Stranica 5 od 22
Poslato: Pet Jul 21, 2006 6:05 pm
od Gost
moja je isto junior 1.4ts 98 nemam klimu a ni siber auto je bombona ali konjica nikad dosta pa kad vec kupujes poslusaj milosa i bojana i juri 1.8-2.0 ali ako naletis na dobru 1.4-1.6 ne propustaj a ostale razlike u troskovima se brzo zaborave dok se malo provozas vise nista nije vazno.
puno srece pri odabiru.
pozdrav
Poslato: Pet Jul 21, 2006 6:27 pm
od Gost
Ajde bre ne pla&šite čoveka, ja na ovim vrućinama ne isključujem klimu na mojoj 1.4TS, malo je problem samo kod polaska, mora jači gas, bar 1500rpm, a posle ide, nema problema. Nađi ti dobar auto, spremi dodatne pare za servis i uživaj. Jeste lep&še voziti auto sa jačim motorom, ali ne dozvoli da ti zbog toga propadne dobra sa 1.4 ili 1.6 motorom.
Poslato: Pon Jul 24, 2006 11:44 am
od Gost
Pozdrav svima, trebao bih kupiti felne za 146 (komada 2, 15.) ali me bune dve manje dodatne rupe (pored klasicne 4) na ovima koje imam. Naime sluze da kroz njih prodju neke dve duguljaste matice sa glave na koju naidje felna (ne znam strucan naziv dela

)
Jel to na svim 146 tako...?
I zna li iko gde bih mogao naci takve felne...?

Poslato: Pon Jul 24, 2006 12:42 pm
od Gost
pretpostavljam da mislis na onaj mali pomocni siljak koji je koliko znam predvidjen da pomogne kada montiras felnu da bi nabacio lakse na centar tocak... neke felne tu imaju ispunjen prostor i mora taj mali siljak da se skine da bi je nabacio...
nadam se da mislimo na isto??
Poslato: Pon Jul 24, 2006 1:25 pm
od Gost
100% sam siguran da mislimo na isto. Mislio sam da sluzi jos necemu osim za lakse stavljanje tocka... Onda nemam problem, super :cool
Hvala puno

Poslato: Pon Jul 24, 2006 2:17 pm
od Gost
Samo, bilo bi bolje naci felne sa tim rupama...
Ta dva shiljka mogu sprechiti krivo postavljanje felne...
Ako neko zna gde ima..... nek javi....

Poslato: Pon Jul 24, 2006 8:15 pm
od Gost
puno srece ja sam jedva nasao obicne felne koje pasuju pogledaj u zemunu gume-felne danko mozda on ima
Poslato: Uto Jul 25, 2006 8:51 am
od Gost
nexus6 napisao:Samo, bilo bi bolje naci felne sa tim rupama...
Ta dva shiljka mogu sprechiti krivo postavljanje felne...
nemoj da ti to bude reper za kupovinu felni!? to ti apsolutno nista nece pomoci... ako ti je na autu raspon rupa 4x98 i isti na felnama, nema tu sta da se krivo postavi... felna kad naidje na glavcinu i kad je usrafis fino neces imati problema...
Poslato: Sre Jul 26, 2006 11:26 pm
od Gost
Hm... to bi verovatno radilo kad bi shrafovi bili na glavchini. Ali na glavchini su rupe. Tako da bi u trenutku postavljanja tochka na glavchinu, onom ko ga postavlja verovatno zatrebala josh jedna ruka...

Poslato: Čet Jul 27, 2006 8:23 am
od Gost
sta da ti kazem, zivot je takav cupav i dlakav...
Poslato: Čet Jul 27, 2006 12:39 pm
od Gost
ok prebaceno, izvinjenj! zbog promasene teme...
Poslato: Čet Jul 27, 2006 3:05 pm
od Gost
Prebaci ovo u dorum za autogas i predstavi svoju alfu na forumu.
Pozz
Poslato: Sre Avg 02, 2006 2:52 pm
od Nigy
Mozda bas i nije na pravom mestu, ali posto su uslikani na 146, da ovde postavim pitanje. :cool

Auto vozi grk i navodno je kupljen od nekog njihovog 'trkaca'. Prepakovan 2.0 motor, neki sprint filter vazduha, chip tjuning, ucvrsceni amortizeri, spustena i ovi 'nazubljeni' samoventilirajuci diskovi.
Ono sto me interesuje je da li su bolji od busenh i zasto.
Meni je nekako logicnije da buseni imaju bolje hladjenje...

