Stranica 5 od 8
Re: Giulietta
Poslato: Uto Nov 17, 2009 12:06 pm
od Vuk 166
Re: Giulietta
Poslato: Uto Nov 17, 2009 12:36 pm
od Tihomirce
Re: Giulietta
Poslato: Uto Nov 17, 2009 12:37 pm
od superfly tnt
a netko je plasticario. neuspjesno

Re: Giulietta
Poslato: Uto Nov 17, 2009 1:12 pm
od Trenta Tre
To su slike sa Holandskog foruma.
Wannabe 75 evolucione,katastrofa.

Re: Giulietta
Poslato: Uto Nov 17, 2009 1:22 pm
od Trenta Tre
Re: Giulietta
Poslato: Uto Nov 17, 2009 1:32 pm
od Vuk 166
Da one slike Giuliette Evoluzine su sa Holandskog foruma...
Uz crvenu boju i doradu branika i spojlera ne bi ona izgledala lose...
Zna li se koliko ovo bi cudo ima ks?

Re: Giulietta
Poslato: Uto Nov 17, 2009 2:56 pm
od Trenta Tre
Just the car for Pikes Peak. This heavily modified Giuletta has a 2.5 liter V6 under the hood and is raced in Sprints & Hillclimbs.

Re: Giulietta
Poslato: Uto Nov 17, 2009 3:11 pm
od JaMaL
Kako god da okrenes ako je i dalje transaxle nema preko 300 ni u teroriji...
sa zf ili getrag-om iz m3-m5 moze da ima do 450 max...
ali taj motor mi ne izgleda dovoljno modifikovan da fura bilo sta preko 0.3-0.4 bara... tako da oko 270-280ks max. na zamajcu... na tockovima... 220-230...
Re: Giulietta
Poslato: Uto Nov 17, 2009 9:56 pm
od kilson
Re: Giulietta
Poslato: Uto Nov 17, 2009 10:20 pm
od Trenta Tre
Re: Giulietta
Poslato: Sre Nov 18, 2009 9:01 am
od ljube-kugla
Re: Giulietta
Poslato: Sre Nov 18, 2009 10:30 am
od JaMaL
@laki
nice, 1.1 bar na 3.3 24v... to je sta... 0.55 svaki... to je to... na malo razbusenom motoru... smanjene kompresije...
mada sto je garth rekao 1 turbo bi bio mnogo bolje resenje danas... brzi spool i bolja kriva torquea... manji udarac, srecniji menjac... manje toplote, 1 intercooler, manje cevi...
jednostavnije... u svakom slucaju... i bolje po transmisiju...
Re: Giulietta
Poslato: Sre Nov 18, 2009 9:40 pm
od superfly tnt
sta znaci 1.1 bar i onda 0.55 svaki?
Re: Giulietta
Poslato: Sre Nov 18, 2009 10:28 pm
od Vuk 166
Pa dve turbine duvaju po 0.55 i eto ti 1.1 bar...

Re: Giulietta
Poslato: Sre Nov 18, 2009 11:18 pm
od superfly tnt
po kojoj to racunici
Re: Giulietta
Poslato: Sre Nov 18, 2009 11:34 pm
od Vuk 166
Hebem li ga,sacekacemo JaMaL-a...

Mada meni je to najlogicnije...

