Stranica 5 od 5

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Nov 30, 2010 12:24 am
od Santino
u medjuvremenu rasklopljeni menjaci, razlika ima ali nije strasno...

levo je kapin diff, desno 155v6
Slika

razlika je u prenosu, 17/57 kod kappe, 17/58 kod alfe, sirina zupcanika kao sto se vidi na slici za nekih 4mm, tezina za oko 1kg, konus diferencijala nije isti te nisam siguran da ce moci da se naglavi ovaj plasticni pinjon za kilometar sat i na kraju zubi na koje naleze visco... za sada mi se cini da je najjednostavnije prepakovati samo diferencijal na postojeci zupcanik (58 zuba) 12 srafa u krug i to je to...

Slika

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Nov 30, 2010 8:33 am
od ljube-kugla
matori,sad kad pocne da kopa na stereo

do sad je bio mono

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Nov 30, 2010 2:05 pm
od SCHUMACHER
Boga mi je ogroman sex budziti ovo,ali zato kad se ubudzi,nece krecati nego ce se lansirati :love:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Nov 30, 2010 2:15 pm
od G0XY
:bluechin: dajte bre i neku sliku tog auta u celini :clapping:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Nov 30, 2010 2:40 pm
od kilson
Schumi; ovde se nista ne budzi, vec samo pakuje. :D

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Nov 30, 2010 3:37 pm
od SCHUMACHER
Pa dobro,ogroman je sex pakovati ovo :)

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Uto Nov 30, 2010 11:16 pm
od Santino
G0XY napisao::bluechin: dajte bre i neku sliku tog auta u celini :clapping:
sta da vidis? najvecu drtinu u srbiji? :D

nema sta stvarno da se vidi, auto nije reprezentativan, previse je grub! hahaha

@schumi, sex je nesto dobro zar ne? :thumbsup:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Dec 01, 2010 9:05 am
od G0XY
Santino:

"Drumski ratnik 155-ca" i ne treba da bude reprezentativan,nego grub,sirov i da ima zastrašujuć zvuk :kadr

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Dec 01, 2010 12:39 pm
od brzi_pas
Santino napisao:
G0XY napisao::bluechin: dajte bre i neku sliku tog auta u celini :clapping:

@schumi, sex je nesto dobro zar ne? :thumbsup:


:drink :hello: :beerchug:

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Dec 01, 2010 4:50 pm
od SCHUMACHER
Sex je-odlicno :)
Pric'o mi jedan sto je gled'o hahaha
Stvarno si mogao okaciti neku slicicu makine pa bila prljava,bez vrata,haube itd jer mi inace samo razumijemo jezik masine :gitara
Cekamo slice
:djparty

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Dec 01, 2010 6:13 pm
od Santino
SCHUMACHER napisao: Stvarno si mogao okaciti neku slicicu makine pa bila prljava,bez vrata,haube itd
samo za mog drugara schumi-ja jedna slika bez vrata! hahaha hahaha hahaha

Slika

omlatio sam stubic i dibidus ubio vrata i sajtnu, ne mari... ima rezervnih vrata koliko hoces... zato su super ova kola... :D

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Dec 01, 2010 8:29 pm
od G0XY
Bas dobro izgleda :good: ,a od cega su ti ova sedista izgledaju mi vrh :love: (volem plisane kadice :D )

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Sre Dec 01, 2010 10:04 pm
od vojaalfa
Dobro bre majstori za mehaniku znam da nema problema ali limarija se neradi na taj nacin :D

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Čet Dec 02, 2010 1:56 am
od Santino
@goxy sedista su fabrijana iz 155

@vojo, ja sam samo skinuo ubijena vrata i stavio druga u istoj boji... :grin:
zar nije ovako jednostavnije nego da idem kod limara, pa ostajem bez kola, pa farbanje... :D

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Čet Dec 02, 2010 3:31 am
od pedja_156
Ljudi samo 2 reci za sve ovo: SVAKA CAST.... :arflag

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Čet Dec 02, 2010 3:17 pm
od SCHUMACHER
Milose ti si kralj hahaha
Ipak bolje da se drzis mehanike :)

Re: AR 155 12v -> 24v

Poslato: Čet Dec 02, 2010 7:47 pm
od vojaalfa
Ma ja sam mislio da si hteo ubijanjem stubica da napravis neku novu kreaciju na autu.