koji su kablovi najbolji za 33

Alfa Sud | Sprint | Arna | 33
Jednom boxer, uvek boxer!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

koji su kablovi najbolji za 33

Uto Maj 10, 2005 7:16 pm

Treba da zamenim kablove i svecice pa me zanima koji su kablovi najbolji i koje svecice sa obzirom da imam ugradjen plin.Alfa 33 1992
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Re: koji su kablovi najbolji za 33

Uto Maj 10, 2005 8:24 pm

Bitno je da su jednokrake, da nisu platinske i da imaju zazor maksimum 0.8 Za kablove ne znam.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 11, 2005 12:16 pm

NGK kablovi su ok. Makar sam ih ja stavio kod mene.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 11, 2005 12:49 pm

Champion
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 11, 2005 9:05 pm

Dobri su ti svi markirani ,bitno da su silikonski i da su kvalitetne kape za svecice jer tu ako ne dihtuje uz glavu zna da kondenzuje a onda i da pravi probleme. Retko ali znam da se desavalo ja sam dok sam vozio boksere obavezno taj deo naprskao silikon sprejem.Nezgodno je jedino ako vozis po prasini pa se ulepi i ruzno je ali obrises pa ponovo.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Maj 12, 2005 9:32 pm

hvala puno na pomoci
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 25, 2005 8:33 pm

najbolje svecice su ngk tu nema price .licno sam se uverio i kod mene i kod druggih alfi .ler skace odmah za 200 rpm .ako je 16v 33 obavezno platinium nista drugo ako nije v-line ce odgovarati.i da znas da tu ne treba da stedis jer je plin jako osetljiv na lose svecice ikablove
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 25, 2005 10:32 pm

POzdrav ljudi samo da pitam kako ide ta 33-ojka na plin ?
Uopste kako boxer motor radi u takvoj simbiozi, kao i svaki drugi ili ... ?
Koliko ti trosi plina i koji je motor ?
(Izvini na maltretiranju :lool: )

Pozdrav !
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Maj 26, 2005 9:36 am

meni je 164 prvi auto na plin. Inace dva dana sam svojevremeno vozio 33 1.5 od drugara , verzija sa cetiri karbona i u opste nisam znao da vozim na fabricki ugradjen gas, doduse tudj auto nikad ne cepas ko svoj ali nisam ga ni vozio ko penzioner. Hteo sam da na mojoj 1.7 karburatorskoj ugradim gas ali niko u BGD tada nije imao neke kako oni kazu plocice za vebere ,rasprsivace verovatno a za porucivanje i cekanje je bila neka cena da se godinu dana vizis na benz ,kod IE je koliko cujem bez problema i to obe varijante ,to ce bolje da ti objasne strucnjaci na gas ja samo kazem ono sto sam cuo.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Maj 26, 2005 1:05 pm

NGK ili Splitfire
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Maj 26, 2005 8:39 pm

prijatelj ima 33 1.4 ie na plinu radi kao sat i trosi oko 8lit plina max brzina 180 .sam problem je taj sto nepovratna klapna stoji jako blizu grla leptira pa nemoze da da pun gas
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Maj 29, 2005 1:50 am

ljudi puno hvala na iscrpnim odgovorima,
ali mene je tacno zanimalo koliko se gubi na snazi - ubrzanju
a po svoj logici mora se izgubiti barem malo.... :roll:
Ozbiljno planiram da predjem na plin ne mogu vise da iskesiram
gorivo, (oko 10l na 100km) a pride sada sam u fazi kompletnog sredjivanja auta pa....
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 31, 2005 9:05 pm

u najboljem slucaju auto ce imati istu brzinu ali ces izgubiti na ubrzanju oko 20-30% a potrosnja ce biti oko 20-30% veca nego na benzinu (plina ) znaci oko 10-13 lit plina ako imas mesace za plin
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Jun 03, 2005 8:23 am

Hvala, na informaciji, samo jedno pitanje :

