Alfa Romeo Giulia Nuova
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Prica se da je sa manuelnim menjacem smanjila vreme na 7:36, ali nece objavljivati podatak da ne prave zabunu, a sa automatikom se ocekuje 7:29-7:26.
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Brutalan auto! Pravi povratak Alfe na staze stare slave. Vidim da cemo imati sta da vozimo narednih decenija...
Turismo Internacionale
- Dulajo
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V M-Jet
Ex Alfa Romeo Giulietta QV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 TCT
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16 M-Jet
Alfa Romeo Stelvio - Lokacija: Sydney
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Jesu li pocele da se prodaju ili se ceka jos uvek?
Nema je u salonima po Evropi?
U Australiiji je najavljuju za 2017, bar cu da se prijavim za test voznju
Nema je u salonima po Evropi?
U Australiiji je najavljuju za 2017, bar cu da se prijavim za test voznju

- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Skuks
- Drug Član
- Garaža: 155 1.8ts 16v 1997 Blu Armonico
159 1.9 16v Sportwagon - Lokacija: Beograd - Zemun
- Lokacija: Beograd - Zemun
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Seen Through Glass je priznao da se zarazio Alfa Virusom kad je prodao 4c 

Na naftu se ore. Na plin se greje. Na benzin se vozi!
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Ne mogu da objasnim al kad sam ja u pitanju isplatio im se ovaj hype oko Đulije. Godinu dana oni mistifikuju celu priču, pa tizer, pa slika, pa video snimak, pa zvuk, pa test...
Klasično ljudski kad vidiš da svi čekaju u redu aj da staneš i ti, bez obzira što nemaš predstavu šta se prodaje...
Svakako, ja koji sam startno jako razoračaran Đulijinim spoljašnjim izgledom sam uhvatio sebe da se svađam sam sa sobom da l bih uzeo crvenu ili teget, kakav bi enterijer bio, da nema APSOLUTNO NEMA ni jednog video snimka - testa sa Đulijom koji već nisam pogledao.
Bmw i ostali Nemci bi za ovo vreme izbacili model, već bi izašao facelift i sad bi se spremio novi model... Al Alfa ne bi bila Alfa da nije posebna, pa i ovde sa marketingom... Kod mene su priznajem uspeli...
Klasično ljudski kad vidiš da svi čekaju u redu aj da staneš i ti, bez obzira što nemaš predstavu šta se prodaje...
Svakako, ja koji sam startno jako razoračaran Đulijinim spoljašnjim izgledom sam uhvatio sebe da se svađam sam sa sobom da l bih uzeo crvenu ili teget, kakav bi enterijer bio, da nema APSOLUTNO NEMA ni jednog video snimka - testa sa Đulijom koji već nisam pogledao.
Bmw i ostali Nemci bi za ovo vreme izbacili model, već bi izašao facelift i sad bi se spremio novi model... Al Alfa ne bi bila Alfa da nije posebna, pa i ovde sa marketingom... Kod mene su priznajem uspeli...
- Danilo
- Garaža: 159 2.2JTS '08
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
To što su uspešno stvorili interesovanje je jedan važan korak, slažem se (delimično su uspeli i kod mene). Mada važniji korak je da stvore interesovanje kod onih koji su planirali da potroše 35 i više hiljada evra na kola, odnosno verovatno bar 30 hiljada dolara u Americi.
To ćemo videti tek za jedno pola godine kada vidimo koliko su mesečno isporučivali vozila i uporedimo to sa neuspešnom 159-kom i uspešnom 156-icom.
To ćemo videti tek za jedno pola godine kada vidimo koliko su mesečno isporučivali vozila i uporedimo to sa neuspešnom 159-kom i uspešnom 156-icom.
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Teoretski, interesovanje je interesovanje, bez obzira na lovu.
Zamislis da imas, a kod mene bi sigurno bila prvi pik.

