Stranica 41 od 75

Poslato: Uto Apr 29, 2008 8:56 pm
od Gost
Superfly

Kako se ponasa sa 17-icama,koliki je ET da ne bi kacile s unutrasnje strane,posto i ja imam u planu 17-ice?Sta je radjeno sa vesanjem ,koliko je spustena i kolika je visina od tla,dali je ista kao kod standardnog vesanja sa 14-icama?
Mozda sam ga malo otego al` bolje da pitam nego da posle ispravljam krivu Drinu.

Poslato: Uto Apr 29, 2008 9:03 pm
od superfly tnt
drzi se propisanog. znaci ako imas et 30 u originalu, drzi se toga. mozes ic od et 35 do 25 da nebude problema. guma nesmije bit vise od 40 jer struze. auto je spusten ali i na serijsku visinu idu 17 bez problema.

Poslato: Uto Apr 29, 2008 9:09 pm
od Gost
Mislio sam dali je visina od tla narocito u delu kod kartera i srednjeg lonca, koji razmisljam da izbacim,na spustenoj sa 17-icama ista kao kod standardne sa 14-icama?
Trebalo bi da je tu negde posto je razlika u precniku tockova 5-6 cm.

Poslato: Uto Apr 29, 2008 9:14 pm
od Gost
Kako da dodjem do okvira za tablice ,a da ne postanem drug clan?

Poslato: Uto Apr 29, 2008 10:53 pm
od JaMaL
Realno je isto...

195/60/14 - 589.6mm
205/40/17 - 595.8mm

6.2 mm razlike...

znaci isto ti je...

i 3.2 mm su sire 205...

tako da uz pravi et nema frke... samo kako bi prednji trap to podneo... jer taj profil gume od 82mm... je muka po nesavrsenim putevima...

Poslato: Sre Apr 30, 2008 1:16 am
od Nigy
@ superfly tnt
Vidim da je dosta vas podizalo zadnji deo haube, predpostavljam zbog lakseg izlaska toplog vazduha. Kako ste to radili?

Danas sam petljao oko kocnica i jos ponesto, al' o tome drugi put - suvise je kasno...

Poslato: Sre Apr 30, 2008 7:06 am
od Gost
Predpostavljam da su odvrtali samo

Poslato: Sre Apr 30, 2008 9:06 am
od superfly tnt
na pantama skines 4 sarafa i stavis neku distancu izmedju haube i pante(ja sam stavio onaj komad sta ide izmedju prednje vilice i karoserije) dovoljno je jedna na svakoj strani. pazi samo da dobro centriras haubu jer ako zalupis haubu neces ju moc otvorit osim pajserom. to ti je nepotrebno za cestovnu upotrebu, ulazit ce ti kisa a i kad budes upalio vetilaciju ulazit ce topli zrak u kabinu sa mirisom ulja.

ja osobno nebi stavljao 17 cola. moras pazit na svaku rupu a i na grobniku je Mika rekao da mu bolje lezi sa 15 cola. mozda bi 16 bila idealna dimenzija. u tom slucaju ides na 205 45 16 koja je gotovo 100% ista u opsegu kao serijska guma. takve ja imam na sivoj alfi i super su. i vizualno i funkcionalno.
Slika

Poslato: Sre Apr 30, 2008 4:55 pm
od TOXON
bojan77 napisao:Kako da dodjem do okvira za tablice ,a da ne postanem drug clan?
Kontaktiraj Killaz-a ili Milos-a pa cemo ti poslati busom ili vec. . .