Code: Obeleži sve

prijatelj ima 33 1.4 ie na plinu radi kao sat i trosi oko 8lit plina max brzina 180
Kako, pa ovo ne moze ni po knjizi :? ja sam ganjao moju 1.7 -180 i to je blizu nekog mahimuma, broj obrtaja pocinje da ulazi u crvenu zonu,
ok mozda do 195 ali to je plafon (tako stoji i u knjizici),
takodje 1.4 - karburator verziju koju je moj otac svojevremeno imao uspeo je da natera na nekih 175-180
ali to na auto-putu i iz dobrog zaleta nizbrdo ! Ali ovako nema sanse da ona ide 180 ! :shock:
Ili.... je u pitanju :dugokosi:
:lool:

N.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Jun 03, 2005 8:27 pm

imam video klip u kome tu alfu obilazi moj drug sa golfom gti 2.0 jedva sa 200 km/h.malo su joj uradjeni kanali i sve je olaksano ali je i standardno dobro isla.1,4 ie l 92' sa 90 ks.najsporija alfa 33 je 1,5 ie sa 97ks sve ostale idu bar 180 i to bez vecih problema ali smo dosli i do zakljucka da ima i alfi sa neisprevnim centralama ubrizgavanja posto imaju knedlu u ubrzavanju sa lera .i ja sam imao taj problem na mojoj 1,5 ie i lalovic ima taj problem na 1,4 ie a jednog coveka iz zr 1.4 ie ide ko lud i bolje prima gas iz lera (nije lenj)na plinu ide skoro isto kao na benzin samo je tromija na ubrzanju ali stvarno ide 180.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Jun 03, 2005 10:38 pm

Pa covece sad si me bacio samo u razmisljanja...
Koliko se secam a bio sam klinac ali sam par puta uspeo da je provozam
1.4 koju sam gore pominjao, stvarno je dobro vukla, i svi su se cudili za
tu kubikazu i godiste 86 ako se ne varam...
Doduse karburator verzija zna da povuce i vise goriva i standardni problem o stelovanju istog (4 oro grlog ako se ne varam) ali kako
gane cini mi se rece sve se da srediti !
Medjutim 1.7 ie 8v verzija koju imam 89 god sa katalizatorm je cini mi se negde oko 100-105 konja i vec fabricki ima malo losije performanse koju sekundu i koji km/h zbog kata valjda ! ?
E sad ti verovatno pricas o 33ojkama posle 90tih serije 3 ?
One cini mi se imaju bolje performanse, vec fabricki naglasene ne znam zasto ! ?
Ipak kazem ti problemi zasto slabo vuce kao sto znas mogu da budu pocev od lose corbe, preko filtera koji treba menjati, zatim i samog problema koje ste vi uocili sa neisprevnim centralama ubrizgavanja posto imaju knedlu u ubrzavanju sa lera

Samo mi obajsni kako mogu da znam da li moja boluje od istog sindorma, i kako to mislis ubrzavanje sa lera ! ?

P.S. Nisam imao problem sa knedlama samo auto je daleko od onoga sto je bio da tako agilno skoci pri svakom dodiru papucice gasa, a razlozi
tome su mnogi ne bih sada mogao sve da pisem, ali bice to ko sto je bilo
resio sam debelo da zasucem rukave....
Ovi sa Audijima 80 i BMW i ovako su brisali prasinu za mnom a kada sve sredim nece moci ni da me vide :lool: :cool ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Jun 05, 2005 3:12 pm

