Dve starovinske:
https://flic.kr/p/2gksdQq
https://flic.kr/p/2gksdF2
Napravljen prohromski nosac za kameru (planirao sam ga za Kulu ali nisam stigao napraviti):
https://flic.kr/p/2gksoRK
Nsta bitno, ali ova plocica je nestala pre koju godinu misteriozno i pre neki dan sam je nasao isto tako na radnom stolu, tako da sam morao da obelezim vracanje nazad na auto
https://flic.kr/p/2gmyFnR
https://flic.kr/p/2gmyFgP
Skinute stare gume, oprane felne, ociscene gde naleze guma, gumeni ventili zamenjeni sa metalnim:
https://flic.kr/p/2goWmNk
https://flic.kr/p/2goWmD2
Namontirane nove Tigar High Performance gume, usput olaksan auto za ~900g posto je nov vulkanizer puno sposobniji u balansiranju guma nego prethodni. Nije sala, prethodni vulkanizer je potrosio vise od 1kg tegova za 4 tocka, da ne ulazim u sve razloge zbog cega:
https://flic.kr/p/2gpHdiK
https://flic.kr/p/2gpHd8e
Posto fabricka opruga nije mogla da nagura pritisak preko 3.2 bara i pored brdo podloski koje su je sabile vise nego sto je fabricki bila, stavljena tvrdja opruga za probu. Prvo merenje 2.8 bara iako je jedva sabijena, sutra cemo probati 1 podlosku da vidimo kakav je napredak:
https://flic.kr/p/2goWKn4
Neki su bili zainteresovani za funkcionisanje alu matica, pa nakon malo koriscenja u saobracaju i na stazi da podelim iskustvo. Ne preporucujem ih za koriscenje u kombinaciji sa celicnim felnama. Mala kontaktna povrsina na konusu dovodi do toga da se haba matica kod celicnih felni i da zbog toga mora da se dotegne 1-2 puta pre nego sto nalegne kako treba. Sa alu felnama posto konus na matici nalegne u potpunosti na konus od felne, nema nikakvih problema, sve se propisano stegne i ostane tako i nakon voznje na stazi.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."