Usvakom slucaju cu morati da skidam knobove, probao rukom i nema sanse, moracu sa klestima i nekom tkaninom, ili odvijacem...
Alfa Romeo 145/6
-
GostGo
- Drug Član

Post
Hej ljudi nesto razmisljam, evo ovi sa 33 stalno raspredaju o tome kakav je boxer, pa ne znam kako je trip voziti je i ostalo...
Naravno sekta 75 opet o zadnjoj vuci, tripu 75-ice i ostalo...
Nesto bas i ne vidim da se o 145/6 govori u nekom od ovih oblika, jednostavno ova dva modela nemaju neku proslost u sportu, ustvari nikakvu, a nesto se o njima i ne prica kao o drugim modelima...
Zamisljam sta ce se desiti za par godina jos, nece valjda da padne u zaborav eto jednostavno kao neko prevozno sredstvo?!
Neka me neko razuveri...
Naravno sekta 75 opet o zadnjoj vuci, tripu 75-ice i ostalo...
Nesto bas i ne vidim da se o 145/6 govori u nekom od ovih oblika, jednostavno ova dva modela nemaju neku proslost u sportu, ustvari nikakvu, a nesto se o njima i ne prica kao o drugim modelima...
Zamisljam sta ce se desiti za par godina jos, nece valjda da padne u zaborav eto jednostavno kao neko prevozno sredstvo?!
Neka me neko razuveri...
-
GostGo
- Drug Član

Post
normalno je da ce da se najpre zaborave 'nasi' modeli (145/6) iz tog vremena, apsolutno nista nisu novo doneli niti napravili neki pomak, kako s konstruktorske strane tako i sa polja krajnjih korisnika koji ih ne cene mnogo... da se ne lazemo alfe iz vremena 90'-tih su najlosije alfe koje su napravljene do tada, sve je postalo komercijala...
155 ipak ima onu svetliju stranu price, jaci motori, robusniji izgled, rezultati sa takmicenja, bez obzira sto se radi o maltene istoj koncepciji i podvozju ovih modela...
kod 164 cini mi se prica je slicna, nju mozda poznavaoci najvise cene...

155 ipak ima onu svetliju stranu price, jaci motori, robusniji izgled, rezultati sa takmicenja, bez obzira sto se radi o maltene istoj koncepciji i podvozju ovih modela...
kod 164 cini mi se prica je slicna, nju mozda poznavaoci najvise cene...
svaki cigo svoga konja hvali, ali naucili smo da se ne mesamo drugima u fetish, barem ovde na forumu...bojanTI napisao:evo ovi sa 33 stalno raspredaju o tome kakav je boxer, pa ne znam kako je trip voziti je i ostalo...
Naravno sekta 75 opet o zadnjoj vuci, tripu 75-ice i ostalo...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
145 i 146 verovatno nece u celokupnoj istoriji Alfe biti nesto zapamcene, ali su mnogo bolje Alfe od nekih koje ce biti zapamcene. Bitno je da su one u vasim srcima.
Najgori period u istoriji Alfe je sredina `80-ih, pred kraj drzavnog vlasnistva nad Alfom. Slab kvalitet, nedostak para da se razviju stvarno novi modeli, diskutabilan dizajn. Alfa tada jedno vreme nije imala nijedan sportski model, sem Spidera. Pod Fiatom Alfa je ipak .prodisala. i pocel ada vraca deo slave koje zasluzuje.
Najgori period u istoriji Alfe je sredina `80-ih, pred kraj drzavnog vlasnistva nad Alfom. Slab kvalitet, nedostak para da se razviju stvarno novi modeli, diskutabilan dizajn. Alfa tada jedno vreme nije imala nijedan sportski model, sem Spidera. Pod Fiatom Alfa je ipak .prodisala. i pocel ada vraca deo slave koje zasluzuje.
Acqua-Olio-Benzina
-
GostGo
- Drug Član

Post
To care
:cool
starac vujadin napisao:145 i 146 verovatno nece u celokupnoj istoriji Alfe biti nesto zapamcene, ali su mnogo bolje Alfe od nekih koje ce biti zapamcene. Bitno je da su one u vasim srcima.
Najgori period u istoriji Alfe je sredina `80-ih, pred kraj drzavnog vlasnistva nad Alfom. Slab kvalitet, nedostak para da se razviju stvarno novi modeli, diskutabilan dizajn. Alfa tada jedno vreme nije imala nijedan sportski model, sem Spidera. Pod Fiatom Alfa je ipak .prodisala. i pocel ada vraca deo slave koje zasluzuje.
To care
:cool
-
GostGo
- Drug Član

