Yugo 1.1 EFI
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pa ne znam jel su potrebniji nama ili novijim sa brdo elektronike
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Nije se puno radilo u prethodnom periodu zbog zdravstvenih problema, ali nabavio sam par sitnica.
Nova "brza" letva za ljubicasti Yugo, nije drasticna razlika ali mislim da ce pomoci na stazi. Sa 3.8 krugova na 3.4 spusta:
Posto sam imao nekih problema sa zadnjim levim klestima prethodnih godina, ispostavilo se da je levi zadnji disk po drugi put "ovalan". Pa pretpostavljam da se prekalio ili nesto jer nisam nikad imao problem sa krivljenjem, pa sam uzeo nove Ferodo. Takodje napravljeni novi alu distanceri koji idu izmedju diska i glavcine da zamenimo metalne:
Zelenko ispratio svog prethodnika:
Kupljena torba da se spakuje sve sto je cale natrpao u gepek od opreme:
I par slika onako
Nova "brza" letva za ljubicasti Yugo, nije drasticna razlika ali mislim da ce pomoci na stazi. Sa 3.8 krugova na 3.4 spusta:
Posto sam imao nekih problema sa zadnjim levim klestima prethodnih godina, ispostavilo se da je levi zadnji disk po drugi put "ovalan". Pa pretpostavljam da se prekalio ili nesto jer nisam nikad imao problem sa krivljenjem, pa sam uzeo nove Ferodo. Takodje napravljeni novi alu distanceri koji idu izmedju diska i glavcine da zamenimo metalne:
Zelenko ispratio svog prethodnika:
Kupljena torba da se spakuje sve sto je cale natrpao u gepek od opreme:
I par slika onako
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Zamena dihtunga po treci i cetvrti put vec na Zelenom. Ustanovio sam da je kriv poklopac, pa sam ga osmirglao da ga poravnam, to je pomoglo ali opet je poceo da masti pa sam na kraju kupio wictor reinz dihtung koji je nesto deblji i namazao silikonom pa se nadam da vise nece biti problema:
Zamenjena letva sa onom od 3.4 kruga umesto 3.8:
I dok sam menjao letvu skontam da sam iskrivio felnu, na svu srecu nije pukla pa sam uspeo da je vratim na meru:
Stavljene led za osvetljenje kabine i gepeka, zaboravio sam da ih slikam pre ugradnje ali evo pakovanje:
Nisam stigao prosle godine da ocistim dizne prosle godine, pa posto zna nekad da se ponasa kao da je presisao, posumnjao sam na to da cure i da je vreme za pranje. I cure za medalju, 1 curi isto bilo aktivirana ili ne. Posto nisam uspeo samostalno da ih ocistim nego ce morati profi, stavio sam druge koje imam u rezervi za sada koje sam ocistio preventivno:
Nabavljena metalna obloga izmedju stop svetala za ljubicastog, posto je plan izbaciti ovu poliestersku i zavariti ovo i iseci vezni lim da nema supljine u tom delu:
Zamenjeni diskovi, ostavljene stare plocice da bi brze naleglo, ali iako je ovo drugi set plocica otkad sam stavio prednje, ispada da se trose brze nego prednje i jedna je pocela da se odlepljuje. Tako da sad za potrebe tehnickog ostaje tako, ali moracu da probam naci neke sportske ko prednje (na drugoj slici se vidi koliko je kriv disk sa desne strane):
Ona letva od 3.4 kruga je zavrsila na zelenom jer sam skontao da imam godinama neku od 3.4 kruga (nakupilo se tu jos par), neko mi je poklonio u fazonu ta je dobra, ali mislio sam da je stanje, ne da ima manje krugova. Mada na kraju nece ici ni 3.4 kruga, nego trenutno se izradjuje varijanta sa 2.5 kruga:
Posto je Zastavino osvetljenje tablice vrlo loseg kvaliteta i krene da puca plastika od godina, nadjeno resenje u svetlima od Fiata Cinquecento koje staje uz minimalne prepravke:
Jeste da cekamo da pocnu radovi na limariji, ali jedno dobro pranje nakon zime da se sacuva malo:
Prosli tehnicki:
Sklopljen nazad:
Zamenjena letva sa onom od 3.4 kruga umesto 3.8:
I dok sam menjao letvu skontam da sam iskrivio felnu, na svu srecu nije pukla pa sam uspeo da je vratim na meru:
Stavljene led za osvetljenje kabine i gepeka, zaboravio sam da ih slikam pre ugradnje ali evo pakovanje:
Nisam stigao prosle godine da ocistim dizne prosle godine, pa posto zna nekad da se ponasa kao da je presisao, posumnjao sam na to da cure i da je vreme za pranje. I cure za medalju, 1 curi isto bilo aktivirana ili ne. Posto nisam uspeo samostalno da ih ocistim nego ce morati profi, stavio sam druge koje imam u rezervi za sada koje sam ocistio preventivno:
Nabavljena metalna obloga izmedju stop svetala za ljubicastog, posto je plan izbaciti ovu poliestersku i zavariti ovo i iseci vezni lim da nema supljine u tom delu:
Zamenjeni diskovi, ostavljene stare plocice da bi brze naleglo, ali iako je ovo drugi set plocica otkad sam stavio prednje, ispada da se trose brze nego prednje i jedna je pocela da se odlepljuje. Tako da sad za potrebe tehnickog ostaje tako, ali moracu da probam naci neke sportske ko prednje (na drugoj slici se vidi koliko je kriv disk sa desne strane):
Ona letva od 3.4 kruga je zavrsila na zelenom jer sam skontao da imam godinama neku od 3.4 kruga (nakupilo se tu jos par), neko mi je poklonio u fazonu ta je dobra, ali mislio sam da je stanje, ne da ima manje krugova. Mada na kraju nece ici ni 3.4 kruga, nego trenutno se izradjuje varijanta sa 2.5 kruga:
Posto je Zastavino osvetljenje tablice vrlo loseg kvaliteta i krene da puca plastika od godina, nadjeno resenje u svetlima od Fiata Cinquecento koje staje uz minimalne prepravke:
Jeste da cekamo da pocnu radovi na limariji, ali jedno dobro pranje nakon zime da se sacuva malo:
Prosli tehnicki:
Sklopljen nazad:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Uvek me nerviralo sto sitnice zveckaju u na polici pa sam napravio "tepih" za za oba Yuga:
Zelenko dobio jedno prolecno pranje i voskiranje:
I danas je tacno 2 godine otkad je kod mene. Istina samo je 6 meseci na putu ali presao je polako 2168km. Nekad i sada:
Na ljubicastom nije nista radjeno, spremljeni su delovi za brzu letvu ali nikako komponente da budu gotove:
Ljubicasti je vise transporter, pa sem cevi (i alu lima za buduci suspleh koji ce ici na zelenog) nosio je i 350kg kamenja:
Jedna slika sa prvog maja i par slika zajedno i to je to za ovaj put
Zelenko dobio jedno prolecno pranje i voskiranje:
I danas je tacno 2 godine otkad je kod mene. Istina samo je 6 meseci na putu ali presao je polako 2168km. Nekad i sada:
Na ljubicastom nije nista radjeno, spremljeni su delovi za brzu letvu ali nikako komponente da budu gotove:
Ljubicasti je vise transporter, pa sem cevi (i alu lima za buduci suspleh koji ce ici na zelenog) nosio je i 350kg kamenja:
Jedna slika sa prvog maja i par slika zajedno i to je to za ovaj put
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Samo lagano i sigurno
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pa evo izvestaja za prethodna 2 meseca. Nazalost zeleni je puno problema pravio, da ne duzim previse ali nastavio se problem oko startovanja motora. Ovaj put su krivci bili konektor od inercionog prekidaca koje je zamenjen, izgubljena matica radilice koja je montirana nova i stegnuta ovaj put 20% preko fabricke preporuke uz lepak za navoj, relej koji aktivira pumpu koji iz nekog razloga nije hteo da radi ispod 14v sto je opet bio problem jer je remontovani alternator poceo da crkava, pa Ceski Magneton zamenjen dobrom starom Iskrom iz Slovenije koju sam sasvim slucajno uspeo nabaviti novu:
Naravno da stvari ne bi bilo tako jednostavne poceo se pregrevati motor ujedno, prvo sam mislio da je zbog istegnutog klinastog kaisa zbog popustene remenice radilice ali ispostavilo se da ispiranje sistema pri sklapanju nije bilo dovoljno tako da smo jos jednom isprali sistem i zamenili termostat koji je poceo da zaglavljuje:
Moja pretpostavka je i da je zbog pregrevanja motora da je popustio i senzor ulja koji je poceo da curi, pa zamenjen i on:
Nazalost tu pehovima nije stao put pa se nekako i matica na amortizeru odvrnula sto je dovelo do ostecenja farbe na kosu, pa je to sanirano i provereno celo vesanje ponovo iako je sve stegnuto propisano pri sklapanju pa smo ovaj put zabiberisali malo:
Napravljen jedan krug po Backoj i pri relativno dinamicnoj voznji po magistrali izmerena potrosnja od 6.7l/100km:
Sestog juna smo ljubicasti i ja proslavili 16 godina zajednickog zivota Dobio je mali spliter od mene:
I on je imao manjih nevolja, stradala sajla kvacila koja je samenjena i nazalost nesporazum u komunikaciji pri slepanju zelenog je dovelo do stradanja kuke za slepanje pa samim tim i branika:
Bilo je u planu da dobije nova prednja uniball ramena koja bi ispravila geometriju trapa usled "preteranog" spustanja, ali zbog svih obaveza i ne predvidjenih okolnosti, nisam stigao jednostavno fizicki da ih ugradim pa ce to da saceka najverovatnije radove na motoru kad se svakako skida deo vesanja. Ali usustini sa njima bi trebao da ima oko 0.5 stepeni vise negativog dinamickog nagiba uz isti statiski nagib na tocku:
Ali montirana brza letva napokon posle visemesecnog mucenja da se izradi. Umesto fabrickih 3.8 krugova, spusteno na 2.5 kruga:
I sticajem okolnosti, ljubicasti je morao da napravi slican krug po Backoj kao i zeleni. Njega sam malo manje dinamicno vozio dok nisam utvrdio da letva funkcionise sve ok pa je potrosio 6.4l/100km. I obisli smo svoj omiljeni poligon, ali nazalost staza je rekonstruisana pa pored izmenjenog profila staze, vise nema pristupa ni za aute, tako da nam ostaje samo licni rekord od 43.6s na karting stazi Kula i da potrazimo novo mesto:
Naravno da stvari ne bi bilo tako jednostavne poceo se pregrevati motor ujedno, prvo sam mislio da je zbog istegnutog klinastog kaisa zbog popustene remenice radilice ali ispostavilo se da ispiranje sistema pri sklapanju nije bilo dovoljno tako da smo jos jednom isprali sistem i zamenili termostat koji je poceo da zaglavljuje:
Moja pretpostavka je i da je zbog pregrevanja motora da je popustio i senzor ulja koji je poceo da curi, pa zamenjen i on:
Nazalost tu pehovima nije stao put pa se nekako i matica na amortizeru odvrnula sto je dovelo do ostecenja farbe na kosu, pa je to sanirano i provereno celo vesanje ponovo iako je sve stegnuto propisano pri sklapanju pa smo ovaj put zabiberisali malo:
Napravljen jedan krug po Backoj i pri relativno dinamicnoj voznji po magistrali izmerena potrosnja od 6.7l/100km:
Sestog juna smo ljubicasti i ja proslavili 16 godina zajednickog zivota Dobio je mali spliter od mene:
I on je imao manjih nevolja, stradala sajla kvacila koja je samenjena i nazalost nesporazum u komunikaciji pri slepanju zelenog je dovelo do stradanja kuke za slepanje pa samim tim i branika:
Bilo je u planu da dobije nova prednja uniball ramena koja bi ispravila geometriju trapa usled "preteranog" spustanja, ali zbog svih obaveza i ne predvidjenih okolnosti, nisam stigao jednostavno fizicki da ih ugradim pa ce to da saceka najverovatnije radove na motoru kad se svakako skida deo vesanja. Ali usustini sa njima bi trebao da ima oko 0.5 stepeni vise negativog dinamickog nagiba uz isti statiski nagib na tocku:
Ali montirana brza letva napokon posle visemesecnog mucenja da se izradi. Umesto fabrickih 3.8 krugova, spusteno na 2.5 kruga:
I sticajem okolnosti, ljubicasti je morao da napravi slican krug po Backoj kao i zeleni. Njega sam malo manje dinamicno vozio dok nisam utvrdio da letva funkcionise sve ok pa je potrosio 6.4l/100km. I obisli smo svoj omiljeni poligon, ali nazalost staza je rekonstruisana pa pored izmenjenog profila staze, vise nema pristupa ni za aute, tako da nam ostaje samo licni rekord od 43.6s na karting stazi Kula i da potrazimo novo mesto:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Evo posle par meseci jedan apdejt. Na ljubicastom nije puno radjeno, zamenio sam za probu amortizere haube koji podignu haubu max koliko moze. Ne zvuci bitno dok ne pocnes da lupas glavom u haubu jer je spusten auto:
I ugradjene vece zadnje disk kocnice, 240mm umesto prethodnih 227mm. Cilj je bio dobiti malo vise termalne mase jer su se dosadasnje kocnice grejale vise od prednjih plus koriste neke tanke plocice koje kratko traju i zbog te umanjene debljine i vise temperature se odlepi feroda kad se potrose do pola, plus nove kocnice imaju drasticno jacu rucnu kocnicu sto je bio problem sa prethodnim kocnicama (jace od fabrickog dobosa, ali i dalje nedovoljne za letnje tockove da se blokira uvek), nozna kocnica je ostala slicna. Nesto manje plocice, nesto veci disk, malo lepse i ispuni tocak uz moderniji dizajn u konstrukciji:
Zelenko je nastavio da pravi probleme, odmah nakon poslednjeg javljanja se javio problem i sa novim termostatom (ispostavilo se da je fabricka greska u sklapanju), ali prethodno sam vec kupio drugi i zamenio i senzor rashladne tecnosti da tabla pokazuje malo realnije temperaturu posto je pokazivalo nesto toplije od realnog:
Takodje je dobio nov akumulator posto je crkao njegov i napravljena je prednja koska da se upotpuni ojacanje karoserije:
I ugradjene vece zadnje disk kocnice, 240mm umesto prethodnih 227mm. Cilj je bio dobiti malo vise termalne mase jer su se dosadasnje kocnice grejale vise od prednjih plus koriste neke tanke plocice koje kratko traju i zbog te umanjene debljine i vise temperature se odlepi feroda kad se potrose do pola, plus nove kocnice imaju drasticno jacu rucnu kocnicu sto je bio problem sa prethodnim kocnicama (jace od fabrickog dobosa, ali i dalje nedovoljne za letnje tockove da se blokira uvek), nozna kocnica je ostala slicna. Nesto manje plocice, nesto veci disk, malo lepse i ispuni tocak uz moderniji dizajn u konstrukciji:
Zelenko je nastavio da pravi probleme, odmah nakon poslednjeg javljanja se javio problem i sa novim termostatom (ispostavilo se da je fabricka greska u sklapanju), ali prethodno sam vec kupio drugi i zamenio i senzor rashladne tecnosti da tabla pokazuje malo realnije temperaturu posto je pokazivalo nesto toplije od realnog:
Takodje je dobio nov akumulator posto je crkao njegov i napravljena je prednja koska da se upotpuni ojacanje karoserije:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
I stiglo vreme za prvi mali servis kod Zelenka, po obicaju sipana polusintetika Mobil i Bosch filter ulja, plus zamenjen davac temperature ulja posto onaj koji sam prvobitno ugradio slini na navoju. Predjeno 3618 kilometara od 11.11.22:
Ujedno je resen i problem sa kocnicama jer nisu radile na nivou kojem bi trebalo i prosao tehnicki pregled sa izuzetno dobrim rezultatima. Poboljsan CO2, sa 0.63% prosle godine na 0.56% ove godine (limit 4.5%), a kocnice manje od 3% razlike levo-desno, napred 2100+Nm, pozadi 1600+N, rucna 1200+N i onda je ispao iz valjka:
Ljubicasti ceka radove na motoru, kupljena treca glava po redu, nadam se da ce biti treca sreca da se ova modifikuje. Ostaje samo da se odlucim jel ce motor da bude 1116, 1130, 1200, 1349 ili 1382ccm:
Posle mucenja sa kineskim kompresorima, odlucio sam da kupim i nesto kvalitetnije resenje za air cup sistem sto imam ugradjen napred i nazad pa da moze malo efikasnije da se spusta i podize auto po potrebi:
Ujedno je resen i problem sa kocnicama jer nisu radile na nivou kojem bi trebalo i prosao tehnicki pregled sa izuzetno dobrim rezultatima. Poboljsan CO2, sa 0.63% prosle godine na 0.56% ove godine (limit 4.5%), a kocnice manje od 3% razlike levo-desno, napred 2100+Nm, pozadi 1600+N, rucna 1200+N i onda je ispao iz valjka:
Ljubicasti ceka radove na motoru, kupljena treca glava po redu, nadam se da ce biti treca sreca da se ova modifikuje. Ostaje samo da se odlucim jel ce motor da bude 1116, 1130, 1200, 1349 ili 1382ccm:
Posle mucenja sa kineskim kompresorima, odlucio sam da kupim i nesto kvalitetnije resenje za air cup sistem sto imam ugradjen napred i nazad pa da moze malo efikasnije da se spusta i podize auto po potrebi:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Jacih radova na forumu nema.Cist old skul
Ja jedva prosao tehnicki zbog CO2.Nzm moze li kakav vakuum il nesto da pravi problem?