John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Danilo
- Garaža: 159 2.2JTS '08
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Interesovanje je bilo veliko i za 159-ku, veće sigurno nego za Đulijetu i Mito (a setite se i onog testa severnog losa na kojem je izjednačena sa BMW-om na prvom mestu koji smo svi sigurno pogledali), ali eto, Đulijeta je (čini mi se da sam video taj podatak — ispravite me ako grešim) znatno bolje prošla.
Isto tako, ovo je forum Alfista — ovde verujem da je Đulija svima prvi pik kada i ako bi kupovali novi auto u toj klasi. Da ja želim da uzmem novo vozilo, svakako da bih uzeo nju (ili Maserati Ghibli
). Ali ono što je kritično da neću da donesem odluku da kupim novi auto zbog nje. Da sam bio oduševljen, jedino bih čekao onaj 2.0 turbo od 280 ks u ti opremi, a za ostale posledice ne garantujem. 
Međutim, Alfa Romeo može da opstane samo od prodaje novih automobila. U ovaj je očigledno uloženo mnogo novca u razvoj (bilo je priče oko 5 milijardi evrića), ako ne prodaju bar toliko automobila da pokriju taj iznos, nema ni govora o nekom ogromnom uspehu. Čak i ako ne računamo prave troškove same proizvodnje (materijal, radnici, obrada, prodajna mreža...), i da Alfa uzima prosečno 30.000€ po komadu (što je isto teško dostižno), to je... 167 hiljada vozila! Realnije gledano, verovatno je potrebno bar duplo da bi došli na nulu, pa onda da zarađuju od servisne mreže.
Naravno, taj trošak pokriva razvoj nove platforme koja će se sada koristiti i za druga vozila, pa bi valjalo većinu toga podeliti i na njih,
Isto tako, ovo je forum Alfista — ovde verujem da je Đulija svima prvi pik kada i ako bi kupovali novi auto u toj klasi. Da ja želim da uzmem novo vozilo, svakako da bih uzeo nju (ili Maserati Ghibli


Međutim, Alfa Romeo može da opstane samo od prodaje novih automobila. U ovaj je očigledno uloženo mnogo novca u razvoj (bilo je priče oko 5 milijardi evrića), ako ne prodaju bar toliko automobila da pokriju taj iznos, nema ni govora o nekom ogromnom uspehu. Čak i ako ne računamo prave troškove same proizvodnje (materijal, radnici, obrada, prodajna mreža...), i da Alfa uzima prosečno 30.000€ po komadu (što je isto teško dostižno), to je... 167 hiljada vozila! Realnije gledano, verovatno je potrebno bar duplo da bi došli na nulu, pa onda da zarađuju od servisne mreže.
Naravno, taj trošak pokriva razvoj nove platforme koja će se sada koristiti i za druga vozila, pa bi valjalo većinu toga podeliti i na njih,
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Neće na Đuliji da povrate investiciju, jer su uz pomoć nje razvili potpuno novu, torziono veoma čvrstu i laganu platformu. Koristiće se za mnoge naredne modele i tu je glavna kvaka.
Đulija svojom prodajom i postprodajnim uslugama treba da vrati poverenje u marku, a zatim da se krene dalje u pohod tržišta. SUV B, C i D segmenta su vozila koja se po Evropi poprilično prodaju i mislim da se puno nada polaže u to.
Tapatalk
Đulija svojom prodajom i postprodajnim uslugama treba da vrati poverenje u marku, a zatim da se krene dalje u pohod tržišta. SUV B, C i D segmenta su vozila koja se po Evropi poprilično prodaju i mislim da se puno nada polaže u to.
Tapatalk
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Ne, 5 milijardi je ulozeno u kreiranje platforme i dizajn Giulie, ali i pratecih motora. Ukljucujuci i v6 ferrari derivat. Ova platforma jeste lagana, 1372kg za 2.2jtdm 8spAT dizel i 1357kg za turbo benzin sa 6s MT u najjacoj opremi, uz najvece medjuosovinsko rastojanje u klasi i RWD nije uopste los poduhvat. Jeste da uzimam lose primere, ali nova (za 150kg) olaksana Astra ima za skoro 100kg visu masu iako je manji auto nize klase kojim se Opel diči zbog smanjene mase, a recimo Toyota Auris ima 1600kg. U klasi su jedino lagani jos samo Octavia i novi SEAT (zaboravih naziv), dok su i BMW 3 i A4 i C klasa tezi za 90-140kg. To su jedna do dve osobe i nije zanemarljivo.
Turismo Internacionale
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
ne znam odakle ti taj podatak za auris ali u karavan verziji 2.0 dizel je tezak 1320kg...
http://www.cars-data.com/en/toyota-auri ... pecs/63788
takodje mi je sumnjivo i da astra ima preko 1400kg... mislim da nesto nisi dobro procitao, no hard feelings
http://www.cars-data.com/en/toyota-auri ... pecs/63788
takodje mi je sumnjivo i da astra ima preko 1400kg... mislim da nesto nisi dobro procitao, no hard feelings

- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Nova astra ima 1412 kg sa automatskim menjacem, i to nova koja je laksa za do 120kg... po recenziji. Za Auris sam mislio na novi evropski model, ima 1465 kg u dizel varijanti sa BMW motorom...

mozda sam se zeznuo za 20-30kg ali ovo je manual trans, znamo da automatik dodaje par desetina kg. A poredimo sa automatik giuliom...

za astru nema nigde podataka o masi tako da to sto si video, sigurno je izmisljeno, ja sam po forumima citao i nasao da su krili i nigde nisu dali masu jer je astra bila teska skoro kao insignia, slicno kao sto je brera teska skoro kao 159, razlika u 10-12 kg sto je smesno, a toliko manji auto.
uglavnom, dosta se razlikuju mase, a ako hoces auto u klasi, da je RWD, automatik i da je medju vecima, nema bez 1500kg, mecke idu i blizu 1600, sto je suludo jer su pre 11 godina pljuvali 159-ku zbog mase, a sada kao imamo modernije materijale i savrseniju produkciju. Po mom misljenju, u proseku 100-150kg laksa Giulia je velika stvar za Alfino sportsko srce... samo je to bila poenta. Da li sam omasio 10-20kg, uopste nije bitno

mozda sam se zeznuo za 20-30kg ali ovo je manual trans, znamo da automatik dodaje par desetina kg. A poredimo sa automatik giuliom...

za astru nema nigde podataka o masi tako da to sto si video, sigurno je izmisljeno, ja sam po forumima citao i nasao da su krili i nigde nisu dali masu jer je astra bila teska skoro kao insignia, slicno kao sto je brera teska skoro kao 159, razlika u 10-12 kg sto je smesno, a toliko manji auto.
uglavnom, dosta se razlikuju mase, a ako hoces auto u klasi, da je RWD, automatik i da je medju vecima, nema bez 1500kg, mecke idu i blizu 1600, sto je suludo jer su pre 11 godina pljuvali 159-ku zbog mase, a sada kao imamo modernije materijale i savrseniju produkciju. Po mom misljenju, u proseku 100-150kg laksa Giulia je velika stvar za Alfino sportsko srce... samo je to bila poenta. Da li sam omasio 10-20kg, uopste nije bitno

