Stranica 5 od 12
Poslato: Čet Maj 11, 2006 1:50 pm
od Gost
Jel zna neko koliko kosta veliki servis za 145 sa 2.0TS motorom?
Poslato: Čet Maj 11, 2006 2:10 pm
od imandic
Pa mene je kostao oko 300E u AMAG-u pre 2 godine (zajedno sa zamenom varijatora):
zupcasti, spaner, zatezac spanera, klinasti, filteri (ulje, benzin), varijator...cini mi se...ne secam se vis....
Poslato: Čet Maj 11, 2006 3:31 pm
od Gost
tako je, izmedju 250 i 300e u zavisnosti koji je servis u pitanju...
Poslato: Sub Maj 13, 2006 3:22 pm
od Gost
Gde se nalazi taj servis Ricambi,posto mi je 99% ljudi reklo da
je mnogo bolje da se uradi remont varijatora nego da se kupi novi.
Ali postoji podatak da su ispravili greske od 2003g.pa moze recimo da se kupi novi od 147 i da se stavi na 145 recimo....
Poslato: Sub Maj 13, 2006 6:17 pm
od Gost
Ovako , manje vise svako moze da ga promeni , problem je u kvalitetnom ulosku , koji je ovde kvalitetan po principu kako ti se posreci , mi smo porucili iz I originalne iz alfinog servisa gde je Nesha radio to bi trbalo da bude to , ako neko ima strpljenja bice obavesten kada stizu.
Poslato: Pon Jul 31, 2006 7:15 am
od imandic
Da podestim,
repariran varijator u Ricambi-u pre 6500km (valjda je četvrti, prestao sam više da brojim) u zadnjih 20K kilometara...
Opet počeo da zuji
Znači definitivno je još nešto loše u autu, i ja tipujem na začepljene kanale za dovod ulja u varijator (ili možda pritisak ulja)...čim kapnu neke pare, zovem ih ponovo (Gastone, šta je sa vašim ulošcima?), ali sada da odradimo sve, od čišćenja kanala do provere pritiska i svega ostalog što može da utiče...
.što bi rekla ona glista u reklami: ali ne predajem se ja tako lako.
Poslato: Pon Jul 31, 2006 12:06 pm
od Gost
ivane, nema sta da skupljas pare, javi im se tamo i reci sta ti se desilo... to je ipak premalo kilometara da bi poceo da zuji... razmisli?
ja sam se pomirio sa mojim... svi me pitaju jel sam ubacio dizela unutra?

Poslato: Pon Jul 31, 2006 12:46 pm
od imandic
Mozda je i dobra fora, zalepim 1.5D pozadi pa sve cepam na semaforima...
Poslato: Pet Avg 04, 2006 9:56 am
od Gost
Generalno koji motori imaju najvise problema sa varijatorom 1.4 1.6 1.8 ili 2.0 na 145/6 ticama ili nema pravila posto vidim da se javljaju ljudi sa raznim verzijama.
Poslato: Pet Avg 04, 2006 10:50 am
od Gost
Ja mijenjao!
146 1.6 TS
Što znači imao problema
Frend sa 146 1.4 TS isto

Poslato: Pet Avg 04, 2006 11:00 am
od Gost
Pa to vidim da je recimo manje onih sa 1.8 i 2.0 mada je to verovatno zato sto ih ima i manje
Poslato: Pet Avg 04, 2006 3:07 pm
od Gost
Ja sam negde ovde napisao da su kod mene bili zacepljeni kanali koji dovode ulje u varijator i kroz onaj elektroventil koji ga ukljucuje. Probaj to da ocistis i vidis kakva je situacija.
Poslato: Pet Avg 04, 2006 3:31 pm
od imandic
Ja se plasim da je to situacija kod mene...Videcu da ocistim te kanale, pa onda ponovo na reparaciju

Poslato: Pet Avg 04, 2006 3:47 pm
od Gost
imandic napisao:Ja se plasim da je to situacija kod mene...Videcu da ocistim te kanale, pa onda ponovo na reparaciju

kada saberes te silne reparacije i nervozu koliko je to???????
ja sam kod Deshe ugradio novi koji je on nabavio i evo prodjoh 30.000
da kucnem u drvo nista.
Poslato: Sub Jan 27, 2007 12:29 am
od Gost
jeli ko probao da kupi ovaj novi varijator sa oznakom 60666199, zna li se koliko koshta da se nabavi i gdje ima?
Poslato: Sub Jan 27, 2007 1:01 pm
od dekideki
zovi Ricambi, mislim da ga oni imaju (samo njega i imaju, nemaju stari), bio je pre 6 meseci oko 19.600

