Trapovi na našim Alfama
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Hvala ljudi. Završio sam u Lav auto 750 rsd.
Na svim točkovima oko 73%.
Na svim točkovima oko 73%.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ne zezaj . Ja sam krenuo od eLearna tamo ima nekih dimenzij za i za opruge i za amortizere. Ali to je za standard valjda. Meni je fabricki -20 mm. Sada mi treba neki katalog od proizvodjaca opruga i amortizera. Ako ima neko neki link nek uputi me … posebno ako to posle moze ovde da se kupi.alonso14 napisao:Uzmi od 147 zadnje, taman ce toliko da padne
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Da vidimo šta kažu iskusnije glave. Već sam se smorio.
Zadnji levi :
Zadnji desni :
Stvar je u tome da od početka imam ovaj problem. Sve kao ok, auto mora da se malo nagne na neravninama. Ali vidim da baš i nije sve kako treba.
Ovo su mi treće opruge na kolima, fabričke, Eibach Sport Pack i sad Eibach Pro Kit. Slika je sa crvenim Pro Kit, isto stanje je bilo i pre.
Na ravnom putu sve je ok, auto dobro drži krivine. Na neravnom terenu kad parkiram, vidi se na slikana kako se točkovi ponašaju. Kad okrenem auto na drugu stranu, levi bude blago viši od desnog, i to deluje ok. A ovako kontra, desni rub se mnogo podigne u odnosu na levi. Problem je što osećam da se isto tako ponašaju kad naletim na neravan put, pa deluje kao da se auto ljulja neravnomerno levo desno, umesto da amortizuje ravnomerno gore-dole.
Amortizeri su prošle nedelje imali dobro prijanjanje, oko 75% sva 4, suvi su, tako da njih otpisujem kao mogući problem.
I taman kad pomislim da stižem kod Viktora na Voždovac da mi pogleda auto, on bude na odmoru... A pre njega je 20 majstora gledalo trapove, i ništa. A čuje se luft pozadi, čuje se non stop u vožnji. I svi u fazonu to je Alfa, mora da se čuje. Mora vraga.
Mogu li loši stabilizatori da izazovu ovakvo ponašanje? Ili nešto treće?
Zadnji levi :
Zadnji desni :
Stvar je u tome da od početka imam ovaj problem. Sve kao ok, auto mora da se malo nagne na neravninama. Ali vidim da baš i nije sve kako treba.
Ovo su mi treće opruge na kolima, fabričke, Eibach Sport Pack i sad Eibach Pro Kit. Slika je sa crvenim Pro Kit, isto stanje je bilo i pre.
Na ravnom putu sve je ok, auto dobro drži krivine. Na neravnom terenu kad parkiram, vidi se na slikana kako se točkovi ponašaju. Kad okrenem auto na drugu stranu, levi bude blago viši od desnog, i to deluje ok. A ovako kontra, desni rub se mnogo podigne u odnosu na levi. Problem je što osećam da se isto tako ponašaju kad naletim na neravan put, pa deluje kao da se auto ljulja neravnomerno levo desno, umesto da amortizuje ravnomerno gore-dole.
Amortizeri su prošle nedelje imali dobro prijanjanje, oko 75% sva 4, suvi su, tako da njih otpisujem kao mogući problem.
I taman kad pomislim da stižem kod Viktora na Voždovac da mi pogleda auto, on bude na odmoru... A pre njega je 20 majstora gledalo trapove, i ništa. A čuje se luft pozadi, čuje se non stop u vožnji. I svi u fazonu to je Alfa, mora da se čuje. Mora vraga.
Mogu li loši stabilizatori da izazovu ovakvo ponašanje? Ili nešto treće?
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- Slash
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v MJet
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155hp
Lancia Ypsilon 1.4 16v Momo Design
Yamaha FZ8-SA - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nisam najbolje razumeo, da li auto na ove dve slike stoji na ravnoj podlozi ili ne?
- mmario73
- Uprava ARCS
- Garaža: 159 SW 2.0
Mito 1.4 TB - Lokacija: Čoka - Senta
Post
Ja sam na zastavi poly imao ovaj slučaj, godinama mi se tako krivio u jednu stranu i ponekad u vožnji po neravnom se čuje klik. Menjao amorte svi gledali i ništa. I skinemo zadnji gibanj, kad ono potrošili se plastični odstojnici između listova i malo se listovi razišli. Od gledanja na dizalici niko nije primetio, dok na stolu to izgleda jedan malo levo, drugi malo desno, što je taman dovelo do nejednake sile gibnja na zadnja ramena. Ono kliktamje je bilo dodirivanje jednog lista u drugi na mestu gde nije bilo plastike..
