Stranica 43 od 82

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pon Avg 07, 2017 3:51 pm
od 2600
Znaš li koliko je komada otišlo?

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pon Avg 07, 2017 4:08 pm
od Alfanatic
Ne znam tačno, ali nekoliko komada, da se prebroje na prste jedne ili dve ruke, što je za naše pojmove i standard premija :)
U par navrata sam dolazio i nisam zaticao nijedan u salonu, a to se desilo i za vikend obzirom da je prodat beli koga sam imao prilike da razgledam i "opipam". Kako se koji pojavi tako i ode, ima stalnog interesovanja i raspitivanja, a za par dana stiže i jedan crveni koji će biti registrovan. Opet podrazumevano za klasu vozila i naše prilike, svi prodati primerci su 2.2 dizelaši.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pon Avg 07, 2017 4:22 pm
od 2600
Svi 2.2 dizel? A ja mislio da je Stevo interesantan i sa 2.0 benzincima.

U nas nisam čuo da ga je itko kupio. Jednostavno neki zaziru od zastupnika, a prije bi kupili i Volvo XC60.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pon Avg 07, 2017 5:14 pm
od Alfanatic
Da se ja pitam, benzin isključivo, čak i za tu klasu vozila. Pogotovo ovi novi Alfini turbo benzinci. Ali ja se ne uklapam u profil prosečnog kupca sposobnog za kupovinu takvog novog vozila ovde ;)
U tom smislu ne čudi što su svi dizelaši i iskreno ću se čuditi ukoliko čujem makar za jednog prodatog benzinca. Jedino da se nađe čovek od stila i ukusa poput kolege range koji je svesno i sa namerom pazario Giuliu QV :)

Inače brojke su sasvim OK imajući u vidu da su pomenute samo kod jednog zastupnika iz Novog Sada. Kada se tome dodaju i ostali sa ovih prostora verujem da dobijamo solidnu cifru, možda pomalo i neočekivanu na osnovu koje se može prognozirati trend i na onim daleko ozbiljnijim tržištima.

Poslato: Pon Avg 07, 2017 10:59 pm
od nidza
Nisu ljudi skontali nove benzince, koliko su bolji, elastičniji, drastično ugodniji za vožnju. Potrošnja više nije kritična, tipa litar i po više od slabijeg dizela slične kubikaže.

Ko ne prelazi ne znam kakve kilometraže, apsolutno nema razloga da razmišlja o novom dizelu. Prosto su ljudi bez dovoljno informacija, a prodavci verovatno isuviše slabi da plasiraju ispravne informacije.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 7:59 am
od Alfanatic
Baš tako Nidžo. Ako je kod nekih modela u prošlosti bio problem kod benzinaca u smislu izostanka adekvatnih i osetnije prednosti dizelaša u smislu potrošnje i obrtnog momenta, to svakako više nije slučaj.
Sa druge strane apsolutno uvažavam našu realnost, pogotovo kod ljudi koji prelaze veće kilometraže i znači im potrošnja, ali ako neko danas može sebi da priušti i ljubitelj je ove marke, a radije bi vozio Alfinog dizelaša nego benzinca - to već ne bih mogao da shvatim i prihvatim ;)

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 9:12 am
od 2600
A Stelvio je ionako isključivo automatik pa ne mijenjaš sam brzine ili barem ne stišćeš kvačilo.

Uostalom ovaj od 280 KS ide brže, a troši manje na otvorenoj i AC od recimo 3.0 V6 dizela sa 300 KS u F-Paceu. Zapravo pitam se bili uopće imalo smisla stavljati V6 dizel u Stelvio pored ovog benzinca.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 9:23 am
od Dragon
Kad smo bili na Sajmu automobila, na AR standu su nam rekli da je sve sto je do tada naruceno od Stelvija prodato. Nije to neki broj, naravno, ali su svi 2.0. Jos su dodali da su kupci najvise zaiteresovani za benzin. Kostao je malo manje od 50.000 evra.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 1:03 pm
od Alfanatic
Dragon, ovo su baš interesantne vesti i razlikuju se od statistike iz prakse koju sam gore pomenuo. Biće mi drago ako se percepcija konačno malo promeni i benzinci dobiju svoju šansu tamo gde je do sada bilo prosto podrazumevano da dizelaš radi i služi. Na kraju krajeva najvažnije je da se prodaju i donose profit bez obzira na pogon :)