Poslato: Pet Avg 03, 2007 12:14 pm
od Gost
Da malo osvezimo temu, posto mi je na redu zamena varijatora
Situacija je sledeca: reparacija varijatora je u Beogradu oko 80 ?, dok je novi u Raci, 15 km odavde, 185 ? sa ugradnjom. Razlika nije mala, isplati se za cenu doci do Beograda pod uslovom da nema velike razlike izmedju novog i repariranog sto i jeste slucaj iz svega sto sam ovde procitao.
Ajde dajte jos malo iskustava, proslo je vec neko vreme od kad se o ovome pisalo pa mozda ima svezijih informacija. Pogotovo me interesuju misljenja onih koji su radili reparaciju. Koji servis? Pominjan je Ricambi ovde, vidim da rade reparaciju i u Abarth-u, tamo imamo i popust...
Poslato: Pet Avg 03, 2007 8:41 pm
od nikola_VUK
Meni je ovaj lik prosle godine sto sam mu prodao auto rekao da se jos uvek nista necuje (repariran u Ricambiju, mislim da se majstor zove Bojan).
Poslato: Sub Avg 04, 2007 5:48 pm
od dekideki
Bojan je i dalje najbolji majstor za stari tip varijatora. (respect)
Meni je pak ocistio temeljno novi tip koji je pre toga bio malo zatajio, procistio uljne kanale i sad super radi.
***zanimljiv info od pre par dana:
- 140 je nov tip (onaj koji se ne reparira (ali i ne kvari, sem ako upropastite kanale losim uljem)), cena sa ugradnjom! (bio je nekada 19.600din tek da vas podsetim, i to bez ugradnje...)
- postoji i jos bolja i sigurnija varijanta, Laki killaz mi je preporucio majstora... dopunicu uskoro (bez zurbe, to se ne radi svaki dan...)
upozorenje: varijanta blokade varijatora sto su mnogi odradili i jos platili za to je losa. varijator ZNACAJNO doprinosi elasticnosti motora i on je ono Cuore Sportivo u Alfinom motoru.
P.S. meni je poslednji na spisku plana radova ali mislim da cu ugraditi nov tip definitivno. nemam snage za ponovnu reparaciju...
Poslato: Pon Avg 06, 2007 7:22 am
od Gost
140 ? novi tip sa ugradnjom mi potpuno odgovara. Ali ako ima bolja varijanta sacekacu. Javi cim saznas nesto.
Poslato: Pon Avg 06, 2007 6:45 pm
od imandic
Ja sam blokirao varijator pre mesec dana.
Pre neki dan sam se vratio iz grcke, vozio sam oko 2500km, puno autoputem ali i puno po lokalnim putevima i serpentinama po grckim ostrvima i nisam primetio nikakvu razliku u ponasanju auta...Potrosnja ista, vuce super...
Poslato: Pon Avg 06, 2007 6:56 pm
od dekideki
pitanje al da se ne ljutis, imam i dalje veliko postovanje prema tebi...
da li si ga vozio pre toga 4000-6000rpm? kako se ponasa posle blokade u tom rezimu voznje, mozes li to da uporedis? koliko pamtim, tebi je varijator oduvek bio muka ziva, da li je ikada radio svoj posao kako treba...? sustina boljitka je u poredjenju s prethodnim stanjem, fakat. ali ako prethodno stanje nije bilo reper, sta onda?
pitam ovo jer su varijacije faze usisne bregaste
ogromne kad je varijator potpuno ispravan. ne pricam o par stepeni vec o dvadesetak cak i vise. ja osetio odmah po sredjivanju. isto gorivo, iste svecice, sve isto, samo je sad varijator u ispravnom stanju...
i oseti se vec od 2500-3000 a tek preko 4000... buaaaaaaaaaaaaa
NHF please
Poslato: Pon Avg 06, 2007 7:00 pm
od imandic
Sto bi se ljutio, pa forum i sluzi za ovo...
Jako retko sam u crvenom (skoro nikad)...
Po gradu vozim oko 3000-3500 obrtaja.
Na autoputu retko idem preko 5500-6000 jer je to vec 175-180 koliko se secam, a samo jednu glavu imam (i stale delove tela, a i samo jednu zenu)
Pozdrav...
Poslato: Pon Avg 06, 2007 7:06 pm
od dekideki
ja sam vozio onu cuvenu Danilovu (od Sri-ja onaj ortak), Superku 2.0 16V zlacasto metalik. vozio sam je kad je imala ispravan varijator i posle godinu dana kad je uradio isto sto i ti. razlika je u elasticnosti. posle blokade to je bio odlican auto koji jako dobro ide. a sa ispravnim varijatorom je skoro bukvalno guzvala asfalt i vukla iz bilo koje obrtaze, iz bilo koje brzine. o potrosnji ne mogu da pricam jer je nisam bas nesto dugo vozio...

pozdrav
Poslato: Pon Avg 06, 2007 7:17 pm
od Dora
@Deki
Možda nisam u pravu ali koliko ja znam varijator radi do a ne od, što bi u prevodu zna?ilo da omogu?ava bolji rad motora (kultivisaniji) u nižim obrtajima.