Stranica 42 od 75
Poslato: Sub Maj 03, 2008 12:42 am
od kilson
superfly tnt napisao:jedva cekam da slozis taj auto. pa da odemo na djir negdje.
Uh, ta pomisao me jedino i drzhi u ovome (kao i par baraba koje dodju pa pomognu)...

Novi Alfa supermen
Poslato: Sub Maj 03, 2008 11:04 am
od Gost
Hello,
necu nista samo se hvalim sto me vozi 75 2.0 TS is the best!!!!
Imam samo jedno malo pitanjce gde mogu naci plasticne obrve za zadnje
rubove,maznuli mi na parkingu u Zemunu,a naviako sam na njih
Poslato: Sub Maj 03, 2008 11:30 am
od kilson
Samo za superfly-a (i one koji kapiraju)
Prosto obozhavam ove slike full rasklopljenog automobila. (Sram me bilo shta uradih sa Americom)

Sinoc pokrpljeno shta je trebalo, danas ako nadjem vremena priprema motornog prostora za farbanje...
Inache ako vam padne na pamet da skinete nosach akumulatora imajte na umu da je isti punktovan na nekih 12 tachaka!

Poslato: Sub Maj 03, 2008 11:40 am
od superfly tnt
jel bi trebao nesto vidit na slici. neda se bas povecat. ali koliko vidim tu jos ima dosta toga za poskidat. sto se tice nosaca akumulatora. da , punktiran je na dosta mjesta ali zato busilica sa zlatnim borerom radi cuda. malo je i pajser pomogao

Poslato: Sub Maj 03, 2008 11:58 am
od kilson
Slika je chisto opis trenutnog stanja .ikone.
Da, treba se poskidati i pomeriti brdo sitnica pre farbanja...

Poslato: Sub Maj 03, 2008 1:02 pm
od superfly tnt
i nakon farbanja. neces valda stavljat onaj tepih na vatrozidu. imas tamo i neka crijeva za kanalizaciju
Poslato: Sub Maj 03, 2008 1:12 pm
od kilson
Pravo da ti kazhem, razmishljam da ostavim taj tepih chisto da mi se kabina ne usija...

Poslato: Sub Maj 03, 2008 5:13 pm
od Nigy
@ scout75
Neko da ti ih napravi (moz' i sam), da mogu lako da se nadju, ne bi ih ni skidali...
Laki, ti bese trpas akumulator u gepek?
Sto se tepiha tice, ako bude isao motor bez fena, onda i nije neophodan - moze se ostaviti samo ona folija. Ali ako ide fen, i ne pomisljaj sklapanje bez istog.

Re: Novi Alfa supermen
Poslato: Sub Maj 03, 2008 10:00 pm
od ljube-kugla
scout75 napisao:Hello,
necu nista samo se hvalim sto me vozi 75 2.0 TS is the best!!!!
Imam samo jedno malo pitanjce gde mogu naci plasticne obrve za zadnje
rubove,maznuli mi na parkingu u Zemunu,a naviako sam na njih
meni maznuli oba znaka u Zemunu,pa sta,imas Nesu sharka u pazovi pa nek ti napravi kakve hoces,ili idi do Surcina
Poslato: Ned Maj 04, 2008 7:34 pm
od JaMaL
E ljudi nisam znao da je 1.6 i 2.0TS toliko razlicite unutra... dakle danas sednem u 1.6... kao da sam u drugoj alfi... sedi se drugacije... menjac je drugaciji... nema naslona u sredini... volan je drugacije namesten i nema servo... skrece drugacije i sve ostalo...
dakle kao da vozim drugi auto...
Poslato: Ned Maj 04, 2008 7:52 pm
od superfly tnt
iznenadio bi se kolika je razlika kad sjednes u 2 TS-a
Poslato: Ned Maj 04, 2008 8:14 pm
od ljube-kugla
kako i nece biti razlika,jedna izakana a druga ocuvana i redovno odrzavana,ja sam seo u jednu 1.8,nisam je provozao ali kad samo seo kao na dasku,neznam kako je na drugim alficama ali meni kvacilo ide relativno tesko,nije preterano ali posle par minuta gradske guzve ubi me noga
sutra idem do grada pa cu svratiti u tiki vent da vidim za hilzne dal ima ili ove da samo ishonujem pa sta ispadne,a kad budem skidao glavu da joj proverim gumice,sumnjam da nema karika iako je solidna kompresija,pa bi mogao glavu jos malo da je olindram
Poslato: Ned Maj 04, 2008 9:41 pm
od Nigy
Generalno, svaka je svojstvena, al' su manje - vise sve slicne.
1.6 IE nema servo, al' ima isto podesavanje volana po dubini i visini, isti je obruc, nema naslon na srednjij konzoli, sedista su (barem na mojoj ex) bila stari tip kod kojih ima malo razlike u sedenju, ali to mnogo vise zavisi od samog stanja sedista...
Menjac - ista prica, samo je pitanje stanja caure rucice i, naravno, onoga sto je u 'kutiji'
Kada sam prelazio iz 1.6 u TS, morao sam priznati da je prva za nijansu bolje lezala u kivini...

