Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF-a]
-
Go
- Drug Član
Post
Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF-a]
Imam osecaj da ja nisam prvi pitao za ovako nesto i zna se ko je covek kojeg najvise ljudi gnjave na ovom forumu . Dakle ideja je da napravimo bazu podataka o svakom motoru po na osob, dakle ta baza treba da sadrzi tehnicke karakteristike motora, vitalne za ikakvo razmisljanje o dizanju performansi tj:
motor xxx klipnjacha duzina centar-centar psenica
motor xyx klipnjacha duzina centar-centar psenica
motor xyy klipnjacha duzina centar-centar psenica
motor xxx promer klipa xx mm
....
....
motor xxx kompresiona visina klipa xx mm
...
...
I posto sam ja odustao od ideje da ubacujem jaci motor u moju 145, zaima me sad koje su sanse da atmosverca pretvorim u turbo masineriju. BOOST ce nam odgovarati, kako budemo upisivali podatke, tako da cemo znati koji motor ima koliko potencijala za tuning, i sta eventualno treba prepravljati. Ova baza ce pomoci i u drugim namenama, i verujem da ce biti jako korisna, zato vas molim da se razletite i pokusate da nadjete sto vise podataka. Ja sam vec poceo da trazim ako sve ovo bude konfuzno nadam se da ce neko od moderatora srediti temu koja ce se stalno dopunjavati...
motor xxx klipnjacha duzina centar-centar psenica
motor xyx klipnjacha duzina centar-centar psenica
motor xyy klipnjacha duzina centar-centar psenica
motor xxx promer klipa xx mm
....
....
motor xxx kompresiona visina klipa xx mm
...
...
I posto sam ja odustao od ideje da ubacujem jaci motor u moju 145, zaima me sad koje su sanse da atmosverca pretvorim u turbo masineriju. BOOST ce nam odgovarati, kako budemo upisivali podatke, tako da cemo znati koji motor ima koliko potencijala za tuning, i sta eventualno treba prepravljati. Ova baza ce pomoci i u drugim namenama, i verujem da ce biti jako korisna, zato vas molim da se razletite i pokusate da nadjete sto vise podataka. Ja sam vec poceo da trazim ako sve ovo bude konfuzno nadam se da ce neko od moderatora srediti temu koja ce se stalno dopunjavati...
-
Go
- Drug Član
Post
Ovaj post ostaje rezervisan za editovanje i dopunjivanje DBa.
Nadam se da se konacno krece u stvaranje jedne unikatne Alfa tuning baze podataka koja ce imati svrhu za sto lakse stvaranje hibridnih motora.
Videcemo kako podatci postepeno .upadaju. koje su visine blokova u pitanju ( da se izracunati iz ostalih podataka).
Tako da chestitam Vam na stvaranju jedne baze koja inache nepostoji na netu.
Nadam se da se konacno krece u stvaranje jedne unikatne Alfa tuning baze podataka koja ce imati svrhu za sto lakse stvaranje hibridnih motora.
Videcemo kako podatci postepeno .upadaju. koje su visine blokova u pitanju ( da se izracunati iz ostalih podataka).
Tako da chestitam Vam na stvaranju jedne baze koja inache nepostoji na netu.
-
Gu
- Drug Član
Post
Motori Alfa 1.8 i 2.0 TS 16v izvedeni iz bloka fiatovog motora koji se prvi put pojavio na TIPO-u 1.8 16v kasnije u kupeu, bravo 1.8 brava, barchetta, marea itd. svi Atmo. razlikuju se od fijatovih motora po tome sto imaju drugaciju glavu, ugradjen varijator faze usisne bregaste drugacije grane kao i prirubnice grana itd. bregaste imaju iste fizicke dimenzije s tim da su neki fijati imali varijator a neki nisu (VIS)
Visine blokova su iste (potrebno proveriti) visina nepoznata.
1.8 motor (Alfin):
Kompresioni geometrijski odnos 10.3:1
Precnik klipa 82mm
Hod 82.7mm
Kompresiona visina 36.15mm
Duzina klipa 60.15mm
Bolcna fi20x52mm
Karike 1. 1,5mm 2. 1,5mm 3. 3mm
Klipovi su isti kod svih 1.8 alfi fijata lancija i sl.
