Long time no see...
1. Avgust - poslednji kilometri sa fabrickim "donjim delom" motora, pribavljeno "sve" za generalni remont i propratne, dugo zeljene, dorade.
...onda klasika, pocupano sve napolje, rastureno u proste cinioce i odneto u Smederevo, u BoboSport garazu.
Potom su usledile broje sitne i krupne pripreme agregata, grana (usis, izduv), saniranje usputnih stvari koje su bile "zgodne" za odraditi, dok je motor prolazio isti tretman u Smederevu i kroz masinske obrade, na proverenim mestima, sto je rezultiralo duzim procesom celokupnog posla, ali vredelo je.
Konacan rezultat svega je:
- Blok 1.6 Fiat/Lancia, razbusen na trecu specijalu
Obrada bloka (busenje, trnovanje, cepovanje, pranje + farbanje);
Obrada kanala za ulje na radilici + cepovanje;
Obrada klipnjaca (nove caure sa ekscentrom);
Klipovi AE Federal mogul/BorgoNuova 87mm (kompletan set);
- Glava 1.6 F/L, ventili 39.5/33
CatCams bregasta 299 stepeni, 10.45 ukupan lift, 3.65/3.60 lift u TDC-u;
Opruge ventila Lancia Delta 16v;
Obrada glave, novi izduvni sicevi, novi izduvni ventili (33mm PP), gumice ventile Goetze, kubiciranje, ravnanje nalegajucih povrsina, ciscenje, itd.;
Dihtung i srafovi glave Victor Reinz;
- Ostatak delova:
Kvacilo trokraki sinter, plitka korpa i obrada zamajca;
NPR set lezajeva, Ruville spaner, AE zupcasti kais, Zastava aksijalni lezajevi (1. spec.);
Set dihtunga 1.4 (Cobest), homo zglobovi (Metelli) + manzetne (Fiat/ZCZ), semerinzi (Corteco), polupumpa vode (Graf), semering spojnicke (Corteco), Valeo kablovi za svecice;
Hladnjak za ulje + adapter i creva Uno turbo;
Ulje za motor Motula 6100 10/40, ulje za menjac CZ Gear (ZCZ i Fiat preporuka);
...verovatno sam zaboravio nesto.
Sve je upakovano, ugrubo ustelovano, auto upaljen i kratko provozan. Sledi razrada, detaljno stelovanje i propratno lecenje decijih bolesti. Auto ce ici na dyno jet kada za to dodje vreme.
Veliko hvala Boboovcima, bez njih bi ovo bilo znacajno drugacije i skuplje.
