Novi pocetak (modeli)
- bums85
- Garaža: ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Bolje cuvaju vrednost jer se mogu nabrojati na prste, a ne zbog nekog kvaliteta u odnosu na ostale. I spyder drzi cenu u odnosu na 159 i Breru
U Americi samo plasticni Japanci drze cenu, svi beze od polovnih evropskih automobila zbog cena odrzavanja i nestrucnih lica van ovlascenih servisera
U Americi samo plasticni Japanci drze cenu, svi beze od polovnih evropskih automobila zbog cena odrzavanja i nestrucnih lica van ovlascenih servisera

- Raketa
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giu
- Lokacija: Lochen am see-salzburg
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
U poslednje vreme pocinjem da vidjam sve vise stelvia i hiulia al stelvio prednjaci.
- Predrag92
- Garaža: Alfa 147
- Lokacija: Becej
- Lokacija: Bečej
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pozdrav ,
Zanima me Alfa Mito dal neko ima iskustav sa istim vozilom ?
Sta je bolje benzinski motor ili dizel motor , koji se bolje pokazao ,slabosti,mane,vrline ?
Cene kvalitetnih odrzavanih modela ?Posto vidim da cene na oglasima idu od 3500-5500 eu.
Trenutno vozim 147 JTD 8v 2005 god u full opremi je auto , ali bi mozda na porlece Boze zdravlja, pazario jednog MiT-a
Hvala
Zanima me Alfa Mito dal neko ima iskustav sa istim vozilom ?
Sta je bolje benzinski motor ili dizel motor , koji se bolje pokazao ,slabosti,mane,vrline ?
Cene kvalitetnih odrzavanih modela ?Posto vidim da cene na oglasima idu od 3500-5500 eu.
Trenutno vozim 147 JTD 8v 2005 god u full opremi je auto , ali bi mozda na porlece Boze zdravlja, pazario jednog MiT-a

Hvala

- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ako ti cifre u niku sugerisu godiste, cenim da si ondak mlad momak (potentan
), u principu sto se motorizacije tice nema tu nekih fauolova, dve su to manje vise provereni motori, izuzimam naravno tvinair i atmo benzin...
U principu moj glas kad je mito u pitanju u uvek ide za neki TB, nije tolika usteda na dizelu da bi sebe lisio fenomenalnih turbo benzinaca, u principu se najviše svodi na to kakav primerak ubodes...

U principu moj glas kad je mito u pitanju u uvek ide za neki TB, nije tolika usteda na dizelu da bi sebe lisio fenomenalnih turbo benzinaca, u principu se najviše svodi na to kakav primerak ubodes...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Predrag92
- Garaža: Alfa 147
- Lokacija: Becej
- Lokacija: Bečej
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Da ,1992 sam godiste.
Dosta njih spominju te TB motore od 155ks , a vidim ima I QV varijanta sa 177 ks + dizel motori od 120 ks i oni od 86ks.
Znam da se nesto TS i JTS motori nisu bas proslavili kod nas ili mozda generalno .Pa me zato zanima , dal su I dalje problematicni benzinski motori kod Alfi .
Nasao sam 2-3 zanimljiva modela od 155 ks ,naravno od vlasnika ,uvoz me ne zanima, 2009/10 godiste su sa nekih 170k km.
Ali polako ,citam forume istrazujem ,pa videcemo.
Hvala veliko na odvovor.
Dosta njih spominju te TB motore od 155ks , a vidim ima I QV varijanta sa 177 ks + dizel motori od 120 ks i oni od 86ks.
Znam da se nesto TS i JTS motori nisu bas proslavili kod nas ili mozda generalno .Pa me zato zanima , dal su I dalje problematicni benzinski motori kod Alfi .
Nasao sam 2-3 zanimljiva modela od 155 ks ,naravno od vlasnika ,uvoz me ne zanima, 2009/10 godiste su sa nekih 170k km.
Ali polako ,citam forume istrazujem ,pa videcemo.
Hvala veliko na odvovor.

