Znači ti si već obavio letovanje za ovu godinu
najčešći i najglupli kvar koji može da te zadesi
Problem (Rešen, regulator pritiska goriva)
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Problem
Ja sam sa letovanjem zavrsio
Sto se tice kvara daleko da je najcesci i najgluplji, jer npr ni servis nije znao sta je pa su nagadjali, a ja sam ceo net pretrazio za slicnim kvarovima i bilo ih je ali je problem uvek bio akumulator na izdisaju, ovo da slucajno nisam drndao kablove od besa ne bi ga ni nasao + taj regualtor visokog pritiska da kazemo da je on bio lakse prirode ali opet nije uopste tj ni za njega nisam nasao da je neko imao problem.
Sto se tice kvara daleko da je najcesci i najgluplji, jer npr ni servis nije znao sta je pa su nagadjali, a ja sam ceo net pretrazio za slicnim kvarovima i bilo ih je ali je problem uvek bio akumulator na izdisaju, ovo da slucajno nisam drndao kablove od besa ne bi ga ni nasao + taj regualtor visokog pritiska da kazemo da je on bio lakse prirode ali opet nije uopste tj ni za njega nisam nasao da je neko imao problem.
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Problem
Ja od kako sam kupio 156 SS,imam problem nece da pali,prvo je pocelo kad je malo hladnjikavo,pa je pocelo konstantno i sve tako....i do te mere je doslo da posle tri-cetiri sata stajanja auta,nece da pali,iz prve,potom iz druge i sve tako 4-5 puta ja verglam dok jednog dana nije zacutao prilikom verglanja,naime otisao alnaser,napomena....Ta 156 se ne vozi mnogo,pogotovo tad kad je bila u kvaru....i tad kad je otisao alnaser,skupo me je kostao,subota-nedelja se uhvatila niko nece da radi,i ja puknem,i oteram od majstora koji se razume u alfe i kazem mu ne dovozi je dok je ne popravis,on se stvarno trudio,menjao je kompjuter,pumpu,svecice,cak je istu alfu ddovezo pored moje i premestao delove,eto dotle je moja alfa otisla...Na diagnostici je sve uredu po 100 puta gledano...Pre ovog majstora bila je kod jednog hvaljenog ovde na forumu majstora u BG-u,on je rekao da je moja prva alfa koju nije mogao da resi sto se tice menjaca,ali resio sam kasnije menjac,nebitno menjac....Ovo za paljenje pricam,konstatovano je da komp ne da varnicu ili tako nesto,isto ko kolegi za JTS-om,tako su i meni objasnili...Mesec dana je,mozda i vise boravila kod majstora,nije znao sta da radi sa njom,ja sam hteo da je polijem benzinom i da je upalim jer toliko me je to nerviralo da je to strasno....On se setio pa je direktno povezao nesto sa motorom ne znam sta ne znam ni kako,imam jedno dugme u kabini i malo ga stisnem kad dam kontakt i ono pali sada...Znam da ovo zvuci smesno nekom,i meni je na pocetku,ali verujte,postajala je neupotrebljiva,dijagnostika nema greske...Ovo je privremeno resenje,znam ali dok se ne nadje nesto bolje,ja ne odustajem od ovog
- Darkstar
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Problem
Ne,sproveo mi je ispod volana,sluzi svrsi,mada sada vise i nece ni na tu foru da pali..Ne znam sta cu.
Post
Re: Problem (Rešen, regulator pritiska goriva)
Ja imam sledexi problem sa 156 jtd 8v.
Kada je napolju hladno ispod 0 dovoljno i minus 1-2 nece da upali. Vergla ali nema goriva na auspuhu nema nikakavnog dima.
Kada raskacim konektore i creva sa filtera goriva i vratim auto upali odmah nakon dva verglanja.
Posto je ocigledno neki problem sa elektronikom ili sta vec jutros pokusam da skinem klemu i vratim. U kabini cujem da se nesto desava kad dam kontakt nesto se mulja verovatno gorivo ulazi u sistem. Posle dva tri kontkta i verglanja prestane da se cuje protok goriva i upali normalno...
Dal je nesto do regulatora, pumpe visokog pritiska ili nesto trece nisam pametan. Kad tako upali prvi put na displeju dobijem poruku motor control failure. Svako sledece paljenje ili kad je toplo nema te poruke, doduse jednom dvaput u voznji mi se pojavila kada naglo dodam gas...
Kada je napolju hladno ispod 0 dovoljno i minus 1-2 nece da upali. Vergla ali nema goriva na auspuhu nema nikakavnog dima.
Kada raskacim konektore i creva sa filtera goriva i vratim auto upali odmah nakon dva verglanja.
Posto je ocigledno neki problem sa elektronikom ili sta vec jutros pokusam da skinem klemu i vratim. U kabini cujem da se nesto desava kad dam kontakt nesto se mulja verovatno gorivo ulazi u sistem. Posle dva tri kontkta i verglanja prestane da se cuje protok goriva i upali normalno...
Dal je nesto do regulatora, pumpe visokog pritiska ili nesto trece nisam pametan. Kad tako upali prvi put na displeju dobijem poruku motor control failure. Svako sledece paljenje ili kad je toplo nema te poruke, doduse jednom dvaput u voznji mi se pojavila kada naglo dodam gas...
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem (Rešen, regulator pritiska goriva)
Dobar dijagnosticar resava problem. Moze biti regulator pritiska na Bosch pumpi ili senzor pritiska goriva na rejlu. Obrati se nekom krstenom dijagnosticaru.
Alfa Romeo - The car inside the driver.