2.0 motor (alfin):
Kompresioni odnos geometrijski 10:1
Precnik Klipa 83mm
Hod 91mm
Kompresiona visina 31.3mm
Duzina klipa Varijanta 1. 53.3mm Varijanta 2. 56mm
Bolcna fi20x52mm
Karike VArijanta 1. 1.2mm 1.2mm 2mm Varijanta 2. 1.2mm 1.5mm 3mm
Obe varijante isgledaju ovako
Bregaste (vazi za 1.8 i 2.0 alfine motore) :
Usisna:
Lift nepoznat
Otvara 3 stepena posle GMT
Otvara 22 stepena pre GMT (varijator aktivan)
Zatvara 51 stepeni posle DMT
Zatvara 26 stepeni posle DMT (varijator aktivan)
Izduvna:
Lift nepoznat
Otvara 47 stepeni pre GMT
Zatvara 4 stepena posle GMT
Ventili (trebalo bi da vazi za 1.8 i 2.0 alfine motore):
Stabla su i na IN i na EX 7mm
Usisni precnik 33.6mm
Usisni duzina 113mm
Ugao 45 stepeni
Izduvni precnik 28mm
Izduvni duzina 108.6mm
Ugao 45 stepeni
Klipnjace:
Duzina nepoznata
rupa u maloj pesnici 22.939-22.972mm (vazi za 1.8 i 2.0 alfin motor)
rupa u velikoj pesnici 53.897-53.909mm (vazi za 1.8 i 2.0 alfin motor)
FIAT motori:
2.0 20v TURBO
Kompresioni odnos 8.5:1
precnik klipa 82mm (ima ih 5 komada)
Kompresiona visina 32.9mm
Duzina Klipa 56.9mm
Bolcna fi22x56mm
Karike 1.2mm 1.5mm 3mm
Izgleda u 2 varijante:
Bregaste:
Lift nepoznat
Usisni otvara 8 stepeni posle GMT
Usisni zatvara 54 stepena posle DMT
Izduvni otvara 40 stepeni pre DMT
Izduvni zatvara u GMT
Klipnjace:
Duzina 145mm
Rupa u Maloj pesnici - nepoznata
Precnici lezaja u maloj pesnici spoljni 25.003-25.023mm unutrasnji 22.006-22.012
Rupa u velikoj pesnici 51.354-51.366mm
2.0 16v TURBO motor
kompresioni odnos 8:1
precnik klipa 84mm
hod klipa 90mm
Klipnjace:
Duzina klipnjace 145mm
rupa male pesnice 24.988-25.012mm
rupa velike pesnice 53.904-53.910mm
updateovano
fale duzine klipnjaca alfinih motora...
nasao na ebay-u klipnjace:
Sie bieten hier auf 4 nagelneue H-shaft Pleuel (Rennpleuel) fur Alfa Romeo 2l Turbo.
Pleuel lange 156.972mm
NIJE ZA Q4, ona vozi 145mm ovo pojma nemam sta je... al mi se dimenzija ne svidja....
Visine blokova su iste (potrebno proveriti) visina nepoznata.
1.8 motor (Alfin):
Kompresioni geometrijski odnos 10.3:1
Precnik klipa 82mm
Hod 82.7mm
Kompresiona visina 36.15mm
Duzina klipa 60.15mm
Bolcna fi20x52mm
Karike 1. 1,5mm 2. 1,5mm 3. 3mm
Klipovi su isti kod svih 1.8 alfi fijata lancija i sl.