Mada,mislim da se sve to moze svesti pod samo stanje makine.
Poslato: Pon Maj 05, 2008 9:38 pm
od ljube-kugla
evo pronasao sam jeftino resenje lezajeva za prednje tockove,i zamenio sam levi sto je brujao,joj miline za voznju,ovako,semering-100din,veci konusno valjkasti cela garnitura (audi,seat,skoda vagen,opel-zadnji)-400din,i manji konusno valjkasti 250 din,a inace u stilu je oko 1500 din bez semeringa (breda),sto mu dodje upola jeftinije,cak i matica odgovara samo bi moralo da se probusi rupa za rascepku posto ima krunastu sajbnui preko matice,sto je mnogo bolji fazon ako nemas rezervnu kucajucu
Poslato: Pon Maj 05, 2008 9:44 pm
od Gost
ljube upisi u .75 & delovi od drugih automobila., koristan info

Poslato: Pon Maj 05, 2008 9:46 pm
od ljube-kugla
da zaboravio sam
Poslato: Pon Maj 05, 2008 11:11 pm
od superfly tnt
pozivam sektase na susret na grobniku 1.6.
alfisti.hr ce organizirat susret i bilo bi zgodno da bar netko dodje. ovo je prilika da se i okupate jer ce biti toplo. 442 do beograda i onda jos samo 150 km do grobnika, sta bi vam falilo ? ajmo sad je red na vas

Poslato: Uto Maj 06, 2008 10:51 pm
od Gost
Moja 1.6 ie je imala servo
Poslato: Sre Maj 07, 2008 9:55 am
od JaMaL
E par pitanja za iskusnije Twin Sektashe...
Desila mi se cudna stvar ako neko moze da mi objasni kako i zasto...
Sipam benzin na pumpi A. ugrejem auto... pritisnem u 2. gas limiter se upali na 5500rpm
Sipam benzin na pumpi B. ugrejem auto limiter se ne pali maltene do 7000rpm
E sad pitanje znam da kada je temperatura motora ispod 88c limiter je na 5500, to sam procitao negde... takodje sam kod onog engleza procitao da ECU .oseca. oktansku vrednost benzina i da prema tome ogranicava obrtaje ako misli da je premala... da li je to tacno?
Drugo pitanje... kada upalim ujutru a hladno je napolju ispod 10c, papucica kocnice mi je tvrda... veoma... kao da nema servo... i posle 25 sek. popusti i bude normalna? U cemu je caka?
Poslato: Sre Maj 07, 2008 10:02 am
od superfly tnt
nisam cuo da limitira okretaje na temperaturu, bar meni ne radi to. kad sam bas ljut nesto onda i na 30C ide u 6500. a ecu nemoze osjetit oktansku vrijednost jer TS nema knock sensor. na ecu mozes jedino odredit koju oktansku vrijednost ces vozit. mozes birat od 92 na vise sa i bez katalizatora ili 97 na vise sa ili bez katalizatora. znaci 4 opcije. jedino sta mi sad pada na pamet je da je benzin na toj pumpi A jako los pa ima smeca ili vode ili ko zna sta mjesaju pa motor jednostavno nemoze vise od 5500 , pogotovo dok je hladan.
sto se papucice tice izgleda da ti je zaglavio protupovratni ventil pa servo jednostavno ne komunicira za usisnom granom tih 25 sekundi.
Poslato: Sre Maj 07, 2008 10:04 am
od superfly tnt
ovo za knock sensor povlacim jer jos nisma otkrio sta je ono iza na glavi motora , neki kockasti komad sa zicom, a nema veze ni sa vodom ni sa uljem. samo je nasarafljen na glavu. iako sumnjam da je to knock sensor, ali oni tako izgledaju otprilike.
Poslato: Sre Maj 07, 2008 11:11 am
od Nigy
Evo ti
LINK za podesavanje compa na oktansku vrednost. To je jedino podesavanje compa za koje znam.
Konck sensor postoji na T motoru, (fiksiran je na srafu usisne grane sa donje strane do motora, ima zicu koja izlazi iz njega) za TS nisam siguran (jos ga nisam rasklapao)...
@ superfly tnt
Verovatno je to knock senzor.
Poslato: Sre Maj 07, 2008 12:35 pm
od Gost
kockica na glavi motora-indikator pregrevanja-crvena lampica
Poslato: Sre Maj 07, 2008 1:19 pm
od superfly tnt
vladaromeo napisao:kockica na glavi motora-indikator pregrevanja-crvena lampica
bas blesavo , evo gledam shemu i kaze isto. a kontakta sa vodom uopce nema. ocito mjeri neku odredjenu temperaturu glave i onda svjetli.
Nigy napisao:Evo ti
LINK za podesavanje compa na oktansku vrednost. To je jedino podesavanje compa za koje znam.
gle tamo neki superfly tipka na svapskom

Poslato: Sre Maj 07, 2008 1:56 pm
od Nigy
Mene uveravali da je to knock senzor (istina, na T). Moracu da proverim sta kazu one mudrijaske knjige...
@ superfly tnt
Imam u PDF-u originalnu stranu na engleskom, gde je i popravka contola, al' kod kuce, pa nemam pojma koji je link ka tom. Ovo iskopah googlovanjem.
Nesto sto sam iskopao, a moze da koristi...
Answer
It is probably the fuel quality. The knock sensor will degrade performance if engine knock or ping exists. Try this formula for an octane improver. 13 oz. isopropyl alcohol, 2 oz. acetone and 1 oz. ATF for every 10 gallons of fuel.