- mickeyrs
- Drug Član
- Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87 - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Novi pocetak (modeli)
Uz malu ogradu da pišem na osnovu interneta dok ne bude iz prve ruke, nema ni QV 170 konja, ne znam što to svuda navode, kada je max izmeren oko 163 ili tako nešto zbog skučene kutije filtera vazduha, koliko sam video po AO šta su ljudi pisali. Tek sa usisom kao na Giulietti, MA dobacuje do deklarisanih 170. Što naravno ne znači da ne može i više kao u Abarth fićama ili kako su kolege ovde kačile uz remap. TB od 155ks ima mnogo više prostora za tuning od MA koliko videh, mada su svakako oba odlična i sa fabričkim vrednostima u autu veličine Mita.
Edit. Na Mitu ćeš naći benzince od 120ks sa fab.plinom, MultiAir od 135 i 170ks i TB od 155ks. Zbog pomenutog tuninga, a i izostanka MultiAir jedinice, većina preferira baš taj od 155ks. TwinAir kosilicu niko ovde ne uzima za ozbiljno, mada na papiru bolje ide nego basic benzinac bez turba.
Dizele nisam preterano razmatrao pa ne bih o njima. Ovaj od 95ks 1.3 bi trebalo da je OK, mada zavisi sve i od toga kako bi ga vozio, gde, kolike km... Verovatno i 1.6 sa 120, ali nisu moj cup of tea u tako malom autu.
Sent from my J9210 using Tapatalk
Edit. Na Mitu ćeš naći benzince od 120ks sa fab.plinom, MultiAir od 135 i 170ks i TB od 155ks. Zbog pomenutog tuninga, a i izostanka MultiAir jedinice, većina preferira baš taj od 155ks. TwinAir kosilicu niko ovde ne uzima za ozbiljno, mada na papiru bolje ide nego basic benzinac bez turba.
Dizele nisam preterano razmatrao pa ne bih o njima. Ovaj od 95ks 1.3 bi trebalo da je OK, mada zavisi sve i od toga kako bi ga vozio, gde, kolike km... Verovatno i 1.6 sa 120, ali nisu moj cup of tea u tako malom autu.
Sent from my J9210 using Tapatalk
- sljuka10
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 150ks 2014
ex Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm2 95ks 2010 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Mogu reći za 1.3 od 95 ks da ide sasvim lepo u D modu, posebno za tu kubikažu dizela, ali ne bih preporučio ako prelaziš na to sa 1.9 jtd jer je slabiji. Da sada kupujem Mito vrv bih jurio 1.4 155ks.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
https://in.reuters.com/article/fiat-pol ... NL8N2J91JA]
Fiat Chrysler to invest 2 bln euros in Poland, says Deputy PM
WARSAW, Dec 29 (Reuters) - Italian-American automaker Fiat Chrysler will invest 2 billion euros ($2.45 billion) in its plant in Tychy, Poland, Deputy Prime Minister Jaroslaw Gowin said on Tuesday, in a move that will see new hybrid and electric models produced at the factory.
The investment comes as a boost to emerging Europe’s largest economy, which is hoping a switch to electric vehicles can help its auto sector catch up with regional rivals including the Czech Republic and Slovakia.
“Modern, hybrid and electric cars of the Jeep, Fiat and Alfa Romeo brands will start to leave the factory in Tychy in 2022,” Gowin wrote on Twitter.
Fiat Chrysler, which is planning a $38 billion merger with French rival PSA to create the world’s No.4 carmaker, said in a statement the early preparations for the expansion and modernisation of the plant started in late 2020.
The plant in Poland’s industrial southern region of Silesia is one of the company’s largest and currently employs around 2,500 people.
Fiat Chrysler confirmed that new hybrid and electric Jeep, Fiat and Alfa Romeo models would be built in Tychy.
It said the aim was to start mass production of the first of the three new passenger car models for the group’s brands in the second half of 2022.
In its 2018-2022 plan, FCA pledged to invest 9 billion euros in electrification as part of investment plans totalling 45 billion.
Evo i službenog FCA videa gdje su objavili ovu vijest:
https://www.youtube.com/watch?v=W6NWds2O1eY
Fiat Chrysler to invest 2 bln euros in Poland, says Deputy PM
WARSAW, Dec 29 (Reuters) - Italian-American automaker Fiat Chrysler will invest 2 billion euros ($2.45 billion) in its plant in Tychy, Poland, Deputy Prime Minister Jaroslaw Gowin said on Tuesday, in a move that will see new hybrid and electric models produced at the factory.
The investment comes as a boost to emerging Europe’s largest economy, which is hoping a switch to electric vehicles can help its auto sector catch up with regional rivals including the Czech Republic and Slovakia.
“Modern, hybrid and electric cars of the Jeep, Fiat and Alfa Romeo brands will start to leave the factory in Tychy in 2022,” Gowin wrote on Twitter.
Fiat Chrysler, which is planning a $38 billion merger with French rival PSA to create the world’s No.4 carmaker, said in a statement the early preparations for the expansion and modernisation of the plant started in late 2020.
The plant in Poland’s industrial southern region of Silesia is one of the company’s largest and currently employs around 2,500 people.
Fiat Chrysler confirmed that new hybrid and electric Jeep, Fiat and Alfa Romeo models would be built in Tychy.
It said the aim was to start mass production of the first of the three new passenger car models for the group’s brands in the second half of 2022.
In its 2018-2022 plan, FCA pledged to invest 9 billion euros in electrification as part of investment plans totalling 45 billion.
Evo i službenog FCA videa gdje su objavili ovu vijest:
https://www.youtube.com/watch?v=W6NWds2O1eY
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Start proizvodnje za Tonale:
- ICE 12/2021
- PHEV 2/2022
- MHEV 3/2022
Platforma je FCA Small Wide ali šira i sa novijim materijalima nego kod Compassa. Trag kotača bi trebao biti oko 5 cm širi nego kod Compassa.
- ICE 12/2021
- PHEV 2/2022
- MHEV 3/2022
Platforma je FCA Small Wide ali šira i sa novijim materijalima nego kod Compassa. Trag kotača bi trebao biti oko 5 cm širi nego kod Compassa.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Le Cost Cutter ukida (možda i skroz) update infotainmenta na Uconnect 5 i veći ekran sa MCA modelima Giulie i Stelvia. Razlog je nova tabla što je njemu skupo. No eto utješna nagrada će biti virtualni kokpit jer to može brez promjene table.
Također se ukida i karbonski kardan na ne-QV modelima.
Ukinuo je projekt PHEV verzija za Giuliu i Stelvio MCA. Kaže previše komplikacija u proizvodnji kako na istoj liniji već ide ICE, a ići će i MHEV i BEV 800V sa Maserati Grecaleom.
Tko zna što će još Le Cost Cutter odlučiti.
