Varijator

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Maj 11, 2006 1:50 pm

Jel zna neko koliko kosta veliki servis za 145 sa 2.0TS motorom?
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Čet Maj 11, 2006 2:10 pm

Pa mene je kostao oko 300E u AMAG-u pre 2 godine (zajedno sa zamenom varijatora):

zupcasti, spaner, zatezac spanera, klinasti, filteri (ulje, benzin), varijator...cini mi se...ne secam se vis....
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Maj 11, 2006 3:31 pm

tako je, izmedju 250 i 300e u zavisnosti koji je servis u pitanju...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 13, 2006 3:22 pm

Gde se nalazi taj servis Ricambi,posto mi je 99% ljudi reklo da
je mnogo bolje da se uradi remont varijatora nego da se kupi novi.
Ali postoji podatak da su ispravili greske od 2003g.pa moze recimo da se kupi novi od 147 i da se stavi na 145 recimo....
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Maj 13, 2006 6:17 pm

Ovako , manje vise svako moze da ga promeni , problem je u kvalitetnom ulosku , koji je ovde kvalitetan po principu kako ti se posreci , mi smo porucili iz I originalne iz alfinog servisa gde je Nesha radio to bi trbalo da bude to , ako neko ima strpljenja bice obavesten kada stizu.
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Pon Jul 31, 2006 7:15 am

Da podestim,
repariran varijator u Ricambi-u pre 6500km (valjda je četvrti, prestao sam više da brojim) u zadnjih 20K kilometara...

Opet počeo da zuji :(
Znači definitivno je još nešto loše u autu, i ja tipujem na začepljene kanale za dovod ulja u varijator (ili možda pritisak ulja)...čim kapnu neke pare, zovem ih ponovo (Gastone, šta je sa vašim ulošcima?), ali sada da odradimo sve, od čišćenja kanala do provere pritiska i svega ostalog što može da utiče...

.što bi rekla ona glista u reklami: ali ne predajem se ja tako lako.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jul 31, 2006 12:06 pm

ivane, nema sta da skupljas pare, javi im se tamo i reci sta ti se desilo... to je ipak premalo kilometara da bi poceo da zuji... razmisli?

ja sam se pomirio sa mojim... svi me pitaju jel sam ubacio dizela unutra? :shock:
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Pon Jul 31, 2006 12:46 pm

Mozda je i dobra fora, zalepim 1.5D pozadi pa sve cepam na semaforima...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Avg 04, 2006 9:56 am

Generalno koji motori imaju najvise problema sa varijatorom 1.4 1.6 1.8 ili 2.0 na 145/6 ticama ili nema pravila posto vidim da se javljaju ljudi sa raznim verzijama.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Avg 04, 2006 10:50 am

Ja mijenjao!
:roll:
146 1.6 TS

Što znači imao problema :mad:
Frend sa 146 1.4 TS isto :mad:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Avg 04, 2006 11:00 am

Pa to vidim da je recimo manje onih sa 1.8 i 2.0 mada je to verovatno zato sto ih ima i manje
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Avg 04, 2006 3:07 pm

Ja sam negde ovde napisao da su kod mene bili zacepljeni kanali koji dovode ulje u varijator i kroz onaj elektroventil koji ga ukljucuje. Probaj to da ocistis i vidis kakva je situacija.
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Pet Avg 04, 2006 3:31 pm

Ja se plasim da je to situacija kod mene...Videcu da ocistim te kanale, pa onda ponovo na reparaciju :(
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Avg 04, 2006 3:47 pm

imandic napisao:Ja se plasim da je to situacija kod mene...Videcu da ocistim te kanale, pa onda ponovo na reparaciju :(
kada saberes te silne reparacije i nervozu koliko je to???????

ja sam kod Deshe ugradio novi koji je on nabavio i evo prodjoh 30.000
da kucnem u drvo nista.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Jan 27, 2007 12:29 am

jeli ko probao da kupi ovaj novi varijator sa oznakom 60666199, zna li se koliko koshta da se nabavi i gdje ima?
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4467
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Sub Jan 27, 2007 1:01 pm

zovi Ricambi, mislim da ga oni imaju (samo njega i imaju, nemaju stari), bio je pre 6 meseci oko 19.600 :lool:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Avg 03, 2007 12:14 pm

Da malo osvezimo temu, posto mi je na redu zamena varijatora :roll:

Situacija je sledeca: reparacija varijatora je u Beogradu oko 80 ?, dok je novi u Raci, 15 km odavde, 185 ? sa ugradnjom. Razlika nije mala, isplati se za cenu doci do Beograda pod uslovom da nema velike razlike izmedju novog i repariranog sto i jeste slucaj iz svega sto sam ovde procitao.

