Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Korisnikov avatar
COYG
Drug Član
Drug Član
Garaža: 156 8V
Lokacija: No Problemo
Postovi: 611
Pridružio se: Sub Jun 25, 2016 4:57 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Čet Jul 13, 2023 9:21 pm

Odgovorno tvrdim da to nije istina. Mislim, meni ni iz džepa ni u džep, samo ne volim takve priče.

Na kraju puta, mislim da smo napravili jedan od najbržih 8V jtd, ne znam preterujem li ako kažem u Evropi. Mislim da ne.


Slika
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''

Džeremi Klarkson
Korisnikov avatar
COYG
Drug Član
Drug Član
Garaža: 156 8V
Lokacija: No Problemo
Postovi: 611
Pridružio se: Sub Jun 25, 2016 4:57 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Čet Avg 03, 2023 9:57 am

Slika
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''

Džeremi Klarkson
bunga bunga
Garaža: 166
Lokacija: IN
Postovi: 430
Pridružio se: Sre Maj 03, 2017 11:02 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Okt 23, 2023 8:52 pm

Mozda je ovo buducnost tuninga... prebacite vas JTD na struju :D

https://ev-evolution.eu/service-category/alfa-romeo/
Rema4141
rookie
Garaža: Alfa Romeo 156 berlina
Lokacija: Lazarevac
Postovi: 2
Pridružio se: Pon Nov 14, 2022 10:20 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Jan 03, 2024 9:14 pm

Može li neko sa iskustvom izneti mišljenje i pre svega zamerke na ovo što planiram da radim sa mojom 156-icom?
Zanimaju zamerke da bi što bolje se pripremio, da nebi lutao kad počnem rad.

Radi se o Alfa Romeo 156 1,9JTD 16V 2004 godište sa 140ks...to je ona oznaka m-JTD.
Kad sam je kupio, neko je užasnu mapu ubacio koja je nabijala po dijagramu 2871mbar na oko 4200 o/min. Išla je ludački dobro al uletala u Safe mod čim je zadržim u malo većim obrtajima nekoliko sekundi. U Novom Sadu sam je vratio na fabričku mapu, da je vozim neko vreme i vidim kako se ponaša, dal je ta prethodna mapa oštetila turbo i dal će prijavljivali greške, pa ako bude sve u redu da je mapiramo ponovo ali normalno. Od toga sam ipak odustao jer hoću malo više od običnog Stage1.
Dole ću priložiti slike dijagrama, verovatno će zanimati nekog to ludilo koje je izbacila na valjcima (brojke nisu impresivne što se tiče snage i obrtnog momenta al efekat je bio totalno luđački). Par ljudi SA ISKUSTVOM VOŽNJE TUNIRANIH AUTA koji su probali sa tom ludom mapom, kad izdaju iz kola hvatali su se za glavu koliko šašavo ide...KO GOD JE SEO, KAD IZADJE UHVATI SE ZA GLAVU I KAŽE "šta je bre ovo", bukvalno nije imala nikakvu za dršku, što više gasa i obrtaja to je više ludela. Al te greške koje je palila, moralo je da se reši i vraćena je fabrička mapa, sa kojom prede ko mačka i ne pali nikakve lampice a i dima nema ni trunku.

Plan je da dignem snagu tako što bi zamenio fabrički turbo sa GTB1756VK (mislim da sam pogodio tačnu oznaku), ugradim veći interkuler (sadašnji je za zamenu, oštećen fizički i pun spolja neke masti a verovatno i unutra, tako sam je kupio), prateća creva, nov map senzor i naravno nova mapa.
(neću dirati pumpu i dizne)
Već sam poskidao katalizatore (baš se osetilo da lepše vrti)
Sa pritiskom neću preterivati, da bude ispod maksimuma, čisto da ne strepi kad krenem na duži put.
AKO SAM IZOSTAVIO NEŠTO, OPOMENITE ME...!!!

Pored gore navedenog, plan mi je da zamenim bukvalno sva gumena creva novim kvalitetnim (voda, vazduh, vakumska i ostalo šta ima), jer mi se sa jednom pre desio peh, puklo crevo za mali hladnjačić u kabini i istočila antifriz i pregrejala se, naravno zavrljačila glava.

