ALFA ROMEO 75 - The Last Real Legend!
-
Go
- Drug Član
Post
mislim da niste razumeli kankunena, on je hteo da kaze da je bolji izbor stavljanje tvrdjih opruga na serijske amortizere, a ne obrnuto... upravo zbog ubrzanog habanja amortizera, cak je i jeftinije... normalno da je najbolja solucija uklopiti sve zajedno, ali brine nas uvek ono 'vreme'...
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
@Kankkunen
pazi....kad bi stavio tvrdju oprugu na mekan amortizer tako bi otisao
u kur...da ne bi znao sta ti se dogodilo u sred krivine a to ne pricam
iz glave nego iz iskustva! Desava se to da auto skace i jednostavno
odvaja tocak od podloge! (to bi najbolje mogao da ti preprica ortak
kome se to desilo) Tako reci sve je dobro dok ne naidje na neke
neravnine na pola krivine {AL SE RIMUJE
} onda te tako izvuce
napolje u sitnim poskocima!
A razlika izmedju tvrdjih opruga i nasih i nije
toliko veca tako da je KONI amort za neke nase gradske trkice prava stvar!
Koliko sam ja nesto juce sa Aleksom razglabao do kasno PO njegovom
autu to je OK!
Nek posvedoce ljudi!
@Nigy?
@TS?
Opruge su iste ali auto lezi pet puta bolje!
P.S Nigy
Nemoj te slike da kacis vise pocinje glava da me boli..............
pazi....kad bi stavio tvrdju oprugu na mekan amortizer tako bi otisao
u kur...da ne bi znao sta ti se dogodilo u sred krivine a to ne pricam
iz glave nego iz iskustva! Desava se to da auto skace i jednostavno
odvaja tocak od podloge! (to bi najbolje mogao da ti preprica ortak
kome se to desilo) Tako reci sve je dobro dok ne naidje na neke
neravnine na pola krivine {AL SE RIMUJE

napolje u sitnim poskocima!
A razlika izmedju tvrdjih opruga i nasih i nije
toliko veca tako da je KONI amort za neke nase gradske trkice prava stvar!
Koliko sam ja nesto juce sa Aleksom razglabao do kasno PO njegovom
autu to je OK!
Nek posvedoce ljudi!
@Nigy?
@TS?
Opruge su iste ali auto lezi pet puta bolje!
P.S Nigy
Nemoj te slike da kacis vise pocinje glava da me boli..............
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
pozdrav svima,napokon sam i ja usao u svet 75-ica,postao sam vlasnik jedne,koja je u jako losem i zapustenom stanju,ali je motor u perfektnom stanju,zadnja tri dana se piiiip ispod auta menjam i popravljam sve sto vidim posto ne radi ili ima lufta,menjao lamelu i psovao onog sto je smislio da se tako namontira a bez skidanja menjaca,mozete li zamisliti kakve su mi oci bile,auto stoji poslednjih 5.godina,pun zemlje peska i odavno sasusenog blata koje otpada i na najmanji udarac,nego imam pitanje gde se mogu naci polovni i novi delovi,ako nije tajna,nasao sam par ljudi ali nemaju sve uglavnom su rascerupani automobili
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
Montirao sam je na prednja ramena koja se sad voze u gepeku, kupio sam iNigy napisao:To i jeste sustina, vec su zavrnuti do kraja. :cool
Mada, treba menjati jos stosta na vesanju da bi se dobilo ono pravo.
Kad smo vec kod toga, Siro, sta si uradio sa onom plastikom sa kojom si nam terao vodu na usta? Dal li je tu bio komplet i za Watt?
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
Auspuh
@Sira
SVAKA CAST!!!!!!!!
Sinoc oko 20h sam zavrsio poslednje radove na auspuhu!
Opis zvuka: od 1000rpm do 2500rpm radi kao BMW-ov redni sestak
od 2500-3500 pocinje da mesa BMW-ov sa ALFINIM V6 da bih do
blokade nastavio sa cistim V6 Alfinim zvukom inace sve je mnogo
glasno i pali alarme kao lud.
Kada prodjem pored neke autobuske stanice sa malo gasa i pogledam
u retrovizor imam sta da vidim ljudi lome vrat
Sledeca stanica KONI
Pa ako bude srece i zdravlja do godine da nastavimo Sirinim stopama...
SVAKA CAST!!!!!!!!
Sinoc oko 20h sam zavrsio poslednje radove na auspuhu!
Opis zvuka: od 1000rpm do 2500rpm radi kao BMW-ov redni sestak
od 2500-3500 pocinje da mesa BMW-ov sa ALFINIM V6 da bih do
blokade nastavio sa cistim V6 Alfinim zvukom inace sve je mnogo
glasno i pali alarme kao lud.
Kada prodjem pored neke autobuske stanice sa malo gasa i pogledam
u retrovizor imam sta da vidim ljudi lome vrat

Sledeca stanica KONI
Pa ako bude srece i zdravlja do godine da nastavimo Sirinim stopama...
-
Go
- Drug Član
Post
Re: Auspuh
kakav si auspuh napravio tj. stavio,sorry ako si vec prije objasnio nisam pratio temu,i ja si moram sad nesto sredit pa skupljam ideje,radim neki custom exaust sistem,sve pa i kolektore cu da pravim,ja se nadam sve od inoxaTokyo75v6 napisao:@Sira
SVAKA CAST!!!!!!!!
Sinoc oko 20h sam zavrsio poslednje radove na auspuhu!
Opis zvuka: od 1000rpm do 2500rpm radi kao BMW-ov redni sestak
od 2500-3500 pocinje da mesa BMW-ov sa ALFINIM V6 da bih do
blokade nastavio sa cistim V6 Alfinim zvukom inace sve je mnogo
glasno i pali alarme kao LUD.
Kada prodjem pored neke autobuske stanice sa malo gasa i pogledam
u retrovizor imam sta da vidim ljudi lome vrat
Sledeca stanica KONI
Pa ako bude srece i zdravlja do godine da nastavimo Sirinim stopama...

- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
Auspuh
@ciccio
Nista specijalno malo sam se igrao za sada!
Nista osim zavrsetka nije od inoxa posto znas koliko je skup a i hteo
sam da eksperimentisem da bih dobio ono sto sam zeleo!
Ovako: sve do katalizatora je stock nisam hteo da cackam zbog
sonde, katalizator je otvoren i izlupan skroz, namerno je ostavljen
zbog alfinog dobro poznatog reza.. pa cak i kod v6 zatim je srednji
lonac izvadjen te se nastavljaju po dve cevi do diona dalje se suzava i
prelazi u jednu cev preko njega a zati zadnja stvar!!!
(dobro proracunati zadnji lonac) ako ga napravis previse supalj i velik dobice na debljini zvuka zato sto se gasovi vise sire po loncu i prave onaj
debeli ton a ako ga smanjis onda ce biti i previse rezak zato sto ce
gasovi sa malim sirenjem prolaziti kroz njega!
Ja sam mogao da se igram:
Moja alfa je AMERIKA pa mi je rezervoar u gepeku,tako da sam zadnji
lonac povecao premestio na desnu stranu i uspeo sam da stavim
veliki zavrsetak koji sam zeleo a (kako mi je rekao taj drugar sto mi je
ugradjivao inace dosta poznat kod nas) zavrsna cev iz zadnjeg lonca
ne valja da ima bilo kakve krivine do kraja!
Sve je to matematika samo se treba igrati i prouciti ima tu jos finesa
koje treba odraditi ali to cemo kada dodje red na INOX!
Inace nastavak je mnogo lep velika pljoska okrenuta na gore morao
sam i branik da isecem jel ne bi stala!
Kada sam pre tri godine vozio 2000 karb.imao sam problema da
stavim zadnji lonac ,tako reci onaj mali prostor izmedju rez.tocka i
rezervoara je mnogo,mnogo mali i ne ostavlja ti mnogo prostora za
igranje!
To je od prilike to! ja sam dobio ono sto sam zeleo zvuk sam opisao
u predhodnoj poruci i stvarno je mnogo dobar!
Nadam se da sam ti bar malo pomagao mada raspitaj se ti jos dobro
pre nego krenes u akciju,ima tu toliko stvari kojih nisam ni znao a ni
sad ih ne znam!
Ako ti nesto znaci mogu ti opisti i sta sam radio na 2000karb
samo u nekoj drugoj poruci posto sam ovu malo oduzio!
Pozzz....
Nista specijalno malo sam se igrao za sada!
Nista osim zavrsetka nije od inoxa posto znas koliko je skup a i hteo
sam da eksperimentisem da bih dobio ono sto sam zeleo!
Ovako: sve do katalizatora je stock nisam hteo da cackam zbog
sonde, katalizator je otvoren i izlupan skroz, namerno je ostavljen
zbog alfinog dobro poznatog reza.. pa cak i kod v6 zatim je srednji
lonac izvadjen te se nastavljaju po dve cevi do diona dalje se suzava i
prelazi u jednu cev preko njega a zati zadnja stvar!!!
(dobro proracunati zadnji lonac) ako ga napravis previse supalj i velik dobice na debljini zvuka zato sto se gasovi vise sire po loncu i prave onaj
debeli ton a ako ga smanjis onda ce biti i previse rezak zato sto ce
gasovi sa malim sirenjem prolaziti kroz njega!
Ja sam mogao da se igram:
Moja alfa je AMERIKA pa mi je rezervoar u gepeku,tako da sam zadnji
lonac povecao premestio na desnu stranu i uspeo sam da stavim
veliki zavrsetak koji sam zeleo a (kako mi je rekao taj drugar sto mi je
ugradjivao inace dosta poznat kod nas) zavrsna cev iz zadnjeg lonca
ne valja da ima bilo kakve krivine do kraja!
Sve je to matematika samo se treba igrati i prouciti ima tu jos finesa
koje treba odraditi ali to cemo kada dodje red na INOX!
Inace nastavak je mnogo lep velika pljoska okrenuta na gore morao
sam i branik da isecem jel ne bi stala!
Kada sam pre tri godine vozio 2000 karb.imao sam problema da
stavim zadnji lonac ,tako reci onaj mali prostor izmedju rez.tocka i
rezervoara je mnogo,mnogo mali i ne ostavlja ti mnogo prostora za
igranje!
To je od prilike to! ja sam dobio ono sto sam zeleo zvuk sam opisao
u predhodnoj poruci i stvarno je mnogo dobar!
Nadam se da sam ti bar malo pomagao mada raspitaj se ti jos dobro
pre nego krenes u akciju,ima tu toliko stvari kojih nisam ni znao a ni
sad ih ne znam!
Ako ti nesto znaci mogu ti opisti i sta sam radio na 2000karb
samo u nekoj drugoj poruci posto sam ovu malo oduzio!
Pozzz....
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
.
Ako imas strug(i strugara),mislim da je izvodivociccio75 napisao:imam priliku da nabavim poliuretansku masu u valjku,pa si mislim dal da je uzmem pa da si sam napravim selene,sta mislite

-
Go
- Drug Član
Post
ciccio75 , treba da vidis kakav je sastav, tj. koje su osobine mase. Poliuretan moze bit izuzetno tvrd, a moze biti i vrlo mek, ima tu neka filozofija oko toga.
Ja sam stavio polietilen umesto silena u donjoj viljusci i za sad je ok. Presao sam par hiljada vreme je da bacim pogled da li se i koliko potrosio. Ako je previse onda ce da ide poliamid, to je jos jace.
Nego razmisljao sam da napravim drugaciju gornju ruku, da moze da se stavi normalan coil over. Taman bih onda promenio i donju ruku da bude laksa. Jel' neko ima iskustva, gde moze da se kupi coil over, jel' toga ima za normalne pare, za koja kola? Gde ima opruga? Vidim da stranci koriste opruge od 2.5 inca ili tako nesto, i pricaju o tome kao da to svako ima.
Ukratko, veca rupa na gornjoj ruci da bi mogli da se koriste standardni delovi.
Aleksa, jel' bi mogla da se naprave kvacila iz spera na strugu?
Ja sam stavio polietilen umesto silena u donjoj viljusci i za sad je ok. Presao sam par hiljada vreme je da bacim pogled da li se i koliko potrosio. Ako je previse onda ce da ide poliamid, to je jos jace.
Nego razmisljao sam da napravim drugaciju gornju ruku, da moze da se stavi normalan coil over. Taman bih onda promenio i donju ruku da bude laksa. Jel' neko ima iskustva, gde moze da se kupi coil over, jel' toga ima za normalne pare, za koja kola? Gde ima opruga? Vidim da stranci koriste opruge od 2.5 inca ili tako nesto, i pricaju o tome kao da to svako ima.
Ukratko, veca rupa na gornjoj ruci da bi mogli da se koriste standardni delovi.
Aleksa, jel' bi mogla da se naprave kvacila iz spera na strugu?