Novi pocetak (modeli)
- bums85
- Garaža: ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ja nemam nista protiv ovoga, samo sto ce Alfa sada na americkom trzistu da ima jos manju prodaju pored vec lose.

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Taman toliko. Da ostanu i bez tih nekoliko koji bi možda i kupili
A zar je moralo baš ovako totalno preslikano? Zamisli prođe pored tebe i neko pita "da li je to Dodge"? "Ček da malo bolje osmotrim logo... ma ne, Alfa je"...
Možda je korisno za Stellantis, ali za jedan Alfa Romeo?

Možda je korisno za Stellantis, ali za jedan Alfa Romeo?
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- bums85
- Garaža: ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Moglo je i gore, da bude isti model sa drugim znakom, kao sto su sa lanciom uradili 

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ovo je skoro pa ista priča, ali OK, priznaću da postoje neke sitne kozmetičke razlike 

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Razlike su sasvim sitne i kozmetičke. Dovoljno je to što će Hornet biti jeftiniji nego Tonale tako da to je to što se tiče tržista USA 

- nex_999
- Drug Član
- Garaža: ex Alfa Romeo MiTo 1.4TB 120KS
Giulia Estrema 280KS - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
10 000$ jeftinije a motori daleko bolji. AWD, 270ks entry model. Sve isto, iz iste fabrike. Gle cuda, Hornet zapravo ima izduve tamo gde su stavili fake udubljenja na "veloce" Tonale kome je izduv kao na Puntu. Tonale ide na "ekskluzivnost" i "kvalitet" a enterijer isti, samo sa italijanskim zastavama...
Jadno i bedno sto se mene tice, realno su se ubili na USA trzistu, a u ostatku sveta ce da kupuju oni koji ne znaju o cemu se radi. Sto je najjace, vrv ce slaviti uspeh sa Tonaleom, jer im je polazna tacka sto se tice prodaje bila bunar
Da li uopste gledati neki buduci model? Kada znamo sta ce da rade. Sledeca Giulia sta god da bude, bice vrv Dodge Charger ili Challenger u novom crossover formatu kao sto je Mustang, a sa dodatim "porezom na brend"?
Jadno i bedno sto se mene tice, realno su se ubili na USA trzistu, a u ostatku sveta ce da kupuju oni koji ne znaju o cemu se radi. Sto je najjace, vrv ce slaviti uspeh sa Tonaleom, jer im je polazna tacka sto se tice prodaje bila bunar

Da li uopste gledati neki buduci model? Kada znamo sta ce da rade. Sledeca Giulia sta god da bude, bice vrv Dodge Charger ili Challenger u novom crossover formatu kao sto je Mustang, a sa dodatim "porezom na brend"?

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Sledeća Giulia biće na struju, mada verovatno za nju još budu zadržali i neki SUS u kooperaciji sa elektrikom. Sve odlazi na struju od 2027. tako da je sa ovom generacijom gotova priča za oldschool fanove. Ko može novo ili polovno, pa da čuva kao oči u glavi.
Danas ponovo malo u razgovoru sa gospodinom Stojanovim i ljudima iza Alfe. Pun salon Tonalea, rasprodata Speciale edicija, dalje ide TI koji ima vrlo slične specifikacije, iste felne i najveći deo opreme, ali recimo uz 1.000€ veću cenu izbačene šaltalice
U svakom slučaju biće prodaje, Alfa se tim modelom obraća mnogo širem sloju kupaca, ali što i sam čovek kaže, taj model se više ne vozi kao prava Alfa i nije to više to za one kojima je Alfa na srcu iz dobro znanih razloga.
A kada to kaže i čovek koji zastupa Alfu, vozi svoju treću QV Giuliu i kroz čije ruke je prošlo bukvalno sve, uključujući 4C, onda to definitivno ima neku težinu. Ovo su neka nova vremena, Alfa želi da živi dalje i proširi krug kupaca, ali to mora imati svoju cenu. U mom slučaju previsoku i da mene neko pita, radije bih da Alfa sa stilom odjaše u sumrak dok su uspomene na sve njene kvalitete i dalje jake i žive. Ipak, mene niko ništa ne pita, ali tu je benzinska Giulia da me posluži do kraja nevezano za sve predstojeće (r)evolucije...
Danas ponovo malo u razgovoru sa gospodinom Stojanovim i ljudima iza Alfe. Pun salon Tonalea, rasprodata Speciale edicija, dalje ide TI koji ima vrlo slične specifikacije, iste felne i najveći deo opreme, ali recimo uz 1.000€ veću cenu izbačene šaltalice