2.0 motor (alfin):
Kompresioni odnos geometrijski 10:1
Precnik Klipa 83mm
Hod 91mm
Kompresiona visina 31.3mm
Duzina klipa Varijanta 1. 53.3mm Varijanta 2. 56mm
Bolcna fi20x52mm
Karike VArijanta 1. 1.2mm 1.2mm 2mm Varijanta 2. 1.2mm 1.5mm 3mm
Obe varijante isgledaju ovako
Bregaste (vazi za 1.8 i 2.0 alfine motore) :
Usisna:
Lift nepoznat
Otvara 3 stepena posle GMT
Otvara 22 stepena pre GMT (varijator aktivan)
Zatvara 51 stepeni posle DMT
Zatvara 26 stepeni posle DMT (varijator aktivan)
Izduvna:
Lift nepoznat
Otvara 47 stepeni pre GMT
Zatvara 4 stepena posle GMT
Ventili (trebalo bi da vazi za 1.8 i 2.0 alfine motore):
Stabla su i na IN i na EX 7mm
Usisni precnik 33.6mm
Usisni duzina 113mm
Ugao 45 stepeni
Izduvni precnik 28mm
Izduvni duzina 108.6mm
Ugao 45 stepeni
Klipnjace:
Duzina nepoznata
rupa u maloj pesnici 22.939-22.972mm (vazi za 1.8 i 2.0 alfin motor)
rupa u velikoj pesnici 53.897-53.909mm (vazi za 1.8 i 2.0 alfin motor)
FIAT motori:
2.0 20v TURBO
Kompresioni odnos 8.5:1
precnik klipa 82mm (ima ih 5 komada)
Kompresiona visina 32.9mm
Duzina Klipa 56.9mm
Bolcna fi22x56mm
Karike 1.2mm 1.5mm 3mm
Izgleda u 2 varijante:
Bregaste:
Lift nepoznat
Usisni otvara 8 stepeni posle GMT
Usisni zatvara 54 stepena posle DMT
Izduvni otvara 40 stepeni pre DMT
Izduvni zatvara u GMT
Klipnjace:
Duzina 145mm
Rupa u Maloj pesnici - nepoznata
Precnici lezaja u maloj pesnici spoljni 25.003-25.023mm unutrasnji 22.006-22.012
Rupa u velikoj pesnici 51.354-51.366mm
2.0 16v TURBO motor
kompresioni odnos 8:1
precnik klipa 84mm
hod klipa 90mm
Klipnjace:
Duzina klipnjace 145mm
rupa male pesnice 24.988-25.012mm
rupa velike pesnice 53.904-53.910mm
updateovano
fale duzine klipnjaca alfinih motora...
nasao na ebay-u klipnjace:
Sie bieten hier auf 4 nagelneue H-shaft Pleuel (Rennpleuel) fur Alfa Romeo 2l Turbo.
Pleuel lange 156.972mm
NIJE ZA Q4, ona vozi 145mm ovo pojma nemam sta je... al mi se dimenzija ne svidja....
-
ki
- Drug Član
Post
Re:
Klipnjacha na 2.0 16v TS je 99,9% ista kao i kod Fiata 2.0 16v Turbo. Sinoc sam gledao klipnjace od Delte HF Turbo i identichna je kao i kod atmo fiata, kako konstrukcijski tako i gledajuci zhigove itd. Ono sto mi je "upalo u ochi" je klip... Chelo klipa na deltti turbo je "debelo" 4-5mm, da li je moguce da su jednostavno uzeli atmo klip i skinuli meso zarad spushtanja kompresionog odnosa?Gumetina napisao: 2.0 16v TURBO motor
kompresioni odnos 8:1
precnik klipa 84mm
hod klipa 90mm
Klipnjace:
Duzina klipnjace 145mm
rupa male pesnice 24.988-25.012mm
rupa velike pesnice 53.904-53.910mm
updateovano
fale duzine klipnjaca alfinih motora...
nasao na ebay-u klipnjace:
Sie bieten hier auf 4 nagelneue H-shaft Pleuel (Rennpleuel) fur Alfa Romeo 2l Turbo.
Pleuel lange 156.972mm
NIJE ZA Q4, ona vozi 145mm ovo pojma nemam sta je... al mi se dimenzija ne svidja....
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF-a]
Sto ne bi bilo moguce... to ljudi u glavnom rade... sto ne bi i fabrike... obrada klipova zbog spustanja kompresije je toliko standardna da nema potrebe pitati se...
a opet sam dizajn klipa kod turbo motora nema tolikog znacaja... kao i vecina stvari na turbo motoru jer se kod nadpunjenja menjaju zakoni koji vaze kod atmoa i mnogo je lakse napraviti jak turbo motor nego atmo motor... mora da se pazi na mnogo manje stvari i dimenzionisanje komponenti obicno nije problem...
meni je cak savetovano x puta da dignem kompresiju kod mog turba spustanjem glave jer danasnji benzin i sistemi ubrizgavanja to mogu bez problema da isprate... cak mi je receno da ispod 9:1 ne bih trebao ici danas ako ne prelazim 1.6 bara...
a opet sam dizajn klipa kod turbo motora nema tolikog znacaja... kao i vecina stvari na turbo motoru jer se kod nadpunjenja menjaju zakoni koji vaze kod atmoa i mnogo je lakse napraviti jak turbo motor nego atmo motor... mora da se pazi na mnogo manje stvari i dimenzionisanje komponenti obicno nije problem...
meni je cak savetovano x puta da dignem kompresiju kod mog turba spustanjem glave jer danasnji benzin i sistemi ubrizgavanja to mogu bez problema da isprate... cak mi je receno da ispod 9:1 ne bih trebao ici danas ako ne prelazim 1.6 bara...
