Yugo 1.1 EFI
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Uzeo sam jedan menjac za delove, pre svega zbog diferencijala jer treba da se pravi sper u roku od mesec/dva:
Posto su mi stop svetla bila dosta izlomljena, resio sam da ih zamenim sa novim i da ih malo modifikujem:
Prvobitno kad sam radio hladjenje kocnica, nisam uspeo da nadjem odgovarajuce gibljivo crevo pa sam stavio aluminijumsko koje se lose pokazalo (mada sam i ocekivao), uzeo sam dovoljno da imam i za zadnje kocnice:
Napravljen profi adapter oduska menjaca:
Posto su mi stop svetla bila dosta izlomljena, resio sam da ih zamenim sa novim i da ih malo modifikujem:
Prvobitno kad sam radio hladjenje kocnica, nisam uspeo da nadjem odgovarajuce gibljivo crevo pa sam stavio aluminijumsko koje se lose pokazalo (mada sam i ocekivao), uzeo sam dovoljno da imam i za zadnje kocnice:
Napravljen profi adapter oduska menjaca:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Stavio bih ja i lance, ali ne prolaze izmedju gume i ruba
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Antonijo
- Garaža: Alfa Romeo 166
- Lokacija: Zagreb
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Onda cu morati vise da radim na autu da se imam vise za pisanje
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Ovaj teaser nije vazeci, na zalost razum je pobedio pa sam odustao od ideje kvacila sa dve lamele:
Ali ovaj je vazeci
Ali ovaj je vazeci
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Onaj je delovao zabavniji
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Jeste ali bi bio nevidjen overkil
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Dobar projekat kolega. Ocekujem asistenciju na sklapanju Yuga 45 0.9 Turbo
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Nisam bas strucnjak za motore, pogotovo ne za 0.9 verziju ali tu sam kao treba preneti snagu na kolovoz Mada da budem iskren, radio sam i glave Primer jedne Tako nesto cu jednom i sebi.
Pre i posle:
Pre i posle:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Onaj osecaj kad sklopis ceo menjac i pripremas se da stavis na auto pa skontas da ti ispala osovina 11x4mm...
Mora da je zato sto sam zaboravio da je 10to godisnjica otkad je kod mene bila pre dva dana...
Mora da je zato sto sam zaboravio da je 10to godisnjica otkad je kod mene bila pre dva dana...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pa da krenemo redom...
Ugradjen novi OCC od aluminijuma, prohroma i mesinga, situacija nakon 500km:
Zamenjena lambda sonda, stavljena originalna Bosch:
Posto je benzinski filter pravio probleme, stavljen Bosch i oprane brizgaljke:
Kupljeni novi prednji tapacirunci jer su moji dosta osteceni od strane bivseg vlasnika plus nemaju glupe rupe od zvucnika:
Uradjene su i neke izmene na airliftu, zamenio sam prikljucke na pneumatskim cilindrima, zamenio plasticne T racve sa mesinganim i uradio bolje fiksiranje kompresora:
I onda se vracamo na vec pisano.
Prvobitan plan je bio da se ugradi kvacilo sa 2 lamele i napravio sam pun plan i program, ali zbog nekih ogranicenja, cene i realno auto nema potrebe za time, odlucio sam se ipak za "standard". Pa je montirana nova MecArm korpa, Breda druk lezaj i nove Miba sinter ferode. Uradjene su asimetricne debljine feroda, 4mm debljine prema korpi i 3.6mm prema zamajcu, posto se strana prema korpi brze trosi. Za one koje eventualno interesuje zasto jednostavno ne svuda 4mm, zato sto ovako ima vise prostora da se namesti veci pritisak korpe. Ujedno je olaksan zamajac sa 6250g (koliko je fabricki, moj je bio 150g laksi) na 4250g. Za ljubitelje brojki (zamajac+lamela+korpa+druk lezaj):
Fabricki set: 10530g
Moj prethodni set: 9680g
Moj novi set: 7760g
Sto se tice zamajca, neke negativne posledice nisam osetio, mada nisam ga previse vozio iz razloga koje cu kasnije napisati. Po onom sto ja vidim je manje vise ocekivano, sto je nizi stepen prenosa to je osetnija razlika sto je posledica usustini toga da u nizim stepenima prenosa puno su brze promene obrtaja pri ubrzanju gde inercija igra ulogu. Takodje sto su nizi obrtaji to je veca razlika, pretpostavljam da opet ulogu ima odnos mase komponenti u motoru u odnosu na proizvedenu snagu u datim obrtajima. Takodje puno je lakse dodavati obrtaje pri saltanju u nizu brzinu.
Sledeci je menjac koji je zadao puno muka a ujedno nije ni gotova saga i jeste razlog sto auto nije puno vozen.
