ALFA ROMEO 75 - The Last Real Legend!
-
ki
- Drug Član
Post
NAPOMENA Sektashima:
Ova tema predstavlja opshtu prichu vlasnika 75-ica i brisanje delova poruka ili razdvajanje u nove teme je jako z*** iz prostog razloga shto sama tema po sebi, sadrzhi preko hiljadu postova koji bi se uchitavali jaaaako dugo i pravo da vam kazhem, necu da se zameram sekti.
Predlazhem vam da za ozbiljnije teme o 75-icama otvarate nove thread-ove pod okriljem ove sekcije ili .Area servizio squadra corse., jer ce isti biti pregledniji i lakshi za chitanje novim fanaticima.
Thx na razumevaniju!
Ova tema predstavlja opshtu prichu vlasnika 75-ica i brisanje delova poruka ili razdvajanje u nove teme je jako z*** iz prostog razloga shto sama tema po sebi, sadrzhi preko hiljadu postova koji bi se uchitavali jaaaako dugo i pravo da vam kazhem, necu da se zameram sekti.


Predlazhem vam da za ozbiljnije teme o 75-icama otvarate nove thread-ove pod okriljem ove sekcije ili .Area servizio squadra corse., jer ce isti biti pregledniji i lakshi za chitanje novim fanaticima.

Thx na razumevaniju!

-
ki
- Drug Član
Post
Hm...
Kako god vecina zheli, samo napominjem da prilikom pretrazhivanja foruma, neka od kljuchnih rechi ce izbaciti ovu temu kao pogodak. Tu se javlja problem, jer posle pretrazhivanja, pretrazhivach vas ne redirektuje na post koji sadrzhi tu rech, vec na pochetak thread-a...
Rezultat svega je listanje 40+ stranica za koje ce retko ko imati strpljenja (pre svega korisnici sa dial-up pristupom).
No, od vas zavisi koliko ce vashi postovi koristiti drugima, a koliko biti zaboravljeni. 
Kako god vecina zheli, samo napominjem da prilikom pretrazhivanja foruma, neka od kljuchnih rechi ce izbaciti ovu temu kao pogodak. Tu se javlja problem, jer posle pretrazhivanja, pretrazhivach vas ne redirektuje na post koji sadrzhi tu rech, vec na pochetak thread-a...
Rezultat svega je listanje 40+ stranica za koje ce retko ko imati strpljenja (pre svega korisnici sa dial-up pristupom).


-
Go
- Drug Član
Post
Pozdrav Sektomobilistima!!!
Posto sam fino osolio dupe, eto me za kompom
Ja ne bih nista premestao, posto ce se otvoriti milion i jedna nova tema tipa: koje kapice za ventile koriste sektasi, koje su nam boje dizalica i kljuc za tockove... itd
Prave Sektase nece mrzeti da citaju sve redom
Pa ovo je kapitalno delo: KAO .RAT I MIR.
Nema epizoda, cita se u dahu... :cool
BTW. video sam jutros na izlazu iz Podgorice (ka BG-u) 75-icu full sredjenu (verovatno) za brdske trke
Stajala je natovarena na prikolicu. Bila je guzva, a ja sam je kasno skontao pa nisam uspeo da zakocim i da je slikam
Zna li neko nesto o tom sektomobilu?

Posto sam fino osolio dupe, eto me za kompom

Ja ne bih nista premestao, posto ce se otvoriti milion i jedna nova tema tipa: koje kapice za ventile koriste sektasi, koje su nam boje dizalica i kljuc za tockove... itd

Prave Sektase nece mrzeti da citaju sve redom

Pa ovo je kapitalno delo: KAO .RAT I MIR.

