Stranica 41 od 104
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Ned Jul 25, 2010 7:40 pm
od OMP
ma 155ici samo fale dobre i velike felne i to je to, auto je sam po sebi bezobrazan sto se dizajna tice

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Ned Jul 25, 2010 9:55 pm
od dekideki
[youtube]dk1aFgzEaKs[/youtube]
Fabrizio Pandolfi
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Ned Jul 25, 2010 10:09 pm
od dekideki
[youtube]HPR8ETbtIRs[/youtube]
jedina GTA na svetu koja me zanima

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jul 26, 2010 11:09 am
od alfaskorpion
Nema ko da je zameni

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jul 26, 2010 2:41 pm
od SCHUMACHER
Pa sta je sa njom-slupana ili?
Sto je tako posebna u odnosu na ostale-nisam bas u toku

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jul 26, 2010 6:28 pm
od dekideki
*pricam o 155 GTA, uopsteno, ne samo o tom komadu...
jbg, sve druge Alfe GTA su vise civilne varijante (pogotovo prelepa i ujedno jedina 156 koja mi se svidja - 156 GTA)
na pocetku ove teme je Santino dao performanse 155 GTA, mrzi me da trazim.
svejedno,
izgleda strava (prosirena do krajnjih granica)
ide ko nevreme (zaista ima nenormalne performanse)
i Zagato je finisirao.
Wikipedia napisao:GTAZ had the 155 Q4's turbocharged two litre engine producing 215 PS (158 kW; 212 hp). Built only a limited amount and many of the cars were sent to Japan.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jul 26, 2010 9:44 pm
od starac vujadin
Ovo na slikama je trkacka 155 GTA od 400ks i nema veze s onom limitiranom serijom koju je doradjivao Zagato.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Jul 26, 2010 10:15 pm
od dekideki
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Jul 27, 2010 11:45 am
od SCHUMACHER
Pa to je i mene malo zbunilo...
Ova trkacka je ustvari ona iz Italijanskog sampionata 92-ge,kasnije "prepravljena" za DTM-ako se ne varam...
A ona "Zagato" GTA je takodje civilna varijanta...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Jul 27, 2010 11:51 pm
od DushanSD
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pet Jul 30, 2010 4:32 pm
od OMP
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Avg 02, 2010 10:34 am
od SCHUMACHER
Obje su

,ali mi je ST nekako ljepsa.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Avg 02, 2010 12:21 pm
od OMP
i meni je lepsa jer je bliza serijskoj varijanti
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Avg 02, 2010 12:41 pm
od SCHUMACHER
A i ti si stari fan ST trka
Cudi me da tvoju ne "podvrgnes" nekom racing sredjivanju?
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Avg 02, 2010 7:44 pm
od OMP
pa zar moja nije racing

1,8 motor 120+ konja, nize gume, alu felne, spojler pozadi gde ces vise racing od toga
salu na stranu, sta znam, jedino sto bih kod mene uradio to su vece felne, 16" ili 17" mada i ne ludujem za tim a i nema para za gume i voleo bih da je patosiram i stavim neko sportsko vesanje ali to definitivno nije za uslove po kojima je vozim a i opet finansije, ST look je veliko cimanje napraviti i treba para da to bude kako valja a i to bi povuklo neki upgrade motora ili neki jaci motor po obavezno, ne ide takav izgled i ovaj snaga, jedino u sta bih ulozio pare trenutno i sta smatram nekim prioritetom je sekvent plin i jedno komplet sredjivanje limarije, definitivno joj je potrebno komplet farbanje i verovatno bih promenio boju, na ovoj se svaka ogrebotina vidi a o prasini i prljavstini da ne pricam, ne volim nesto posebno silver boju ali bi verovatno isla u tu boju kao najzahvalniju za odrzavanje(ili mozda neku tamnije sivu nijansu ali...)

skoro sam bio na ivici da se definitivno dam u taj posao oko farbanja tj pripreme ali kad sam sve stavio na papir i preracunao se video sam da nista od toga, sto zbog novca, sto zbog vremena a i jedan auto mi je u toj fazi trenutno a on je ipak prioritetniji

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Avg 02, 2010 10:25 pm
od dekideki
savrsene felne
[img]http://155_v6.users.photofile.ru/photo/155_v6/150405999/161748780.jpg[/img]
[img]http://155_v6.users.photofile.ru/photo/155_v6/150405999/161748782.jpg[/img]
[img]http://155_v6.users.photofile.ru/photo/155_v6/150405999/161748786.jpg[/img]
mada... nisu ni klesta losa

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Avg 02, 2010 11:50 pm
od OMP
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Avg 02, 2010 11:59 pm
od OMP
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Avg 03, 2010 7:52 am
od dekideki
odlicne su, obe!

svaka cast!!!!
reci mi (i oprosti na neznanju), sta drzi felnu na osovini da ne prokliza??? uvek sam se tripovao da tu postoje neki konusni nutovi ili slicno, a sraf samo drzi felnu da ne spadne...

mozda ima brezone sa unutrasnje strane koji upadaju u one 4 rupe?
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Avg 03, 2010 9:37 am
od OMP
da felna ima "izbocine" tj nesto nalik brezonima koji upadaju u one 4 rupe ili na samoj glavcini(sto nije slucaj ovde) postoje te izbocine a na felnama rupe, moze biti 4 ili vise izbocina, jedino sto mi je kod ove alfe gore cudno da nema osigurac centralnog srafa(a deo glavcine kod navoja koliko vidim ima izbusene rupe za njega) ili se ne vidi mada bi trebalo ako ga ima

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Avg 03, 2010 9:46 am
od OMP
evo primer npr. kad "klinovi" vire iz glavcine
http://www.gurneyflap.com/Resources/743 ... WSR_23.jpg
http://members.iinet.net.au/~bushfam/ja ... CF0163.JPG
ili kad vire iz felne sto mislm da je redji slucaj
http://scarbsf1.com/testing_2003/pict0151.jpg
na ove osigurace sam mislio
http://www.ktmsportscar.com/Central_Loc ... uts_01.jpg
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Avg 03, 2010 8:59 pm
od OMP
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Avg 04, 2010 7:29 am
od Santino
SCHUMACHER napisao:Obje su

,ali mi je ST nekako ljepsa.
OMP napisao:i meni je lepsa jer je bliza serijskoj varijanti
ovde je samo gadan zadnji rub, kad je vidim ovako pozadi mi lici na citroena bx-a

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Avg 04, 2010 8:52 am
od SCHUMACHER
Meni bas mocno izgleda ovaj zadnji rub-vidi se da se radi o azdaji-da je i serijski ovako-to vec ne bi valjalo...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Avg 04, 2010 9:43 am
od OMP
i 156ica st ima takav zadnji rub, sam oblik ruba nije menjan samo malo izvucen zajedno sa vratima da bi mogao tocak da se upakuje i generalno to je bio najveci problem kod st automobila sto manji kontakt nabija rub u gumu, tek su sa s2000 specifikacijom uveli da tockovi ne smeju biti ispod ruba, ni prednji ni zadnji, meni se vise svidja kako je to izgledlo na st-u nego na s2000, delovalo je vise trkacki i mocnije