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF-a]
Danas sam jos jednom premerio debljinu chela jer mi bese bas sumnjivo i rezultat je nekih 7-8mm sto je opet smeshno.
E sad malo deljenja oduzimanja itd...
1747ccm / 4 = 436.75 ccm po cyl;
kompresioni odnos; 10.3:1
=>398.10 / 38.65 = 10.30
Dodam samo 8 ccm kopanjem klipa; *ovde imam dvoumljenje, kada iskopam 8ccm predpostavljam da dodajem kako na zapreminu u cyl, tako i na zapreminu u komori?
=>406.10 / 46.65 = 8.70
Na kraju treba videti samo jos izgled klipa kod 1.816v..
E sad malo deljenja oduzimanja itd...
1747ccm / 4 = 436.75 ccm po cyl;
kompresioni odnos; 10.3:1
=>398.10 / 38.65 = 10.30
Dodam samo 8 ccm kopanjem klipa; *ovde imam dvoumljenje, kada iskopam 8ccm predpostavljam da dodajem kako na zapreminu u cyl, tako i na zapreminu u komori?
=>406.10 / 46.65 = 8.70
Na kraju treba videti samo jos izgled klipa kod 1.816v..
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF-a]
Jamal-e taj koji ti je to rekao za kompresioni odnos, ti ne zeli dobro ! nikako !
Laki care, klipnjaca kod fiat-a 16v turbo i 2.0ts 16v nije ista, pogledaj lezaj velike pesnice, i male ...
ista je klipnjaca na 1.8 i 2.0 ts 16v motorima, i koliko se ja dobro secam , na 2.0 20v fiatu
klipovi od 2.0 20v upadaju u 1.8ts 16v bez problema , cak i kompresiona visina pasuje
Laki care, klipnjaca kod fiat-a 16v turbo i 2.0ts 16v nije ista, pogledaj lezaj velike pesnice, i male ...
ista je klipnjaca na 1.8 i 2.0 ts 16v motorima, i koliko se ja dobro secam , na 2.0 20v fiatu
klipovi od 2.0 20v upadaju u 1.8ts 16v bez problema , cak i kompresiona visina pasuje
-
ki
- Drug Član
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF-a]
@guma...
kome verovati?
kada sam prijavio ~92 oktana kod nas...
naravno ja trenutno ne nameravam da spustam glavu, ali u buducnosti ako ovo bude malo...
kome verovati?
kada sam prijavio ~92 oktana kod nas...
For better performance,
you can increase compression ratio to 8:1 or even 8.5:1 with your gasoline.
to mi je napisao u nekoj poduzoj prepisci jim kartalamakis sto je napisao "Alfa Romeo DOHC Engine High-Performance Manual" knjigu u koju se svi kunu... jbg... ne mogu reci da sam ja pravio 9:1 turbo motor... ali on jeste... u svojoj alfiWith std cams its difficult to exceed 6200rpm but with different intake cam it will be possible to go much higher. I will have 9:1 and use 100oct fuel, common in Greece, no problem. Compression increase is by lowering the head, cheapest method!
naravno ja trenutno ne nameravam da spustam glavu, ali u buducnosti ako ovo bude malo...
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF-a]
Ali ja jesam, zato i kazem, na 9.2:1 je 0.5-0.8bara neki odokativan plafon u nasim uslovimane mogu reci da sam ja pravio 9:1 turbo motor...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
-
Gu
- Drug Član
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF-a]
nase gorivo, nasi strugari , nasi polovni ko novi delovi za tuning, itd itd....