A kada to kaže i čovek koji zastupa Alfu, vozi svoju treću QV Giuliu i kroz čije ruke je prošlo bukvalno sve, uključujući 4C, onda to definitivno ima neku težinu. Ovo su neka nova vremena, Alfa želi da živi dalje i proširi krug kupaca, ali to mora imati svoju cenu. U mom slučaju previsoku i da mene neko pita, radije bih da Alfa sa stilom odjaše u sumrak dok su uspomene na sve njene kvalitete i dalje jake i žive. Ipak, mene niko ništa ne pita, ali tu je benzinska Giulia da me posluži do kraja nevezano za sve predstojeće (r)evolucije...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Spolja je i zanimljiv, ali enterijer prilicno bednjikav...Za Tonale pricam, juce sam prvi put video i seo malo za volan..
ALFAFORZAITALIA
- bums85
- Garaža: ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Bilo u emisiji SAT Tonale vs Stevica, Tonale izgleda kao igracka u odnosu na starijeg brata

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Okačih ovo ne samo zbog boje koju obožavam, a na koju je ovde stavljen akcenat, već i zbog informacije da je Stelvio Veloce u USA (gde je inače sve jeftinije) probio granicu od 60k$. Barem u konfiguraciji sa snimka gde je doplata za boju 2.5k. Trend je primetan i u našim salonima gde isti model ide preko 55k€, a to se posledično reflektuje i na tržište polovnjaka.
Sada iz ove perspektive, izvesti onakvu Giuliu iz salona bez čekanja i peripetija pre samo pola godine za ispod 40k, još više mi deluje kao posao života!
Re: Novi pocetak (modeli)
Okačih ovo ne samo zbog boje koju obožavam, a na koju je ovde stavljen akcenat, već i zbog informacije da je Stelvio Veloce u USA (gde je inače sve jeftinije) probio granicu od 60k$. Barem u konfiguraciji sa snimka gde je doplata za boju 2.5k. Trend je primetan i u našim salonima gde isti model ide preko 55k€, a to se posledično reflektuje i na tržište polovnjaka.
Sada iz ove perspektive, izvesti onakvu Giuliu iz salona bez čekanja i peripetija pre samo pola godine za ispod 40k, još više mi deluje kao posao života!
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
- iamivan
- Garaža: Alfa Romeo Stelvio Veloce MY21 2.0 280ks
- Lokacija: Niš
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Apsolutno nula truda uloženo u branike. Promenili su mrežu da bude kao na Tonale-u i to je to. Delovi otvora na braniku Stelvio-a koji su kao inspirisani branikom Giulia-e GTAm se uopšte ne slažu sa ostatkom mreže. Što bi Englezi rekli, skroz su "out of place". Bolje da su izuzeli to, lepše bi izgledalo.
Farovi onako. Previše je zaobljeno njihovo kućište za dizajn koji imaju svetlosne grupe na Tonale-u. Za sada mi se više sviđaju trenutni dok ove ne vidim uživo.
Sve u svemu, očekivao sam da budu minimalne promene, ali sam se i pored toga blago razočarao.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Farovi onako. Previše je zaobljeno njihovo kućište za dizajn koji imaju svetlosne grupe na Tonale-u. Za sada mi se više sviđaju trenutni dok ove ne vidim uživo.
Sve u svemu, očekivao sam da budu minimalne promene, ali sam se i pored toga blago razočarao.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pa sta i da se ocekuje, samo pogledati ''restajling'' 159, Giuliette i Mita...
ALFAFORZAITALIA
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Realno restyling nije ni trebao i ovo je urađeno samo zbog onih koji baš ne mogu da žive bez Matrix svetala i digitalnih cajgera! Ne mogu da verujem koliko veliki broj ljudi se tako loži na tako trivijalne stvari.