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 1:08 pm
od BobanR
Mislim da je razlog tome cena koju je imala First Edition serija i paket opreme koji je išao uz auto. Svi automobili iz FE su bili skroz opremljeni i svi su imali benzinski motor od 280ks

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 1:21 pm
od nidza
Kod nas treba da uštedi dizel tih 300 ili već koliko eura koliko je skuplja registracija zbog 2.2. Neka benzinac troši 2 evra više na 100km, tek preko 15.000km godišnje dizel počinje da pravi uštedu.

Sve do tipa 30-40-50 hiljada km godišnje uopšte ne treba razmišljati o dizelu preko 2 litre.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 1:32 pm
od Shanirani
Ja se vodim slicnim razmisljanjima pri kupovini polovnjaka kod nas.
Ako gledamo 159 dizel.
Zasto bi iko kupio npr 1.9 pored 2.4 istog godista, ako je 2.4 jeftiniji za bar 1000e.
A razlika u registraciji je oko 20 - 25k +. A kada se to sabere u tih 1000e onda imas minimum dodatak za 4 registracije.
Jedino ako taj neko nece performanse i gleda na sto manju potrosnju i jeftinije odrzavanje.
U tom slucaju onda bolje da kupi 1.8 mpi sa plinom.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 2:24 pm
od 2600
Kod 159 dva su motora vrijedna spomena, 2.0 JTD i 1750 TBi.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 2:36 pm
od BobanR
Ne bih voleo da ovo bude shvaćeno kao moja uvređenost nespominjanem 2.4 motora, već mi je malo preko glave "onelinera" raznih forumskih mudraca. Ne mislim samo na tebe(Vas), već je pun forum onih koji dođu, kažu nešto, bez ikakvih argumenata i nestanu u vidu lastinog repa, a mi ostali, neobavešteni, treba da sedimo zagledani u monitor i klimamo glavom u oduševljenju? Jel' očekivano da minimum nas 15 provede 2 dana razmišljajući "Šta je to čovek hteo da kaže?", pa kad na kraju ne uspemo da dokučimo suštinu sažete istine, ipak istu usvojimo i ponavljamo kao mantru u potonjim forumskim raspravama?

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 2:45 pm
od edin
Kod 159, nijedan motor nije posebno vredan spomena, iako je svaki u biti dobar...

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 2:57 pm
od nidza
159 ne može da se kupi nova, tako da malo ispada iz analogije sa Stelviom (i Đulijom). Uzgred, dizeli su vrlo malo napredovali od 159 do Stelvia, a benzinci poprilično, to treba uzeti u obzir.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 4:10 pm
od Zillgian
oću stavim TDI u 159

Švabo je to.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 08, 2017 7:24 pm
od 2600
nidza napisao:159 ne može da se kupi nova, tako da malo ispada iz analogije sa Stelviom (i Đulijom). Uzgred, dizeli su vrlo malo napredovali od 159 do Stelvia, a benzinci poprilično, to treba uzeti u obzir.
To je zanimljiva tema. Recimo usporediti 1750 TBi sa novim 2.0 od 200 KS kao i 2.4 JTD sa novim 2.2 od 210 KS. Pa vidjet koliko je sada potrošnja manja izražena u %.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pet Avg 11, 2017 6:43 pm
od Zika
Šteta što Giulietta nije imala ovakvu karavan verziju. Valjda će da isprave na novom modelu.

Slika

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 15, 2017 4:51 pm
od range
Vidis meni je 2.4jtd bio omiljen motor. vozio sam ga 140, 150 i 175ks. bez kajanja svaki put, znao sam sta placam i uzivao u svakom trenutku. ima klijentele za te motore: zvuk, performanse na nizim obrtajima i veci obrtni momenat i snaga.
mislim da su se sa opstim napretkom benzinaca stvari malo pogorsale za dizele, ali ne slazem se da te v5-v6 dizel masine nisu vredne pomena.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Avg 15, 2017 6:58 pm
od Zika
FCA možda bude Kineski ????

