Interesuje me da li moze da se menja samo lezaj tocka bez glavcine, ili mora sve zajedno? Po radnjama uglavnom prodaju sa sve glavcinom i tvrde da samo tako moze da se menja taj lezaj. Mada vidim po oglasima da ima da se kupi samo lezaj, pa sada ne znam sta mi je raditi. U pitanju je Alfa 156, 1.6 ts, 2001 god .
P.S. U pitanju su prednji tockovi
Treba mi pomoć iskusnijih. Na 159ki, trap je urađen komplet, gornje, donje viljuške, prednji amortizeri sa šoljama, ravan, prav, u vožnji guta sve kako treba i kako volim.
Jedino se čuje "klak" kad se penjem ili spuštam na parking uz pun namotan volan. Na letvu volana sumnjam, mada u vožnji se ne čuje, a ni na cimanje volana u mestu levo-desno. Možda i balans štangla sa gumicama i stabilizatorima, mada se ne primećuje luft. Problem je što se "klak" čuje samo kad je pun namotan, čim se ne namota pun nema "klak".
Treba da pretresem trap, pa ako neko ima više iskustva neka predloži našta da obratim pažnju, da ne lutam previše.
Ako ne curi, najbolje da je ne diras. A luft moze biti i u silen bloku na letvi, tj. na izlazu (pretpostavljam da taj silen blok postoji i na 159 kao na 156/147) ili sto je takodje cesto u samom puzu letve. Najbolje da odes kod nekog krstenog trapadzije koji zeli da se udubi u problem. Jedan takav majstor radi u AP Sport(ing)-u na Vozdovcu u Vojvode Stepe. Viktor se zove.
Da ga hebem, danas sam se razleteo oko auta, vrti levo, vrti desno, gadjao svaku rupu u vožnji, ni kuc, ni muc. Samo kad namotam pun pun i penjem se na parking.
Ostaje detaljan pregled, a i plastike podkrila uz to.
To je letva volana,ako nigde ne pusta ulje ili ako nije zardjala ne diraj,na svakom malom servisu neka ti je dooobro podmazu i tako teraj. Inace majstori kod kojih ja odrzavam auto ne savetuju remont letve vec da uzmes dobru polovnu.
U mitraji kod mene ima servis koji radi letve, sa sve hromiranjem delova, imaju i sto za testiranje letve, ali traže pare, 150 eur, što mi ne zvuči previše ako se uradi dobar posao.
Bilo bi dobro ako neko ima neispravnu letvu za 159ku da mi je pozajmi, napravim reparaciju, pa mu vraćam moju kad se zameni.
planiram kompletan remont prednjeg trapa (doduše bez gumica balans štangle) pa me interesuje da li treba obratita pažnju na nešto posebno prilikom zamene donjih viljuški ? neko je već pisao da nije moga da se popusti neka matica (homo zgloba ako sam dobro zapamtio) pa da su na kraju morali da popuste ceo most kako bi oradili zamenu tih donji viljuški.
prednje sam skidao, tu je sve poznato. i na 155 sam skidao viljuške bez ikakvih problema ne nam što bi se ovde popuštao most i sl...
Kolegi popovicvl sam vec pisao u inbox, ali zbog drugih koji bi mogli da imaju slican problem da napisem i ovde. Nije problem u letvi volana, vec u osiguracu homokinetickog zgloba. Da vas ne farbaju raznorazni kvazi majstori.
Dobra i losa vest. Nije letva, nego gornja leva viljuska ima malo lufta. Dosta je izdrzala, 30.000 km. Od prvog dana je skripala, lose montirana.
No to nije nikakva novost, desna je zamenjena posle 20.000 km. Zamenjena je u Fordovom servisu jer imaju vise iskustva od Alfinog servisa. Nikad nije ni cvrkut pustila nakon montiranja.
Taj sam savet dobio na nekoliko strana, što od majstora što od alfista. Meni su gumice izdržale čitavu jednu godinu. Planiram da probam ovu metodu, ništa me ne košta svakako.