Ko ti je rekao da moras da postanes drug clan za ram?? :lool:

@superfly

Svaka cast za voznju i druzenje.... samo mi nije jasno kako mozes da ga cepas po krivinama a da ti nesto mase ispred nosa?? :lool:

Poslato: Sre Apr 30, 2008 6:52 pm
od superfly tnt
G metar buraz , G metar


btw , 1.6. se stvar ponavlja, pa ako je netko za neka se zaleti. grobnik je predobra staza :twisted: :twisted: :twisted:

Poslato: Sre Apr 30, 2008 8:42 pm
od Gost
Sada sam isao da merim .
Kod mene su gume 185/60/14 i precnik je 570 mm.
225/45/17 R=620 mm
215/55/16 R=630 mm
To su gume koje trenutno imam kuci.Sa poluprecnikom od 310 mm 17 cola bi moglo da upadne /40 je verovatno jos malo niza nego najveci problem bi moglo da bude motanje ,da guma ne zakacinje branik i sajtnu.
Sve ovo razglabanje je zato sto nemam nijedne felne koje bih mogao da probam, a i vulkanizeri nisu bas nesto radi da pomognu .Kada im trazim 5x 98 17cola,a vozim 75 koja je uz to malo i prebledela(ne od straha) ponasaju se kao da treba da mi poklone felne,mada ih vrlo malo ljudi u Jagodini i ima.Bilo je svega 2-3 kompleta ,a cak mi se nisu ni svidjale.

Poslato: Sre Apr 30, 2008 9:52 pm
od ljube-kugla
a sto ne potrazis 5x100,njih je lakse naci a to je mala razlika i trebalo bi samo srce da se lepo napravi da uvede felnu u centar,ja imam 4x100 7x15 ET25 i 12m distancere napred,gume 195-50 i kad se lepo nasteluje trap na upornim sponama nigde ne kaci,meni je auto spuste od prilike za pola zuba na prednjim nutovima,bio sam spustio za jedan zub i bilo je problema sa visinom,pa sam kombovanjem prednjih i zadnjih zuba dobio idealnu visinu,da ne kacim (mnogo) a ima i udobnosti nesto,pozadi sam stavio brezone sa prednjih tockova i iste felne sa 26m distancerom,ostala je seriska visina sa tezinom boce od 55L,hod amortizera je ogranicen sa dodatnim stos gumama od oko 7cm,koji su napravljeni od tvrdje gume nego fabricke i navuceni na sipku amortizerai desi se kad su dvoje odraslih pozadi i malo brze propadanje hoce da zakaci rub ivicom guma

Poslato: Sre Apr 30, 2008 10:22 pm
od Dora
Jel zna neko koje petnaestice od Alfi pa

Poslato: Sre Apr 30, 2008 10:29 pm
od ljube-kugla
[quote="Dora"]Jel zna neko koje petnaestice od Alfi pa

Poslato: Sre Apr 30, 2008 11:40 pm
od TOXON
[quote="Dora"]Jel zna neko koje petnaestice od Alfi pa

Poslato: Sre Apr 30, 2008 11:45 pm
od TOXON
Ovaj zemljak je objasnio kako se to radi. . . :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Slika

Poslato: Čet Maj 01, 2008 1:21 am
od superfly tnt
ovako 16 cola idu 45, a 17 40. kod 15ica jos moze proc 55ica ali preporuka je 50. 14 je 60. svako odstupanje od toga ce dovest do struganja, pogotovo ako je auto spusten. dimezije mogu bit od 195 do 215. sve ispod ili iznad treba korigirat sa ET ili visinom gume.

maximalan et za 75icu je 35 a minimalan 25. iznimno 20 napred ili jos manji manji iza, ako se sredi ovjes.

Poslato: Čet Maj 01, 2008 5:33 am
od Gost
Sto se tice 5x100 probao sam celicne 15 -ice ,ali neznam za alu, i idu bez problema ,ja sam na Fiatu imao 4x100 alu 15 ,+ problem je sto niko nema plivajuce matice a imaju srafove,srce felne bi moglo da se sredi .
Nego Ljube kako si ubacio distancere dali si nesto preradjivao?Kada sam uzeo one felne od BMW-a hteo sam da radim reducir ploce ,ali sam odustao jer bi to bilo pretesko i zahtevelo je velike radove oko karoserije.

