zexmaster gt napisao:@jerotije ovde ispada kao da branim novaspeed,veruj da nije tako...ja mogu da potpisem i platim generalnu ako treba..izvrti malo njihov sajt,pogledaj malo ozbiljnije konjaze,benzinski motora,opela,honde atmo na turbo, itd itd,pa i dizele ne iskljucuj olako,jer jako cipovani dizeli imaju visok egt...ni jedan se nije polomio a mozes zamisliti koja i koliko je bilo testiranja i po kojem vremenu,verujem i bez ventilatora nekad...a pogotovo po ovako hladnom vremenu.. To sto su valjci mozda prouzrokovali znaci da bi tebi u gradu u nabodenoj prvoj brzini dogodilo isto,ili ga ne bi vozio kroz grad i ne bi dodavao gas???uostalom,evo i milorad je merio isti motor,sa manjim precnikom cevi,sa duzim gasom na merenju i njemu se nije ni jedna lampica upalila,a takodje je drzao auto na leru koliko i ti,i nista se nije desilo,zasto??ovaj odgovor se nije odnosio samo na tebe,nego i na ostale sto pokusavaju da se ukljuce u problematiku,a pogotovo mladenkeu koji uporno prica o mapiranju dizela i korekcijama pri ukljucenom ventilatoru,tjst temperaturi u usisu,a mi pricamo o merenju obicnom i svakidasnjem...a to sto ti je valjalo pre 2 meseca ne znaci da ti je i sad bilo ispravno....i na kraju svi smo otisli zadovoljni i ispravni a jedini si ti otisao sa kvarom??jbg,meni je krivo sto sam organizovao,a jos vise ako su ti valjci pruzrokovali to,mozda bi presao jos kohi km na 3000rpm...izvini za ovo pisanje,ne mislim nista lose
Milorad je napravio par krugova pre valjaka, dovoljno da ohladi ulje. Moj auto je radio 20-tak minuta u mestu. Osim toga, postoji jedna jako bitna razlika izmedju Miloradovog i mog motora, a to je da kod njegovog motora ventilator pali senzor koji se nalazi na kucistu termostata. Kod mene je termoprekidac na donjem delu hladnjaka i samim tim imam nekoliko stepeni visu radnu temperaturu od njega dok je auto u mestu. Bas zbog tog problema su na svim kasnijim v6 motorima taj termoprekidac premestili gore. Pritisak ulja je najbolji pokazatelj stanja svih lezaja u motoru. Ako mi je pre valjaka bio pritisak kao i na slici, a posle valjaka za ceo jedan bar nizi, to nesumnjivo znaci da su lezajevi na valjcima stradali. Mozda bi ti lezajevi stradali i posle par dana, a mozda bi izdrzali i jos 50 000, to se ne zna. Pa i oni sto prave bolide u formuli 1 ne mogu da predvide kad ce motor da rikne. U svakom slucaju, ne ljutim se ni na koga, sve je splet okolnosti koji je doveo do kvara. U svakom slucaju radim generalnu, pa cemo se opet druziti na valjcima, ali ovaj put sa ventilatorima.