nema nikakav efekat da mu dovedem vazduh na hladnjak. Jednostavno hladnjak nije konstruisan za vazdusno hladjenje...Quadrifoglio napisao:zamisli da imas neko mineralno i da imas tu temperaturu sta bi bilo...
obavezno dovedi i vazduh nekim crevom do hladnjaka ulja...
Selenia
-
Go
- Drug Član
Post
Ja znam pod prstima je ko nafta a manometar na leru padne skoro na nulu , o promeni zvuka da ne pricamo .Neznam za duze to sam pasovao sa helixsom kada sam stao u podgorici na prvom semaforu a posle drugog sam ga zamenio , nije ekoloski u kanal pored puta ali drazi meni moj auto od ekologije .
-
Go
- Drug Član
Post
Imam jednu dilemu.
Koristim Seleniu Gold i potrosnja ulja mi je prilicno velika, oko 1 litar na 2ooo km, sad zimi malo manje.
Posto mi je vreme za servis, pitam se da li bi mozda sa drugim uljem imao manju potrosnju. Verovatno cete reci da nije problem do ulja nego do motora ali mislio sam prvo da probam neko drugo ulje da vidim da li ce se nesto promeniti. Ne znam da li bi neko kvalitetnije resilo problem, mozda 20k ali ono je valjda jos redje...i sta mislite o drugim proizvodjacima tip Motul, Castrol...
inace auto ne duva,ne dimi, solidno vuce.
Koristim Seleniu Gold i potrosnja ulja mi je prilicno velika, oko 1 litar na 2ooo km, sad zimi malo manje.
Posto mi je vreme za servis, pitam se da li bi mozda sa drugim uljem imao manju potrosnju. Verovatno cete reci da nije problem do ulja nego do motora ali mislio sam prvo da probam neko drugo ulje da vidim da li ce se nesto promeniti. Ne znam da li bi neko kvalitetnije resilo problem, mozda 20k ali ono je valjda jos redje...i sta mislite o drugim proizvodjacima tip Motul, Castrol...
inace auto ne duva,ne dimi, solidno vuce.
-
Go
- Drug Član
Post
mnogo zavisi od toga kako si ga vozio tih 2000km...
i ja isto mislim da je 20k najbolji izbor, ali i to ulje sam letos potrosio litar na putu posle oko 2000km provedenih na 5000rpm, dok u gradu pri sporoj voznji nestane litar na oko 5000km. ne znam da li bi sa drugim uljem bilo drugacije...
i ja isto mislim da je 20k najbolji izbor, ali i to ulje sam letos potrosio litar na putu posle oko 2000km provedenih na 5000rpm, dok u gradu pri sporoj voznji nestane litar na oko 5000km. ne znam da li bi sa drugim uljem bilo drugacije...
-
Go
- Drug Član
Post
Evo jos jednom o mom problemu.
Dakle letos po vrucini auto mi je trosio 1 litar Selenie gold na 2000 km (90% gradska voznja), bez visokih obrtaja...
A sada po ovoj zimi na 1700 km mi je potrošio ne više od 100 grama.
U medjuvremenu nista nije radjeno na motoru.
(leti mi je temp.vode oko 95 stepeni a ulja oko 80 stepeni.)
O čemu se radi? Da li je Gold ulje toliko osetljivo na visoke temperature ili je nesto drugo u pitanju.
Pitanje bi sad bilo, koje ulje najbolje podnosi više temperature?
Da li Selenia Sport?
Sta kazu strucnjaci...Boost i ostali...
-da napomenem i da cesto vozim na plin...
Dakle letos po vrucini auto mi je trosio 1 litar Selenie gold na 2000 km (90% gradska voznja), bez visokih obrtaja...
A sada po ovoj zimi na 1700 km mi je potrošio ne više od 100 grama.
U medjuvremenu nista nije radjeno na motoru.
(leti mi je temp.vode oko 95 stepeni a ulja oko 80 stepeni.)
O čemu se radi? Da li je Gold ulje toliko osetljivo na visoke temperature ili je nesto drugo u pitanju.
Pitanje bi sad bilo, koje ulje najbolje podnosi više temperature?
Da li Selenia Sport?
Sta kazu strucnjaci...Boost i ostali...
-da napomenem i da cesto vozim na plin...
-
Go
- Drug Član
Post
Mislim da zimi motori generalno trose manje ulja (bar kod mene je to bio slucaj kod svih dosadasnjih auta). Potrosnja u toku leta ti je po mom misljenju prevelika (mada sta znam, mozda drugi imaju drugacija iskustva). Predju na Selenia 20K za Alfa Romeo (bas tako pise na kutiji sa uljem), mnogo je bolje od Selenie Gold.
-
Go
- Drug Član
Post
Probaj Seleniu HPX ili se tako nesto zove, iz price sam cuo da ljudi kojima su motori trosili vise ulja nego obicno presli na ovo ulje i da su dobili pozitivne rezultate, cak i mislim da je to ulje preporuceno za motore sa preko 100k km.vlada napisao:Evo jos jednom o mom problemu.
Dakle letos po vrucini auto mi je trosio 1 litar Selenie gold na 2000 km (90% gradska voznja), bez visokih obrtaja...
A sada po ovoj zimi na 1700 km mi je potrošio ne više od 100 grama.
U medjuvremenu nista nije radjeno na motoru.
(leti mi je temp.vode oko 95 stepeni a ulja oko 80 stepeni.)
O čemu se radi? Da li je Gold ulje toliko osetljivo na visoke temperature ili je nesto drugo u pitanju.
Pitanje bi sad bilo, koje ulje najbolje podnosi više temperature?
Da li Selenia Sport?
Sta kazu strucnjaci...Boost i ostali...
-da napomenem i da cesto vozim na plin...