Poslato: Čet Maj 01, 2008 8:08 am
od ljube-kugla
bojan77 napisao:Sto se tice 5x100 probao sam celicne 15 -ice ,ali neznam za alu, i idu bez problema ,ja sam na Fiatu imao 4x100 alu 15 ,+ problem je sto niko nema plivajuce matice a imaju srafove,srce felne bi moglo da se sredi .
Nego Ljube kako si ubacio distancere dali si nesto preradjivao?Kada sam uzeo one felne od BMW-a hteo sam da radim reducir ploce ,ali sam odustao jer bi to bilo pretesko i zahtevelo je velike radove oko karoserije.
pozadi duze brezonen sa prednjih,distancer aluminijumski je od 20mm a celicni od zastave je 6mm,napred su mi dupli zastavini,i napravi se uvodnik u centar od debelozidne cevi i to stoji 100% u centru,na unu sam vozio i bez uvodnika u centar i nije treslo,pozadi sam obradjivao matice (navrtke)da udju u felnu nekih 6mm da ima sto vise navoja da drzi

Poslato: Čet Maj 01, 2008 8:47 pm
od ljube-kugla
kako se ko proveo za praznik rada,ja sam isao na plac pored Dunava,matorci pravili rostilj,prvomajski uranak,pecena slanina na rostilju,krompir na zaru u foliji,uh jos mi svitci amblenduju od kalorija,i onda je krenula radna akcija kosenja trave da se te kalorije odprazne,po zavrsetku posla docekao nas rostilj onako zapravo,dvolitra piva i prekid filma u kolima na oborenom sedistu u neku zivu muziku sa cd-a,dosali kuci i ja dobijem inspiraciju da vidim sto mi trosi ulje,prvo pomislio na gumice ventila,ali se ispostavilo da je u pitanju donji deo motora,posto sam kompresorom naduvavao u cilindar da bi skinuo oprugu sa ventila kad ono duva u karter ko pravi,e sad sta tu ciniti,nove su karike,presao nesto oko 6000 km,ali mi od prvog dana trosi,dal su karike toliko lose il su cilindri ovalni,tj pojedeni ili su ispucale,na vrucem motoru je kompresija 14,sto je skoro solidno ali nije idealnao,trebala bi biti nesto veca,aj premericu je na hladnom motoru da vidim

Poslato: Pet Maj 02, 2008 12:36 am
od JaMaL
E pitanje... kompresija na T.S. bi trebala biti oko 11.7-13.7 bara jel tako? 13.7 kada je nov 11.7 najmanja normalna vrednost...? 170-200 psi

Poslato: Pet Maj 02, 2008 1:23 am
od Dora
[quote="TOKYO"][quote="Dora"]Jel zna neko koje petnaestice od Alfi pa

Poslato: Pet Maj 02, 2008 1:40 am
od kilson
Ma bezhi tamo bre, videcesh na shta moja .ikona. lichi trenutno. hahaha

Moj automobil i radim sa njim shta hocu, a bolje i to nego da je ostala u onom oranju tamo kod Topole. :mrgreen:

Inache, shto bolja osnova to brzhi rad - ne bih se zezao ni trenutak sa nekom krshinom...

Poslato: Pet Maj 02, 2008 11:54 am
od superfly tnt
jedva cekam da slozis taj auto. pa da odemo na djir negdje.

Poslato: Pet Maj 02, 2008 12:16 pm
od TOXON
@Dora

Mora te zezam malo. . ;)

Mada tvoj auto stvarno ima dobru osnovu za dalji rad....

Ono sto je najbitnije zdrav je kao dren...

Lepo sam ti rekao..,uzmi pandu zeni za pijac a tebi za obaveze jel 75 nije za svaki dan! :)
Killaz napisao: Inache, shto bolja osnova to brzhi rad - ne bih se zezao ni trenutak sa nekom krshinom...
hahaha hahahaha hahaha hahahaha