lepo je procitati dole u komentarima na tom linku da ima prilicna kolicina razumnih ljudi... deluje da se situacija medju "masom" popravlja...
tematika je naravno uvek ista - da li se Alfa vise kvari od "ostalih"... koga zabole, pa ispade najbitnija stvar u raspravama kvarovi i servis, meni to deluje otprilike neki psiholoski sindrom slican nacionalizmu, da li smo jaci mi ili oni, da li su oni vece sise ili aha eto vidis oni su kukavice i sl...
Italija jul, Giulia definitivno gubi interesovanje, 509 komada u poređenju sa 1178 Stelvia.
Švabe u julu nezainteresovane ,veliki pad Giulia -67% i samo 78 kom, Stelvio -29% 235 kom.
Sramotno male brojke.
Evropa za prvih šest meseci samp 8467 ili -23% dok u junu žestok pad -39,6% i samo 1765 , dok je Stelvio očekivano drugačija priča rast 98,8% 3334 i ukupno za prvih šest meseci 211,5% , 13632. Za par meseci Stelvio će imati duplo veću prodaju.
SAD jul Giulia -22% 858 kom i rast od početka godine 58% i 7220, Stelvio 1140 +1050 % tj ukupno od početka godine 6909 ili 6741 %.
Spao CrySer na samo dva modela, kao Lancia. Neki čak predviđaju gašenje oba brenda. Mada ne verujem ali da neke stvari rade nenormalno. Kao i to da Grande Punto nema naslednika a prekinuli proizvodnju.
Mislim da sa Puntom idu na onu varijantu gdje ih neće biti neko vrijeme a onda će da se vrate na velika vrata u fazonu "povratak legende" i udare malo i na nostalgičnu notu.
Porš oko 70 000 u evropi, Mini sa tri modela 200 000. Clio preko 300 000, Corsa oko 230 000 , što znači da će baš morati da porade na emotivnoj noti. Jer 500 i Panda guraju po oko 180 000.
Tipo ima solidan pad prodaje, a nov model.
Zato sto su izgubili personalnost, ne znaju da li oce da lice na sve ostale pomalo i da budu jednako moderni u moru slicnih vozila ili bi da ipak budu ono sto su nekad znali - posebniji od ostalih... oni su imali bolje prodaje dok su trulili pragovi i rubovi ali izgledali i vozili se - italijanski, nego sad kad je kvalitet na zavidnom nivou a izgledaju bezveze... To mislim pre svega za Fiata, sa Alfom je komplikovanije, ali uspeli su da uniste i Lanciu jer nisu znali sta ce s njome, kad se podvuce crta za par godina videcemo sta ce biti s Alfom...
Giulija stvarno samo u nabrijanim verzijama izgleda vrhunski - Veloce i Qv... opseg potencijalnih kupaca ekstremno mali...
Đulija je deo segmenta koji u ukupnoj prodaji ima tipa 2% tržišta, a od tog mizernog procenta su 2/3 karavani. Nisu očekivali ovako slabu prodaju sigurno, ali nekom profitu se sigurno nisu nadali.
SUV je od početka godine na tipa 35%. Mnogo im je bitnije da puknu sad bebi Stelvio i grande Stelvio, Đulija neka ostane model koji je otvorio vrata.
Ima tamo ko šta ume i treba da radi, ali da li ima i dalje entuzijazma i energije koju je slao Markione, videćemo.
evo ovde sve lepo izanalizirano ko hoce da procita... ne znam odakle ti tih 2%, nerealno je u prici u AR gledati trziste citavog sveta, treba se fokusirati na Evropu pre svega...
Dobar je tekst, ali ne pomaže nam previše jer gađa karavane kroz sve segemente.
Moja greška za procenat, pogrešan segment sam pročitao. Gledao sam jutros sličnu analizu od početka tekuće godine do danas, ali ne mogu da je nađem, kačim prošlu godinu.
2,9% je E segment, 8,6% je D, gde Đulija pripada, verovatno đuture i limuzine i karavani.
Rast kineskog tržišta kompenzuje pad u Evropi, koji je konstatan već duže vreme. Svakako nije ni mesto ni trenutak u vremenu da se taj segment odabere da spašava kompaniju, već je poslužio pre svega za marketing. Zarada je u SUV, ne samo da je segment u uzlaznoj putanji, već tehnologiju segmenta ispod prodaju za cenu segmenta iznad, te su i profiti veći.
Nije, Kulundzic mladji vozi Clio. Nece on uzimati nista dobro jer vecinu vremena provodi u Americi. Ne znam ko je vlasnik, pricao sam sa fotografima iz TopSpeed-a
Na naftu se ore. Na plin se greje. Na benzin se vozi!