Stranica 41 od 75
Poslato: Sre Avg 23, 2006 10:31 am
od Sasha
Fris ce brcka na moru :cool .Stize za vikend.
Poslato: Sre Avg 23, 2006 12:00 pm
od Gruja
Nigy napisao:
Hocemo neko malo slavlje da organizujemo za ovu priliku?
Mogli bi... da napravimo neki pravi sektaski ritual...
Zrtvujemo bogovima transaxla neku zivotinjicu... recimo prasence...

Poslato: Sre Avg 23, 2006 1:41 pm
od Gost
Mo
Poslato: Sre Avg 23, 2006 5:28 pm
od Gost
Ko ti kaze da pile nije FWD

Poslato: Čet Avg 24, 2006 8:33 am
od Gost
Pa nekako kapiram da su krilca napred, a ne koristi ih ne&
Poslato: Čet Avg 24, 2006 8:44 am
od kilson
Poslato: Čet Avg 24, 2006 1:00 pm
od Nigy
Poslato: Čet Avg 24, 2006 2:10 pm
od kilson
Hm...
Kako god vecina zheli, samo napominjem da prilikom pretrazhivanja foruma, neka od kljuchnih rechi ce izbaciti ovu temu kao pogodak. Tu se javlja problem, jer posle pretrazhivanja, pretrazhivach vas ne redirektuje na post koji sadrzhi tu rech, vec na pochetak thread-a...
Rezultat svega je listanje 40+ stranica za koje ce retko ko imati strpljenja (pre svega korisnici sa dial-up pristupom).

No, od vas zavisi koliko ce vashi postovi koristiti drugima, a koliko biti zaboravljeni.

Poslato: Čet Avg 24, 2006 2:23 pm
od Gost
kako vozimo nezaboravno auto, svi na&
Poslato: Čet Avg 24, 2006 2:28 pm
od Gost
Ja u potpunosti podr
Poslato: Čet Avg 24, 2006 4:28 pm
od Gost
Pozdrav Sektomobilistima!!!
Posto sam fino osolio dupe, eto me za kompom
Ja ne bih nista premestao, posto ce se otvoriti milion i jedna nova tema tipa: koje kapice za ventile koriste sektasi, koje su nam boje dizalica i kljuc za tockove... itd
Prave Sektase nece mrzeti da citaju sve redom
Pa ovo je kapitalno delo: KAO .RAT I MIR.
Nema epizoda, cita se u dahu... :cool
BTW. video sam jutros na izlazu iz Podgorice (ka BG-u) 75-icu full sredjenu (verovatno) za brdske trke

Stajala je natovarena na prikolicu. Bila je guzva, a ja sam je kasno skontao pa nisam uspeo da zakocim i da je slikam
Zna li neko nesto o tom sektomobilu?
Poslato: Pet Avg 25, 2006 9:04 am
od Nigy
Milos napisao:
pre par dana sam video na ceraku (okretnica 52, cerski venac) na parkingu jednu crvenu slupanu 75ts, izgleda da se nasla u sendvicu jer je popila i napred i pozadi... definitivno nije u voznom stanju
Bio sam prekjuce da je vidim...
Auto je za groblje... :bluescared:
Ulupana sa svih strana do granica nepopravljivosti, razbijena zadnja, naprsla prednja soferka, vec cerupan enterijer, ulazi voda u nju...
Malo sta bi moglo sa nje da se iskoristi.
Tuga.
Poslato: Pet Avg 25, 2006 9:06 am
od kilson
@Frish: Mozhda ta 75-ica ide za Kraljevo? Ovaj vikend se vozi Beranovac...
Vezano za ovu temu, nikakvo cepanje teme, vec samo preporuka za buducnost. 75-ice i trebaju imati vishe tema, ima vas puno, a samo par tema... No, kako ko nadje sebi za shodno.
I daj slikajte malo te sektomobile pa kachite u Alfa Virus!
Poslato: Pet Avg 25, 2006 10:48 am
od Nigy
Juce sam na semaforu na kraju pravca u bul. Nikole Tesle (gde je mene Lorenco upoznao sa klubom

) isprepadao vlasnika crvene sektasice 2.4TD i dao mu flajer kluba. Mozda dobijemo i prvu dizelku u sekti. :cool
Poslato: Pet Avg 25, 2006 9:27 pm
od Gost
ona trkaca je ts 175hp prdata za 2750e prema informacijama koje sam dobio.
ljudi trebaju mi srafovi za zamajac pomagajte pa da dzoknem masinu u sasiju
Poslato: Sub Avg 26, 2006 12:28 am
od Gost
Poslato: Sub Avg 26, 2006 10:14 pm
od Nigy
Redni ili V6? Ima li jos koja fotka, info...? :cool
I malo mi cudno da nisu sirili trapove za toliko konja...