Poslato: Sre Avg 02, 2006 3:15 pm
od Gost
nisam siguran da li su bolji sa rupama ili sa kanalima, fakat je da fabrike rade i jednu i drugu varijantu za hi-end...
vidjao sam kod nas u nasem sampionatu na st-u kanale, a tamo je strpano sve najbolje sto postoji... tako da neverujem da je nesto losije od rupa.
e sad, neki kazu da nisu bas srecne varijante za ulicu jer se prikupi prasine od plocica u rupe odnosno kanale, pa mora da se cisti ili kod rupa razbusuje burgijom... ovo nikad nisam probao vec samo slusao sta pricaju ljudi...
Poslato: Sre Avg 02, 2006 9:07 pm
od starac vujadin
Tako je, moraju da se ciste rupe. Nije to za civilnu, normalnu upotrebu...
Dobri su diskovi i sa kanalima i sa rupama. Kanali funkcionisu kao radijator i na taj nacin se brze hlade. Mehanicka cvrstoca je bolja kod diskova koji nisu buseni, ali sigurno da diskovi koji su fabricki buseni ispunjavaju svoju namenu i nece pucati.
Naknadno buseni diskovi su opasno sranje.
P.S. Sprint filter nije .neki.. Kad je K&N bio u tek u razvojukao firma onda je Sprint filter bio obavezni deo svakog produhovljenog friziranog automobila. Vrhunska stvar i za razliku od K&N nikad nisam cuo da se neko zalio na njega.
Poslato: Čet Avg 03, 2006 9:58 am
od Gost
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_145
Pitanje - vidim da u popisu nema boxera od 1.4 a kod nas ih ima po oglasima - o cemu se radi i koje su karakteristike tog boxera?
E i dajte neke linkove tipa mobile.de ali za italiju
Poslato: Čet Avg 03, 2006 11:30 am
od Nigy
starac vujadin napisao:P.S. Sprint filter nije .neki.. Kad je K&N bio u tek u razvojukao firma onda je Sprint filter bio obavezni deo svakog produhovljenog friziranog automobila. Vrhunska stvar i za razliku od K&N nikad nisam cuo da se neko zalio na njega.
Hm, moja greska, pod time sam mislio na 'neki filter pecurkastog oblika', ali posto je limom odvojen od toplog vazduha motora, nisam mogao videti proizvodjaca.

Poslato: Čet Avg 03, 2006 12:19 pm
od starac vujadin
Pa, onda ako nisi video mozda i nije Sprint (kao firma) jer je kod nas (pogotovu kod starijih) to cest sinonim za sportski filter. Kao sto sada ponekad mladji kazu K&N cak i ako nije...
Posle mog posta malo sam prosarao internetom da vidim da li postoje jos i sta rade, ali nisam nista nasao sem na nekim sajtovima u fazonu Ebay za prodaju polovnih auto komponenti.
Ili ih je neko kupio, pa su promenili ime ili vise ne postoje
Poslato: Čet Avg 03, 2006 2:42 pm
od Nigy
Poslato: Čet Avg 03, 2006 2:49 pm
od starac vujadin
Jesu

, bas mi je drago da jos postoje...strava! Svaka cast sto si ih nasao!
Poslato: Čet Avg 03, 2006 3:24 pm
od Nigy
Ma no frks, samo da vidimo kako da nabavimo iste.

A upravu si za Sprint filter - kao i Kaladont mi je bio sinonim. :cool
Poslato: Pet Avg 04, 2006 10:28 am
od Gost
Sto se tice linka sto je marek dao...
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_145
u popisu za 146 ne postoji ni 1.6 16V Boxer (a nigde ga ne mogu ni naci)
Ali ima 1.7 16V Boxer...
Ovo su podaci za .95 - moja je .98.
Jel moguce da je 1.7 registrovan kao 1.6 ?

Poslato: Pet Avg 04, 2006 11:11 am
od Gost
izgleda da ima tu dosta problema prilikom registracije naime nigde recimo nisam video da na alfi stoji oznaka 1.3 nego su samo 1.4 tako da ja mislim da je to motor taj jedan te isti i da je on 1360ccm.
Takodje kod mog duga je pogresno upisano u saobracajnu da mu je 1.4 boxer snage 103 konja sto je nemoguce vec su oni nasli u katalogu pri prvoj registraciji ona 1.4 TS i to upisali.
Bas sam video pre neki dan jednu alfu i lepo pise na njoj 1.7 16V tako da tu nema greske i video sam boxere od 1.6 i to su oni od 8V.
Sad dokle su se proizvodile sa boxerima to je jako diskutabilno jer ima puno podmladjivanih auta kod nas, ja recimo sto sam nasao u oglasima sa boxerom je 1997.
Poslato: Pet Avg 04, 2006 1:27 pm
od Gost
meni se cini da sam negde cuo da su boxer motori u 145/6 prestali 1997 mada ljudi u oglasima pisu sve i svasta to su mahom preprodavci koji ne znaju razliku izmedju ts i boxer
Poslato: Ned Avg 06, 2006 12:55 pm
od Gost
Upravo tako, mnogo podmladjivanih automobila!
Konkretno moj drugar koji je kupio boxera za koji trazi 4800 eura i kaze da je 1998, a auto je tako ocigledno 1995 da to nije normalno!
Cak i on to kaze ali kao prva registracija je 1998 i to se racuna!
Svasta ljudi rade, samo treba biti pametniji od njih, a naravno da im i uspeva jer glupljih ima koliko hoces, verovatno ce i od njega neko kupiti to cudo...