kvarovi kvarovi kvarovi

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

kvarovi kvarovi kvarovi

Čet Jan 05, 2006 7:01 pm

lepo je to sto alfa prati tradiciju pa je opet crkla.nista lepse od neispravnog auta zimi.!!!!
crkla je centrala od paljenja koju sam doduse popravio ali sad jos gore radi pa bih trebao da kupim drugu.
glavni problem je nastao zbog preterane potrosnje auta.
zadnji put je potrosila 20lit na 85 km,sto je po meni toliko puno da je sigurno crkla i centrala od ubrizgavanja.
problem sa autom je i pre postojao ali ja nisam vozio auto pa nisam pridavao tome veliku vaznost.
auto lako upali ali se posle nekih 15 sec ugasi kao da ostane bez goriva i to se stalno desava.ali mogu da ga uplim i onda drzim pun gas kad pocne da se gusi pa nekako proguta ali onda nece da radi na leru pa moram da ga drzim na gasu dok se malo ne ugreje.inace ovo se desava samo kad je hladan motor.
kada se ugreje radi ali ispod 2000 rpm stalno trza verovatno gubi struju ali posle u srednjim rezimima radi dobo dok ne dodje do 6000 rpm i tu pocne da brlja ali ako drzim gas nekako i dodje do blokade na 7000 rpm.
ovo je pocelo da se desava tek posle zadnje popravke centrale od paljenja.
jos jedna stvar je i ta da uopste nema sauga tj. kad je hladan ili vruc uvek radi na 1000 rpm s tim da hladan nece na ler.
motor je kao sto znate radjen tako da je sve novo u njemu jedino ne mogu da nastelujem ventile posto niko nema viljusku ali iako ventili nisu nastelovani ne bi trebalo tako da radi.

pitanje i za svecice?u svi katalozima za svecice pise da treba ngk bpr7es koje sam i kupio medjutim te svecice su trajale svega 150km,sad sa tim svecicama nece da upali nikako.fiat croma turbo,lancia thema i dedra turbo svi imaju isti motor bez balansera i svi imaju ngk bpr 6 es znaci za jedan stepen topliju svecicu zasto alfa ima bpr 7es?????????

svecice su uvek crne sto znaci da ju uvek pun goriva ,cak mislim da ih je to gorivo pregrejalo pa da su zbog toga crkle.
sad mislim da stavim ngk pfb6r platinium koje su na 33 16v.

na motoru ima i dva voda vakumskih creva koja verovatno regulisu vazduh iza leptira na leru medjuti na jednom vodu ima el ventil kojim ne upravlja centrala od ubrizgavanja nego dobija plus iz dzeka iz kabine .za sta sluzi taaj vakum da nije mozda kad se klima upali da digne malo ler??

ako neko ima strpljenja za mene molim da mi odgovorite a ako neko ima delove mislim na centrale evo brojevi
bosch 0280 000 372 i magneti mareli med 601 f,
inace ovo je bosch le-2 jetronic i marelli microplex.
u sistemu postoji jos i uredjaj za obogacenje smese i na njmu pise samo
2049003 fiat,to je mala crna kutijica sa dzekom kao na komutatoru sa 7 pinova.
ako slucajno ne budem mogao da nadjem originalne centrale ima li neko ideju za neku budzologiju meni je palo na pamet da stvim sve od 33 16v.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Jan 06, 2006 2:59 am

Pogledaj jednu od starog SAABa 900 ili 900 do 1988 godine sa ECU brojem
0280 000 xxx , ista je kao tvoja , izvadi chip i prebaci ga, naboden je na postolju u samom levom gornjem uglu.

Dakle, ista ECU jedinica , samo je program drugi.

Vidi sa Daretom , treba da ima, verujem da ti moze dati na probu ;)

Treba da je LH Jetronic a ne LE?

