Poslato: Sub Okt 11, 2008 1:53 pm
To je zapravo vise pitanje filozofije nego realna postavka stvari... Recimo da je tako, ali ipak izostavljas glavni i osnovni momenat kad je rec o automobilu, a to je cinjenica da je on jedino i iskljucivo prevozno sredstvo, a sve ostale asocijacije su se kreirale u vremenu i prostoru i ne znace mnogo za sam razvoj istog, ali se u isto vreme mnogo eksploatisu u promotivne svrhe sada kad je nastupila kriza autorstva, pa i identiteta u isto vreme, usled nedostatka zdravih ideja i realnih novina...
Generalno, jeste tako kako kazes, to je Fiat, ali bitnost toga se zasniva na prilicno niskim ljudskim potrebama da pripadaju necemu zarad svoje sopstvene identifikacije, a da li je neka Alfa proizvedena u Torinu, u Fiat-ovoj fabrici i nema mnogo veze ni sa cim drugim, osim sa tim puritanistickim opterecivanjima je li neko pravi Srbin, Hrvat, Maor, ili paor, jer ko je ciju babu opleo za onih 500 godina niko zivi ne zna, a svi se danas trude da pokazu i ocuvaju neki svoj identitet u ovo vreme globalizacije...
Konkretno, ako se vec zadrzavamo u tim krugovima sta je ko napravio i koliko je originalno, prosto sticem utisak da je Alfa, iako pod Fiat-om, jos mozda jedini brend koji se ne dodvorava sirokim masama po pitanju skandalozno surogatnih proizvoda, mozda jer malo zaostaju pa tek sada izbacuju SUV, ali ipak verujem da je to glavno nacelo samog brenda, ostati dosledan nekim osnovnim principima, a je li platforma darivana od Fiat-a, Mercedesa, ili Ford-a, zapravo ne znaci nsita, samo statisticki podatak... Sa druge strane, retko koji brand ima tako izrazenu osobenost i originalnost po pitanju design-a, pa cak i toliko obozavani Ferrari, jer kako skoro rece Jeremy Clarkson, od 355 na ovamo se nije pojavio ni jedan lep automobil iz Maranela , a svi im se dive jer je to samo jos jedan Ferrari, kao da je to postao aksiom...
Generalno, jeste tako kako kazes, to je Fiat, ali bitnost toga se zasniva na prilicno niskim ljudskim potrebama da pripadaju necemu zarad svoje sopstvene identifikacije, a da li je neka Alfa proizvedena u Torinu, u Fiat-ovoj fabrici i nema mnogo veze ni sa cim drugim, osim sa tim puritanistickim opterecivanjima je li neko pravi Srbin, Hrvat, Maor, ili paor, jer ko je ciju babu opleo za onih 500 godina niko zivi ne zna, a svi se danas trude da pokazu i ocuvaju neki svoj identitet u ovo vreme globalizacije...
Konkretno, ako se vec zadrzavamo u tim krugovima sta je ko napravio i koliko je originalno, prosto sticem utisak da je Alfa, iako pod Fiat-om, jos mozda jedini brend koji se ne dodvorava sirokim masama po pitanju skandalozno surogatnih proizvoda, mozda jer malo zaostaju pa tek sada izbacuju SUV, ali ipak verujem da je to glavno nacelo samog brenda, ostati dosledan nekim osnovnim principima, a je li platforma darivana od Fiat-a, Mercedesa, ili Ford-a, zapravo ne znaci nsita, samo statisticki podatak... Sa druge strane, retko koji brand ima tako izrazenu osobenost i originalnost po pitanju design-a, pa cak i toliko obozavani Ferrari, jer kako skoro rece Jeremy Clarkson, od 355 na ovamo se nije pojavio ni jedan lep automobil iz Maranela , a svi im se dive jer je to samo jos jedan Ferrari, kao da je to postao aksiom...