E sad odradio bi još jednu stvar, a to je zamena plivajućeg seta kvačila odgovarajućim setom sa fiksnim zamajcem (al tu se dvoumim, pa bi dobrodošao neki komentar ako ima neko iskustvo sa tako nečim).
NAGLAŠAVAM neću budžiti ništa nego ako odlučim da menjam plivajući set, uzeću isključivo odgovarajući ZAMENSKI SET
Razlog zbog kojeg ŽELIM to da uradim je smanjenje obrtne mase.

I jedno pitanje, ima li potrebe stavljati jače poluosovine? (očekujem da će izbaciti oko 450Nm a možda čak dobaci i do 480Nm)


SlikaSlikaSlika

Poslato sa RMO-NX1 pomoću Tapatoka

Rema4141
rookie
Garaža: Alfa Romeo 156 berlina
Lokacija: Lazarevac
Postovi: 2
Pridružio se: Pon Nov 14, 2022 10:20 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Jan 03, 2024 9:15 pm

Može li neko sa iskustvom izneti mišljenje i pre svega zamerke na ovo što planiram da radim sa mojom 156-icom?
Zanimaju zamerke da bi što bolje se pripremio, da nebi lutao kad počnem rad.

Radi se o Alfa Romeo 156 1,9JTD 16V 2004 godište sa 140ks...to je ona oznaka m-JTD.
Kad sam je kupio, neko je užasnu mapu ubacio koja je nabijala po dijagramu 2871mbar na oko 4200 o/min. Išla je ludački dobro al uletala u Safe mod čim je zadržim u malo većim obrtajima nekoliko sekundi. U Novom Sadu sam je vratio na fabričku mapu, da je vozim neko vreme i vidim kako se ponaša, dal je ta prethodna mapa oštetila turbo i dal će prijavljivali greške, pa ako bude sve u redu da je mapiramo ponovo ali normalno. Od toga sam ipak odustao jer hoću malo više od običnog Stage1.
Dole ću priložiti slike dijagrama, verovatno će zanimati nekog to ludilo koje je izbacila na valjcima (brojke nisu impresivne što se tiče snage i obrtnog momenta al efekat je bio totalno luđački). Par ljudi SA ISKUSTVOM VOŽNJE TUNIRANIH AUTA koji su probali sa tom ludom mapom, kad izdaju iz kola hvatali su se za glavu koliko šašavo ide...KO GOD JE SEO, KAD IZADJE UHVATI SE ZA GLAVU I KAŽE "šta je bre ovo", bukvalno nije imala nikakvu za dršku, što više gasa i obrtaja to je više ludela. Al te greške koje je palila, moralo je da se reši i vraćena je fabrička mapa, sa kojom prede ko mačka i ne pali nikakve lampice a i dima nema ni trunku.

Plan je da dignem snagu tako što bi zamenio fabrički turbo sa GTB1756VK (mislim da sam pogodio tačnu oznaku), ugradim veći interkuler (sadašnji je za zamenu, oštećen fizički i pun spolja neke masti a verovatno i unutra, tako sam je kupio), prateća creva, nov map senzor i naravno nova mapa.
(neću dirati pumpu i dizne)
Već sam poskidao katalizatore (baš se osetilo da lepše vrti)
Sa pritiskom neću preterivati, da bude ispod maksimuma, čisto da ne strepi kad krenem na duži put.
AKO SAM IZOSTAVIO NEŠTO, OPOMENITE ME...!!!

Pored gore navedenog, plan mi je da zamenim bukvalno sva gumena creva novim kvalitetnim (voda, vazduh, vakumska i ostalo šta ima), jer mi se sa jednom pre desio peh, puklo crevo za mali hladnjačić u kabini i istočila antifriz i pregrejala se, naravno zavrljačila glava.

E sad odradio bi još jednu stvar, a to je zamena plivajućeg seta kvačila odgovarajućim setom sa fiksnim zamajcem (al tu se dvoumim, pa bi dobrodošao neki komentar ako ima neko iskustvo sa tako nečim).
NAGLAŠAVAM neću budžiti ništa nego ako odlučim da menjam plivajući set, uzeću isključivo odgovarajući ZAMENSKI SET
Razlog zbog kojeg ŽELIM to da uradim je smanjenje obrtne mase.

I jedno pitanje, ima li potrebe stavljati jače poluosovine? (očekujem da će izbaciti oko 450Nm a možda čak dobaci i do 480Nm)




Poslato sa RMO-NX1 pomoću Tapatoka

Povratak na “Squadra Corse”