Tonale je za njega bio skup. Valjda je to jedan od razloga što će na istoj proizvodnoj traci dobiti Dodge "sister car". Riječ je o Dodge Hornetu.
On je skroz htio zaustaviti Tonale projekt na Small Wide ali na kraju nije. Jedan od razloga je što nema BEV verzije.
Le Cost Cutter je glavni odgovorni za dodatno kašnjenje izlaska Alfe Tonale.
Za sada je zaustavio federalizaciju PSA platformi. Sve što ide u SAD ostaje na FCA platformama, Small/B-Wide i Giorgio.
Druga proizvodna linija u Cassinu će vrlo vjerojatno dobiti EMP2/eVMP platformu. Za Giuliettu IV odnosno Lancia SUV C-segmenta. Samim ovim znači da Giulietta (barem za sada) neće u SAD kao druge Alfe.
Također se ukida i karbonski kardan na ne-QV modelima.
Ukinuo je projekt PHEV verzija za Giuliu i Stelvio MCA. Kaže previše komplikacija u proizvodnji kako na istoj liniji već ide ICE, a ići će i MHEV i BEV 800V sa Maserati Grecaleom.
Tko zna što će još Le Cost Cutter odlučiti.
Tonale je za njega bio skup. Valjda je to jedan od razloga što će na istoj proizvodnoj traci dobiti Dodge "sister car". Riječ je o Dodge Hornetu.
On je skroz htio zaustaviti Tonale projekt na Small Wide ali na kraju nije. Jedan od razloga je što nema BEV verzije.
Le Cost Cutter je glavni odgovorni za dodatno kašnjenje izlaska Alfe Tonale.
Za sada je zaustavio federalizaciju PSA platformi. Sve što ide u SAD ostaje na FCA platformama, Small/B-Wide i Giorgio.
Druga proizvodna linija u Cassinu će vrlo vjerojatno dobiti EMP2/eVMP platformu. Za Giuliettu IV odnosno Lancia SUV C-segmenta. Samim ovim znači da Giulietta (barem za sada) neće u SAD kao druge Alfe.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
- Plexform
- Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155 Rosso
2022 Giulia QV, 2.9 V6 510 Rosso - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Alfa Romeo drops its Giorgio platform as it electrifies for the future:
https://www.autoblog.com/2021/04/22/alf ... a-stelvio/
https://www.autoblog.com/2021/04/22/alf ... a-stelvio/
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Thanks to the merger between Fiat Chrysler Automobiles (FCA) and the PSA group which took place earlier this year, Stellantis has become the fourth largest carmaker in the world. Right now, the new group consists of 14 separate brands.
Many expected the new management to downsize the organization, eliminating weaker manufacturers, such as Chrysler, to focus on the major automakers.
Carlos Tavares has made it clear once again that all brands will be kept
This week, however, Stellantis CEO Carlos Tavares has once again confirmed that every single brand in the new group will have a full decade to solve all the problems and prove their worth.
During the Future of the Car event organized by the Financial Times, Tavares talked about what he expects in the near future. “ We are giving each brand a chance, giving each a 10-year window and providing funding for 10 years to implement a basic strategy. CEOs need to be clear about the brand's promise, customers, goals and communications. If they succeed, great, ”said the number one.
It is not the first time that Tavares talks about his support for the continuation of the various brands under the wing of the new group. However, it is the first time that a clear timeline and strategy has been presented since the merger was completed a few months ago.
So here's a full list of car manufacturers that the Stellantis CEO has pledged to keep active over the next 10 years:
Abarth
Alfa Romeo
Chrysler
Citroën
Dodge
DS
Fiat
Jeep
Lancia
Maserati
Opel
Peugeot
Ram
Vauxhall
10 years can be both a long and a short period of time. However, the length of vehicle development cycles does not allow us to accurately imagine which brands will ultimately remain active. In any case, 10 years will allow brands like Chrysler to make the right moves not to overshadow.
More clearer information will surely come in the coming months. While the pledge has been made for now, many predict that one or more Stellantis carmakers could definitely leave the scene early if they don't bring exciting new products to market within the next five years.
Many expected the new management to downsize the organization, eliminating weaker manufacturers, such as Chrysler, to focus on the major automakers.
Carlos Tavares has made it clear once again that all brands will be kept
This week, however, Stellantis CEO Carlos Tavares has once again confirmed that every single brand in the new group will have a full decade to solve all the problems and prove their worth.
During the Future of the Car event organized by the Financial Times, Tavares talked about what he expects in the near future. “ We are giving each brand a chance, giving each a 10-year window and providing funding for 10 years to implement a basic strategy. CEOs need to be clear about the brand's promise, customers, goals and communications. If they succeed, great, ”said the number one.
It is not the first time that Tavares talks about his support for the continuation of the various brands under the wing of the new group. However, it is the first time that a clear timeline and strategy has been presented since the merger was completed a few months ago.
So here's a full list of car manufacturers that the Stellantis CEO has pledged to keep active over the next 10 years:
Abarth
Alfa Romeo
Chrysler
Citroën
Dodge
DS
Fiat
Jeep
Lancia
Maserati
Opel
Peugeot
Ram
Vauxhall
10 years can be both a long and a short period of time. However, the length of vehicle development cycles does not allow us to accurately imagine which brands will ultimately remain active. In any case, 10 years will allow brands like Chrysler to make the right moves not to overshadow.
More clearer information will surely come in the coming months. While the pledge has been made for now, many predict that one or more Stellantis carmakers could definitely leave the scene early if they don't bring exciting new products to market within the next five years.
Acqua-Olio-Benzina
- mickeyrs
- Drug Član
- Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87 - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
https://cardealermagazine.co.uk/publish ... oss/240956
Kolege su verovatno bolje upućene, ima dosta interesantnih izjava ovog novog lika... Nešto mi je previše opušten, ne bi me čudilo ili da sahrani Alfu ili ispadne spasilac.
Kolege su verovatno bolje upućene, ima dosta interesantnih izjava ovog novog lika... Nešto mi je previše opušten, ne bi me čudilo ili da sahrani Alfu ili ispadne spasilac.

