Treca sreca:
Kanali: 30/30mm (fabricki 24/26mm)
Ventili: 37.5/33.5mm (fabricki 36/31mm)
Sicevi: 33.3/29.1mm (fabricki 29.5/26.5mm)
Stepen kompresije: 10.8:1 (fabricki 9.2:1)
Yugo 1.1 EFI
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Drzimo fige
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Nadam se
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Ajd da se javim napokon sa konkretnim stvarima ne samo sa ovim tizerima:
Zelenko nastavio sa problemima oko lera, iako se situacija popravila zamenom jednosmernog ventila na servu, ispostavilo se da je posle jedno 2 nedelje puklo i crevo. Testiran sistem pod pritiskom da sad nema vise takvih problema i na kraju nisam izdrzao da ne napravim novu trecu po redu 48mm klapnu:
Tu problemima nisu stali, nazalost samo je u jednom trenutku motor ostao bez pritiska. Rastureno sve, pregledano, nisam nasao nista konkretno, preventivno zamenio zupcanik uljne pumpe jer im je to "boljka", sastavljeno nazad i 3.2 bara na leru i preko 5 bara preko 2000 obrtaja, prosto nisam siguran sta je bio problem. Otvoren filter za ulje, nula preljastine, nabavljen i novi zupcanik za svaki slucaj:
Naravno glupi problemi nisu stali tu, bukvalno isti dan zalepile ove pumpice za stakla, rastavljene, ociscene i vracene, takodje zamenjena i zadnja cantra jer sam je izgleda polomio pri tovarenju u gepek
Pozitivno je to sto moze 12.7s do 100km/h umesto fabrickih 13.8s i sto je max brzina 158+km/h, po GPS verifikovano, pa je zasluzio jedno dobro ribanje:
Za ljubicastog nema puno novina, dovrsena je glava i ceka se kuciste bregaste da se vrati sa masinske da moze sve da se ugradi:
I spremljeni iglicasti lezajevi sa caurama za menjac:
Zelenko nastavio sa problemima oko lera, iako se situacija popravila zamenom jednosmernog ventila na servu, ispostavilo se da je posle jedno 2 nedelje puklo i crevo. Testiran sistem pod pritiskom da sad nema vise takvih problema i na kraju nisam izdrzao da ne napravim novu trecu po redu 48mm klapnu:
Tu problemima nisu stali, nazalost samo je u jednom trenutku motor ostao bez pritiska. Rastureno sve, pregledano, nisam nasao nista konkretno, preventivno zamenio zupcanik uljne pumpe jer im je to "boljka", sastavljeno nazad i 3.2 bara na leru i preko 5 bara preko 2000 obrtaja, prosto nisam siguran sta je bio problem. Otvoren filter za ulje, nula preljastine, nabavljen i novi zupcanik za svaki slucaj:
Naravno glupi problemi nisu stali tu, bukvalno isti dan zalepile ove pumpice za stakla, rastavljene, ociscene i vracene, takodje zamenjena i zadnja cantra jer sam je izgleda polomio pri tovarenju u gepek
Pozitivno je to sto moze 12.7s do 100km/h umesto fabrickih 13.8s i sto je max brzina 158+km/h, po GPS verifikovano, pa je zasluzio jedno dobro ribanje:
Za ljubicastog nema puno novina, dovrsena je glava i ceka se kuciste bregaste da se vrati sa masinske da moze sve da se ugradi:
I spremljeni iglicasti lezajevi sa caurama za menjac:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Napokon stiglo kuciste bregaste sa masinske, napokon nadjena kombinacija delova da se uspesno sklopi motor. Prvi utusci su pozitivni, naravno predstoje radovi na limariji pa motor nece biti u potpunosti razradjen i nastelovan do sledece godine i trebace videti jos sta sve treba uraditi da radi kako je zamisljeno, ali za sada prilicno solidno radi preko 1500 obrtaja, ispod toga se muci malo. Posto je situacija takva kakva je, provozao sam ga samo malcice, uradio jedan mali test ubrzanja od 40 do 80km/h u drugom stepenu prenosa, izmerio 4.3s i iako ne mogu definitivno da tvrdim iz toga dok ne bude skroz gotov motor, ali takvo ubrzanje bi bilo indikacija da motor ima oko 95ks. Svakako kad se zavrsi ako uspe ispod 9.5s do 100km/h i bude imao max brzinu preko 175km/h mogu biti siguran da ima takvu snagu:
Zelenko dobio suspleh, na ivice je stavljena alu vinkla posto je to najkriticniji deo za ostecivanje kao zrtvujuci materijal koji se lako zameni:
Iznenadjujuce kako se za par meseci uprlja filter vazduha:
I vec neko vreme se borim sa nekim fantomskim nestajanjem antifriza, nekad kao da nestaje, nekad ne, ali u poslednjih par dana se u ovih 500km iskazao problem definitivno napokon, pukla ekspanziona posuda, pa je zamenjena sa drugom polovnom:
Zelenko dobio suspleh, na ivice je stavljena alu vinkla posto je to najkriticniji deo za ostecivanje kao zrtvujuci materijal koji se lako zameni:
Iznenadjujuce kako se za par meseci uprlja filter vazduha:
I vec neko vreme se borim sa nekim fantomskim nestajanjem antifriza, nekad kao da nestaje, nekad ne, ali u poslednjih par dana se u ovih 500km iskazao problem definitivno napokon, pukla ekspanziona posuda, pa je zamenjena sa drugom polovnom:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."