Re: Novi pocetak (modeli)
Poslato: Sub Jun 24, 2017 8:31 pm
Nije bitan brand nego je bitna grupa. I da, FCA lijepo napreduje u Kini no još je to daleko od toga da mogu računati na nju kao na čudesan doprinos profitu.Zika napisao:U Kini gde VAG dominira Fiat je prso. Sramota.
Jeep se tamo sasvim lepo probija. Maserati lepo raste.
Brazil i Argentina u usponu.
Rusija veliki minus.
I kakvi su mu planovi za Kinu , Rusiju i Aziju ?
SAD polako stagniraju i tamo se gase modeli, JEEP pada 13 %,Dodge se drži, RAM solidan, Fiat kako uvede model tako ukupna prodaja padne.
VAG je nazovi na jednoj platformi nagurao široku lepezu modela i time pojeftinio proizvodnju. Razvoj novih modela nikad lakši , nikad brži. I opet jeftiniji.
starac vujadin napisao:Prednji pogon jeste uznapredovao, tako da se granica upravljivosti digla sa nekih 250 ks na oko 300ks. No, to nije ni izdaleka toliko koliko je eletronika pomogla zadnjem pogonu u poslednjih 10-15 godina.Shanirani napisao:Ne mozemo da generalizujemo mnogo, jer je presnji pogon danas uz pomoc elektronike i diferencijala daleko dogurao. Ali je cinjenica da auti sa zadnjim pogonom mnogo brze prolaze krivine i zabavniji su.
Auto s prednjim pogonom i oko 250-300ks je na limitu otprilike isti kao auto sa zadnjim pogonom i istom snagom...tj. prednost jednom ili drugom ne dolazi zbog pogona nego zbog nečeg drugog bitnog što utiče nanjegovu brzinu na krugu.
Treba malo neke stvari dovesti u realan kontekst...Malo su ljudi suviše neke stvari koje čitaju prihvatili zdravo za gotovo i neke stvari prihvatili van realnosti. Da su kola sa zadnjim pogonom tako bolja za prolazak kroz krivine ne bi ih drala na relijima mnogo slabija vozila. To što BMW i Mercedes šire mantru o nekoj nadmoći, plemenitosti, vozačkom osećaju i drugim stvarima to je marketing na koji su legli neki mediji. Na ruku im ide i povećanje prosečne snage automobila što povećava nužnost uvođenja rwd, a ne zato što je sad odjednom on postao bolji...a pre 40-50 godina kada je fwd počeo da dominira onda nije bio bolji??? Ta priča da je rwd zabavniji da se brže prolazi s njom kroz krivine može i ne mora da bude istinita, a problem je i da tamo gde je istinita to može da izvede manje od 5% procenata vozača. Tako da ti, ja i svi drugi na forumu brže prolazimo sa fwd nego rwd i izvlačimo veći maksimum iz tih kola nego s rwd i tu ne treba imati nikave iluzije. Možemo mi da tu kuckamo na tastaturi kao je sve to fenomenalno, ali stvari stoje tako u realnosti. Tu i tamo javiće se neki vlasnik 75-ice ozaren što zabaci rep autu na mokrom kolovozu, sav naložen na rwd, ali to ne znači da je doktorirao zadnji pogon. Javiće se i neki vlasnik BMW od 400ks koji uživa pod elektronskim asistencijama koje mu pomažu i možda se povede i pomisli da je Walter Rohrl i da vozi fenomenalno, ali kada bi to sve isključio onda bi bilo kuku lele...Treba to znati, vežbati...nije to "sad kad ga provučem kroz S, kud ja mislima tu on repom" ...ne ide to tako.
Kakvo to veze ima sa ovom temom?Shanirani napisao:http://www.vrelegume.rs/vesti1/volkswag ... e-prevara/
Koliko možeš da budeš glup i da tvrdiš da je rusko tržište nebitno ?2600 napisao:Nije bitan brand nego je bitna grupa. I da, FCA lijepo napreduje u Kini no još je to daleko od toga da mogu računati na nju kao na čudesan doprinos profitu.Zika napisao:U Kini gde VAG dominira Fiat je prso. Sramota.
Jeep se tamo sasvim lepo probija. Maserati lepo raste.
Brazil i Argentina u usponu.
Rusija veliki minus.
I kakvi su mu planovi za Kinu , Rusiju i Aziju ?
SAD polako stagniraju i tamo se gase modeli, JEEP pada 13 %,Dodge se drži, RAM solidan, Fiat kako uvede model tako ukupna prodaja padne.
VAG je nazovi na jednoj platformi nagurao široku lepezu modela i time pojeftinio proizvodnju. Razvoj novih modela nikad lakši , nikad brži. I opet jeftiniji.
Rusije je nebitno tržište. Trebaš shvatiti to jednom zauvijek.
Za SAD slabo pratiš situaciju. Big Shuffle je u tijeku.
VAG je jako neefikasan. Zašto? Ne znam. Čak im ni MQB nije pomogao. Možda je ubrzao razvoj no troškovi su isti. Opet je opremanje neke tvornice nepromijenjen trošak.
A čak nisu iskoristili do sada onaj dio di mogu dijeliti kapacitete dva srodna modela. Prvi su im valjda Ateca i Karoq no to nisu srodni modeli, to su klonovi, čak panele dijele.
Podsjećaš me na jednog Zveka. Taj je rijetko glup tip.
2600 napisao:Nije bitan brand nego je bitna grupa. I da, FCA lijepo napreduje u Kini no još je to daleko od toga da mogu računati na nju kao na čudesan doprinos profitu.Zika napisao:U Kini gde VAG dominira Fiat je prso. Sramota.
Jeep se tamo sasvim lepo probija. Maserati lepo raste.
Brazil i Argentina u usponu.
Rusija veliki minus.
I kakvi su mu planovi za Kinu , Rusiju i Aziju ?
SAD polako stagniraju i tamo se gase modeli, JEEP pada 13 %,Dodge se drži, RAM solidan, Fiat kako uvede model tako ukupna prodaja padne.
VAG je nazovi na jednoj platformi nagurao široku lepezu modela i time pojeftinio proizvodnju. Razvoj novih modela nikad lakši , nikad brži. I opet jeftiniji.
Rusije je nebitno tržište. Trebaš shvatiti to jednom zauvijek.
Za SAD slabo pratiš situaciju. Big Shuffle je u tijeku.
VAG je jako neefikasan. Zašto? Ne znam. Čak im ni MQB nije pomogao. Možda je ubrzao razvoj no troškovi su isti. Opet je opremanje neke tvornice nepromijenjen trošak.
A čak nisu iskoristili do sada onaj dio di mogu dijeliti kapacitete dva srodna modela. Prvi su im valjda Ateca i Karoq no to nisu srodni modeli, to su klonovi, čak panele dijele.
Podsjećaš me na jednog Zveka. Taj je rijetko glup tip.
Jedan od razloga je što je ovo transkript pa nek se nađe kada neki medij to prenese svojim (iskrivljenim) riječima. Onaj prije iz Q1 su prenijeli kao da Sergio želi prodati Jeep što nije istina.bums85 napisao:Ako si vec ostavio link, sto kopiras toliki tekst, koji sumnjam da ce bilo ko da cita?
Naveći svetCki proizvođač automobila za prvih šest meseci 2017. godine je Renault Nissan Alliance.
Renault-Nissan Alliance je prodala 5.268.079 i imala povećanje za 7% u odnosu na prošlu godinu. To je više u odnosu na lanije svetske lidere poput VAG sa 5.155.600 komada (+0.8%) zatim Toyota Motor prodala 5.129.000 vozila (+2.7%) i General Motors 4.7m.
Renault Group je podligla prodaju za 10,4% na 1.879.000 vozila, Nissan Motor za 5.6 % na 2.894.488 i Mitsubishi na 2.4% na 494.303 vozila.
Ovo je prvi put da se Renault nađe na tronu (prošle godine četvrti) i uz taj uspeh ide i rekordan operativni profit €1.8bn povećanje 17 % kao i ukupan rast prihoda na €29.5bn.
Veliki mag Carlos Ghosn je nazaslužniji za ovaj uspeh cele grupe i kako navodi uspeh je došao zahvaljujući velikoj obnovi modela, geografskoj ekspanziji (kupovina Mitsubishi-ja) i naravno posvećenosti radnika (upravo tu je Carlos briljirao). Čak je i Ruska divizija koja zbog ukupne ekonomske situacije na ruskom tržištu konstantno beležila gubitke ostvarila profit od €3m za prvih šest meseci 2017.
Renault-Nissan Alliance čine sledeća imena: Renault, Dacia, Samsung and Lada za the Renault Group, Nissan, Infiniti, Venucia, Datsun and Mitsubishi za Nissan Motor.
Zika napisao:Malo bi Marćione mogao da nauči od Carlosa.
Naveći svetCki proizvođač automobila za prvih šest meseci 2017. godine je Renault Nissan Alliance.
Renault-Nissan Alliance je prodala 5.268.079 i imala povećanje za 7% u odnosu na prošlu godinu. To je više u odnosu na lanije svetske lidere poput VAG sa 5.155.600 komada (+0.8%) zatim Toyota Motor prodala 5.129.000 vozila (+2.7%) i General Motors 4.7m.
Renault Group je podligla prodaju za 10,4% na 1.879.000 vozila, Nissan Motor za 5.6 % na 2.894.488 i Mitsubishi na 2.4% na 494.303 vozila.
Ovo je prvi put da se Renault nađe na tronu (prošle godine četvrti) i uz taj uspeh ide i rekordan operativni profit €1.8bn povećanje 17 % kao i ukupan rast prihoda na €29.5bn.
Veliki mag Carlos Ghosn je nazaslužniji za ovaj uspeh cele grupe i kako navodi uspeh je došao zahvaljujući velikoj obnovi modela, geografskoj ekspanziji (kupovina Mitsubishi-ja) i naravno posvećenosti radnika (upravo tu je Carlos briljirao). Čak je i Ruska divizija koja zbog ukupne ekonomske situacije na ruskom tržištu konstantno beležila gubitke ostvarila profit od €3m za prvih šest meseci 2017.
Renault-Nissan Alliance čine sledeća imena: Renault, Dacia, Samsung and Lada za the Renault Group, Nissan, Infiniti, Venucia, Datsun and Mitsubishi za Nissan Motor.