Stranica 5 od 17
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sre Mar 07, 2012 11:09 pm
od TheWickerMan
kilson napisao:Mali update:
Novopridosli TS je vec rasturen, premeren, ocenjen i ide se dalje. Definitivno ce se odraditi jos minimum jedno kubiciranje glave + klipova, a definitivan koncept je prakticno 2.0TS sa portovanom glavom i klipovima od 1.8TS. Ono sto je interesantno u vezi sa 1.8 i 2.0je da su komore na prvi pogled identicne sto ce se takodje proveriti.
.
Poz Laki,imam jedno pitanjce za tebe...
Iz ovog tvog zaključujem da su glave na 1.8 i 2.0 TS iste? Pošto imam problemčić sa autom,sve smrdi da su bregaste a mogu da uzmem glavu od 1.8 kompletnu da probam... Pa rekoh da nemaš info da li su iste?
Pozzz
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sre Mar 07, 2012 11:27 pm
od Tihomirce
TheWickerMan napisao:
Iz ovog tvog zaključujem da su glave na 1.8 i 2.0 TS iste?
Pozzz
Ovo je priča za osmoventilske glave

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sre Mar 07, 2012 11:38 pm
od darko qv
Mada bi 16v trebalo da su identicne.

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Čet Mar 08, 2012 12:31 am
od TheWickerMan
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Čet Mar 08, 2012 12:34 am
od SCHUMACHER
kilson napisao:Mali update:
Novopridosli TS je vec rasturen, premeren, ocenjen i ide se dalje. Definitivno ce se odraditi jos minimum jedno kubiciranje glave + klipova, a definitivan koncept je prakticno 2.0TS sa portovanom glavom i klipovima od 1.8TS.
Izvini Laki,a zasto opet kubicirate glavu,i zasto klipove od 1.8 kad su istog precnika kao 2.0?
kilson napisao:
Direktor firme Squadra Lutkenson je juce krenuo u guljenje izolacije u kabini gde je izvagano oko 15kg bitumena.
Machinna ce solidno biti olaksana...Skidanjem tapacira sa vrata,prozorima od pleksija,onog tega koji je dekideki spominjao,siceva,izolacije,rezervnog tocka,kompresora klime itd,ustedjece se minimum 100-tinak kg sto ce se na masini od 180ak konja itekako osjetiti...
Jeste da ovaj kalkulator nije 100% relevantan,ali moze da pomogne:
http://www.060calculator.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Čet Mar 08, 2012 9:59 am
od darko qv
Dobar kalkulator fratello.
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Čet Mar 08, 2012 3:32 pm
od SCHUMACHER
"Laze" za neke 3 desetinke,ali to je to-nije los
Inace,mislim da ga je Santino postavio jos prije par godina nedje na forumu.
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Čet Mar 08, 2012 8:05 pm
od Santino
TheWickerMan napisao:
Iz ovog tvog zaključujem da su glave na 1.8 i 2.0 TS iste?
Glave su potpuno iste, bregaste takodje, i za 8v i za 16v.
SCHUMACHER napisao:Skidanjem tapacira sa vrata,onog tega koji je dekideki spominjao,siceva,izolacije,rezervnog tocka,kompresora klime itd
ovo je odavno odradjeno + jos mnogo toga!

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Čet Mar 08, 2012 9:00 pm
od TheWickerMan
Santino napisao:TheWickerMan napisao:
Iz ovog tvog zaključujem da su glave na 1.8 i 2.0 TS iste?
Glave su potpuno iste, bregaste takodje, i za 8v i za 16v.
Hvala

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pet Mar 09, 2012 10:17 am
od SCHUMACHER
Santino napisao:
ovo je odavno odradjeno + jos mnogo toga!

Pa s'o ne podelite to sa nama "ostatcima"
I bacite neku fotku auta

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pet Mar 09, 2012 5:22 pm
od kilson
Polako, korak po korak..

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pet Mar 09, 2012 11:04 pm
od cirko83
Santino napisao:Glave su potpuno iste, bregaste takodje, i za 8v i za 16v.
Baš tako, a ima baš ovde i tema gde je kolega radio "Port matching" na motoru 2.0 16v sa glavom od 1.8
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sub Mar 10, 2012 6:10 pm
od dekideki
malo copy-paste od drugara iz Holandije

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sub Mar 10, 2012 7:30 pm
od SCHUMACHER
Hladno,al' standard jbg

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Sub Mar 10, 2012 9:27 pm
od Santino
Poznajuci crnog kod njega ce verovatno biti jos 'gora' varijanta, zapravo ove poliuretane ce zameniti lagerima...

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Ned Mar 11, 2012 2:28 pm
od kilson
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Ned Mar 11, 2012 2:41 pm
od SCHUMACHER
Varam li se ili je Crni sada vlasnik Santinove 24v???
Inace-projekat ste bukvalno ogulili

svaka cast

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pon Mar 12, 2012 12:26 am
od kilson
Ne varas se

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pon Mar 12, 2012 3:24 am
od SCHUMACHER
Pa necete valjda ovakav V6 da pretvarate u TS

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pon Mar 12, 2012 10:36 am
od kilson
Mi uvek radimo kontra od ocekivanog!

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pon Mar 12, 2012 11:51 am
od SCHUMACHER
A mogli smo fino da se zamijenimo za auta a zadrzimo tablice
Svaka cast na zivcima i entuzijazmu

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pon Mar 12, 2012 6:21 pm
od cirko83
Koja je očekivana težina celog auta?

Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Pon Mar 12, 2012 8:52 pm
od Santino
Nesto preko 1000 kg
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Uto Mar 13, 2012 12:00 am
od SCHUMACHER
Jeste da ce sa TS-om imati mnogo bolji raspored tezine u ondosu na V6,ali uzmite u razmatranje i pomjeranje vozacevog sjedista par cm unazad pa nadogradite pedale i adapter sportskog volana.
I tu se dobije koja desetinka po krugu,auto manje "ponire" na kocenju,skretanju itd,itd.
Re: AR155 atmo track day makina by Crni [Squadra Lutkenson]
Poslato: Uto Mar 13, 2012 10:51 am
od JaMaL
Odmah volan na sredinu kao Mclaren F1... nema shale...
Ozbiljno... to promena polozaja sedenja moze mnogo da promeni osecaj za auto u voznji... pitanje je samo da li je na bolje...