Nema epizoda, cita se u dahu... :cool
BTW. video sam jutros na izlazu iz Podgorice (ka BG-u) 75-icu full sredjenu (verovatno) za brdske trke


Zna li neko nesto o tom sektomobilu?
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Auto je za groblje... :bluescared:
Ulupana sa svih strana do granica nepopravljivosti, razbijena zadnja, naprsla prednja soferka, vec cerupan enterijer, ulazi voda u nju...
Malo sta bi moglo sa nje da se iskoristi.
Tuga.
Bio sam prekjuce da je vidim...Milos napisao: pre par dana sam video na ceraku (okretnica 52, cerski venac) na parkingu jednu crvenu slupanu 75ts, izgleda da se nasla u sendvicu jer je popila i napred i pozadi... definitivno nije u voznom stanju
Auto je za groblje... :bluescared:
Ulupana sa svih strana do granica nepopravljivosti, razbijena zadnja, naprsla prednja soferka, vec cerupan enterijer, ulazi voda u nju...

Malo sta bi moglo sa nje da se iskoristi.
Tuga.
-
ki
- Drug Član
Post
@Frish: Mozhda ta 75-ica ide za Kraljevo? Ovaj vikend se vozi Beranovac...
Vezano za ovu temu, nikakvo cepanje teme, vec samo preporuka za buducnost. 75-ice i trebaju imati vishe tema, ima vas puno, a samo par tema... No, kako ko nadje sebi za shodno.
I daj slikajte malo te sektomobile pa kachite u Alfa Virus!
Vezano za ovu temu, nikakvo cepanje teme, vec samo preporuka za buducnost. 75-ice i trebaju imati vishe tema, ima vas puno, a samo par tema... No, kako ko nadje sebi za shodno.
I daj slikajte malo te sektomobile pa kachite u Alfa Virus!
-
Go
- Drug Član
Post
U osnovi je rec o Twin Spark motoru, ali prepravljenom do skoro nemugucih granica... Kazem skoro nemogucih, zato sto vlasnik najavljuje za kraj ove godine 800ks ! ! ! 
Spoljasnji izgled je 90% standardan iz razloga .svakodnevne upotreba., tj. auto je registrovan za redovan saobracaj
Tada se vozi sa 1.8bar pritiska i daje 506,6ks :cool Za 642,9ks ide pritisak iznad 2.0bar, vise oktansko gorivo a u pomoc uskace i nitro!
Kada bude dostigao 800ks, snagu od 650ks ce koristiti za .pijacu i shoping., tj. za svaki dan...
1/4 milje prelazi za 11.6sec sa izlaznom brzinom od 131mph (poredjenja radi, Enzo Ferrari-u za to treba 10.8sec/135mph)
Max.speed je nesto preko 190mph... za sada!
Sa povecanjem snage, brzina ide preko 200mph (Enzo Ferrari ide 217mph)
Uz mnogo skuplje prepravke (za koje vlasnik kaze da nema para!) vreme na 1/4milje bi mu bilo oko 8sec... (Jooooj!
)
Mogu samo da zamislim kakve neprijatnosti na semaforu dozivljavaju vlasnici preskupih sportaka

Spoljasnji izgled je 90% standardan iz razloga .svakodnevne upotreba., tj. auto je registrovan za redovan saobracaj

Kada bude dostigao 800ks, snagu od 650ks ce koristiti za .pijacu i shoping., tj. za svaki dan...
1/4 milje prelazi za 11.6sec sa izlaznom brzinom od 131mph (poredjenja radi, Enzo Ferrari-u za to treba 10.8sec/135mph)

Max.speed je nesto preko 190mph... za sada!

Sa povecanjem snage, brzina ide preko 200mph (Enzo Ferrari ide 217mph)

Uz mnogo skuplje prepravke (za koje vlasnik kaze da nema para!) vreme na 1/4milje bi mu bilo oko 8sec... (Jooooj!