alfe 33 1,7 ie i 33 1.7 16v ide puno bolje od svih ostalih i dobro se izdvajaju iz gomile.33 1,7 ie ima bosch jetronic i ima protokomer na kojem je smestena centrala ubrizgavanja moguce da ti je protokomer stegnut.po neki italijaanskim testovima (gente motori , quatrroruote) 1,7 ie je proglasen kao najbolja 33 zbor potrosnje i brzine naspram ostalih.auto bi trebao da ima 107-110ks sa ili bez katalizatora i odziv na gs je puno bolji nego kod 1,5-1,4 ie. te centrale koje su neispravne su bile kod moje 1,5ie '93 i kod 1,4 ie '92 .to su motori koji nemaju protokomer i problem je taj sto motor kad poklopis pun ga sa lera malo zastane i onda proguta a takodje iz kretenja sa oseti kako motor nemoze da krene opet iz lera kad das gas pocne da se gusi i onda proguta.sve to radi super ali kad smo stavili centralu iz 1.4 '94 auto tek onda poludi.drug je imao 1.7 ie cat '89 i bio je uvek brzi od mene i osecalo se kako motor puno bolje vuce
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Jun 05, 2005 3:16 pm

33 ie 1,4 0-100 /10,2 90 ks
33 1,5 ie 0-100/10,4 97 ks
33 1,7 ie 0-100/9,3 107-110 ks
331,5 carb 0-100 9,8 105ks
33 1,7 16v qv 0-100/8,2 137ks
33 1,7 16v 0-100/8,4 132 ks
od septembra 90
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 08, 2005 11:26 pm

:cool
Za specifikacije brzina i hp .

Moguce da je protokomer malo stegnut. Da li se desava kada je on stegnut da malo padne broj obrtaja na leru recimo ispod 1000 rpm ?

Jos nesto vidim da znas puno o 33-ojkama, pa cisto da te malo mucim pitanjima, jer iako ih vozim neko vreme,
slobodno mogu da kazem da sam tek skoro postao svestan kakav je to auto...
tek kada sam provozao malo i neke druge automobile...
U svakom slucaju primetio si sigurno da je posle promene ulja motor dosta agilniji nekako elasticniji. Koje ulje preporucujes ?
Ja sipam iskljucivo polusinteticko mislim da je SUNOKO (made in USA)
ili kako god po preporuci majstora sta znam zadovoljan sam...
moze li bolje ?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 09, 2005 6:54 am

Naravno da moze :lool:

Evo ja sam sinoc zamenio ulje u svojoj 145-ici 1.6 sa boxer motorom. Prvi put sam sipao Selenia Raceing 10-60 i razlika je OGROMNA. Motor ujednacenije radi, elasticniji je, na konstantnoj voznji u visokim obrtajima bez problema odrzava radnu temp. (80-85 stepeni), motor brze postigne radnu temp., mirnije i tise radi na leru... zaista nisam verovao da ovolika raslika izmedju Raceinga i 20K ili Golda postoji. Raceing zasluzuje svaku preporuku sa moje strane.

Inace po BOOST-ovom savetu cekao sam prvo da se ulje i motor zagreju pre nego sto sam poceo da ga testiram. Znaci zbog toga sto je ulje retko, dok je motor hladan, voziti do 2500rpm.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 09, 2005 7:49 am

e sad pazi kad sam ja sa racinga preshao na sport seleniu, jos je bolja ;)
mada cu da probam ono ulje sto je BOOST preporucio...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 09, 2005 12:27 pm

Ajde da iskombinujemo zajedno da narucimo, ako ces ti vec porucivati :idea:

I zaboravio sam u predhodnom postu da napomenem, a posebno za boxer motore. ako se koristi tako retko ulje kao sto je 10-50(60) ne treba kociti motorom (BOOST)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Jun 11, 2005 7:08 pm

po mom iskustvu selenia gold ili 20 k.ako je dobar motor koliko sipas toliko i ispustis i moze da predje do 20,000
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Jun 11, 2005 9:44 pm

Ma ljudi bre mora da trosi ,ako ne trosi ulje onda nesto ne valja , sta se desi sa uljem koje prodje kroz uljne karike i u t a n k o m filmu sagori , e sad kolicinski da li je neko analizirao sastav ispustenog ulja , sta se nalazi umesto potrosenog ako je ista kolicina sipanog i ispustenog . Dok nema belog dima kad je dobro zagrejan sve je normalno , tj ne prolazi pored kompresionih karika ni pored ventila.

Povratak na “Boxer Odeljenje”