Ja jedva prosao tehnicki zbog CO2.Nzm moze li kakav vakuum il nesto da pravi problem?
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Ne znam bas koliko svi misle da je old skul ali drago mi je da se barem tebi svidja
Pa moze da bude svasta, ja sam prilicno siguran da je najveca razlika cinjenica da sam cistio dizne. Moze biti i losa sonda i da nije bio dovoljno zagrejan motor, da lose dihtuju ventili, vakumi, neki od senzora kao MAP, MAF, IAT... Kontam da ako ne prijavljuje greske da se onda krene od "mehanike" i ciscenja senzora, usisine, dizni... Mozda fali samo jedno dobro ganjanje
Pa moze da bude svasta, ja sam prilicno siguran da je najveca razlika cinjenica da sam cistio dizne. Moze biti i losa sonda i da nije bio dovoljno zagrejan motor, da lose dihtuju ventili, vakumi, neki od senzora kao MAP, MAF, IAT... Kontam da ako ne prijavljuje greske da se onda krene od "mehanike" i ciscenja senzora, usisine, dizni... Mozda fali samo jedno dobro ganjanje
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
CO2 ili CO? Mislim da se radi o ugljen monoksidu, a ne dioksidu...
Mozda je i kat propao, to je bilo na zeninom Cliu...
Mozda je i kat propao, to je bilo na zeninom Cliu...
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
E moguce da je i CO Ja katalizator ni nemam
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Uglavnom na autu su svi senzori novi,neka zahebancija jest..sta.pojma nemam.A,majstore nemam takodje dobre.
Re: Yugo 1.1 EFI
Upravu si.CO je u pitanju.
Uglavnom na autu su svi senzori novi,neka zahebancija jest..sta.pojma nemam.A,majstore nemam takodje dobre.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Navikao sam da varim pa je CO2
Pa definitivno vredi proveriti da li negde falsira, da li su dizne ciste i pritisak goriva jel ok, mozda je stisnuta cev negde i slicno pa da je visi pritisak goriva od potrebnog.
Pa definitivno vredi proveriti da li negde falsira, da li su dizne ciste i pritisak goriva jel ok, mozda je stisnuta cev negde i slicno pa da je visi pritisak goriva od potrebnog.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Mogu da te zamisoim kako uzivas dok radis sve ovo, a posle i uzivas u voznji
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pa nije bas sve med i mleko, ima nekad prilicno frustracija kad se otegnu mesecima neke stvari koje su trebale da traju par dana, ali jeste uzitak napraviti nesto sto si zamislio i kad radi super u voznji Jedino mi zao sto ne mogu vise da testiram napredak u Kuli.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Nema puno napretka ali da se ne nakupi previse. Cale nazalost imao peh sa zelenim Yugom, zaslepilo ga vozilo pa je pokupio bankinu u krivini, epilog estetski ostecena felna i polomljena koruba posto je fabricki felericna i niza od leve korube. Okrpljena koruba, a u ovom slucaju ne bi pomoglo, ali narucio sam zastitne obruce za felne pa cemo namontirati da sakrijemo ostecenje i izbegnemo eventualno tu i tamo koje ostecenje od bankina:
Napravljen centralni nosac gibnja, nije jos montiran ali trebalo bi do kraja godine, hteo sam kad sam pravio auto ali reko ne treba, ali ipak je fabricki kraci par milimetara za ovaj peglani gibanj:
Napravljen i gumeni produzetak za zavesice tockova za zimski period, bilo je i prosle godine ali ovaj put je kvalitetnije izrade i uz malo vece dimenzije za bolju zastitu:
Prebaceno kuciste sa sportskim filterom sa ljubicastog na zelenog da malo prodise, mada nije jos gotovo jer ljubicasti vuce sa pola maske vazduh, dok ce zeleni samo da vuce iz branika:
Zasto je ljubicasti ostao bez kucista, pa zato sto ce biti napravljeno novo malo bolje optimizovano za protok da isprati ostatak radova na motoru. Pored vec nabavljenih delova kao sto su glava, bregasta, dizne, nabavljeni i dihtunzi, semerinzi, filteri, ulje, zupcasti, srafovi glave, veci ventili, veca pecurka, stroker radilica koja mora na masinsku, pa ako je upotrebljiva onda jos ostaje da se uzmu kovani klipovi za povecanje sa 1116 na 1316ccm. Ako bude nekih komplikacija onda su u prici jos varijante 1129ccm kao najlaksa ili nada da nadjem jos redje delove za 1349ccm ili 1423ccm:
Napravljen centralni nosac gibnja, nije jos montiran ali trebalo bi do kraja godine, hteo sam kad sam pravio auto ali reko ne treba, ali ipak je fabricki kraci par milimetara za ovaj peglani gibanj:
Napravljen i gumeni produzetak za zavesice tockova za zimski period, bilo je i prosle godine ali ovaj put je kvalitetnije izrade i uz malo vece dimenzije za bolju zastitu:
Prebaceno kuciste sa sportskim filterom sa ljubicastog na zelenog da malo prodise, mada nije jos gotovo jer ljubicasti vuce sa pola maske vazduh, dok ce zeleni samo da vuce iz branika:
Zasto je ljubicasti ostao bez kucista, pa zato sto ce biti napravljeno novo malo bolje optimizovano za protok da isprati ostatak radova na motoru. Pored vec nabavljenih delova kao sto su glava, bregasta, dizne, nabavljeni i dihtunzi, semerinzi, filteri, ulje, zupcasti, srafovi glave, veci ventili, veca pecurka, stroker radilica koja mora na masinsku, pa ako je upotrebljiva onda jos ostaje da se uzmu kovani klipovi za povecanje sa 1116 na 1316ccm. Ako bude nekih komplikacija onda su u prici jos varijante 1129ccm kao najlaksa ili nada da nadjem jos redje delove za 1349ccm ili 1423ccm:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
I evo poslednjih radova za ovu godinu. Zamenjen fabricki centralni nosac gibnja sa stelujucim:
Zavrsen CAI tj napravljen nosad i dodato koleno od 90 stepeni pa sad dise punim plucima i vuce iz branika (treba jos da se ofarba ali to na prolece):
Produzene malo korube pozadi da ne baca tocak blato po karoseriji i rezervoaru:
Zalepljeni zastitni obruci na felne, ne znam koliko ce ih spasiti od ostecivanja o bankine posto sam mislio da je malo robusnije resenje, ali kad sam vec kupio namontirao sam:
I stanje posle kupanja:
Na ljubicastom nista nije cackano sem sto sam poceo da skupljam materijal i za limariju:
Zavrsen CAI tj napravljen nosad i dodato koleno od 90 stepeni pa sad dise punim plucima i vuce iz branika (treba jos da se ofarba ali to na prolece):
Produzene malo korube pozadi da ne baca tocak blato po karoseriji i rezervoaru:
Zalepljeni zastitni obruci na felne, ne znam koliko ce ih spasiti od ostecivanja o bankine posto sam mislio da je malo robusnije resenje, ali kad sam vec kupio namontirao sam:
I stanje posle kupanja:
Na ljubicastom nista nije cackano sem sto sam poceo da skupljam materijal i za limariju:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Srecna svima Nova 2024ta godina pa da nastavimo dalje sa radovima
Napokon posle vise od godinu dana da ulovim akciju u Lidlu i to je to za zelenog:
Ljubicasti napokon ostaje bez svog 1116ccm srca, nazalost dosta komplikacija oko njegovog buduceg motora:
Naravno kad se povecava snaga, bilo bi iracionalno ne unaprediti vesanje dodatno, uniball ramena po meri:
Napokon posle vise od godinu dana da ulovim akciju u Lidlu i to je to za zelenog:
Ljubicasti napokon ostaje bez svog 1116ccm srca, nazalost dosta komplikacija oko njegovog buduceg motora:
Naravno kad se povecava snaga, bilo bi iracionalno ne unaprediti vesanje dodatno, uniball ramena po meri:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."