U Alfi su bili prinuđeni na ovaj korak, baš kao što su prinuđeni i na sve drugo što stiže u autoindustriji. Nema teorije da bi sada ulagali neka velika sredstva za ozbiljan restyling. Ovako će da guraju još par godina dok ne dođu skroz novi naslednici u kojima će struja biti obavezan začin.
Meni se svakako mnogo više dopada sadašnje rešenje, prednja svetla mi uopšte nisu korak napred, dok je izbacivanje analognih cajgera stvar preko koje nikako ne bih prešao. Neka meni ovakve Giulie, a da se modernizuje kome je baš stalo do tih detalja.
Inače zanimljivo mi je što govore sa vrha (Ghosn) da Alfi "jako dobro ide" i da joj je budućnost kroz samoodrživost obezbeđena u narednih deset godina!!?? Ili se onaj Tonale stvarno prodaje k'o alva, ili g. Ghosn malo lažucka iz samo njemu znanih razloga. Ako je zaista tako, bilo bi sjajno, ali ipak prekasno za oldschool fanove...
U Alfi su bili prinuđeni na ovaj korak, baš kao što su prinuđeni i na sve drugo što stiže u autoindustriji. Nema teorije da bi sada ulagali neka velika sredstva za ozbiljan restyling. Ovako će da guraju još par godina dok ne dođu skroz novi naslednici u kojima će struja biti obavezan začin.
Meni se svakako mnogo više dopada sadašnje rešenje, prednja svetla mi uopšte nisu korak napred, dok je izbacivanje analognih cajgera stvar preko koje nikako ne bih prešao. Neka meni ovakve Giulie, a da se modernizuje kome je baš stalo do tih detalja.
Inače zanimljivo mi je što govore sa vrha (Ghosn) da Alfi "jako dobro ide" i da joj je budućnost kroz samoodrživost obezbeđena u narednih deset godina!!?? Ili se onaj Tonale stvarno prodaje k'o alva, ili g. Ghosn malo lažucka iz samo njemu znanih razloga. Ako je zaista tako, bilo bi sjajno, ali ipak prekasno za oldschool fanove...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
- mmario73
- Uprava ARCS
- Garaža: 159 SW 2.0
Mito 1.4 TB - Lokacija: Čoka - Senta
- mmario73
- Uprava ARCS
- Garaža: 159 SW 2.0
Mito 1.4 TB - Lokacija: Čoka - Senta
- mmario73
- Uprava ARCS
- Garaža: 159 SW 2.0
Mito 1.4 TB - Lokacija: Čoka - Senta
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Da, debitovao PHEV. Neka mu je sa srećom, šta god ja mislio o toj tehnologiji.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- mmario73
- Uprava ARCS
- Garaža: 159 SW 2.0
Mito 1.4 TB - Lokacija: Čoka - Senta
- mmario73
- Uprava ARCS
- Garaža: 159 SW 2.0
Mito 1.4 TB - Lokacija: Čoka - Senta
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ovde su napakovali elektro motor sa pogonom na zadnju osovinu jačine 90kW odnosno cca 120KS, za razliku od Hybrida koji nosi 20KS elektro motor implementiran do samog diferencijala agregata na prednjem pogonu. Sada praktično imaju pogon 4x4, čiji je balans regulisan elenktronski.
Akumulatori u Plug-In modelu su kapaciteta 15,5kWh za razliku od Hybrid-a gde su oni 1,5kWh pa je tako kod Hybrida ceo sklop dovoljan za parkiranje i sitniji manevar do 20km/h. Plug-in ima čistu autonomiju na elektro pogon do 80km u gradskim uslovima,odnosno 60km na otvorenom putu. Ovaj radijus bi trebao biti dovoljan za kretanje u gradu i manje međugradske destinacije do posla i sl., kako oni govore za prosečne destinacije 40km dnevno, dovoljno za dva radna dana..
Punjenje je obezbeđeno AC priključkom sa leve strane, i koliko sam razumeo ugrađen je 7kW punjač adapter u karoseriju, koji bi za 2-2.5h trebao napuniti baterije potpuno. Ovde je malo nejasno kako se puni na brzim punjačima i stanicama koje su u stanju da ponude više kW odnosno da se vreme punjenja u nekom prolazu skrati, ali moguće je da to ovde nije akcenat jer vozilo ima i benz agregat. Isto tako punjenje je moguće i u toku vožnje pritiskom na taster e-save, i sad je upitno koja se energija koristi za punjenje, da li pri kočenju motor puni, ako je to tako onda je interesantno jer koči zadnjim točkovima.