Mogu samo da zamislim kakve neprijatnosti na semaforu dozivljavaju vlasnici preskupih sportaka

-
Go
- Drug Član
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
menjac
Direktna poruka za Nigy-a i ostale.
Ivan 75 v6 crveni da ti ne objasnjavam valjda znas ko je!
Skidam menjac za par dana kod Alekse pa imam ogromu zelju da
ga skratim e sad.....
Ne mogu da stavim od ts-a ceo menjac zato sto valjda ne pasuju
polu osovine i jos neke stvari kako mi Aleksa kaze.
Pitanje> Da li postoji mogucnost da se prebaci samo unutrasnji
deo diferencijala od ts-a ili vec cega... ,ne znam koliko ti je poznata
razlika 3.0v6 menjaca i drugih ali ja to moram da uradim a da pritom
ne menjam polu osovine i ko zna sta jos da bih ga skratio!
Kako mi Aleksa kaze zupcanici su kod svih isti ali se razlikuje puz
i diferencicijal ja se slabo razumem u manjace zato bih te molio
da mi pomognes!
Da ne drvim vise sa porukom,vidi ako mozes da mi das br. tel.
ili posalji mi poruku na mob. pa cu te ja nazvati!
Pozdrav svima!
Ivan 75 v6 crveni da ti ne objasnjavam valjda znas ko je!
Skidam menjac za par dana kod Alekse pa imam ogromu zelju da
ga skratim e sad.....
Ne mogu da stavim od ts-a ceo menjac zato sto valjda ne pasuju
polu osovine i jos neke stvari kako mi Aleksa kaze.
Pitanje> Da li postoji mogucnost da se prebaci samo unutrasnji
deo diferencijala od ts-a ili vec cega... ,ne znam koliko ti je poznata
razlika 3.0v6 menjaca i drugih ali ja to moram da uradim a da pritom
ne menjam polu osovine i ko zna sta jos da bih ga skratio!
Kako mi Aleksa kaze zupcanici su kod svih isti ali se razlikuje puz
i diferencicijal ja se slabo razumem u manjace zato bih te molio
da mi pomognes!
Da ne drvim vise sa porukom,vidi ako mozes da mi das br. tel.
ili posalji mi poruku na mob. pa cu te ja nazvati!
Pozdrav svima!
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Mozda jos nekog ovo zanima, pa nek svemu ostane trag. 
Ovako, rastavljali smo menjac od 1.6 i TS.
Menjac od 3.0 jos nismo rastavljali (mada je jedan u planu
).
Evo razlike izmedju prva dva.
Razlikuju se po 'visini' diferencijala, ali moguce da izmedju TS i 3.0 je nece biti jer oba imaju LSD.

Iako je bude, mozda se moze proci bez dodatka distancera, vec samo sa premestanjem podloski lezajeva diferencijala.

Takodje, prirubnice za poluosovinu nisu bile istog promera, pa je predpostavka ta se i kod TS i 3.0 razlikuju.

Poluosovine su bile identicne i sumnjam da se 'tvoje' dve razlikuju. Tako da, po meni, NEMA problema da se ubaci CEO TS menjac na 3.0.
Ako ipak ima, onda bih sa 3.0 uzeo diferencijal sa prirubnicama, stavio diferencijale jedan pored drugog da se vidi da li su iste visine (kao na prvoj slici) zamenio tanjirasti na istom i spakovao nazad u TS menjac (cak je bespotrebno otvarati prednji deo).
Nek je sa srecom!

Ovako, rastavljali smo menjac od 1.6 i TS.
Menjac od 3.0 jos nismo rastavljali (mada je jedan u planu

Evo razlike izmedju prva dva.
Razlikuju se po 'visini' diferencijala, ali moguce da izmedju TS i 3.0 je nece biti jer oba imaju LSD.

Iako je bude, mozda se moze proci bez dodatka distancera, vec samo sa premestanjem podloski lezajeva diferencijala.


Takodje, prirubnice za poluosovinu nisu bile istog promera, pa je predpostavka ta se i kod TS i 3.0 razlikuju.

Poluosovine su bile identicne i sumnjam da se 'tvoje' dve razlikuju. Tako da, po meni, NEMA problema da se ubaci CEO TS menjac na 3.0.
Ako ipak ima, onda bih sa 3.0 uzeo diferencijal sa prirubnicama, stavio diferencijale jedan pored drugog da se vidi da li su iste visine (kao na prvoj slici) zamenio tanjirasti na istom i spakovao nazad u TS menjac (cak je bespotrebno otvarati prednji deo).
Nek je sa srecom!