Uradjeno:
Ugradjen sper diferencijala sa linearnom blokadom od 42%
Pojacano kacenje nosaca na kuciste menjaca
Zamenjeni sateliti i osovina diferencijala (verovatno osteceni usled polomljenog zegera na krstu poluosovine)
Zamenjeni zegeri na krstovima poluosovina
Zamenjen zupcanik druge brzine koji je dotrajao skroz (kod sinhrona)
Zamenjen preventivno zupcanik trece brzine koji je bio potrosen nekih 40% (ostale brzine su potrosene oko 20% kod sinhrona)
Zamenjena potrosena viljuska prve/druge brzine (stanjena sa 4.5 na 3.5mm)
Zamenjen "o" ring osovine rikverca, pinjona, poklopca poluosovine i semering spojnicke
Zamenjene matice snopova
Zamenjen lezaj spojnicke
Obradjene ivice gde naleze birac na sipkama
Pojacane opruge na sipkama sa cauricama
Zamenjen prekidac rikverca
Preradjeno kacenje nosaca auspuha
Kompletno ociscen i ofarban
Na zalost problem se nije tu zavrsio, iako je sper odlicno radio, lepo je blokirao, auto nije trzao, imao je neku blagu vibraciju na volanu pri agresivnim promenama pravca, nesto slicno vibraciji papucice kocnice kad se aktivira ABS sto nije mozda bilo lose osetiti kao pokazatelj da je se auto bori za trakciju, ali nakon malo vise testiranja prestao je da funkcionise, pretpostavljam da su opruge popucale, tako da sledi ponovo rasturanje i provera da li je problem do kvaliteta opruga ili je problem do dizajna nesto. Tako da nesto moram napraviti jer mi se osladilo, ali sta tacno jos nije 100% sigurno.
Ofarbane sanke i menjac namontirani:
Napravljen olaksan nosac auspuha:
Posto me izludjivalo stalno curenje po karteru i nagadjanje koliko dotegnuti dihtung, uzeo sam kuglice iz lezaja i stavio svuda u dodatne rupice na dihtungu kartera i stegao sve srafove dokle moze, plus je ofarban karter ponovo:
Ugradjen novi OCC od aluminijuma, prohroma i mesinga, situacija nakon 500km:
Zamenjena lambda sonda, stavljena originalna Bosch:
Posto je benzinski filter pravio probleme, stavljen Bosch i oprane brizgaljke:
Kupljeni novi prednji tapacirunci jer su moji dosta osteceni od strane bivseg vlasnika plus nemaju glupe rupe od zvucnika:
Uradjene su i neke izmene na airliftu, zamenio sam prikljucke na pneumatskim cilindrima, zamenio plasticne T racve sa mesinganim i uradio bolje fiksiranje kompresora:
I onda se vracamo na vec pisano.
Prvobitan plan je bio da se ugradi kvacilo sa 2 lamele i napravio sam pun plan i program, ali zbog nekih ogranicenja, cene i realno auto nema potrebe za time, odlucio sam se ipak za "standard". Pa je montirana nova MecArm korpa, Breda druk lezaj i nove Miba sinter ferode. Uradjene su asimetricne debljine feroda, 4mm debljine prema korpi i 3.6mm prema zamajcu, posto se strana prema korpi brze trosi. Za one koje eventualno interesuje zasto jednostavno ne svuda 4mm, zato sto ovako ima vise prostora da se namesti veci pritisak korpe. Ujedno je olaksan zamajac sa 6250g (koliko je fabricki, moj je bio 150g laksi) na 4250g. Za ljubitelje brojki (zamajac+lamela+korpa+druk lezaj):
Fabricki set: 10530g
Moj prethodni set: 9680g
Moj novi set: 7760g
Sto se tice zamajca, neke negativne posledice nisam osetio, mada nisam ga previse vozio iz razloga koje cu kasnije napisati. Po onom sto ja vidim je manje vise ocekivano, sto je nizi stepen prenosa to je osetnija razlika sto je posledica usustini toga da u nizim stepenima prenosa puno su brze promene obrtaja pri ubrzanju gde inercija igra ulogu. Takodje sto su nizi obrtaji to je veca razlika, pretpostavljam da opet ulogu ima odnos mase komponenti u motoru u odnosu na proizvedenu snagu u datim obrtajima. Takodje puno je lakse dodavati obrtaje pri saltanju u nizu brzinu.
Sledeci je menjac koji je zadao puno muka a ujedno nije ni gotova saga i jeste razlog sto auto nije puno vozen.