Re: Giulietta
Poslato: Sre Nov 18, 2009 11:51 pm
od superfly tnt
spojis 2 plinske boce na jedan vod , jedna ima 20 bara druga 10. sta dobijes 30?
Re: Giulietta
Poslato: Čet Nov 19, 2009 2:47 am
od JaMaL
cek cek...
pricamo o turbinama...
i pritisku koji se meri u usisnom plenumu...
dakle 2 cevi koje se ulivaju u 1 plenum i prave pritisak u njima...
da pojednostavimo, 2 turbine koje duvaju odredjenu *kolicinu* vazduha kada se te 2 kolicine vazduha sastanu one se ne poniste nego se dupliraju? zar ne? tj. stvaraju boost...
mislim ispravi me ako gresim, nisam jos pravio twin turbo ali kada uzmes 200cm3 vazduha i sabijes ih u isti plenum dobijes 1.1 bar...
ako si ugurao 1.1 bar + 1.1 bar... gde je stao taj vazduh... kompresovao se... a onda si dobio veci boost... jer se povecala kompresija... to je 2.2 bara...
naravno nije tako plasticno zbog gubitaka na cevima, i zapremini plenuma itd... ali svaki turbo duva priblizno polovini ukupnog boosta...
Re: Giulietta
Poslato: Čet Nov 19, 2009 3:38 am
od superfly tnt
nemozes tlakove tako zbrajati, cijeli sistem je pod jednakim tlakom (od turbine pa sve do usisa) . nemoze u svakoj turbini biti tlak 0.5 bara a onda u plenumu 1.1 bar. gubici od turbine do plenuma su u intecooleru i cijevima ali to je minimalno i javljaju se bez obzira jel jedna turbina ili njih 10. znaci onaj tlak koji se izmjeri u samoj turbini je najveci i nakon toga idu gubici. mozes zbrojit jedino protok zraka nakon sto se cijevi iz oba interkulera spoje u usisnu granu.
Re: Giulietta
Poslato: Pet Nov 20, 2009 12:07 am
od Vuk 166
Re: Giulietta
Poslato: Pet Nov 20, 2009 10:50 am
od JaMaL
mozes zbrojit jedino protok zraka nakon sto se cijevi iz oba interkulera spoje u usisnu granu.
pa o cemu sam ja i pricao
1 turbo duva 0.6, 2 duva 0.6, sam pritisak se meri u usisnoj grani, dakle ako je u usisnoj 1.1, onda je svaka turbina po ~0.6, to je ono o cemu pricam sve vreme...
cemu tvrdoglavisanje...
jer 200cm3 vazduha na 0.6 bara + 200cm3 vazduha na 0.6 bara kada udju u jedan prostor od 200cm3 postaju 200cm3 na ~1.1 bar, kada se odbiju gubitci na cevima i intercooleru...
Re: Giulietta
Poslato: Pet Nov 20, 2009 11:29 am
od superfly tnt
mijesas tlak i protok. nije to isto.
ajmo rec da ne postoje gubici i da je sve idealno. obje turbine duvaju na 1.1 bara, kakav je tlak u kucistu turbine takav je i u usisnoj. kada bi sad iskljucio jednu turbinu druga bi dala 0.6 bara, tlak bi pao jer bi svih 6 cilindara povukli previse zraka i ona nebi mogla napajat sve to skupa( tj. na isti protok bi tlak pao na 0.6). naravno ne uzimam sad u obzir wastegate koji bi dopustio da se turbina zavrti i ko zna sta bi se desilo.
ali kada bi s tom jednom turbinom sad zatvorio 3 cilindra tlak bi opet porastao na 1.1 bar.
stvar je samo u tome da obje turbine proizvode tlak od 1.1bar i rezultat u usisnoj je isto 1.1 bar. samo se protok zbraja.
to su ugrubo neke osnove mehanike fluida.
Re: Giulietta
Poslato: Pet Nov 20, 2009 11:32 am
od superfly tnt
JaMaL napisao:
jer 200cm3 vazduha na 0.6 bara + 200cm3 vazduha na 0.6 bara kada udju u jedan prostor od 200cm3 postaju 200cm3 na ~1.1 bar, kada se odbiju gubitci na cevima i intercooleru...
za ovo padas na ispitu

Re: Giulietta
Poslato: Ned Nov 22, 2009 8:22 am
od JaMaL
U pravu si, 1.1 je svaki turbo i 1.1 se vidi u plenumu... samo se protok sabira...
jbg. rekoh da mi tt konfiguracije nisu prakticno poznate...
no.
lepe klipove je onda nabavio kada moze da gura to na 24v. svaka cast sta reci.
Vidim u temi da je prodao auto i da motor ide u gtv gde ce da dobije jos vece turbinice

Re: Giulietta
Poslato: Ned Nov 22, 2009 1:43 pm
od superfly tnt
ja vjerujem da nije stedio na materijalu. jedino je upitno, koliko je to vozljivo?