Neznam dali ima ovu temu, tražio sam, ali nisam našao. Unapred se izvinjavam ako već ima ovakav topic
Kako naslov kaže...dali je dobro ili ne ispiranje motora pomoću sredstava(najćešće je to liqui moly engine flush). Priča je počela kada je došao kod mene jedan moj prijatelj koji radi u Nemačkoj, i kaže da on to redovno radi na njegovojm polu 1.4 benzinca. Kaže da posle ispiranje motora pronalazi svakakve stvari u samo ulje i da posle toga auto ide kao da je ubacio turbo
Na internetu su podeljena mišlenja...od nekih koji kaži da je to dobro, neki kažu da to ne menja ništa ako se ulje redvno zamenuje, do one koje kažu da tako mogu nastati probleme koje su vremenom ,,zapečatene,,...kao manje rupe na dihtinzima, naslage na cilindrima koje bolje zaptivajju....
Šta mislite o ovome?
https://www.youtube.com/results?search_ ... gine+flush
engine flush-DA ili NE
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: engine flush-DA ili NE
Ne znam samo na osnovu cega mu auto ide kao da ima turbo i kakve veze ima to sa performansama, ali dobro. Iskreno mislim da je bacanje para, pogotovo ako se na autu ulje menja redovno. Kvalitetna ulja sadrze aditive koja rade isto to
- gjoko-mkd
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTDm
- Lokacija: Kichevo
Post
Re: engine flush-DA ili NE
Nije ovo aditiv, ovo se stava pre promene ulja(kao neki deterdžent), auto radi oko 10 minuta u ispušta se staro ulje, i zatim se stavlja novo ulje.
Ovo radi nešto kao ,,veš mašina,, i čisti unutrašnji deo motora i pročistuje sve kanale, zidove motora,...t.j. uklanja gareži na unutrašnjem delu motora
Ovo radi nešto kao ,,veš mašina,, i čisti unutrašnji deo motora i pročistuje sve kanale, zidove motora,...t.j. uklanja gareži na unutrašnjem delu motora
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: engine flush-DA ili NE
Ta recenica (da ide kao da je ubacio turbo) ga je diskreditovala totalno
Ja sam ove godine imao priliku da ispustim ulje koje je vozeno mozda 50 km. Vlasnik placa je radio servis, a ja nisam zeleo da bude unutra ulje za koje nisam siguran sta je, pa sam ga ispustio, stavio svoje, i novi uljni filter. Verujem da sam postigao slican efekat. Ako ti se bas ispira motor, ovo je najsigurniji nacin da to uradis. Mene licno uvek malo strah tih jakih aditiva/deterdzenata...
Ja sam ove godine imao priliku da ispustim ulje koje je vozeno mozda 50 km. Vlasnik placa je radio servis, a ja nisam zeleo da bude unutra ulje za koje nisam siguran sta je, pa sam ga ispustio, stavio svoje, i novi uljni filter. Verujem da sam postigao slican efekat. Ako ti se bas ispira motor, ovo je najsigurniji nacin da to uradis. Mene licno uvek malo strah tih jakih aditiva/deterdzenata...
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: :
- Giulietta QV - Bianco Pastello
- 145 QV (wannabe) - Budžet rejs
- Rosso Panda 319 - Lokacija: BG
Post
Re: engine flush-DA ili NE
Kome je do čitanja o ovome, više puta ispričanom i sa polovičnim zaključcima:
http://motornaulja.blogspot.com/search?q=ispiranje
http://motornaulja.blogspot.com/search?q=ispiranje
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: engine flush-DA ili NE
S' obzirom da se preko na novijim kolima mali servis radi na 30k km, nakon kupovine nije lose da se ispere motor.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Antonijo
- Garaža: Alfa Romeo 166
- Lokacija: Zagreb
Post
Re: engine flush-DA ili NE
Na nekoliko različitih auta sam radio po nekoliko puta engine flush, nikada nije bilo nikakvih problema.
Dok sam to radio imao sam spojen mjerač tlaka ulja tako da sam u svakom trenutku znao koliki je tlak ulja.
Koristio sam diesel pomješan s uljem u omjeru 1:2 ali sam koristio od Liqui Moly engine flush.
Planiram uskoro opet promjeniti ulje u svom autu, pa ću tom prilikom ponovno napraviti engine flush sa spojenim mjeračem tlaka ulja.
Dok sam to radio imao sam spojen mjerač tlaka ulja tako da sam u svakom trenutku znao koliki je tlak ulja.
Koristio sam diesel pomješan s uljem u omjeru 1:2 ali sam koristio od Liqui Moly engine flush.
Planiram uskoro opet promjeniti ulje u svom autu, pa ću tom prilikom ponovno napraviti engine flush sa spojenim mjeračem tlaka ulja.
- Mar_Kes85
- Drug Član
- Garaža: live GTV 2.0 16v
in progress 155 3.2 GTA - Lokacija: Beograd
Post
Re: engine flush-DA ili NE
Ovi nasi na novim reno vozilima takodje rade servis na 30 hiljada.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: :
- Giulietta QV - Bianco Pastello
- 145 QV (wannabe) - Budžet rejs
- Rosso Panda 319 - Lokacija: BG
Post
Re: engine flush-DA ili NE
Koliko sam istraživao, problem nastane ako se u motoru skupio mulj (sludge) i garež koji se zalepio za zidove ili gde već pa kad sipaš sredstvo koje služi da to "razbije" a ne razbije dovoljno i samo ga pokrene da zapuši kanale u glavi/bloku ili uljnu pumpu. To su granične situacije zbog kojih se to baš i ne preporučuje.
Realno ako je motor toliko zapušen raznim djubretom i da treba da se čisti, pravi način je da se otvori. Sa ovim ako se i očisti to nešto malo, neće biti nekog dobitka a postoji određeni minalni rizik za ozbiljnu havariju.
Drugo je ako neko sa neke male killometraže i na održavanom motoru to radi na svakom servisu. Onda verujem da rizik ne postoji ali se nameće pitanje svrhe svega toga ako radiš servise na normalnim kilometražama sa kvalitetnim uljem...
Svakako sam ja odavno odustao od toga istražujući tu temu iz gore navedenog razmišljanja. Suštinski - svakom po volji je neki generalni zaključak.
Realno ako je motor toliko zapušen raznim djubretom i da treba da se čisti, pravi način je da se otvori. Sa ovim ako se i očisti to nešto malo, neće biti nekog dobitka a postoji određeni minalni rizik za ozbiljnu havariju.
Drugo je ako neko sa neke male killometraže i na održavanom motoru to radi na svakom servisu. Onda verujem da rizik ne postoji ali se nameće pitanje svrhe svega toga ako radiš servise na normalnim kilometražama sa kvalitetnim uljem...
Svakako sam ja odavno odustao od toga istražujući tu temu iz gore navedenog razmišljanja. Suštinski - svakom po volji je neki generalni zaključak.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: engine flush-DA ili NE
Хтео сам да радим то испирање на неком пунту који је дошао из увоза али смо прерходно мењали дихтунг поклопца вентила и кад смо видели колико је запрљан одустали смо баш из овог разлога који је Пеђа навео.
Да мењам уље на 30 хиљада ради бих пре сваког сервиса.
Ко мења на 10 хиљада мислим да нема потребе да ради испирање.
Да мењам уље на 30 хиљада ради бих пре сваког сервиса.
Ко мења на 10 хиљада мислим да нема потребе да ради испирање.