Ajde dajte jos malo iskustava, proslo je vec neko vreme od kad se o ovome pisalo pa mozda ima svezijih informacija. Pogotovo me interesuju misljenja onih koji su radili reparaciju. Koji servis? Pominjan je Ricambi ovde, vidim da rade reparaciju i u Abarth-u, tamo imamo i popust...
nikola_VUK
Postovi: 16
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:57 pm

Pet Avg 03, 2007 8:41 pm

Meni je ovaj lik prosle godine sto sam mu prodao auto rekao da se jos uvek nista necuje (repariran u Ricambiju, mislim da se majstor zove Bojan).
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4467
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Sub Avg 04, 2007 5:48 pm

Bojan je i dalje najbolji majstor za stari tip varijatora. (respect)
Meni je pak ocistio temeljno novi tip koji je pre toga bio malo zatajio, procistio uljne kanale i sad super radi.

***zanimljiv info od pre par dana:
- 140 je nov tip (onaj koji se ne reparira (ali i ne kvari, sem ako upropastite kanale losim uljem)), cena sa ugradnjom! (bio je nekada 19.600din tek da vas podsetim, i to bez ugradnje...)
- postoji i jos bolja i sigurnija varijanta, Laki killaz mi je preporucio majstora... dopunicu uskoro (bez zurbe, to se ne radi svaki dan...)

upozorenje: varijanta blokade varijatora sto su mnogi odradili i jos platili za to je losa. varijator ZNACAJNO doprinosi elasticnosti motora i on je ono Cuore Sportivo u Alfinom motoru.

P.S. meni je poslednji na spisku plana radova ali mislim da cu ugraditi nov tip definitivno. nemam snage za ponovnu reparaciju...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Avg 06, 2007 7:22 am

140 ? novi tip sa ugradnjom mi potpuno odgovara. Ali ako ima bolja varijanta sacekacu. Javi cim saznas nesto.
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Pon Avg 06, 2007 6:45 pm

Ja sam blokirao varijator pre mesec dana.
Pre neki dan sam se vratio iz grcke, vozio sam oko 2500km, puno autoputem ali i puno po lokalnim putevima i serpentinama po grckim ostrvima i nisam primetio nikakvu razliku u ponasanju auta...Potrosnja ista, vuce super...
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4467
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Pon Avg 06, 2007 6:56 pm

pitanje al da se ne ljutis, imam i dalje veliko postovanje prema tebi...

da li si ga vozio pre toga 4000-6000rpm? kako se ponasa posle blokade u tom rezimu voznje, mozes li to da uporedis? koliko pamtim, tebi je varijator oduvek bio muka ziva, da li je ikada radio svoj posao kako treba...? sustina boljitka je u poredjenju s prethodnim stanjem, fakat. ali ako prethodno stanje nije bilo reper, sta onda?

pitam ovo jer su varijacije faze usisne bregaste ogromne kad je varijator potpuno ispravan. ne pricam o par stepeni vec o dvadesetak cak i vise. ja osetio odmah po sredjivanju. isto gorivo, iste svecice, sve isto, samo je sad varijator u ispravnom stanju...

i oseti se vec od 2500-3000 a tek preko 4000... buaaaaaaaaaaaaa :)

NHF please
Korisnikov avatar
imandic
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
Lokacija: Kragujevac
Lokacija: Kargujevac
Postovi: 54
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 11:56 am

Pon Avg 06, 2007 7:00 pm

Sto bi se ljutio, pa forum i sluzi za ovo...

Jako retko sam u crvenom (skoro nikad)...
Po gradu vozim oko 3000-3500 obrtaja.
Na autoputu retko idem preko 5500-6000 jer je to vec 175-180 koliko se secam, a samo jednu glavu imam (i stale delove tela, a i samo jednu zenu) :)

Pozdrav...
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4467
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Pon Avg 06, 2007 7:06 pm

ja sam vozio onu cuvenu Danilovu (od Sri-ja onaj ortak), Superku 2.0 16V zlacasto metalik. vozio sam je kad je imala ispravan varijator i posle godinu dana kad je uradio isto sto i ti. razlika je u elasticnosti. posle blokade to je bio odlican auto koji jako dobro ide. a sa ispravnim varijatorom je skoro bukvalno guzvala asfalt i vukla iz bilo koje obrtaze, iz bilo koje brzine. o potrosnji ne mogu da pricam jer je nisam bas nesto dugo vozio...

:) pozdrav
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Pon Avg 06, 2007 7:17 pm

@Deki
Možda nisam u pravu ali koliko ja znam varijator radi do a ne od, što bi u prevodu zna?ilo da omogu?ava bolji rad motora (kultivisaniji) u nižim obrtajima.

Povratak na “Area Servizio”