Stranica 5 od 7
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Uto Maj 13, 2014 7:54 pm
od erdeljan
Svaka čast... Najverovatnije znaš ali da te podsetim - Sada kada si rešio šta ćeš vidi da pretreseš sve što treba dok je motor izvan auta (veliki i mali servis, creva itd itd)
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sre Maj 14, 2014 9:13 am
od Semi
Extra Jurke

Bas mi je drago da si nasao motor i sa nestrpljenjem ocekujem ubacivanje i izvestaje.
Srecno!
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sre Maj 14, 2014 9:19 am
od Alfanatic
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Ned Maj 18, 2014 10:22 am
od Jurke
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Ned Maj 18, 2014 12:03 pm
od dekideki
majko mila
srecno sa 2.0!
P. S. samo da te upozorim, 2.0 ne sme dugo da se drzi u visokim obrtajima, ali za normalnu voznju uz poneko potezanje sasvim ce dobro da te sluzi. ne znaci da je to tako kod svakog komada, ali koncept motora sa hodom klipa kao da je dizel nije bas projektovan da trpi 6500rpm pola sata. U pitanju je matematika, a postoji i formula koja izracunava prosecnu brzinu kretanja klipa kod svakog motora, spram dimenzija. 1.8 koji ti je nazalost crkao je "kvadro" motor, odnosno ima iste hod klipa i precnik klipa pa je zlatna sredina. samo kazem da ce 2.0 vuci kao nevreme i da neces imati potrebe da ga leshish vec on sve sto pozelis zavrsi na mnogo nizoj obrtazi od 1.8.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Ned Maj 18, 2014 12:04 pm
od Ognjen_HN
Jbttt kao da je od plastelina?? wtf
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Ned Maj 18, 2014 1:18 pm
od Jurke
Da, da, savila se kao kifla. Sva je izubijana. Kad skinem motor raskupusaću ga pa javljam ostalo.
Deki, ovaj motor što sam pazario ima na leru pomalo zvuk dizela. Da li je povezano s hodom klipa ili nije ne znam, samo mi se čini da je moj pokojni 1.8 tiše radio.
Ja ne vozim sivonjski uopšte, baš normalno vozim. Onaj sam penzionerski vozio skroz, nisam ga čestito ni stisnuo, mislim da nisam prešao ni 6000 obrtaja/min a kamoli nešto više
Samo da me služi normalno i ja zadovoljan. Čitav život sam vozio sa manje od 70 konja tako da mi je 140-150 sad pesma

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Ned Maj 18, 2014 2:12 pm
od dekideki
Ako je dizel zvuk do 1800rpm a preko toga se izgubi, varijator. Sipaj selenia racing 10w-60 i cuce se manje i tise. I drzi nivo ulja na maksimumu
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Ned Maj 18, 2014 3:11 pm
od Jurke
Pa nije klasičan dizel zvuk ali onako, podseća. U vožnji se ništa ne čuje, jako je tih.
Sipaću Shell Ultra Racing 10w-60 da probam kako će ići, a ako je to varijator onda ću sa svoga motora skinuti i prebaciti, samo ako paše, kod mene se nije čuo uopšte

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Ned Maj 18, 2014 3:15 pm
od OMP
klipnjaca me podseti na jedno rame koje sam pre 14 godina iskrivio na jugu prilikom jednog izletanja preko visokog ivicnjaka i koje i dan danas cuvam okaceno u garazi da se ljudi cude

jesi je dobro pokrivio, video sam dosta iskrivljenih klipnjaca a ova je negde u vrhu tih najgorih slucajeva