- Neo Abarth
- rookie
- Garaža: Punto HGT 16VT
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF
Zdravo drugari,upravo sam se registrovao,a to sam ucinio zbog toga jer sam u prethodnim postovima procitao da imate dosta znanja o tehnickim podacima Italijanskih motora,mene generalno interesuje gorte pomenuti 2.0 16V Turbo motor koji posedujem u mom Puntu HGT.Konkretno me interesuje glava motora,tj. kolika je visina glave fabricki,to me interesuje zbog ravnjanja glave,jer me interesuje da li i koliko jos smem da je stanjim,svaki savet dobrodosao,hvala unapred.
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF
2009god. je bila godina lepih tema za razgovor
Uporedjivanje Euro2 i Euro3 2.0TS klipova.
Levo E2, desno E3.
E2 klip:
Rastojanje između krune klipa i dna posudice: 3.184mm
Težina klipa: 345g (klip je zapravo malo teži. Ovaj koji sam ja merio ima otkinut deo od 3cm koji nosi karike)
Debljina dna posudice: 6.486mm
Ukupna visina klipa 56.044mm
Zapremina posudice 10.30ccm
E3 klip:
Rastojanje između krune klipa i dna posudice: 3.444mm
Težina klipa: 302g
Debljina dna posudice: 6.266mm
Ukupna visina klipa 53.354mm
Zapremina posudice 11.70ccm
Mikrometar za 0-25 mi je feleričan i ima početnu grešku od oko 0.02-0.04mm tkd ne garantujem za apsolutnu tačnost podataka.
Slika sa merenja zapremine posudice
Uporedjivanje Euro2 i Euro3 2.0TS klipova.
Levo E2, desno E3.
E2 klip:
Rastojanje između krune klipa i dna posudice: 3.184mm
Težina klipa: 345g (klip je zapravo malo teži. Ovaj koji sam ja merio ima otkinut deo od 3cm koji nosi karike)
Debljina dna posudice: 6.486mm
Ukupna visina klipa 56.044mm
Zapremina posudice 10.30ccm
E3 klip:
Rastojanje između krune klipa i dna posudice: 3.444mm
Težina klipa: 302g
Debljina dna posudice: 6.266mm
Ukupna visina klipa 53.354mm
Zapremina posudice 11.70ccm
Mikrometar za 0-25 mi je feleričan i ima početnu grešku od oko 0.02-0.04mm tkd ne garantujem za apsolutnu tačnost podataka.
Slika sa merenja zapremine posudice
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF
Fiat Abarth Stilo 2.4 5 cilindara
Dimenzije klipnjače:
Od centra do centra: 143.69mm
Velika pesnica prečnik: 53.91mm
Velika pesnica širina: 21.97mm
Mala pesnica prečnik: 20.02mm
Mala pesnica širina: 21.97mm
Alfa Romeo 2.0 E3 twin spark
Dimenzije klipnjače:
Od centra do centra: 144.98mm
Velika pesnica prečnik: 53.91mm
Velika pesnica širina: 21.97mm
Mala pesnica prečnik: 20.02mm
Mala pesnica širina: 21.97mm
Težina: 684g (bez letećeg ležaja)
Dimenzije klipnjače:
Od centra do centra: 143.69mm
Velika pesnica prečnik: 53.91mm
Velika pesnica širina: 21.97mm
Mala pesnica prečnik: 20.02mm
Mala pesnica širina: 21.97mm
Alfa Romeo 2.0 E3 twin spark
Dimenzije klipnjače:
Od centra do centra: 144.98mm
Velika pesnica prečnik: 53.91mm
Velika pesnica širina: 21.97mm
Mala pesnica prečnik: 20.02mm
Mala pesnica širina: 21.97mm
Težina: 684g (bez letećeg ležaja)
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF
Neko nesto krsteno da napise
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF
@Zex QV
Šravovi/brezoni (sve info su sa neta, ako je nešto pogrešno napisano ispravite me)
2.0V6; 2.5V6, 3.0v6 Alfa 155, 164 itd
164 2.0 V6 turbo;
M12
Duzina: 239mm
Kod motora: 641.01
Duzina1: 245mm
Korak navoja: 1.5
155 2.5 V6;