Uradjeno:
Ugradjen sper diferencijala sa linearnom blokadom od 42%
Pojacano kacenje nosaca na kuciste menjaca
Zamenjeni sateliti i osovina diferencijala (verovatno osteceni usled polomljenog zegera na krstu poluosovine)
Zamenjeni zegeri na krstovima poluosovina
Zamenjen zupcanik druge brzine koji je dotrajao skroz (kod sinhrona)
Zamenjen preventivno zupcanik trece brzine koji je bio potrosen nekih 40% (ostale brzine su potrosene oko 20% kod sinhrona)
Zamenjena potrosena viljuska prve/druge brzine (stanjena sa 4.5 na 3.5mm)
Zamenjen "o" ring osovine rikverca, pinjona, poklopca poluosovine i semering spojnicke
Zamenjene matice snopova
Zamenjen lezaj spojnicke
Obradjene ivice gde naleze birac na sipkama
Pojacane opruge na sipkama sa cauricama
Zamenjen prekidac rikverca
Preradjeno kacenje nosaca auspuha
Kompletno ociscen i ofarban
Na zalost problem se nije tu zavrsio, iako je sper odlicno radio, lepo je blokirao, auto nije trzao, imao je neku blagu vibraciju na volanu pri agresivnim promenama pravca, nesto slicno vibraciji papucice kocnice kad se aktivira ABS sto nije mozda bilo lose osetiti kao pokazatelj da je se auto bori za trakciju, ali nakon malo vise testiranja prestao je da funkcionise, pretpostavljam da su opruge popucale, tako da sledi ponovo rasturanje i provera da li je problem do kvaliteta opruga ili je problem do dizajna nesto. Tako da nesto moram napraviti jer mi se osladilo, ali sta tacno jos nije 100% sigurno.
Ofarbane sanke i menjac namontirani:
Napravljen olaksan nosac auspuha:
Posto me izludjivalo stalno curenje po karteru i nagadjanje koliko dotegnuti dihtung, uzeo sam kuglice iz lezaja i stavio svuda u dodatne rupice na dihtungu kartera i stegao sve srafove dokle moze, plus je ofarban karter ponovo:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Dok se ceka resavanje problema oko spera, resio sam da se posvetim nekim sitnicama...
Modifikovano kacenje nosaca menjaca je izmenilo ili bolje reci vratilo motor u normalan polozaj, pa je dodatan cetvrti nosac bio koji mm kraci nego sto treba, pa sam napravio stelujuci:
Plastike gde se kaci naslon sedista su prilicno dotrajale, mozda su problem i G sile ( ) ali verovatno njihov ocajan kvalitet, pa sam iskoristio priliku da upotrebim jos jednom Pa6:
Mozda izgleda kao kozmetika, ali ima bitnost i po tuning jer su lakse cak 15g po strani ( ), zamenjene kvakice za otvaranje vrata sa because race car trakicama:
I deo zbog cega nisam kul medju pravim cunerima
Modifikovano kacenje nosaca menjaca je izmenilo ili bolje reci vratilo motor u normalan polozaj, pa je dodatan cetvrti nosac bio koji mm kraci nego sto treba, pa sam napravio stelujuci:
Plastike gde se kaci naslon sedista su prilicno dotrajale, mozda su problem i G sile ( ) ali verovatno njihov ocajan kvalitet, pa sam iskoristio priliku da upotrebim jos jednom Pa6:
Mozda izgleda kao kozmetika, ali ima bitnost i po tuning jer su lakse cak 15g po strani ( ), zamenjene kvakice za otvaranje vrata sa because race car trakicama:
I deo zbog cega nisam kul medju pravim cunerima
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Kao sto je prethodno receno, poceo sam da pravim branik posle skromnih 10 godina Prvo sam prestelovao blatobrane kako bi zazori na spojevima karoserije bili barem u nekoj normali za Yuga. Ispeglano ostecenje na "novom" donoru braniku, napravljena dodatna ojacanja na sini, modifikovana sina zbog hladnjaka ulja i drugacijeg dizajna branika, modifikovano kacenje branika na karoseriju i napravljene ivice pod 90 stepeni na dodiru karoserije plus pojacane neke sabe tacke branika i maske gde najcesce puca fabricki, prepravljen nosac hladnjaka ulja. Takodje stara poliesterska (mozda bolje reci git) obloga (barem deo sto je ostao od nje) je vrhunskih 6kg, dok je nova obloga kompletnog branika 3.5kg
Kupljeni 21 oktobar zmigavci, brdo prohromskih srafova matica i napravljene specijalne aluminijumske matice, mreza...
I nakon svih uklapanja sa karoserijom, pocelo se sa vizuelnim prepravkama, prvo sto je letelo je Z znak sa maske.
Kupljeni 21 oktobar zmigavci, brdo prohromskih srafova matica i napravljene specijalne aluminijumske matice, mreza...
I nakon svih uklapanja sa karoserijom, pocelo se sa vizuelnim prepravkama, prvo sto je letelo je Z znak sa maske.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."