Poslato: Ned Avg 27, 2006 8:37 am
od Gost
U osnovi je rec o Twin Spark motoru, ali prepravljenom do skoro nemugucih granica... Kazem skoro nemogucih, zato sto vlasnik najavljuje za kraj ove godine 800ks ! ! !

Spoljasnji izgled je 90% standardan iz razloga .svakodnevne upotreba., tj. auto je registrovan za redovan saobracaj

Tada se vozi sa 1.8bar pritiska i daje 506,6ks :cool Za 642,9ks ide pritisak iznad 2.0bar, vise oktansko gorivo a u pomoc uskace i nitro!
Kada bude dostigao 800ks, snagu od 650ks ce koristiti za .pijacu i shoping., tj. za svaki dan...
1/4 milje prelazi za 11.6sec sa izlaznom brzinom od 131mph (poredjenja radi, Enzo Ferrari-u za to treba 10.8sec/135mph)
Max.speed je nesto preko 190mph... za sada!
Sa povecanjem snage, brzina ide preko 200mph (Enzo Ferrari ide 217mph)

Uz mnogo skuplje prepravke (za koje vlasnik kaze da nema para!) vreme na 1/4milje bi mu bilo oko 8sec... (Jooooj!

)
Mogu samo da zamislim kakve neprijatnosti na semaforu dozivljavaju vlasnici preskupih sportaka

Poslato: Pon Avg 28, 2006 9:14 am
od vojaalfa
Bok te mazo, vidi nema zadnje kvake, pitam li se za
Poslato: Pon Avg 28, 2006 2:55 pm
od Gost
U pitanju je EXTRA DOBAR ALFA ROMEO FORUM:
http://www.alfabb.com/bb/forums/index.php
Poslato: Pon Avg 28, 2006 9:02 pm
od Gost
HVALA NA POMOCI ZA SRAFOVE :thinkof: :freak:

aplauz

Poslato: Uto Avg 29, 2006 8:25 am
od Gost
Evo mene opet .Nego da ne davim kazite mi gde kupujete delove za 75.Npr.manzetne gumice za trap lamelu itd. a da nije u inostranstvu.
Poslato: Uto Avg 29, 2006 8:54 am
od Gost
75v6 napisao:HVALA NA POMOCI ZA SRAFOVE :thinkof: :freak:

aplauz

Imam ja neke od IMT-a. Rekli su mi da mo
menjac
Poslato: Uto Avg 29, 2006 7:52 pm
od TOXON
Direktna poruka za Nigy-a i ostale.
Ivan 75 v6 crveni da ti ne objasnjavam valjda znas ko je!
Skidam menjac za par dana kod Alekse pa imam ogromu zelju da
ga skratim e sad.....
Ne mogu da stavim od ts-a ceo menjac zato sto valjda ne pasuju
polu osovine i jos neke stvari kako mi Aleksa kaze.
Pitanje> Da li postoji mogucnost da se prebaci samo unutrasnji
deo diferencijala od ts-a ili vec cega... ,ne znam koliko ti je poznata
razlika 3.0v6 menjaca i drugih ali ja to moram da uradim a da pritom
ne menjam polu osovine i ko zna sta jos da bih ga skratio!
Kako mi Aleksa kaze zupcanici su kod svih isti ali se razlikuje puz
i diferencicijal ja se slabo razumem u manjace zato bih te molio
da mi pomognes!
Da ne drvim vise sa porukom,vidi ako mozes da mi das br. tel.
ili posalji mi poruku na mob. pa cu te ja nazvati!
Pozdrav svima!
Poslato: Uto Avg 29, 2006 9:40 pm
od Nigy
Mozda jos nekog ovo zanima, pa nek svemu ostane trag.
Ovako, rastavljali smo menjac od 1.6 i TS.
Menjac od 3.0 jos nismo rastavljali (mada je jedan u planu

).
Evo razlike izmedju prva dva.
Razlikuju se po 'visini' diferencijala, ali moguce da izmedju TS i 3.0 je nece biti jer oba imaju LSD.

Iako je bude, mozda se moze proci bez dodatka distancera, vec samo sa premestanjem podloski lezajeva diferencijala.

Takodje, prirubnice za poluosovinu nisu bile istog promera, pa je predpostavka ta se i kod TS i 3.0 razlikuju.

Poluosovine su bile identicne i sumnjam da se 'tvoje' dve razlikuju. Tako da, po meni, NEMA problema da se ubaci CEO TS menjac na 3.0.
Ako ipak ima, onda bih sa 3.0 uzeo diferencijal sa prirubnicama, stavio diferencijale jedan pored drugog da se vidi da li su iste visine (kao na prvoj slici) zamenio tanjirasti na istom i spakovao nazad u TS menjac (cak je bespotrebno otvarati prednji deo).
Nek je sa srecom!