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Ned Maj 18, 2014 3:22 pm
od darko qv
Kakav je bio leteci na ovoj klipnjaci?
Deki,vozio sam ja 250km od 4.000rpm do 6.000rpm,nije mi potrosila ni kap ulja,a jos ide.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Ned Maj 18, 2014 3:25 pm
od YUgisa
dekideki napisao:majko mila
srecno sa 2.0!
P. S. samo da te upozorim, 2.0 ne sme dugo da se drzi u visokim obrtajima, ali za normalnu voznju uz poneko potezanje sasvim ce dobro da te sluzi. ne znaci da je to tako kod svakog komada, ali koncept motora sa hodom klipa kao da je dizel nije bas projektovan da trpi 6500rpm pola sata. U pitanju je matematika, a postoji i formula koja izracunava prosecnu brzinu kretanja klipa kod svakog motora, spram dimenzija. 1.8 koji ti je nazalost crkao je "kvadro" motor, odnosno ima iste hod klipa i precnik klipa pa je zlatna sredina. samo kazem da ce 2.0 vuci kao nevreme i da neces imati potrebe da ga leshish vec on sve sto pozelis zavrsi na mnogo nizoj obrtazi od 1.8.
2.0TS 91mm = 18.2
1.8TS 82,7mm = 16.54
1.7TS 80mm = 16
1.6TS 75,65mm = 15.13
1.4TS 64.87mm = 12.97
Ako su tacni podatci onda su to prosecne brzine klipa na 6000 obrtaja... Ili prevedeno, 2.0 ima srednju brzinu klipa na 6000 obrtaja kao 1.4 pri 8400 obrtaja...
Sto je duzi hod klipa u odnosu na precnik to je motor povoljniji za razvoj momenta odnosno snage u nizim obrtajima ali proizvodi veliku brzinu klipa i suprotno, sto je kraci hod klipa a veci precnik to je motor povoljniji za razvoj veceg momenta odnosno snage u visim obrtajima i ima manju brzinu klipa... Usustini mogu da se vrte i ti sa duzim hodovima, samo trebaju da budu sto laksi klipovi i klipnjace i da bude bolje izbalansiran tj manje tolerancije...
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Ned Maj 18, 2014 4:03 pm
od Jurke
Dobro sam je savio, znam

I ova ostaje u porodici kao podsetnik
Leteći ću naći kad raskupusam motor

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pon Maj 19, 2014 8:19 am
od dekideki
Nisam rekao nemojte 4-6000, vec 6500 da sve vreme bez milosti nije dobro...
Imao sam i ja 2.0 16 v znam kako se to vozi

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pon Maj 19, 2014 2:48 pm
od darko qv
Istina.Kad ozivi sa 2.500rpm,pa krene da vuce i vuce sve do 7000rpm u svakoj brzini.Lud motor.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pon Maj 19, 2014 4:13 pm
od Alfanatic
Treća brzina je najviše prijala u vožnji, makar meni
OK je i start, sasvim su to fine performanse, ali kad se stisne u trećoj kao da nikad neće prestati da vuče i ubrzava.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pet Maj 23, 2014 8:12 am
od darko qv
Jurke kuda si s radovima?

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pet Maj 23, 2014 8:16 am
od sErGiO
Čeka se vikend.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pet Maj 23, 2014 2:31 pm
od Jurke
Pomereno za ponedeljak i utorak, nadam se...
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sub Maj 24, 2014 9:46 am
od Jurke
Koliko ide rashladne tečnosti u sistem za 2.0?
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sub Maj 24, 2014 9:54 am
od OMP
sve ti je isto kao i za 1,8, ulje 4,5l, rashl. tecnost 7l, menjac 2, itd.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sub Maj 24, 2014 9:57 am
od OMP
preciznije, rashl. tecnost ide 6,9l

a verovatno ni toliko nece stati jer ne izadje sve od stare tecnosti, nekih 6,5l od prilike a ulje 4,4l
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sub Maj 24, 2014 4:16 pm
od darko qv
Tacno,ulje je 4.4.

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sub Maj 24, 2014 4:23 pm
od Jurke
Fala vi

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sub Maj 24, 2014 6:52 pm
od Alfanatic
Hajde Jurke, sklapaj to čudo, sve sa drvenarijom zajedno
