Ja sam do nedavno imao isti problem... nikako mi se 2 brzina nije palila. Ventilator je bio ispravan, kao i termostat- problem je na kraju bio u napajanju. Uglavnom negde mi je curio freon od klime, kako se kompresor ne bi palio i radio na prazno neko od "majstora" mi ga je diskonektovao- ne znam kakve to ima veze ali tada sam izgubio pobudu za 2 brzinu ventilatora... problem je rešen tako što je ponovo bio priključen kompresor.
Ne znam da li ti ovo na bilo koji način pomaže, ali u svakom slučaju auto kod električara i sve redom ispitajte- jbg velik je to posao ali moraš to srediti inače ode temp. u crveno (ja to iz iskustva )
Sredio sam,zamenivsi motornu instalaciju i relej na dozni osiguraca. Mislim da je bilo do releja mada ne mogu 100% da tvrdim to je bila trauma sve sam menjao pa sad ni sam neznam sta je bilo jer se desavalo da 7 dana dize temp pa jedan dan ok i opet tako. Mada mislim od kad sam rastavljao doznu osiguraca to se vise ne desava sad pratim stalno,mislim da je ok,videcemo!
Pozdrav ljudi.
Vlasnik sam 159 jtdm 1.9 8v 2008.
Krenuo sam danas magistralom i posle nekih 10km sam primetio da auto duva hladan vazduh iako je podešen na maksimalno grejanje. Nakon par minuta primećujem da temperatura motora skače preko 90 kada isključim grejanje, a da kada ga uključim, vrati se na 90, ali i dalje duva hladan vazduh. Spoljna je temperatura bila 0. Odmah sam zaustavio auto, kad sam video da se ispod haube puši i da voda prska ispod poklopca za vodu. Kad se malo oladio nije bilo više vode u čantri, tako da sam odlučio da odmah pozovem šlep do majstora. Videću šta će mi sutra reći.
Da li neko ima ideju šta bi moglo biti? Hvala.
Pozdrav