Dijagnostika za 155
Post
Dijagnostika za 155
Zdravo drugari, zadnjih mesec dana sam na kolima (Alfa 155 TS 1.8 sport, 93 KW, 127 KS) promenio kablove, jednu bobinu i protokomer, sad pali na benzin ali se ponekad javi neki cudan zvuk kao jednolicno zujanje u motoru i tada ne prima gas, posle desetak sekundi nestane i nastavi da prima gas kako treba i ide super. To mi se desavalo i sa prethodnim protokomerom a i sad sa drugim, jeste i ovaj polovan ali isto na dva razlicita...rekao bih da to nema veze sa njim... majstor nije imao slicna iskustva, i ovo je dobro sto je osposobio jer u Kraljevu ima manje od 10 Alfi 155 pa verujem da niko nema iskustva (da ne ulazim u temu da pola njih kad pomenes Alfu dobiju ospice...)... Pitanje je moje... Dali neko zna odakle to zujanje tj. dal se jos nekome desavalo, i drugo, ima li u Kraljevu i okolini (ako neko zna) da ima mogucnost da stavi auto na dijagnostiku i malo ga isproverava. Bio sam danas u servisu PADRINO ali gazda kaze da je kupio najnoviju dijagnostiku i da nema za stare modele... Hvala unapred
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Dijagnostika za 155
Samo molim za objasnjenje sta je MAF, nisam bas u tematicic, hvala u svakom slucaju
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Dijagnostika za 155
Mass Air Flow sensor. Tj protokomer.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Dijagnostika za 155
Teško da ćeš očitati grešku za takav kvar.
Dijagnostiku na 155 možeš da uradiš pomoću dve žice, otpornika i diode očitavanjem koda i traženjem iste u listi kodova.
Dijagnostiku na 155 možeš da uradiš pomoću dve žice, otpornika i diode očitavanjem koda i traženjem iste u listi kodova.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Dijagnostika za 155
Ono sto uvek pomaze kod 155 je prskanje svih bitnijih konektora namenskim kontakt sprejom.
Kakav ti je ler u tom trenutku?
Kad se desi to da ne prima gas da li se gusi trokira i sl?
Kakav ti je ler u tom trenutku?
Kad se desi to da ne prima gas da li se gusi trokira i sl?
Post
Re: Dijagnostika za 155
Padnu obrtaji na 500...600, jednostavno ne prima gas, to je bilo na benzinu, prebacim na plin, par sekundi još i vratilo se na normalno, posle toga više se nije dešavalo... Jedan mi reče da je možda neki relej koji otvara i zatvara kad kroz nešto prolazi gorivo... Ne znam... Eto, više se nije dešavalo... Misterija.... A to mi se desavalo ponekad i sa prethodnim protokomerom pa ne bih rekao da je do njega, da se oba isto ponasaju...
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Dijagnostika za 155
Kao sto rekoh, ja bih krenuo sa kontakt sprejom i kontrolom konektora pa pratio dalje.
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Dijagnostika za 155
Probaj da opereš regulator ler gasa (u nafti) mada je zlo da tom autu nafta priđe i na 10 metara
Post
Re: Dijagnostika za 155
Hvala na dosadasnjim savetima, jedno po jedno cu probati nego samo da laicki pitam jos jednu stvar... ako se to "zujanje" kad ne prima gas nekoliko sekundi desava i na benzinu i na plinu, dali na putu kretanja goriva ima neki uredjaj kao na primer neki zajednicki elektroventil koji mozda otvara neki elektro relej pa se desi da on zalepi ili ko vec zna sta... ja sam slab poznavaoc motora al ljubielj ove alfe koju imam devet godina i nikad se nista slicno nije desavalo, a nazalost sam iz provincije daleko od Beograda i Novog Sada gde verujem da bih brzo nasao ko bi ovo resio...
Post
Re: Dijagnostika za 155
Saznao sam preciznije sta se desava ali mi opet treba savet znalca u vezi prethodno iznetog problema... Definitivno dođe do blokade protokomera sto se desavalo i na prethodnom i na ovom tako da nije sigurno do protokomera već do signala ili neke "struje" koja dolazi prekk konektora u protokomer... Zavpravo kad nestane tog signala klapna zatvori dotok vazduha i smeša je prezasićena i oseća se benzin u kabini... Auto jedva ide a onda u nekom momentu samo proradi kad mu dođe signal... Moje pitanje je... Odakle dolazi signal preko kablova koji je konektovan u protokomer? Koji je to uređaj... Deo... Da ga zamenim? Molim vas za pomoć... Hvala puno
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Dijagnostika za 155
Ta klapna je slobodna, tj na opruzi. Nije motorizivana i ne moze da je zatvori protokomer.
Post
Re: Dijagnostika za 155
Dal može onda WD40 da se upotrebi, možda zaglavljuje ona opruga u protokomeru? Kažem da mi se isto dešava sa dva protokomera... Dal je moguće da oba imaju istu falinku jer se vremenom zaprljaju? Mislite li da je nešto drugo?
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Dijagnostika za 155
Ocisti ga sa sprejom za ciscenje kocnica (brakecleaner). Probaj rukom kako ide, ta opruga je prilicno slaba i klapna se lako pokrece.
Jedino ako je ostecena od plinskih detonacija, u slucaju da imas obican plin.
Jedino ako je ostecena od plinskih detonacija, u slucaju da imas obican plin.
Post
Re: Dijagnostika za 155
Imam obican plin i pre 10 dana sam stavio drugi protokomer upravo zato jer ga je razbucao plin... Na sadasnjem se još nisu desavale detonacije jer vozim na benzin
Post
Re: Dijagnostika za 155
Očistili smo protokomer ali on radi kako treba... A sve se isto desava i na benzin i plin... A kažu da protokomer nema veze sa plinom.... Dali je moguće da je zapravo problem sa strujom i gde? Dali su dizne problem? Odakle dolazi struja na dizne? Da pokušam u tom pravcu da rešim problem... Priznajem... Laik sam... Zato vam se i obraćam... Jer ponaša se i kao da jedna ili dve dizne ne rade u tim momentima pa prorade... Šta ih pobuđuje?
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Dijagnostika za 155
Glupo pitanje, a koje si kablove stavio?
Kablove preveravas tako sto nocu naprskas neku vodu preko njih, ako ne valjaju ondak varnici.
Kablove preveravas tako sto nocu naprskas neku vodu preko njih, ako ne valjaju ondak varnici.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Dijagnostika za 155
Evo napretka... Danas sam imao taj problem i srećom nije se vratio normalan rad neko duže vreme radilo tako, stanem ja i počnem da čupam kabal po kabal i ustanovim da ne dolazi struja na 4 kabla, svaki drugi po cilindru a od tih kablova 3 idu na jednu bobinu a jedan ide na drugu bobinu... Vratio sam sve kablove opet... I posle par minuta sve se vrati u normalan rad a pri tom ništa nisam dirao... Čas radi kako treba čas ta 4 kabla ne dovode struju... Bobine ili rade ili ne? Zar ne? Šta pobuđuje bobine? Šta je pre njih u tom strujnom sistemu?
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- Sule
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika za 155
Rešen problem, bobina ispravna ali dovod struje u bobinu nije... Rešio dobar električar... Sad svih 8 svećica imaju struju... Eto...