Alfa Romeo Giulietta
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Kao neko ko se na poslu često sudarao sa raznim organizatorima nagradnih igara moram da ti kažem da ta predrasuda o nameštanju dobitnika nagradne igre uopšte ne stoji.
Pravi organizator ozbiljne nagradne igre će vrlo rado dati nagradu autentičnom učesniku i dobitniku iz jednog jedinog prostog razloga. Svaka nagradna igra je konstruisana tako da je nagradni fond jedan vrlo mali deo ukupne love koja se u nagradnoj igri okrene.
Npr. kada proizvođač sladoleda napravi nagradnu igru i dodeli stan, ta nagradna igra mu podigne prodaju za nekoliko miliona eura. On će vrlo rado dati stančić od 30.000 eura nekome ako će mu ostati ostali milioni. Nagrada je skroz kap u moru. Čak će biti i srećan ako je stanćić dobio neko ko ih već nema 4 i kome treba.
Druge su štednje i manipulacije s nagradnim igrama. Ako je u pitanju stan, uvek će pisati ”stan u Beogradu” i svi će pomisliti na salonac od 100 kvadrata u Knez Mihajlovoj a ustvari se dobija 30 kvadrata u nadgradnji u Resniku. Pravno je i jedno i drugo ”stan u Beogradu” Psihološki je ljudima u glavi 200.000 eura a reč je o 30.000
Kada su kola nagrada u nagradnoj igri, uvek će pokušati da ih kupe od fabrike upola cene, sa pričom kako će im se brend spominjati 8000x na televiziji u 3 meseca. Neko uvek proceni da mu se to isplati.
Kada se u nagradnoj igri dodeljuje 20 automobila, budi siguran da će biti posebno naručeni u fabrici za tu priliku, potpuno klot klot, u najjeftinijoj boji i bez sve opreme koja može da se ne ugradi. Za marketing je važno da se kaže da ”dobijate novi BMW” a što nema klimu i ima kurblu na zadnjim prozorima to nije bitno. To nigde ne piše a i niko neće odbiti da ga dobije zbog toga niti će se ikome žaliti zbog poklona.
To su manipulacije u nagradnoj igri, a kome su nagrade podeljene je sa stanovišta organizatora skroz nebitno. On je ono što je planirao da ućari ućario mnogo pre nego što je nagrada dodeljena, i nikad nije na gubitku.
Kockarnica nikad nije bankrotirala zato što je nekom isplatila dobitak, kockarnica može da bankarotira samo ako niko ne ulazi u nju. To tako funkcioniše.
Pričam naravno o ozbiljnim stvarima, ne o onim telefonskim pilićarima sa ukupnim kapitalom od 142.000 dinara koji mrse na sitno na nekom opskurnom tv kanalu...
Pravi organizator ozbiljne nagradne igre će vrlo rado dati nagradu autentičnom učesniku i dobitniku iz jednog jedinog prostog razloga. Svaka nagradna igra je konstruisana tako da je nagradni fond jedan vrlo mali deo ukupne love koja se u nagradnoj igri okrene.
Npr. kada proizvođač sladoleda napravi nagradnu igru i dodeli stan, ta nagradna igra mu podigne prodaju za nekoliko miliona eura. On će vrlo rado dati stančić od 30.000 eura nekome ako će mu ostati ostali milioni. Nagrada je skroz kap u moru. Čak će biti i srećan ako je stanćić dobio neko ko ih već nema 4 i kome treba.