Despite less than a year at the business, Imparato has already made a number of changes to the business – or ‘removing all the toxic channels’, as the passionate Frenchman says.
When he took over, just 38 per cent of new cars made had an end buyer in sight. Today, the built-to-order number is 72 per cent, and by the end of 2022 that figure will be 90 per cent.
Even with no new cars being introduced since joining the company, he helped Alfa Romeo return to profitability for the first half of 2021.
- Tricolore
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: Srbija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Hristos se rodi! Srecna Nova godina!
Naleteh na ovo, pa koliko god istine da ima ili nema..
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secre ... etta-i-gtv
Naleteh na ovo, pa koliko god istine da ima ili nema..
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secre ... etta-i-gtv
- bums85
- Garaža: ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Za sada su jedino sigurni Tonale da se već jednom porodi (kad izađe već će biti zreo za facelift
) i za klasu manji suv, za sada pod radnim naslovom Brenero, parnjak sa 500x. Sve ostalo zavisi od profita i zarade. Ideja o GTV se razmatra, ali daleko je to od realizacije.
Uzeli su bivšeg dizajnera Dacie koji zna samo da crta visoka kola, tako da treba da prođe nekoliko godina da nauči da nacrta kupe

Uzeli su bivšeg dizajnera Dacie koji zna samo da crta visoka kola, tako da treba da prođe nekoliko godina da nauči da nacrta kupe