Hm.. BV verizja motora, Bosch LU2 :(

Sorry.. nece ici..
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Jan 06, 2006 3:08 pm

drago mi je da si ti odgovorio pa bih te zamolio da mi das savet i za svecice a usput mi je palo na pamet da stavim neko drugo ubrizgavanje posto sam nasao samo centralu od paljenja a za ubrizgavanje nemaju ali je traze.

ja sam mislio da stavim ubrizgavanje od 33 16v ali ne znam kako ce raditi motor sa programom od atmosferskog motora na turbo.
moglo bi weber mareli ubrizgavanje sa lancie dedre turbo ali je jako retko pa cu ga i tesko naci.

moglo bi i od fiat crome ali ona ima 155 ks ,stvarno ne znam gde su to izgubili u odnosu na alfinih 175ks.

mislio sam kad se vec zajebavam sa ubrizgavanjem da stavim neko koje nema protokomer nego map senzor da bih dobio bolji protok vazduha kroz turbinu a fiat croma ie i lancia dedra ie (ne turbo) imaju bas takva ubrizgavanja pa sam mislio da stavim to a da stavim chip sa programom od turba,

sta mislis da li je to izvodljivo i imate li vi takve probleme i kako ih resavate??????????????

hvala unapred
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Jan 06, 2006 5:52 pm

Svecice prate response termodinamike. Turbo motor ima malo specifican zahtev na iste, niza kompresija od atmo motora bi trazila svecicu reda 5 ali je iz razloga temperature sagorevanja pod turbo pritiskom promenjeno nesto u glavi, pozicija svecice verujem te 7mica pada kao opcija.

Klasika za spaljene svecice da nece da pale. Mozemo li nekako da znamo da li je smesa siromasna ili prebogata kad imas trokiranje.
Kakve su mogucnosti analize u Zr. Naprimer da li imas mogucnosti da se premere izduvni gasovi i to kroz spektar od hladnog do zagrejanog motora.

I da se notira sta se merilo.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jan 09, 2006 5:30 pm

kakvo crno merenje ovde se popravlja sa stapom i kanapom.

poenta je sledeca ja sam kupio taj auto iz tog razloga sto bi trebao da trossi najmanje od svih 164 ki ali je zato i najbrza od 0-100 7,2sec.
problem je nastao kad sam video da je potrosnja nenormalna.
posto sam radio kanale i olaksavao pola motora necu sad da skidam jos i turbinu da stavim jednogrli karburator nego da se stavi neko ubrizgavanje koje ce da bude ok.

posto alfa ima odvojeno paljenje i ubrizgavanje nemoram ja to da vratim,jer me je isto iznerviralo i to sto sve cetiri dizne uvek spricaju ,pa kako taj motor moze da trosi 9,9 u gradu?????????

za sad sam nasao samo centralu od paljenja od ubrizgavanje nemaju pa sam mislio da stavim totalno drugo ubrizgavanje.

ako bih to uradio onda bih nasao nesto sto nema ni protokomer jer me on isto nervira.

koliko znam calibra turbo ima takvo ubrizgavanje nago me zanima kako ce alfin motor da radi sa tim uglom predpaljenja??????????

pomagaj nekako popizdecu od ovih kola otislo je para i para a nisam sklopio ni jeda normalan kilometar.

moze li taj kompjuter da se cipuje posle da se optimizuje rad motra sa centralom koja nije od njega a mislio sam da se ubace mape od lanccie delta integrale 8v posto je to isti motor kao moj samo sto ona ima weber mareli ubrizgavanje
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jan 09, 2006 6:19 pm

Uh.. vidim po nacinu pisanja da si debelo izfrustriran :(

Koji su podatci hoda i precnika klipa za taj motor?

Naravno da moze sve da se uradi, ali nevidim zasto bi to radio, to sto sistem nije sekvencijalan nemora da znaci da mora da trosi puno gpriva jer je jednokanalni.
Paljenje mora da ima kompenzaciju prilikom overloada i treba da se uskladi prema motoru koji imas.

Imas li nekoga ko je u stanju da ocita i dumpuje file iz ECUa da vidim na sta lici i reci cu ta kakve su ti mogucnosti za dalje.

"protokomer" mislis na AMM, nemora da prestavlja problem, jer ukoliko je sa vrucom zicom, najprecizniji je od svih, jedina mana mu je da ukoliko su losi kontakti od njega do ECU da ceo sistem brljavi jer su operativni naponi niski i osetljivi na pad napona linija.

Malo cu da proucim taj tvoj sistem i da vidim sta bi moglo, a ti vidi kako i da li imas nekoga ko moze da ocita sadrzaj chipa.

Povratak na “Area Servizio”