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Nije ravna podloga, u dvorištu je. Onako blago neravno skroz. A izgleda kao da je jedan točak na ivičnjak a drugi na asfalt.
Re: Trapovi na našim Alfama
Slash napisao:Nisam najbolje razumeo, da li auto na ove dve slike stoji na ravnoj podlozi ili ne?
Nije ravna podloga, u dvorištu je. Onako blago neravno skroz. A izgleda kao da je jedan točak na ivičnjak a drugi na asfalt.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- Slash
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v MJet
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155hp
Lancia Ypsilon 1.4 16v Momo Design
Yamaha FZ8-SA - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ako na ravnoj podlozi stoji ravno, mislim da je sve ok.
I kod mene je isto tako kad parkiram na neravnu podlogu, jedan tocak upadne. 156 ima dugačke zadnje amortizere. Takođe, primetio si kako je trap napravljen da se "trudi" da karoserija uvek stoji ravno, tipa na uzbrdici kad povučeš ručnu, ne podigne se dupe od auta nego ostane na mestu.
I kod mene je isto tako kad parkiram na neravnu podlogu, jedan tocak upadne. 156 ima dugačke zadnje amortizere. Takođe, primetio si kako je trap napravljen da se "trudi" da karoserija uvek stoji ravno, tipa na uzbrdici kad povučeš ručnu, ne podigne se dupe od auta nego ostane na mestu.
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nikad nisam imao auto ciji se zadnji trap ponasa kao kod 156. Propraticu malo, nesto tu ne stima, cim lupa, znaci da negde ima i lufta. Samo svi sad dizu na dizalicu pa proveravaju. Nista bez kanala, kad su tockovi dole.Slash napisao:Ako na ravnoj podlozi stoji ravno, mislim da je sve ok.
I kod mene je isto tako kad parkiram na neravnu podlogu, jedan tocak upadne. 156 ima dugačke zadnje amortizere. Takođe, primetio si kako je trap napravljen da se "trudi" da karoserija uvek stoji ravno, tipa na uzbrdici kad povučeš ručnu, ne podigne se dupe od auta nego ostane na mestu.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
.
Ako ko moze da mi razresi dilemu. Evo dole 4 slika zadnjih amortizera sa mog autu (156 SW). Moze li neko, ko se razume, na osnovu tih slika dole, da potvrdi ili opovrgne jesu li to nivomat amortizeri ili ne?
.
Ako ko moze da mi razresi dilemu. Evo dole 4 slika zadnjih amortizera sa mog autu (156 SW). Moze li neko, ko se razume, na osnovu tih slika dole, da potvrdi ili opovrgne jesu li to nivomat amortizeri ili ne?
.
- Slash
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v MJet
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155hp
Lancia Ypsilon 1.4 16v Momo Design
Yamaha FZ8-SA - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
- sikibane
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo GT 1.9JTD
- Lokacija: Beograd
Post
Savet za trapove
Nedavno sam kupio Alfu GT i cuo sam dosta krtitika i pohvala u vezi trapova. Pohvala u smislu da retko koji auto tako dobro lezi na putu a udoban je (nije krut), a kritika da su trapovi kratkog veka i da dosta novca odlazi na odrzavanje trapova. Pa me zanima ako bi neki malo iskusniji vozaci Alfi mogli da mi daju neki savet kako i ako je uopste moguce produziti njihov vek. I naravno kad dodje to neizbezno vreme zamene (posto vec cujem neko skripuckanje kad prelazim preko lezeceg ili malo vece dzombe na putu) da prodjem sa najboljim odnosom cene i kvaliteta . Hvala unapred!!!
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Imam jedno pitanje. Giulietta, prilikom sporog spustanja sa veceg lezeceg ili ivicnjaka, cuje mi se zvuk, kao da zvace gumu, kao neki stari pokvareni krevet. Znaci u pitanju je iskljucivo 'istezanje' trapa, prilikom sabijanja se nikad nista ne cuje. Mnogi gledali trap, nema nikakvog lufta.