Slika

Alfa Romeo, Ferrari i Maserati biće izuzeti iz prodaje FCA
Sergio Marchionne je Fiat Chrysler Automobilesa (FCA) pokušao se udružiti s nekim evropskim automobilskim proizvođačem, ali nije bilo zainteresovanih.
Zatim je kucao na vrata amerikanacima, ali je u Trumpovom dvorištu dobio dvoju. I šta mu je preostalo? Okrenuti se Kinezima.
Geely (Volvo, Proton, Lotus), Dongfeng, Guangzhou (već par godina sarađuju) i Great Wall (čak su prošle nedelje pregovarali) su zainteresovane , jedna je i poslala ponudu, ali Serđo je odbio. Nije zadovoljan cenom. Ostaje prostor za korekciju i ako se dogovore, FCA će dobiti novog vlasnika.
Završi li se posao Kinezi će u ruke dobiti brendove Jeep, Chrysler, Fiat, Dodge i Ram, ali Ferrari Maserati i Alfa Romeo biće izuzeti iz tog 'transfera'.

Pozadina ovog preuzimanja je želja za prodorom na severno američko tržište i kupovinom FCA bi dobili širom otvorena vrata. Pristup do 2600 prodajnih mesta u SAD, 87 razvojnih centara i 162 proizvodna pogona širom sveta. Zanimljivo da preuzimanje direktno podržava kineska vlada koja je kao potporu za različita preuzimanja u sledećoj deceniji namenila 1,5 biliona dolara.

Igra oko preuzimanja FCA najavljuje vruću jesen, obzirom da Serđo juri strateškog partnera a ne novog vlasnika.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Avg 16, 2017 12:31 am
od DejanGT
Pa realno tu čovek i nema za čim da žali, osim možda za Fiatom, ali i to sve manje :)

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Avg 16, 2017 11:20 am
od 2600
Fiat Chrysler Automobiles to Join BMW Group, Intel and Mobileye in Developing Autonomous Driving Platform
  • BMW Group, Intel Corporation, Mobileye, an Intel company, and Fiat Chrysler Automobiles (FCA) signed a memorandum of understanding for FCA to join them in developing a world leading, state-of-the-art autonomous driving platform
  • The cooperation allows the companies to leverage each other’s individual strengths, capabilities and resources
  • The platform will be scalable for Level 3 to Level 4/5 automated driving and can be used by multiple automakers around the world while maintaining their unique brand identities
August 16, 2017 , London - BMW Group, Intel and Mobileye announced today that they have signed a memorandum of understanding with the intention for Fiat Chrysler Automobiles (FCA) to be the first automaker to join them in developing a world leading, state-of-the-art autonomous driving platform for global deployment.

The development partners intend to leverage each other’s individual strengths, capabilities and resources to enhance the platform’s technology, increase development efficiency and reduce time to market. One enabler to achieve this will be the co-location of engineers in Germany, as well as other locations. FCA will bring engineering and other technical resources and expertise to the cooperation, as well as its significant sales volumes, geographic reach and long-time experience in North America.

“In order to advance autonomous driving technology, it is vital to form partnerships among automakers, technology providers and suppliers,” said FCA Chief Executive Officer Sergio Marchionne. “Joining this cooperation will enable FCA to directly benefit from the synergies and economies of scale that are possible when companies come together with a common vision and objective.”

In July 2016, BMW Group, Intel, and Mobileye announced that they were joining forces to make self-driving vehicles a reality by collaborating to bring solutions for highly automated driving (Level 3) and fully automated driving (Level 4/5) into production by 2021. Since then, they have been designing and developing a scalable architecture that can be used by multiple automakers around the world, while at the same time maintaining each automaker’s unique brand identities.

The cooperation remains on-track to deploy 40 autonomous test vehicles on the road by 2017 year-end. It also expects to benefit from leveraging data and learnings from the recently announced 100 Level 4 test vehicle fleet of Mobileye, an Intel Company, demonstrating the scale effect of this collaborative approach.

“The two factors that remain key to the success of the cooperation are uncompromising excellence in development, and the scalability of our autonomous driving platform,” said Harald Krüger, Chairman of the Board of Management of BMW AG. “With FCA as our new partner, we reinforce our path to successfully create the most relevant state-of-the-art, cross-OEM Level 3-5 solution on a global scale.”

“The future of transportation relies on auto and tech industry leaders working together to develop a scalable architecture that automakers around the globe can adopt and customize,” said Brian Krzanich, Intel CEO. “We’re thrilled to welcome FCA’s contribution, bringing us a step closer to delivering the world’s safest autonomous vehicles.”

“We welcome FCA’s contributions and use of the cooperation’s platform, which has made substantial progress over the last year and is rapidly entering the testing and execution phase,” stated Professor Amnon Shashua, Chief Executive Officer and Chief Technology Officer of Mobileye, an Intel Company. “The combination of vision-intense perception and mapping, differentiated sensor fusion, and driving policy solutions offers the highest levels of safety and versatility, in a cost-efficient package that will scale across all geographies and road settings.”

BMW Group, Intel, Mobileye and FCA, together with the recently announced development partners and system integrators, invite and welcome additional automakers and technology suppliers to join them in adopting this autonomous driving platform in an effort to create an industry-wide solution.

http://media.fcanorthamerica.com/newsrelease.do?id=18500&mid=1

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Čet Avg 17, 2017 7:15 pm
od Zika
Slika Slika Slika Slika

Slika

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pon Avg 21, 2017 8:19 pm
od Zika
Uporni kinezi

http://www.autonews.com/article/2017082 ... -wall-jeep
Kineska kompanija Great Wall Motor želi da preuzme Fiat

Kineski Great Wall Motor zainteresovan je za FCA, izjavio je danas jedan zvaničnik te kompanije, potvrdivši ranije izveštaje da žele u celini ili bar deo italijansko-američkog proizvođača automobilskih brendova, među kojima su Jeep i kamioni Ram, preneo je Tanjug.

Spekulacije o kineskoj zainteresovanosti za FCA traju otkako je portal Automotive News prošle nedelje objavio da je neimenovani "poznati kineski proizvođač automobila" početkom meseca dostavio ponudu za italijansko-američku automobilsku kompaniju, što je podstaklo skok akcija Fiata na Milanskoj berzi, prenosi agencija Rojters.

- Kada je reč o ovoj temi, trenutno imamo nameru za preuzimanje. Zainteresovani smo za FCA - rekao je u telefonskoj izjavi za Rojters zvaničnik iz Odeljenja za odnose s javnošću Great Wall Motor. Ipak, on nije izneo detalje o tome.

Generalni direktor FCA Serđo Markione traži partnera ili kupca za sedmog najvećeg proizvođača automobila na svetu koji bi kompaniji pomogao da reši rastuće troškove, da se usaglasi s propisima o emisiji gasova i da razvije tehnologije za električne i samoupravljajuće automobile, navodi britanska agencija.

Akvizicija koju bi učinila kompanija Great Wall Motor bila bi odvažna i jedan od najvećih kineskih industrijskih ugovora do danas.

Ranije danas, dvojica ljudi upoznatih sa ovim pitanjem rekli su da je Great Wall Motor zatražio sastanak sa rukovodstvom FCA, s ciljem da da ponudu za celu ili za deo italijansko-američke automobilske grupe.

Automotive News je takođe danas izvestio, pozivajući se na imejl predsednika Great Wall Motor, Vanga Fenginga, da je kineska kompanija kontaktirala FCA da bi izrazila zainteresovanost, i to posebno za brend Jeep.

Portal autoindustrije je citirao portparola Great Wall Motor koji je potvrdio zainteresovanost, ali je rekao da kineski proizvođač automobila nije dao zvaničnu ponudu niti se sastao s bordom direktora FCA.

- Naš strateški cilj je da postanemo najveći svetski proizvođač SUV-a - izjavio je portparol Great Wall Motor za Automotive News, dodajući da bi im "preuzimanje Jeep-a, globalnog brenda u kategoriji SUV vozila, omogućilo da ostvare cilj brže i bolje".

Akcije FCA su porasle za 3,9% na 11,12 EUR na jutarnjem trgovanju u Milanu, dok su akcije Great Wall Motor ojačale za skoro 3,0% na berzi u Šangaju. Kompanija FCA nije bila dostupna za komentar o zainteresovanosti za grupu, preneo je Tanjug.