nesto u tom bakarnom crevu ako ti je slucajno uletela nekada voda unutra ili od kondenzacije i onda toplo-hladno i napravi se kondenz i na kraju oksidira crevo iznutra i blokira tocak pri jacem kocenju a slabije koci pri malom pritisku...

na nekoj staroj ladi sam imao isti problem samo sa levim tockom... menjao sam i to bakarno crevo i klesta i cilindar... i uvek isto... i na kraju sam promenio oba bakarna i gumena creva odjednom i pazio kako ih savijam... to je resilo problem... jedno crevo za sebe je i dalje pravilo sranja valjda zgob razlicitog precnika ili ko zna sta ali oba odjednom i ciscenje klipova i zamena gumica su resila problem...

kocnice su najveca muka kad ne rade kako treba... znam...

Poslato: Čet Maj 15, 2008 12:02 pm
od JaMaL
Inace sredio sam vodu... pumpu, creva...

pumpa je curila dole na dihtungu... ali je i crevo do radijatora curilo pod pritiskom... dakle kada se rasiri pocne da curi... jbg... a stara pumpa... kada je okrecem kao da ima kamencice unutra... :) ona nije bila veliki uzrok curenja kao crevo ali ovako je bolje... sad bar znam da i ona radi kako treba...

crevo naravno da nisam nasao tako da sam stavio od floride, na pumpu pasuje ali je na strani hladnjaka trebala manje intervencija kuvanjem i sirenjem da bi legla... i skracivanje naravno...

tako da je za sada ok... mada vidim da me ceka zamena svih creva da bi to radilo savrseno sve... jer sam na par spojea oko shelni provalio crvene tragove paraflua... tako da pod pritiskom tu pusta malo sigurno...

jel zna neko koliko kostaju ona silikonska creva da se naprave i da li to ima kod nas... znam da na netu ima... posaljem im creva i oni mi naprave silikonska... ali da li to kod nas postoji negde?

Poslato: Pet Maj 16, 2008 2:21 pm
od Gruja
Jime, drugar moj je na sajmu pokupio adresu neke firme sto prodaje goodyear crevca, trebalo bi da su dobra, opet njegov drug je kod njih uzimao za Bravo TD i kaze da su dobra... :|
Ako hoces da ga jurim da nadje tu vizitku pa da vidis da mozda nemaju oni?

Poslato: Pet Maj 16, 2008 2:45 pm
od JaMaL
Extra moze i to... kapiram da ako su ova drzala skoro 20 god... i ta ce dovoljno...

Ajde ako ti nije tesko...

thx

Poslato: Pet Maj 16, 2008 3:13 pm
od Gruja
No frx, pojuricu ga danas, veceras... ;)

Poslato: Pet Maj 16, 2008 10:00 pm
od Gruja
Uf... Evo ovako... Genije je uspeo da izgubi jednu jedinu vizitku koju je trebalo da sacuva!!! A da ne pricam da je zato sacuvao gomilu gluposti poput potrosenih halo kartica i sl.... :mad: :comegetsome: :AR15:
Digao mi je pritisak danas na 300...

Elem, ako je za vajdu setio se otprilike da im je adresa .batajnicki drum ili tako nesto. i da su generalni uvoznici za GY (imaju i maloprodaju) pa sam uz malo guglanja nasao ovo:

Anavi
Surcinski put I V
2607 755
2607 753
info@anavi.co.yu

Jbg, sori :( neznam jel to to, ali mozes da zovnes da ih pitas imaju li sta...

Poslato: Pet Maj 16, 2008 10:39 pm
od JaMaL
E realno sry... i ja sa piglu... imam ovde good year kaisheve... i na njima deklaraciju na kojoj lepo pishe ko je uvoznik...

nisam povezao...

jbg...

Slovenci ih prave...

Poslato: Sub Maj 17, 2008 1:01 am
od superfly tnt
evo jedna pjesma za tokya, ovo je bend koji slusam pa sam se sjetio naseg druga ivana. a i spomonje nesto milano pa reko evo. vrijeme je da kupis jednu milanku opet.

Poslato: Sub Maj 17, 2008 1:04 am
od Gruja
@jim
Onda cool, resili smo dilemu! ;) :cool

Poslato: Pon Maj 19, 2008 11:32 am
od kilson
Zna li neko da li su isti servo pojachivachi na 1.6 1.8 2.0 i 2.0TS motorima (potreban mi je plici)? :(

Poslato: Pon Maj 19, 2008 12:50 pm
od superfly tnt
svi su isti do jedne sitnice. na 1.6 iz serva viri komad na koji se natakne slauf do grane. na ts je rupa sa gumenim dihtungom u koji se turi nekakav plasticni komad i na to onda tek ide slauf do grane. razlike nisam primjetio posto imam u oba TS i jednu i drugu verziju. cak mi se verzija iz 1.6 cini bolja(manja mogucnost da propusti)

Poslato: Pon Maj 19, 2008 1:54 pm
od Nigy
Da, koliko sam upucen, samo se kod V6 razlikuju jerbo obicni ne mogu da stanu... :roll:

Mali update sto se tice fena:
Posto je membrana koja otvara waistgate bila preblizu kucista filtera za vazduh, pri tresenju izazvanom losim putem, isto se otkacilo od lezista, ispao je osigurac koji itvara vratanca i boost je bio skoto atmosferski! :mrgreen:
Slika Slika

Poslato: Pon Maj 19, 2008 4:59 pm
od ljube-kugla
kilson napisao:Zna li neko da li su isti servo pojachivachi na 1.6 1.8 2.0 i 2.0TS motorima (potreban mi je plici)? :(
ja imam ovaj od giuliette,neispitana ispravnost,mozes ga dobiti da probas ako valja,moze i neka razmena,recimo neki LSD
Slika

Poslato: Pon Maj 19, 2008 5:19 pm
od superfly tnt
daj covjece pa imas zenu i djecu a drogirao bi se.