Editujem se.. dakle ovde ima ugrađen sistem "brake by wire" ili kako ga Nissan naziva "E-Pedal" i koristan je veoma i gradskim vožnjama. Odradili su da se prilikom puštanja gas papučice automatski koči generatorom koji puni akumulatore,, praktično se sve svodi na gas i kočenje manevrom po jednoj papučici..
Benz agregat je ovde 1.3 turbak i pišu da je sposoban za 180ks 270Nm odnosno ukupno sa elektro motorom 270 (plasira se info i 280ks). Tonale u plug-in verziji ima težinu od 1830kg što je za oko 250kg više od manjeg brata, jasno je više akumulatora, veći generator, mada govore (u trećem videu) da je vešanje sasvim ok, kao i da ga agregati ponosno guraju.
Videćemo šta će se izroditi iz ovoga, ali definitivno dodge hornet ima identične kopije, čak je najavljen agregat za tonale 2.0 od 256KS isključivo za amersko tržište, jedino se ne govori o elektrifikaciji sa tim agregatom.
Akumulatori u Plug-In modelu su kapaciteta 15,5kWh za razliku od Hybrid-a gde su oni 1,5kWh pa je tako kod Hybrida ceo sklop dovoljan za parkiranje i sitniji manevar do 20km/h. Plug-in ima čistu autonomiju na elektro pogon do 80km u gradskim uslovima,odnosno 60km na otvorenom putu. Ovaj radijus bi trebao biti dovoljan za kretanje u gradu i manje međugradske destinacije do posla i sl., kako oni govore za prosečne destinacije 40km dnevno, dovoljno za dva radna dana..
Punjenje je obezbeđeno AC priključkom sa leve strane, i koliko sam razumeo ugrađen je 7kW punjač adapter u karoseriju, koji bi za 2-2.5h trebao napuniti baterije potpuno. Ovde je malo nejasno kako se puni na brzim punjačima i stanicama koje su u stanju da ponude više kW odnosno da se vreme punjenja u nekom prolazu skrati, ali moguće je da to ovde nije akcenat jer vozilo ima i benz agregat. Isto tako punjenje je moguće i u toku vožnje pritiskom na taster e-save, i sad je upitno koja se energija koristi za punjenje, da li pri kočenju motor puni, ako je to tako onda je interesantno jer koči zadnjim točkovima.
Editujem se.. dakle ovde ima ugrađen sistem "brake by wire" ili kako ga Nissan naziva "E-Pedal" i koristan je veoma i gradskim vožnjama. Odradili su da se prilikom puštanja gas papučice automatski koči generatorom koji puni akumulatore,, praktično se sve svodi na gas i kočenje manevrom po jednoj papučici..
Benz agregat je ovde 1.3 turbak i pišu da je sposoban za 180ks 270Nm odnosno ukupno sa elektro motorom 270 (plasira se info i 280ks). Tonale u plug-in verziji ima težinu od 1830kg što je za oko 250kg više od manjeg brata, jasno je više akumulatora, veći generator, mada govore (u trećem videu) da je vešanje sasvim ok, kao i da ga agregati ponosno guraju.
Videćemo šta će se izroditi iz ovoga, ali definitivno dodge hornet ima identične kopije, čak je najavljen agregat za tonale 2.0 od 256KS isključivo za amersko tržište, jedino se ne govori o elektrifikaciji sa tim agregatom.
- iamivan
- Garaža: Alfa Romeo Stelvio Veloce MY21 2.0 280ks
- Lokacija: Niš
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Nešto interesantno se kuva:
https://www.motor1.com/news/625415/alfa ... to-teaser/
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.motor1.com/news/625415/alfa ... to-teaser/
Very exciting, very selective, and very expensive.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija