Dakle,
Kao sto rekoh na svojoj 156 1.8TS razmisljam da skinem (citaj .bacim u djubre.) katalizator, kako bi dobio koju KS vise
Silencer na usisnom filteru vazduha sam vec .ostranio. i dobio sjajan zvuk i bolji odziv na gas ali bi i katalizatora da se resim...
To (mislim bacanje katalizatora u djubre) sam radio na predhodnim Alfama (145 2.0 i 1.6) ali me zanima da li je to neko od vas radio na 156 jel je sam izduvni sistem potpuno ludilo zabog Euro 3 standarda, pa me brinu eventualne posledice, ako ih uopste ima, u sta sumnjam, al reko aj da pitam
Alfa 156 1.8TS Euro3 sa ili bez katalizatora?
-
ki
- Drug Član
Post
Sumnjam da je tvoj motor euro 3. U svakom sluchaju ako ga skidash, nemoj ga baciti - ostavi ga za mene.
Ako je opet euro 3, onda bi trebao imati dve lambda sonde, jednu pre katalizatora, jednu posle. Problema mozhesh imati jer, druga sonda nece ochitavati podatke kako treba.
Pretresi forum malo - bilo je priche.
Ako je opet euro 3, onda bi trebao imati dve lambda sonde, jednu pre katalizatora, jednu posle. Problema mozhesh imati jer, druga sonda nece ochitavati podatke kako treba.
Pretresi forum malo - bilo je priche.
-
Go
- Drug Član
Post
Po pravilu, ako skines katalizator l.sonda ce dobijati pogresne informacije i mozes da ocekujes razne poremecaje u radu motora. Medjutim mnogi tvrde da su im se motrori ponasali identicno posle skidanja katalizatora. Iskreno nemoj da ocekujes bog zna sta jer ces vise osetiti gubitak u nizim obrtajima nego sto ces osetiti da je gore dobio(veci obrtni moment uvek daje subjektivni osecaj da je motor jaci). Ja sam radio ceo sistem 4-2-1 bez katalizatora i 2 free flow lonca i na prvi pogled sam se istripovao da auto ide sporije ali sam tek kasnije izvalio da se gore vrti dosta bolje.
Premala razlika, ako nije pri kraju ne skidaj ga!
Premala razlika, ako nije pri kraju ne skidaj ga!