Stranica 5 od 5

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota

Poslato: Uto Nov 03, 2015 10:20 pm
od jerotije
zexmaster gt napisao:@jerotije ovde ispada kao da branim novaspeed,veruj da nije tako...ja mogu da potpisem i platim generalnu ako treba..izvrti malo njihov sajt,pogledaj malo ozbiljnije konjaze,benzinski motora,opela,honde atmo na turbo, itd itd,pa i dizele ne iskljucuj olako,jer jako cipovani dizeli imaju visok egt...ni jedan se nije polomio a mozes zamisliti koja i koliko je bilo testiranja i po kojem vremenu,verujem i bez ventilatora nekad...a pogotovo po ovako hladnom vremenu.. To sto su valjci mozda prouzrokovali znaci da bi tebi u gradu u nabodenoj prvoj brzini dogodilo isto,ili ga ne bi vozio kroz grad i ne bi dodavao gas???uostalom,evo i milorad je merio isti motor,sa manjim precnikom cevi,sa duzim gasom na merenju i njemu se nije ni jedna lampica upalila,a takodje je drzao auto na leru koliko i ti,i nista se nije desilo,zasto??ovaj odgovor se nije odnosio samo na tebe,nego i na ostale sto pokusavaju da se ukljuce u problematiku,a pogotovo mladenkeu koji uporno prica o mapiranju dizela i korekcijama pri ukljucenom ventilatoru,tjst temperaturi u usisu,a mi pricamo o merenju obicnom i svakidasnjem...a to sto ti je valjalo pre 2 meseca ne znaci da ti je i sad bilo ispravno....i na kraju svi smo otisli zadovoljni i ispravni a jedini si ti otisao sa kvarom??jbg,meni je krivo sto sam organizovao,a jos vise ako su ti valjci pruzrokovali to,mozda bi presao jos kohi km na 3000rpm...izvini za ovo pisanje,ne mislim nista lose :drink ;)

Milorad je napravio par krugova pre valjaka, dovoljno da ohladi ulje. Moj auto je radio 20-tak minuta u mestu. Osim toga, postoji jedna jako bitna razlika izmedju Miloradovog i mog motora, a to je da kod njegovog motora ventilator pali senzor koji se nalazi na kucistu termostata. Kod mene je termoprekidac na donjem delu hladnjaka i samim tim imam nekoliko stepeni visu radnu temperaturu od njega dok je auto u mestu. Bas zbog tog problema su na svim kasnijim v6 motorima taj termoprekidac premestili gore. Pritisak ulja je najbolji pokazatelj stanja svih lezaja u motoru. Ako mi je pre valjaka bio pritisak kao i na slici, a posle valjaka za ceo jedan bar nizi, to nesumnjivo znaci da su lezajevi na valjcima stradali. Mozda bi ti lezajevi stradali i posle par dana, a mozda bi izdrzali i jos 50 000, to se ne zna. Pa i oni sto prave bolide u formuli 1 ne mogu da predvide kad ce motor da rikne. U svakom slucaju, ne ljutim se ni na koga, sve je splet okolnosti koji je doveo do kvara. U svakom slucaju radim generalnu, pa cemo se opet druziti na valjcima, ali ovaj put sa ventilatorima. :P

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota

Poslato: Uto Nov 03, 2015 10:25 pm
od erdeljan
Ne bi da ti stajem na muku ali motor ne treba da grejes na leru vec u voznji, normalnoj voznji, izvini za off.

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota

Poslato: Uto Nov 03, 2015 10:58 pm
od jerotije
Znam, ali iskreno, mrzelo me. Opet kazem, splet okolnosti ili niz svacijih gresaka, ukljucujuci i moje.
U svakom slucaju, mislim da taj ventilator treba uvek da pale, sto zbog interkulera kod turbaka, sto zbog hladjenja.

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota

Poslato: Uto Nov 03, 2015 11:16 pm
od erdeljan
:podrzava

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota

Poslato: Sre Nov 04, 2015 10:07 am
od mali radojica
hladnjak ulja (bez ventilatora) i rebra na karteru daleko manje vrše svoju funkciju kad auto stoji. ako na to dodaš veliko opterećenje eto problema u najavi.

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota

Poslato: Sre Nov 04, 2015 10:17 am
od Zex
To znaci da bi taj motor prokuvao u gradu u nekoj guzvi

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota

Poslato: Sre Nov 04, 2015 10:21 am
od mali radojica
ne , ne znači to.

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota

Poslato: Sre Nov 04, 2015 12:50 pm
od sibin
To znaci samo jedno, uspeli su da uniste neunistiv motor. Dyno nigde ne postoji bez ventilatora, mada mozda kod njih u garazi vladaju drugaciji fizicki zakoni.

Poslato: Sre Nov 04, 2015 1:17 pm
od FantomX
Sibine, sto si ljut brate, neispravan motor je neispravan. Sto se drugi nisu pokvarili, S4 biturbo onaj lepi zuti ili neka druga Alfica :)

Sent from G4

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota

Poslato: Sre Nov 04, 2015 1:29 pm
od G0XY
Svako radi dino-test na svoju odgovornost,to je jedino što je Zex po meni propustio da naglasi prilikom prijavljivanja za ovo merenje.
Meni je mogao motor takođe da se razleti na merenju,ali to je isključivo moja lična odgovornost,kada sam ga ubacio na valjke.
Takođe motor može da mi se razleti i ako jurcam autoputem sa pedalom u patosu...i tu sam takođe ja odgovoran što sam hteo izmene u odnosu na fabričke vrednosti.
Po meni je ova rasprava smešna i sada će krenuti verovatno razvlačenje pite od 100 strana,od strane zadovoljnih vs nezadovoljnih klijenata firme Novaspeed :D
Idem samo da kupim kokice,pa se vraćam da pratim dalji razvoj događaja :lol:

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota

Poslato: Sre Nov 04, 2015 1:31 pm
od sibin
Mozda jeste,al nemora da znaci :) da su ispostovali proceduru i recimo stavili ventilator sada ova prepiska ne bi postojala. Ali kod njih se sve stvari olako shvataju pa im je i rad takav.

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota

Poslato: Sre Nov 04, 2015 2:15 pm
od FantomX
Pa dobro, onda najbolje lock teme, posto svi znaju u sta ce da se pretvori.

Ako su majstori pokvarili, nije forum adresa za opravku :)

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota

Poslato: Sre Nov 04, 2015 2:36 pm
od bane
Eto lepo ste se ispricali, Jerotije zna sta ce da radi.
Sve u svemu lepo druzenje.