M12
Duzina: 239
Kod motora: 673.01
Duzina1: 245mm
Korak navoja: 1.5
164 3.0
Kod motora: 643.99
1.9jtd/m fiat/alfa/lancia
Glava: RIBE
M12
Duzina: 225mm
Kod motora: 937A5.000
Korak navoja: 1.25mm
2.0 twin spark 147, 156, gt jts. Važi i za e2 mašine
Glava: RIBE
M10
Duzina: 254mm
Kod motora AR67204
Korak navoja: 1.25mm
Vodim se ovom rečenicomGost napisao: Dakle ideja je da napravimo bazu podataka o svakom motoru po na osob, dakle ta baza treba da sadrzi tehnicke karakteristike motora, vitalne za ikakvo razmisljanje o dizanju performansi
Šravovi/brezoni (sve info su sa neta, ako je nešto pogrešno napisano ispravite me)
2.0V6; 2.5V6, 3.0v6 Alfa 155, 164 itd
164 2.0 V6 turbo;
M12
Duzina: 239mm
Kod motora: 641.01
Duzina1: 245mm
Korak navoja: 1.5
155 2.5 V6;
M12
Duzina: 239
Kod motora: 673.01
Duzina1: 245mm
Korak navoja: 1.5
164 3.0
Kod motora: 643.99
1.9jtd/m fiat/alfa/lancia
Glava: RIBE
M12
Duzina: 225mm
Kod motora: 937A5.000
Korak navoja: 1.25mm
2.0 twin spark 147, 156, gt jts. Važi i za e2 mašine
Glava: RIBE
M10
Duzina: 254mm
Kod motora AR67204
Korak navoja: 1.25mm
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF
Fiat Coupe 2.0 16v turbo klipani
Mere su približne, ostavljam prostor da sam možda negde pogrešio
Rastojanje između vrha klipa i čela posudice: 5.95mm
Težina klipa: 446g (bez ičeg)
Debljina zida posudice: 7.89mm
Max. Visina klipa: 69.16mm
Kompresiona visina: 39.1mm
Rastojanje od čela klipa do prve karike: 9.46mm
Zapremina posudice: 19.5ml
Prečnik klipa: 84mm
Hod klipa 90mm
Karike: 1.5; 2.0; 4.0;
Bolcna: 22x69mm
Težina bolcne: 144g
Debljina zida između prve i druge karike: 5.4mm
Prečnik krune: 83.40mm
Mere su približne, ostavljam prostor da sam možda negde pogrešio
Rastojanje između vrha klipa i čela posudice: 5.95mm
Težina klipa: 446g (bez ičeg)
Debljina zida posudice: 7.89mm
Max. Visina klipa: 69.16mm
Kompresiona visina: 39.1mm
Rastojanje od čela klipa do prve karike: 9.46mm
Zapremina posudice: 19.5ml
Prečnik klipa: 84mm
Hod klipa 90mm
Karike: 1.5; 2.0; 4.0;
Bolcna: 22x69mm
Težina bolcne: 144g
Debljina zida između prve i druge karike: 5.4mm
Prečnik krune: 83.40mm
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Tuning Alfi - dimenzije delova motora [premešteno sa CBF
Dedra itd 2.0 8v turbo klipovi
Mere su približne, ostavljam prostor da sam možda negde pogrešio
Rastojanje između vrha klipa i čela posudice: 6.08mm
Težina klipa: 442g (bez ičeg)
Debljina zida posudice: 8.22mm
Max. Visina klipa: 78.98mm (bez suknica 60mm)
Kompresiona visina: 39.57mm
Rastojanje od čela klipa do prve karike: 10.07mm
Zapremina posudice: 18.9ml
Prečnik klipa: 84mm
Hod klipa: 90mm
Karike: 1.5; 2.0; 4.0;
Bolcna: 22x69mm
Težina bolcne: 129g
Debljina zida između prve i druge karike: 5.42mm
Prečnik krune: 83.40mm
Mere su približne, ostavljam prostor da sam možda negde pogrešio
Rastojanje između vrha klipa i čela posudice: 6.08mm
Težina klipa: 442g (bez ičeg)
Debljina zida posudice: 8.22mm
Max. Visina klipa: 78.98mm (bez suknica 60mm)
Kompresiona visina: 39.57mm
Rastojanje od čela klipa do prve karike: 10.07mm
Zapremina posudice: 18.9ml
Prečnik klipa: 84mm
Hod klipa: 90mm
Karike: 1.5; 2.0; 4.0;
Bolcna: 22x69mm
Težina bolcne: 129g
Debljina zida između prve i druge karike: 5.42mm
Prečnik krune: 83.40mm