Druge su štednje i manipulacije s nagradnim igrama. Ako je u pitanju stan, uvek će pisati ”stan u Beogradu” i svi će pomisliti na salonac od 100 kvadrata u Knez Mihajlovoj a ustvari se dobija 30 kvadrata u nadgradnji u Resniku. Pravno je i jedno i drugo ”stan u Beogradu” Psihološki je ljudima u glavi 200.000 eura a reč je o 30.000
Kada su kola nagrada u nagradnoj igri, uvek će pokušati da ih kupe od fabrike upola cene, sa pričom kako će im se brend spominjati 8000x na televiziji u 3 meseca. Neko uvek proceni da mu se to isplati.
Kada se u nagradnoj igri dodeljuje 20 automobila, budi siguran da će biti posebno naručeni u fabrici za tu priliku, potpuno klot klot, u najjeftinijoj boji i bez sve opreme koja može da se ne ugradi. Za marketing je važno da se kaže da ”dobijate novi BMW” a što nema klimu i ima kurblu na zadnjim prozorima to nije bitno. To nigde ne piše a i niko neće odbiti da ga dobije zbog toga niti će se ikome žaliti zbog poklona.
To su manipulacije u nagradnoj igri, a kome su nagrade podeljene je sa stanovišta organizatora skroz nebitno. On je ono što je planirao da ućari ućario mnogo pre nego što je nagrada dodeljena, i nikad nije na gubitku.
Kockarnica nikad nije bankrotirala zato što je nekom isplatila dobitak, kockarnica može da bankarotira samo ako niko ne ulazi u nju. To tako funkcioniše.
Pričam naravno o ozbiljnim stvarima, ne o onim telefonskim pilićarima sa ukupnim kapitalom od 142.000 dinara koji mrse na sitno na nekom opskurnom tv kanalu...
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Ne sumnjam u namere organizatora, ali se nekako cesto pojavljuje karika koja napravi sranje.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Mogao bih da nabrajam više konkretnih primera, ali šta ćeš reprezentativnije od one RTS-ove telefonske nagradne igre i gomile Puntića i Škoda koje su završile kod prevaranata! Naravno, nije uvek kriv organizator i kriminala ima svuda, ali utisak je takav da je čovek prosto primoran na skepsu i podozrenje.
Previše je mulja i loših iskustava da bi se išta prihvatilo zdravo za gotovo, pa senka sumnje padne i na one koji žele pošteno kroz život...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Kolega, potpuno se slažem sa tobom i inače Blic smatram ozbiljnom novinom u organizacionom smislu tako da je verovatno sve onako kako je reklamirano. Ali kad čovek živi ovde i doživi sijaset prosto neverovatnih stvari onda počinje da sumnja i u sopstvenu senku, pa je paranoja logična posledicaDejanGT napisao:Kao neko ko se na poslu često sudarao sa raznim organizatorima nagradnih igara moram da ti kažem da ta predrasuda o nameštanju dobitnika nagradne igre uopšte ne stoji.

