Pozdrav svima, evo ponovo se javljam posle skoro 80000 predjenih kilometara sa ne nesto preterano velikim problemima. Nije bas da se toliko kvari ko sto pricaju Vec par nedelja mi se desava da kada ostavim auto ugasen ili upaljen kvacilo izgubi pritisak i nakon toga moram da drukam 1-3 minuta kako bi uopste mogao da ubacim u brzinu. Takodje u toku voznje konstantno mi je noga na kvacilu gde pomalo pritiskam, cim sklonim nogu posle 1-2km kvacilo skroz propadne i drukanje mi ne gine. Kada nadrukam kvacilo odvaja i hvata pri dnu. Menjao sam vec cilindar kvacila unutar kabine i sipao novo ulje, radilo je mozda 2 dana bolje ali na kraju se vratim na staro gde ponovo kvacilo propada. Pa kontam da nije do ovog cilindra. Takodje set kvacila nisam nikad menjao a vec sam na 290000 predjenih kilometara. Mozda je i druk lager ali naravno nisam siguran. Ako je neko imao slicnih problema ili ima neki savet ocekujem odgovor.
Pa za 156 ti mogu reći da to baš i nije tačno.156 2,0 ts nema hidro druk ležaj a ni 1,8 ts.Za 166 ne znam ali pre će biti da si pomešao i da je hidro druk ležaj na 166.
Na TS 156 konkretno 1.8 TS , jedan je na papucici a drugi je u menjacu. Licno sam menjao. Kod svakog ts a je jedan u kabini drugi u menjacu, dok kod 166 2.0 ts jedan je u kabini a drugi na menjacu.