Moja sumnja su gumice balans stangle, da li je to ili je mozda ipak nesto drugo?
Da li ima neki nacin kako mogu da testiram to? Na pamet mi je pala ideja da iglom i spricom ubrizgam malo benzina u tu gumu, ne u interesu trajnog resenja, nego cisto da potvrdim da se to cuje...
Moja sumnja su gumice balans stangle, da li je to ili je mozda ipak nesto drugo?
Da li ima neki nacin kako mogu da testiram to? Na pamet mi je pala ideja da iglom i spricom ubrizgam malo benzina u tu gumu, ne u interesu trajnog resenja, nego cisto da potvrdim da se to cuje...
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Amorti, ako je gumeni zvuk, ili zvuk "gugutanja " to je.
Generalno su jako losi.. nemoj da te cudi to.
Generalno su jako losi.. nemoj da te cudi to.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Hvala za info
Zato bih voleo nekako da isprobam sta je tacno, jer ako su gumice BS - uzeo bih powerflex (odmah i za zadnju takodje), ako su amorti - uzeo bih bilstein sa eibach pro kit-om. Kako ni jedna varijanta nije bas 'dzaba', ne bih da menjam nepotrebno jel...
Zato bih voleo nekako da isprobam sta je tacno, jer ako su gumice BS - uzeo bih powerflex (odmah i za zadnju takodje), ako su amorti - uzeo bih bilstein sa eibach pro kit-om. Kako ni jedna varijanta nije bas 'dzaba', ne bih da menjam nepotrebno jel...
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
dobro razmotri koji ces bilstein uzeti, msm na tvrdocu
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
B6 + Eibach Pro-kit, mi se ovako po opisima, cini optimalnim za mene. Imate neke druge preporuke mozda? Ja bih svoju voznju (i generalno preferencije) opisao kao "enthusiastic street", nikako kao "track day"...
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
to je i vise nego ok, kod mene je B8 koji je za nase puteve dosta tvrd setup, jes da se vozi vrhunski ali dosta tvrd
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Gumice su ultra debele i jake i tesko da ikome pre 300 000 km one biti problem.
Dalje.. silenti su ultra mekani(kvalitetni su) ali daju malo meksi osecaj na volanu.. to mozes da upgrade-ujes u Auto Kristina.
Dalje.. silenti su ultra mekani(kvalitetni su) ali daju malo meksi osecaj na volanu.. to mozes da upgrade-ujes u Auto Kristina.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
B6 i B8 su razlike pre svega u dimenzijama, B8 su kraci i predvidjeni za spustena vozila, sile su najcesce jednake.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ukoliko ipak ustanovim da zvuk nije do amorta, nego do do neceg drugog, idem na varijantu eibach pro-kit + fabricki amorti.
Ali svakako, prvo da resim zvuk, pa onda tuning
Ali svakako, prvo da resim zvuk, pa onda tuning
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ako vec imas ulova da se pruzis, pro-kit + B6
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Videcemo, imam jos dosta toga na umu, pa moram da poslozim po prioritetu
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Trapovi na našim Alfama
Kompletan prednji trap, bez gumica balans stangle je bio 110e pre godinu ipo kod Trifunovica (to je cena delova, ugradnju placas dodatno). Zadnji je jos jeftiniji. Po meni to nije skupo uopste.sikibane napisao:Nedavno sam kupio Alfu GT i cuo sam dosta krtitika i pohvala u vezi trapova. Pohvala u smislu da retko koji auto tako dobro lezi na putu a udoban je (nije krut), a kritika da su trapovi kratkog veka i da dosta novca odlazi na odrzavanje trapova. Pa me zanima ako bi neki malo iskusniji vozaci Alfi mogli da mi daju neki savet kako i ako je uopste moguce produziti njihov vek. I naravno kad dodje to neizbezno vreme zamene (posto vec cujem neko skripuckanje kad prelazim preko lezeceg ili malo vece dzombe na putu) da prodjem sa najboljim odnosom cene i kvaliteta . Hvala unapred!!!
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Danas sam hteo da centriram trap, leva spona zapekla. Nije majstor mogao da je okrene. Grejao brenerom, uspeo je da odvije kontru, ali ne i sponu. Doduše nismo probali dužu šipku, čekić ili tako nešto.
Jel imao neko slične probleme i kako ih je rešavao?
Jel imao neko slične probleme i kako ih je rešavao?