Pozdrav svima!
Posle 8god pisem prvi post. 2002 166TS je otisla u penziju. Uzeo sam opet 166 ali 2005 JTDm automatik. Menjac ne radi kako treba.
Iako sam do sada sve na aitomobilima radio sam (na nekima i generalne), zbog nedostatka vremena sam obisao par majstora s namerom da platim koliko treba za popravku...
Majstori ko majstori, nece da se bakcu sa starudijama, naterali me da opet udjem u kanal...
Tteba sam da uradim ispiranje menjaca, ocistim solenoide...
Problem je sto ne mogu da nadjem kako se na Alfi 166 radi relearn-reprogramiranje Aisin AW55-50sn menjaca (pet brzina + rikverc ugradjivan u 166ce samo na facelift diesel-e), koje je svakako obavezno posle bilo kakve inrervencije a posebno posle skidanja solenoida.
Dakle: "AW55-50sn relearn procedure" ali za Alfa Romeo...
Nasao sam gomilu uputstava na netu koje se razlikuje od brenda do brenda automobila, iako je menjac isti, ali za Alfu bas nista...
166 JTDm reprogramiranje automatskog menjaca
- jvsquier
- Garaža: Alfa Romeo 166 JTDm Sportronic
- Lokacija: Pancevo
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 166 JTDm reprogramiranje automatskog menjaca
Imas opciju u Multiecuscan-u pod Adjustments Self-learning, minut posla posle toga treba provozati auto u raznim stilovima voznje.
- jvsquier
- Garaža: Alfa Romeo 166 JTDm Sportronic
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: 166 JTDm reprogramiranje automatskog menjaca
Hvala!
Uspeo sam da nadjem da definitivno sa tim programom treba da se resetuje. Svakako sam hteo da uzmem neku tako namensku dijagnostiku. Kolko vidim na oglasima program je oko 10ak eur a i adapter elm327tousb je slicna cifra...
E sad...
Kod drugih brendova sa ovim menjacem, posle reseta postoji tacna procedura kako,na kom rpm i koliko treba da se vozi u kojpj btzini i kod svih je razlicito. Da li i za Alfu postoji odredjen proces ili samo voznja dok se ne prilagodi?
Uspeo sam da nadjem da definitivno sa tim programom treba da se resetuje. Svakako sam hteo da uzmem neku tako namensku dijagnostiku. Kolko vidim na oglasima program je oko 10ak eur a i adapter elm327tousb je slicna cifra...
E sad...
Kod drugih brendova sa ovim menjacem, posle reseta postoji tacna procedura kako,na kom rpm i koliko treba da se vozi u kojpj btzini i kod svih je razlicito. Da li i za Alfu postoji odredjen proces ili samo voznja dok se ne prilagodi?
Post
Re: 166 JTDm reprogramiranje automatskog menjaca
Svrati do Brane u Vranicu, siguran sam da ce ti resiti problem....
- jvsquier
- Garaža: Alfa Romeo 166 JTDm Sportronic
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: 166 JTDm reprogramiranje automatskog menjaca
Oprao menjac sa 18L Mobil 3309. Situacija daleko bolja. I dalje trazi puno obrtaja za promenu brzine (2000-2500 i cima pri kretanju kad se ugreje ali moze lepo da se vozi (MES I Alfa OBD imaju opciju za relearn menjaca ali skoro se nista ne desi, jedva primetna promena), kapiram da je sledece ciscenje ili zamena solenoida na hidro bloku.
Glavni problem nastaje kada se ukljuci klima!
Sa ukljucenom klimom proklizava pri promenama i cima iz 2-3 i 3-4. Ako previse prokliza iz 4-5 pali se limp mode i ostaje u 4toj do sledeceg paljenja. Iskljucim klimu i vrati se u normalu, lepo menja i ne proklizava cak ni pri punom gasu uzbrdo i na malim ni na vecim obrtazama. I u toku voznje ako probavam da ubrzam sa i bez klime sve simptome pokazuje kolko god puta probao i na hladno i na vruce. Meni je jedina logika za ovaj slucaj struja. Probao sa jos dva akumulatora i isto. Voltaza na alternatoru je 14,1v. Na akumulatoru 13,8V. Na dijagnostici ECU motora prijavljuje 13,5v-13,8v a ECU menjaca 13,1v. Ne menja se sa klimom ili bez. Precesljao sve osigurace, releje, dzekove i isto...
Mozda se sve sredi promenom solenoida a mozda i ne.
Ako neko ima neku ideju...
Glavni problem nastaje kada se ukljuci klima!
Sa ukljucenom klimom proklizava pri promenama i cima iz 2-3 i 3-4. Ako previse prokliza iz 4-5 pali se limp mode i ostaje u 4toj do sledeceg paljenja. Iskljucim klimu i vrati se u normalu, lepo menja i ne proklizava cak ni pri punom gasu uzbrdo i na malim ni na vecim obrtazama. I u toku voznje ako probavam da ubrzam sa i bez klime sve simptome pokazuje kolko god puta probao i na hladno i na vruce. Meni je jedina logika za ovaj slucaj struja. Probao sa jos dva akumulatora i isto. Voltaza na alternatoru je 14,1v. Na akumulatoru 13,8V. Na dijagnostici ECU motora prijavljuje 13,5v-13,8v a ECU menjaca 13,1v. Ne menja se sa klimom ili bez. Precesljao sve osigurace, releje, dzekove i isto...
Mozda se sve sredi promenom solenoida a mozda i ne.
Ako neko ima neku ideju...