Acqua-Olio-Benzina
- Plexform
- Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155 Rosso
2022 Giulia QV, 2.9 V6 510 Rosso - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Premijera Tonalea 8. Februara - https://www.alfaromeo.com/tonale-reveal
- iamivan
- Garaža: Alfa Romeo Stelvio Veloce MY21 2.0 280ks
- Lokacija: Niš
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Izašli su i snimci i par slika pre premijere. 




Još ne mogu da oformim finalno mišljenje što se izgleda tiče. Svetlosne grupe su prelepe i izgledaju agresivno, ali je auto previše oblog oblika i onda se ta agresivnost gubi. Ne znam da li mu fali neka oštrija linija ili samo malo manje oblina. I Stelvio je zaobljen, ali je to urađeno na način da ne izgleda naduto, dosta je skladniji i ozbiljniji.
Što se enterijera tiče, tj. kontrolne table jer se samo to vidi na slikama, ne sviđa mi se što su samo nadenuli tablet na sredinu. Giulia i Stelvio, po mom mišljenju, imaju to savršeno rešeno tako što se ekran stapa sa samom tablom pa ništa ne štrči, a ovo mi deluje kao lenjo rešenje.
Ručica menjača izgleda kao da su je uzeli iz nekog Jeep-a jer imaju na lageru, a DNA prekidač ima čudnu poziciju. Kao da su se naknadno setili da i to treba da dodaju, pa su ga stavili gde im je bilo najlakše.
Čekam da ga vidim uživo, pa će mi možda sve to izgledati drugačije, ali za sad nisam nešto oduševljen.





Još ne mogu da oformim finalno mišljenje što se izgleda tiče. Svetlosne grupe su prelepe i izgledaju agresivno, ali je auto previše oblog oblika i onda se ta agresivnost gubi. Ne znam da li mu fali neka oštrija linija ili samo malo manje oblina. I Stelvio je zaobljen, ali je to urađeno na način da ne izgleda naduto, dosta je skladniji i ozbiljniji.

Što se enterijera tiče, tj. kontrolne table jer se samo to vidi na slikama, ne sviđa mi se što su samo nadenuli tablet na sredinu. Giulia i Stelvio, po mom mišljenju, imaju to savršeno rešeno tako što se ekran stapa sa samom tablom pa ništa ne štrči, a ovo mi deluje kao lenjo rešenje.
Ručica menjača izgleda kao da su je uzeli iz nekog Jeep-a jer imaju na lageru, a DNA prekidač ima čudnu poziciju. Kao da su se naknadno setili da i to treba da dodaju, pa su ga stavili gde im je bilo najlakše.
Čekam da ga vidim uživo, pa će mi možda sve to izgledati drugačije, ali za sad nisam nešto oduševljen.

- Maxmilijan
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 2010 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Slazem se u potpunosti. Svijetla vade stvar na prvi pogled, opasna su i naprijed i pozadi. Vidjecemo 
Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
S par dizajenrskih poteza su jedan dinamičan i uzbudljiv koncept sveli na nivo predvidljivog suv, konfekcijskog izgleda, koji se lako zaboravlja. S prelaskom na jeftiniju platformu dobili smo od jednog sportskog suv-a kakav je trebalo da bude koncept i koji je odavao takav utisak, do prepakovanog Compassa na putu sa terenskim klirensom, prepustima, visinom, prostorom pod blatobranima...Ništa loše to za Compass, ali loše ako hoćeš da konkurišeš BMW X2 ili Cupri Formentor po dinamici, npr.
U enterijeru ima par demodiranih detalja od kojih ručica menjača "briljira". Kako misle da pariraju po fenseraju jednom Evoque, Peugeto 3008 ili Lexusu UX npr...
Ovaj auto treba gledati vrlo visokim kriterijumima jer je razvoj trajao dugo i za to vreme svaku sitnicu su mogli da promisle i obrade i ovaj auto obraća se razmaženoj, bogatoj klijenteli. Ne vidim kako će nekog motivisati da istrese "premium" iznos para za ovako nešto što je na kraju izašlo sa puno štedljivih kompromisa u odnosu na koncept. Jedino ostadoše svetlosne grupe napred i nazad da navuku naivne, mada su i to malo pojednostavili (čitaj: pojeftinili)
U enterijeru ima par demodiranih detalja od kojih ručica menjača "briljira". Kako misle da pariraju po fenseraju jednom Evoque, Peugeto 3008 ili Lexusu UX npr...
Ovaj auto treba gledati vrlo visokim kriterijumima jer je razvoj trajao dugo i za to vreme svaku sitnicu su mogli da promisle i obrade i ovaj auto obraća se razmaženoj, bogatoj klijenteli. Ne vidim kako će nekog motivisati da istrese "premium" iznos para za ovako nešto što je na kraju izašlo sa puno štedljivih kompromisa u odnosu na koncept. Jedino ostadoše svetlosne grupe napred i nazad da navuku naivne, mada su i to malo pojednostavili (čitaj: pojeftinili)
Acqua-Olio-Benzina
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Slažem se sa do sada iznetim utiscima. Ja nikada nisam bio SUV tip, ali bih mogao sebe da zamislim u Stelviu. Tonale sa druge strane ne bi došao u obzir baš nikako i ne postoji nijedan razlog zbog čega bih, recimo, poželeo njega umesto Giuliette QV (Veloce), što bi trebalo biti tu negde u cenovnom rangu. Mnogo više mi se dopada enterijer Giulie/Stelvia. Samo svetlosne grupe deluju, hajde da kažemo, modernije, mada sam ja po tom pitanju više za klasiku. Strašno me nervira praćenje trendova po svaku cenu, a to su sada potpuno spojene zadnje svetlosne grupe. Eto, Tonale je po tom pitanju skroz moderan.
Ali postoji druga strane priče. Nekako mi se čini da će ovo čudo konačno da se prodaje i da popravi situaciju po tom pitanju, a ako je to zamajac za budućnost i stvaranje baze za neke uzbudljivije nove modele (makar dok struja sve ne uprska!), onda zašto da ne
Vreme će pokazati da li me osećaj vara, ali baš mi se čini da je cela ideja sa Tonale upravo praćenje trendova u potpunosti, odnosno podilaženje tržištu po svaku cenu. Zbog toga je valjda i dizajn ublažen, pa mi paradoksalno bolje izgledaju Mazdini konkurenti...
Ali postoji druga strane priče. Nekako mi se čini da će ovo čudo konačno da se prodaje i da popravi situaciju po tom pitanju, a ako je to zamajac za budućnost i stvaranje baze za neke uzbudljivije nove modele (makar dok struja sve ne uprska!), onda zašto da ne

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
Post
E baš to!
Htedoh još koju da napišem ali si moje mišljenje sročio u jednoj rečenici.
Re: Novi pocetak (modeli)
starac vujadin napisao: ↑Uto Feb 08, 2022 12:21 pmS par dizajenrskih poteza su jedan dinamičan i uzbudljiv koncept sveli na nivo predvidljivog suv, konfekcijskog izgleda, koji se lako zaboravlja.
E baš to!
Htedoh još koju da napišem ali si moje mišljenje sročio u jednoj rečenici.

- Plexform
- Garaža: 2010 MiTo, 1.4TBi 155 Rosso
2022 Giulia QV, 2.9 V6 510 Rosso - Lokacija: Beograd