Mogao bih da nabrajam više konkretnih primera, ali šta ćeš reprezentativnije od one RTS-ove telefonske nagradne igre i gomile Puntića i Škoda koje su završile kod prevaranata! Naravno, nije uvek kriv organizator i kriminala ima svuda, ali utisak je takav da je čovek prosto primoran na skepsu i podozrenje.
Previše je mulja i loših iskustava da bi se išta prihvatilo zdravo za gotovo, pa senka sumnje padne i na one koji žele pošteno kroz život...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Jedini primer od nagradne igre koji znam a i probao ga kako ide je Audi Q5 2.0 tdi u ful opremi.
Moj prijatelj strastveni "kladionicar" je za novu 2011 godinu bio izvucen u nagradnoj igri jedne poznate kladionice u Zemunu.
Inace drugar mi je specijalista u zemunskoj bolnici i onako iz zezanja u vreme nocnih dezurstava popunjava tikete redovno da ubije vreme. Nije nista posebno dobijao na kladjenju do ovog Q5 crnog.
Prodao je pezoa 407 da bi nakupio cini mi se 8000 eura za poreze i registraciju i sada kako kaze uziva u voznji!
Jos jedna firma za koju znam 100% da je postena u igrama je Coca-Cola i ni jedna vise!
Moj prijatelj strastveni "kladionicar" je za novu 2011 godinu bio izvucen u nagradnoj igri jedne poznate kladionice u Zemunu.
Inace drugar mi je specijalista u zemunskoj bolnici i onako iz zezanja u vreme nocnih dezurstava popunjava tikete redovno da ubije vreme. Nije nista posebno dobijao na kladjenju do ovog Q5 crnog.
Prodao je pezoa 407 da bi nakupio cini mi se 8000 eura za poreze i registraciju i sada kako kaze uziva u voznji!
Jos jedna firma za koju znam 100% da je postena u igrama je Coca-Cola i ni jedna vise!
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Mislim da ih je ladno mogao tužiti za te poreze i kladionica bi morala da plati a ne on.Ako se ne varam bilo na televiziji da dobitnik nagrade mora dobiti neto nagradu a ne bruto sa novčanim obavezama.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Eh, ko je još u Srbiji isterao pravdu ako nema zaleđinu i kad su se još prava potrošača poštovala?
Inače to me podseti na jednu vest odnedavno kada je neki sasvim prosečni pripadnik srednjeg staleža u USA dobio na nagradnoj igri Lamborghini Murcielago roadster
Prvo što je uradio jeste da ga je oštetio prilikom izletanja tokom svoje prve vožnje, a kada se presabrao koliko košta registracija (osiguranje) i najprostije održavanje mogao je samo da sastavi oglas i da se teši kroz pristojan novac makar bio prodat i u pola cene
To je klasičan primer one "kajaćeš se ako ne dobiješ, a i ako dobiješ"...

Inače to me podseti na jednu vest odnedavno kada je neki sasvim prosečni pripadnik srednjeg staleža u USA dobio na nagradnoj igri Lamborghini Murcielago roadster

Prvo što je uradio jeste da ga je oštetio prilikom izletanja tokom svoje prve vožnje, a kada se presabrao koliko košta registracija (osiguranje) i najprostije održavanje mogao je samo da sastavi oglas i da se teši kroz pristojan novac makar bio prodat i u pola cene

To je klasičan primer one "kajaćeš se ako ne dobiješ, a i ako dobiješ"...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Stradala nam je službena Giullieta,na 20 000km otišla korpa,lamela i plivajući zamajac 2.0Mjet 170ks 2011-to godište.
Ceo ceh kod ovlašćenog servisera auto kuća Kole iz Zemuna,sa 40% popusta na ruke iznosi oko 190 000 din
Ceo ceh kod ovlašćenog servisera auto kuća Kole iz Zemuna,sa 40% popusta na ruke iznosi oko 190 000 din

A Man's Got to Know His Limitations...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Samo još da dodam,ko planira da kupi novu Giullietu,da mogu svi da se slikaju sa FAS garancijom u slučaju otkaza elemenata kvačila

Na drugoj Giullieti je takođe set kvačila pred otkazom,a pouzdano mogu da kažem da su automobili voženi bez ikakvog maltretiranja...

Na drugoj Giullieti je takođe set kvačila pred otkazom,a pouzdano mogu da kažem da su automobili voženi bez ikakvog maltretiranja...
A Man's Got to Know His Limitations...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Šta reći! Da li može da se proveri na globalnom nivou politika? Možda postoji factory recall?
Samo za primer da navedem da je Delta odbila da uradi factory recall u koji spada moj Stilo, a to je ugradnja tzv 'spring catcher' dela za opruge koje su u velikom broju otkazale na ovim vozilima. Proverom u centrali sam utvrdio da auto spada po broju šasije u rizičnu grupu, međutim nisu hteli da mi priznaju kvar tvrdeći da tako nešto ne postoji. Sanacija kvara nije vezana za prvog vlasnika, nego za VIN.
Na sreću, nijedna od opruga nije pukla, sve je u savršenom redu.
Cifra je brutalna, za 3x manje para košta zamena svega toga na Alfi 159, doduše ne u ovlašćenom servisu, nego kod Deše, sa delovima iz Delte + Kit. Prosto ne mogu da verujem!
Samo za primer da navedem da je Delta odbila da uradi factory recall u koji spada moj Stilo, a to je ugradnja tzv 'spring catcher' dela za opruge koje su u velikom broju otkazale na ovim vozilima. Proverom u centrali sam utvrdio da auto spada po broju šasije u rizičnu grupu, međutim nisu hteli da mi priznaju kvar tvrdeći da tako nešto ne postoji. Sanacija kvara nije vezana za prvog vlasnika, nego za VIN.
Na sreću, nijedna od opruga nije pukla, sve je u savršenom redu.
Cifra je brutalna, za 3x manje para košta zamena svega toga na Alfi 159, doduše ne u ovlašćenom servisu, nego kod Deše, sa delovima iz Delte + Kit. Prosto ne mogu da verujem!
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Ma jok nema šanse,što je najgore FAS nam je globalni partner i u tom duhu smo kupovali sva vozila od njih.
Moram da naglasim da nam je to jedan od najgorih partnera,od kada kupujemo vozila i najverovatnije da će se ozbiljno razmotriti buduća saradnja sa njima.
Evo kao šlag na tortu, pre neki dan nam je stigla i Lancia Thema 3.0 jtdm...eno guramo je upravo ispred garaže kako bismo je sklonili,jer pokazuje neku grešku i nema boga da je upalimo
Moram da naglasim da nam je to jedan od najgorih partnera,od kada kupujemo vozila i najverovatnije da će se ozbiljno razmotriti buduća saradnja sa njima.
Evo kao šlag na tortu, pre neki dan nam je stigla i Lancia Thema 3.0 jtdm...eno guramo je upravo ispred garaže kako bismo je sklonili,jer pokazuje neku grešku i nema boga da je upalimo

A Man's Got to Know His Limitations...
- misar
- Garaža: Fiat Bravo 1.8 GT
- Lokacija: Novi Sad
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
U pravu si,to je jedna od opcija,ali tek na kraju ako diplomatija i pretnje ne urode plodom 

A Man's Got to Know His Limitations...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
I onda ljudi nagrde Alfe, Fiate i Lancie. Mogu proizvođači da prave automobile kvalitetne koliko god je to realno moguće, ukoliko su distrubuteri i servisi jajare uvek će ih biti loš glas da ne valjaju.
Eto ti sad, crklo kvačilo - ni prvi ni poslednji auto koji u svojoj prvog generaciji sa vrlo snažnim motorom ima posledice svega toga. Ako je proizvođač kriv, a fakat jeste (otkud na 20k može da crkne i zamajac, ajde samo lamela da se vrisnula), distrubuter treba da vas ljubi u dupe da to što pre zameni, još kafu i ratluk da vam donese, a ne da se prave toše.
Ili je set kvačila sa zamajcem slab, ili je mapa obrtnog momenta neusklađena sa njim. Znam kako je voziti jaku dizelku, teško je odoleti i pri normalnoj vožnji, a da se ne pritisne gas malo jače. Bez obzira, set kvačila to mora da podnese bar 5x duže.
Eto ti sad, crklo kvačilo - ni prvi ni poslednji auto koji u svojoj prvog generaciji sa vrlo snažnim motorom ima posledice svega toga. Ako je proizvođač kriv, a fakat jeste (otkud na 20k može da crkne i zamajac, ajde samo lamela da se vrisnula), distrubuter treba da vas ljubi u dupe da to što pre zameni, još kafu i ratluk da vam donese, a ne da se prave toše.
Ili je set kvačila sa zamajcem slab, ili je mapa obrtnog momenta neusklađena sa njim. Znam kako je voziti jaku dizelku, teško je odoleti i pri normalnoj vožnji, a da se ne pritisne gas malo jače. Bez obzira, set kvačila to mora da podnese bar 5x duže.
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Fiat i jeste na ivici ambisa upravo zbog svoje tradicionalne kurc*b*lje prema kupcu,koja naglo počinje istog momenta kad se ovaj sa svojim novim fiatom izveze iz salona. Proizvođač sebi bira distributera, pa je samim tim kriv i za sve distributerove gafove.
Da kvačilo crkne na 20.000 km jeste ozbiljan problem i morali bi da ga zamene pa makar se kupac i iživljavao nad automobilom. Nigde u uputstvu ne piše da auto mora da se vozi penzionerski, a i kako bi pravno dokazali zloupotrebu kvačila?
Možda će sebi jednokratno uštedeti 100 eura (koliko njih košta kvačilo i zamajac u proizvodnji, ako ta cena nije i 10 eura) ali će od sebe oterati retkog fanatika koji je istovario 20.000 eura za njihov proizvod koji ionako retko ko želi za te pare. Baš fantastičan poslovni potez.
Da kvačilo crkne na 20.000 km jeste ozbiljan problem i morali bi da ga zamene pa makar se kupac i iživljavao nad automobilom. Nigde u uputstvu ne piše da auto mora da se vozi penzionerski, a i kako bi pravno dokazali zloupotrebu kvačila?
Možda će sebi jednokratno uštedeti 100 eura (koliko njih košta kvačilo i zamajac u proizvodnji, ako ta cena nije i 10 eura) ali će od sebe oterati retkog fanatika koji je istovario 20.000 eura za njihov proizvod koji ionako retko ko želi za te pare. Baš fantastičan poslovni potez.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Skeniracu vam FAS-ov odgovor na nase primedbe,cim bude dosao.Nadam se da cemo na ovakav nacin uticati da poboljsaju kvalitet svojih usluga,jer ocigledno da reaguju samo na pritisak i negativno medijsko eksponiranje.
A Man's Got to Know His Limitations...
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Prijatelj je kupio novu Linea-u pre godinu i po dana, prešla je oko 25 000 km i desetak hiljada pre toga počelo je kvačilo čudno da se ponaša.
On je iz Obrenovca i u ovlašćenom servisu su mu rekli da svaki Fiat ima tih mana i da je to normalno
što su mu i dokumentovali.
Skoro je otišao do FAS-a i pregledali su mu auto, zamenili ceo set kvačila i rekli su mu da nije imao taj papir u kome piše da se nekoliko hiljada kilometara ranije već žalio na isti problem, morao bi sam da plati popravku.
Na kraju, sve to dolazi iz iste kuće i sve je to pod istim krovom, nevezano za to što je Linea neka druga planeta u poređenju sa Giulietta-om, ali u toliko gore jer je Linea nešto preko 10 000 Eura, a Giulietta čak i do 30 000 Eura, što je katastrofalno.
Mi sa strane možemo da sagledamo situaciju koliko toliko, ali ako se stavimo u kožu nekoga ko je dao upravo 25 000 Eura za nov automobil i kome se dešavaju ovake stvari, postavlja se pitanje šta u tom slučaju uraditi i da li ima smisla kupovati nov automobil.
Ja sam tu i tamo perfekcionista, smeta mi mnogo toga izošljarenog, ali kako kupujem polovan auto sve to u velikoj meri stavljam pod "polovno", čak iako možda nije do toga.
Kad bih na novom automobilu to primetio, verujem da bih ga razlupao macolom i zapalio ispred nekog FAS predstavništva.
Ipak, sve je pitanje kompromisa, pa tako i u vezi sa automobilom, praštaju se neke stvari zarad nekih drugih i to je ok, samo ovo su veoma ozbiljni problemi, nevezani sa sitnicama koje nerviraju na dnevnoj osnovi...
Ko je kriv?
Definitivno proizvođač, on reguliše svoj kvalitet i upravlja svojom servisnom mrežom, iako u praksi nije uvek tako, tako mora da bude.
On je iz Obrenovca i u ovlašćenom servisu su mu rekli da svaki Fiat ima tih mana i da je to normalno

Skoro je otišao do FAS-a i pregledali su mu auto, zamenili ceo set kvačila i rekli su mu da nije imao taj papir u kome piše da se nekoliko hiljada kilometara ranije već žalio na isti problem, morao bi sam da plati popravku.
Na kraju, sve to dolazi iz iste kuće i sve je to pod istim krovom, nevezano za to što je Linea neka druga planeta u poređenju sa Giulietta-om, ali u toliko gore jer je Linea nešto preko 10 000 Eura, a Giulietta čak i do 30 000 Eura, što je katastrofalno.
Mi sa strane možemo da sagledamo situaciju koliko toliko, ali ako se stavimo u kožu nekoga ko je dao upravo 25 000 Eura za nov automobil i kome se dešavaju ovake stvari, postavlja se pitanje šta u tom slučaju uraditi i da li ima smisla kupovati nov automobil.
Ja sam tu i tamo perfekcionista, smeta mi mnogo toga izošljarenog, ali kako kupujem polovan auto sve to u velikoj meri stavljam pod "polovno", čak iako možda nije do toga.
Kad bih na novom automobilu to primetio, verujem da bih ga razlupao macolom i zapalio ispred nekog FAS predstavništva.
Ipak, sve je pitanje kompromisa, pa tako i u vezi sa automobilom, praštaju se neke stvari zarad nekih drugih i to je ok, samo ovo su veoma ozbiljni problemi, nevezani sa sitnicama koje nerviraju na dnevnoj osnovi...
Ko je kriv?
Definitivno proizvođač, on reguliše svoj kvalitet i upravlja svojom servisnom mrežom, iako u praksi nije uvek tako, tako mora da bude.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Nije problem samo kod nas. Prokopajte malo po netu. Generalno su ljudi nezadovoljni servisom i podrškom, te zato izbegavaju italijane. Očigledno je boljka globalna.
Sa druge strane, kao polovnjaci su fenomenalni u svakom pogledu. Odlično za nas, odlično za proizvođače delova, odlično za neoficijalne servise, ali jako loše za fabriku.
Sa druge strane, kao polovnjaci su fenomenalni u svakom pogledu. Odlično za nas, odlično za proizvođače delova, odlično za neoficijalne servise, ali jako loše za fabriku.
- Crni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Britanci narocito muku muce sa italijanskim servisima. 

Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
meni cudi kako je zamajac I lamela u isto vreme otislo...kod polovnih auta je mozda i moguce, al kod novog mi to cudno...pre mislim da je ovo fazon ajd kad placaju oni sve da im uvalimo jos nesto... U garantnom listu pise da zamajac i kvacilo ne spada pod garanciju?
Ja bih trazio da mi dokumentovano kazu kako se to pravilno koristi i da dokazu dal sam ja ne pravilno koristio....
A i taj zamajac kosta ko da je od suvog zlata
Ja bih trazio da mi dokumentovano kazu kako se to pravilno koristi i da dokazu dal sam ja ne pravilno koristio....
A i taj zamajac kosta ko da je od suvog zlata
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Mnoga istraživanja su pokazala da je kupac spreman da zaboravi problem i kvar koji je imao na automobilu ako mu problem bude rešen brzo, jeftino i po njega bezbolno. To znaju svi ozbiljni proizvođači automobila, samo što oni koji mogu u svoj proizvod da ugrade i cenu tog naknadnog servisa uspevaju da uvek ljubazno izađu u susret mušteriji i mušterija ima percepciju da je taj auto odličan i uprkos kvarovima - rešeni su mu brzo, lako i besplatno, pa ih se i ne seća.
Pilićari poput fiata nemaju u ceni proizvoda očigledno nikakvu marginu za naknadnu podršku kupcu, pa umesto da domaćinski otklone problem iako možda i nije nastao njihovom greškom, u cilju da kupac bude svakako zadovoljan, oni ulaze u nebulozne rasprave ko je za šta kriv, dube na glavi da bi odbili kupca da slučajno ne dobije nešto besplatno u servisu... To kao rezultat ima da kupcu ostaje uspomena da je loše prošao, da je imao problem sa autom a onda i sa celom kompanijom i ljudima i rezultat - ajd da kupim nešto drugo s čime ljudi imaju manje problema...
Budući da su italijanski automobili lepi, dopadljivi, dobrih karakteristika i performansi, jedino su škrtarenje na kvalitetu i nemaran i loš odnos prema kupcu razlozi zašto im nikako prodaja ne ide dobro i zašto imaju tako neopravdano užasan imidž. I što je najgore, to je svima jasno, samo ne i fiatu.
Pilićari poput fiata nemaju u ceni proizvoda očigledno nikakvu marginu za naknadnu podršku kupcu, pa umesto da domaćinski otklone problem iako možda i nije nastao njihovom greškom, u cilju da kupac bude svakako zadovoljan, oni ulaze u nebulozne rasprave ko je za šta kriv, dube na glavi da bi odbili kupca da slučajno ne dobije nešto besplatno u servisu... To kao rezultat ima da kupcu ostaje uspomena da je loše prošao, da je imao problem sa autom a onda i sa celom kompanijom i ljudima i rezultat - ajd da kupim nešto drugo s čime ljudi imaju manje problema...
Budući da su italijanski automobili lepi, dopadljivi, dobrih karakteristika i performansi, jedino su škrtarenje na kvalitetu i nemaran i loš odnos prema kupcu razlozi zašto im nikako prodaja ne ide dobro i zašto imaju tako neopravdano užasan imidž. I što je najgore, to je svima jasno, samo ne i fiatu.
- BoSke
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm (sold)
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Moze li vase misljenje o ovom paketu koji nudi Stojanov sada ?
Da li je to dobra cena, ili je prosecna oprema, koja i vredi toliko ? Hvala vam unapred.
http://polovniautomobili.com/oglas21615 ... ogression/
Da li je to dobra cena, ili je prosecna oprema, koja i vredi toliko ? Hvala vam unapred.
http://polovniautomobili.com/oglas21615 ... ogression/
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
vidim da niko ne pise o kvaru na tzv. plivajucem zamajcu, dakle:
to nije onaj zamajac kao na svim prethodnim normalnim kolima na kome nema sta da se pokvari, ovaj se pravi sa plivajucim delovima a lamela se zbog toga takodje pravi veoma drugacije. taj zamajac strada zbog lagane voznje u niskim obrtajima i visokom prenosu menjaca.
da prevedem, stradaju plivajuci delovi od velikog momenta i malog broja obrtaja.
da podsetim, nek me goksi ispravi ako gresim, ali pisano je da se ti firmini JTD sa brutalnim momentima uglavnom voze tipa 1000-1500rpm, krecu iz druge, i rano saltaju. sve sto ne treba da se radi, to je Alfa i pravljena je da se vozi kao benzinac, sa osecajem, i slobodno u obrtaje!
naravoucenije: bas ta mrtva voznja je i pokvarila plivajuci zamajac. paradoks, ali istina. da ste je vozili ko trkalicu, TI DELOVI ne bi stradali
inace, na svim novijim dizelkama, taj plivajuci je boljka a ako se pravilno vozi, izdrzi 130-170kkm... i kosta 800-.... evra
to nije onaj zamajac kao na svim prethodnim normalnim kolima na kome nema sta da se pokvari, ovaj se pravi sa plivajucim delovima a lamela se zbog toga takodje pravi veoma drugacije. taj zamajac strada zbog lagane voznje u niskim obrtajima i visokom prenosu menjaca.
da prevedem, stradaju plivajuci delovi od velikog momenta i malog broja obrtaja.
da podsetim, nek me goksi ispravi ako gresim, ali pisano je da se ti firmini JTD sa brutalnim momentima uglavnom voze tipa 1000-1500rpm, krecu iz druge, i rano saltaju. sve sto ne treba da se radi, to je Alfa i pravljena je da se vozi kao benzinac, sa osecajem, i slobodno u obrtaje!
naravoucenije: bas ta mrtva voznja je i pokvarila plivajuci zamajac. paradoks, ali istina. da ste je vozili ko trkalicu, TI DELOVI ne bi stradali

- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Dekideki:
Imali smo pre Giulliete ,Pasate,Jette,Tojote,koji su se vozili na slicne nacine kao i ovaj auto.
Svi su ladno doterali preko 70 000km,bez ikakvih nagovestaja problema na sistemu kvacila.
Takodje su tu i 159,koje su se fenomenalno pokazale.Generalan utisak je da koliko je 159 dobar auto,Giullieta je toliko losa
.
Plivajuci zamajac imas na mnogim automobilima,a kao najozloglaseniji su se pokazali Fordovi TDCi i njihovi klonovi HDI.Na TDCi i HDI,zamajac u zavisnosti od stila voznje,strada na oko 130 000 - 160 000km,a na raspaloj Giullieti nije izdrzao ni 20 000km.
Bez ljutnje,ali konstatacija da ce plivajuci zamajac stradati svakih 20 000km na Giullieti,ako je vozis penzionerski (sto radi 80% vozaca u SRB),govori da ili taj auto nema upotrebnu vrednost u svakodnevnom opsegu voznje ili su u pitanju greske koje proizvodjac uporno pokusava da sakrije i svali na krajnjeg korisnika.
Koliko god voleo Alfu,ovo sa Giullietom je cista sramota za proizvodjaca i samar vatrenim pristalicama ovog brenda.
Pa vagenovci mi dupe pomeraju u firmi zbog ovoga
Imali smo pre Giulliete ,Pasate,Jette,Tojote,koji su se vozili na slicne nacine kao i ovaj auto.
Svi su ladno doterali preko 70 000km,bez ikakvih nagovestaja problema na sistemu kvacila.
Takodje su tu i 159,koje su se fenomenalno pokazale.Generalan utisak je da koliko je 159 dobar auto,Giullieta je toliko losa

Plivajuci zamajac imas na mnogim automobilima,a kao najozloglaseniji su se pokazali Fordovi TDCi i njihovi klonovi HDI.Na TDCi i HDI,zamajac u zavisnosti od stila voznje,strada na oko 130 000 - 160 000km,a na raspaloj Giullieti nije izdrzao ni 20 000km.
Bez ljutnje,ali konstatacija da ce plivajuci zamajac stradati svakih 20 000km na Giullieti,ako je vozis penzionerski (sto radi 80% vozaca u SRB),govori da ili taj auto nema upotrebnu vrednost u svakodnevnom opsegu voznje ili su u pitanju greske koje proizvodjac uporno pokusava da sakrije i svali na krajnjeg korisnika.
Koliko god voleo Alfu,ovo sa Giullietom je cista sramota za proizvodjaca i samar vatrenim pristalicama ovog brenda.
Pa vagenovci mi dupe pomeraju u firmi zbog ovoga

A Man's Got to Know His Limitations...
- delic
- Garaža: 156 SS
- Lokacija: BBR
- Lokacija: BGD
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
Na tim NM i tezinama vozila od 1.5 t pa na gore obicne lamele sa oprugama
bi trajale jako kratko kod nekog ko je navikao da cima sa semafora itd,ali da crkne kvacilo na 20 kkm je blago receno sramota pored svih elektronskih sranja kojima
se stite fabrike danas.Mada ako se uzme u obzir kako se sracunato prave kola
ovih dana to i nije cudo,kod mene na poslu je uzasno zanimljivo sta sve uspe da zamre
na kolima koja su placena po 30 i vise somica a servisi tipa Porsche i Autokomerc
nisu nista bolji i jedino imamo dobro iskustvo sa Renoom
bi trajale jako kratko kod nekog ko je navikao da cima sa semafora itd,ali da crkne kvacilo na 20 kkm je blago receno sramota pored svih elektronskih sranja kojima
se stite fabrike danas.Mada ako se uzme u obzir kako se sracunato prave kola
ovih dana to i nije cudo,kod mene na poslu je uzasno zanimljivo sta sve uspe da zamre
na kolima koja su placena po 30 i vise somica a servisi tipa Porsche i Autokomerc
nisu nista bolji i jedino imamo dobro iskustvo sa Renoom
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulietta
nema ljutis sve stoji, prica je za ostale, hteo sam samo da prekinem iscudjavanje da moze da crkne zamajac, dakle nov tip moze
sto se duzine trajanja istih tice, slazemo se generalno takodje.
20kkm je sramota sta god da je u pitanju, fakat!
samo sam napisao sta ubija plivajuce zamajce.
znam likove, imaju isti auto iz iste serije. jednom je trajao 70.000 a drugom 160.000...


20kkm je sramota sta god da je u pitanju, fakat!

samo sam napisao sta ubija plivajuce zamajce.
