
S obzirom da je doziranje zapreminsko, kvalitet goriva (osim u ekstremnim slučajevima) ne može utiče na potrošnju, osim ako se ne vozi sa stalno uključenim tempomatom.
Ovih 350 eura mi deluje skupo, s' obzirom da je provera i testiranje kod Vilića koštaju 4000 dinara. Ispada da je zamena uložaka koštala preko 300 eura (ja sam to platio 30-ak eura, doduše ne u istom servisu). Jedino ako je rađeno još nešto što sam propustiospin napisao:
Inače, za servis sve pohvale. Cela intervencija (provere, zamena 4 uloška, testiranje) je bila 350€, i uključuje zakazanu proveru nakon 40.000 km. Detalj koji je na mene ostavio poseban utisak je poziv da sedim u radionici i gledam šta se i kako radi. To nisam često sretao kod majstora bilo kog tipa.
Uglavnom zbog vožnje na tempomat... Da bi se odredila realna tačna razlika u potrošnji, potrebno je i da svi ostali uslovi budu isti, a to je nemoguće na tri različite relacije (u različitim danima sa različitom temperaturom, vlagom, vetrom, itd.)EnricoAdams napisao:Iz ovoga sam zakljucio da gorivo ipak pravi razliku u potrosnji (to i bord pokazuje)
Tačno izmereno ili utisak?MiloshBg napisao:... ali mi se i dalje čini da vise troši...