Post
Vidim da je neko pominjao prskalicu zadnju na ovom topic-u ,e mene zanima prednja,ona pumpa mala sto tera vodu kad izvucem crevo s jedne strane (ono sto gura zadnju prskalicu) voda ide,ali kad izvucem drugi krak koji bi trebao da bude povezan sa prednjim staklom nista ne ide voda i ne radi mi.pitanje:da li oba kraka kad je skinuto crevo treba da bacaju vodu, i da li je to meni crkla pumpa i ako jeste jel se ona moze popraviti ili da je menjam.Znam da sam member tek 4 dana i da sam vas odmah izbombardovao pitanjima,ali zamislite da ste bili u mojoj kozi sami sa alfom u vrbasu gde niko nista o tim kolima nezna(ja jedini vozim 145 u Vrbasu,ima neki deda 146) vi ste mi kao oaza u pustinji,sad kad sam ovaj forum nasao vise se ne skidam sa njega 
-
GostGo
- Drug Član

Post
Mislim da bi trebalo da izlazi voda samo na jednu stranu. Kolko se secam ta pumpa radi tako sto joj se na polove dovede struja jednog smera kad zelis da prska napred a drugog smjera kad zelis da prska nazad. Ako radi kad pritsnes za pranje nazad, trebala bi u drugom smjeru da radi.
Da li si provjerio ima li napona na konektoru koji vodi struju do pumpe?
Nabavi negdje multimetar ili onu tinjalicu i probaj da vidis dobijas li neki rezultat dok neko sjedi u kolima i pritiska rucku za pranje.
Prije toga probaj da naspes malo WD 40 spreja ili neceg slicnog na kontakte od pumpe, pa ih nekoliko puta skini i vrati na pumpu, bas da vidis hoce li se sta desiti.
Pozdrav i srecno, javi jesi sta napravio.
Da li si provjerio ima li napona na konektoru koji vodi struju do pumpe?
Nabavi negdje multimetar ili onu tinjalicu i probaj da vidis dobijas li neki rezultat dok neko sjedi u kolima i pritiska rucku za pranje.
Prije toga probaj da naspes malo WD 40 spreja ili neceg slicnog na kontakte od pumpe, pa ih nekoliko puta skini i vrati na pumpu, bas da vidis hoce li se sta desiti.
Pozdrav i srecno, javi jesi sta napravio.
- milosh024
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Subotica
Post
Problem sa kvacilom
Pozdrav!
Imam jedno pitanje za vas ljudi, a radi se o kvacilu, najverovatnije je cilindar. Bar mi je tako rekao majstor preko telefona, papucica kvacila mi je u gornjoj polovini .mrtva. tj. oseti se prayan hod. A lamela ne odvaja redovno, pa ne mogu ni da upalim auto. Naravno nisam ni forsirao, posto kontam da mogu da zeznem menjac. Moje pitanje je ako je cilindar koliko moze da me kosta to zadovoljstvo, da se psihicki pripremim za danasnju posetu majstoru
, a ako mislite da je nesto drugo dajte dijagnozu....hvala i cujemo se!
Imam jedno pitanje za vas ljudi, a radi se o kvacilu, najverovatnije je cilindar. Bar mi je tako rekao majstor preko telefona, papucica kvacila mi je u gornjoj polovini .mrtva. tj. oseti se prayan hod. A lamela ne odvaja redovno, pa ne mogu ni da upalim auto. Naravno nisam ni forsirao, posto kontam da mogu da zeznem menjac. Moje pitanje je ako je cilindar koliko moze da me kosta to zadovoljstvo, da se psihicki pripremim za danasnju posetu majstoru
Alfa Romeo Sportwagon 2.0 JTDM
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
- milosh024
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Subotica
Post
Pogresno sam objasnio, mogu da ga upalim ali ne mogu da krenem tj. da ga vozim....znaci kada ga palim izbacenog iz brzine pali ko mina....ali kada je u brzini, normalno, trza pa nisam hteo da forziram....da, za vazduh mi je i majstor spominjao, da li to znaci novi cilindri ili postoji neko drugo resenje?
Alfa Romeo Sportwagon 2.0 JTDM
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
-
GostGo
- Drug Član

Post
Moguce je da ne mora novi cilindar.
Pogledaj nivo ulja tamo gde sipas ulje za kocnice/kvacilo. Ustvari da ti fali ulja vec bi ti sijala lampica na kontrolnoj tabli.
Ukoliko je procurio gornji ili donji cilindar, onda treba novi, ili reparacija tog sto nevalja. Ali opet ako je procureo onda bi ti falilo ulja.
Mislim da bi ozrazivanje sistem (ispustanje vazduha) trebalo da resi problem.
Jednostavna operacija sa 15-ak minuta rada.
Pogledaj nivo ulja tamo gde sipas ulje za kocnice/kvacilo. Ustvari da ti fali ulja vec bi ti sijala lampica na kontrolnoj tabli.
Ukoliko je procurio gornji ili donji cilindar, onda treba novi, ili reparacija tog sto nevalja. Ali opet ako je procureo onda bi ti falilo ulja.
Mislim da bi ozrazivanje sistem (ispustanje vazduha) trebalo da resi problem.
Jednostavna operacija sa 15-ak minuta rada.