Turismo Internacionale
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Astra i specifikacije..
2016 New Opel Astra K Technical Specification
Gasoline
1.4
Engine: 1.4 liter 100 ps 130 Nm of torque (atmospheric petrol)
Transmission: 5-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 12.3 seconds – 80-120 km / h: 21.0 seconds Maximum speed: 185 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 7.1 / 4.4 / 5.4 / 124 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1278 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.0 ECOTEC Turbo
Engine: 1.0 liter 105 ps 170 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 5-speed manual – 5-speed Easytronic
Performance: 0-100 km / h: 12.7 seconds – 80-120 km / h: 200 second-unknown / Maximum speed: 200 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 5.2-5.2 / 3.9-3.8 / 4.4-4.3 / 102-99 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1263 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.4 Turbo ECOTEC
Engine: 1.4 liter 125 ps 245 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 9.2 seconds – 80-120 km / h: 10.0 seconds Maximum speed: 205 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 7.3 / 4.5 / 5.5 / 128 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1278 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.4 ECOTEC Turbo Start / Stop
Engine: 1.4 liter 125 ps 245 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 9.9 seconds – 80-120 km / h: 11.9 seconds Maximum speed: 205 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 6.3 / 4.3 / 5.1 / 117 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1278 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.4 ECOTEC Turbo 110 kW
Engine: 1.4 liter 150 ps 245 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 8.3 seconds – 80-120 km / h: 9.0 seconds, maximum speed: 215 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 7.3 / 4.5 / 5.5 / 128 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1278 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.4 ECOTEC Turbo 110 kW Start / Stop
Engine: 1.4 liter 150 ps 245 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual – 6-speed automatic
Performance: 0-100 km / h: 8.5 – 9.0 seconds – 80-120 km / h: 10.8 seconds-unknown Maximum speed: 215-210 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 6.3-7.1 / 4.3-4.4 / 5.1-5.4 / 117-125 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1278 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
Diesel
1.6 CDTI with 70 kW
Engine: 1.6-liter 95 PS 280 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 12.7 seconds – 80-120 km / h: 11.5 seconds Maximum speed: 185 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 4.2 / 3.3 / 3.7 / 97 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1335 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.6 CDTI 81 kW – Start / Stop
Engine: 1.6-liter 110 PS 300 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 11.0 seconds – 80-120 km / h: 9.9 seconds, maximum speed: 195 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 4.2-4.0 / 3.3 / 3.7-3.7 / 97-93 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1350 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.6 CDTI with 81 kW automatic
Engine: 1.6-liter 110 PS 300 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed automatic
Performance: 0-100 km / h: 9.7 seconds, maximum speed: 205 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 5.8 / 3.9 / 4.6 / 122 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1350 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.6 CDTI with 100 kW
Engine: 1.6-liter 136 PS 320 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 9.6 seconds – 80-120 km / h: 8.2 seconds, maximum speed: 205 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 4.5 / 3.5 / 3.7 / 103 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1350 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
2016 New Opel Astra K Technical Specification
Gasoline
1.4
Engine: 1.4 liter 100 ps 130 Nm of torque (atmospheric petrol)
Transmission: 5-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 12.3 seconds – 80-120 km / h: 21.0 seconds Maximum speed: 185 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 7.1 / 4.4 / 5.4 / 124 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1278 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.0 ECOTEC Turbo
Engine: 1.0 liter 105 ps 170 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 5-speed manual – 5-speed Easytronic
Performance: 0-100 km / h: 12.7 seconds – 80-120 km / h: 200 second-unknown / Maximum speed: 200 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 5.2-5.2 / 3.9-3.8 / 4.4-4.3 / 102-99 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1263 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.4 Turbo ECOTEC
Engine: 1.4 liter 125 ps 245 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 9.2 seconds – 80-120 km / h: 10.0 seconds Maximum speed: 205 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 7.3 / 4.5 / 5.5 / 128 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1278 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.4 ECOTEC Turbo Start / Stop
Engine: 1.4 liter 125 ps 245 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 9.9 seconds – 80-120 km / h: 11.9 seconds Maximum speed: 205 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 6.3 / 4.3 / 5.1 / 117 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1278 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.4 ECOTEC Turbo 110 kW
Engine: 1.4 liter 150 ps 245 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 8.3 seconds – 80-120 km / h: 9.0 seconds, maximum speed: 215 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 7.3 / 4.5 / 5.5 / 128 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1278 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.4 ECOTEC Turbo 110 kW Start / Stop
Engine: 1.4 liter 150 ps 245 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual – 6-speed automatic
Performance: 0-100 km / h: 8.5 – 9.0 seconds – 80-120 km / h: 10.8 seconds-unknown Maximum speed: 215-210 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 6.3-7.1 / 4.3-4.4 / 5.1-5.4 / 117-125 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1278 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
Diesel
1.6 CDTI with 70 kW
Engine: 1.6-liter 95 PS 280 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 12.7 seconds – 80-120 km / h: 11.5 seconds Maximum speed: 185 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 4.2 / 3.3 / 3.7 / 97 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1335 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.6 CDTI 81 kW – Start / Stop
Engine: 1.6-liter 110 PS 300 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 11.0 seconds – 80-120 km / h: 9.9 seconds, maximum speed: 195 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 4.2-4.0 / 3.3 / 3.7-3.7 / 97-93 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1350 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.6 CDTI with 81 kW automatic
Engine: 1.6-liter 110 PS 300 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed automatic
Performance: 0-100 km / h: 9.7 seconds, maximum speed: 205 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 5.8 / 3.9 / 4.6 / 122 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1350 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
1.6 CDTI with 100 kW
Engine: 1.6-liter 136 PS 320 Nm of torque (turbo diesel)
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 9.6 seconds – 80-120 km / h: 8.2 seconds, maximum speed: 205 km / h
Fuel consumption: Urban / City Off / Average / CO2: 4.5 / 3.5 / 3.7 / 103 g / km
Size: Length / Height / Width: 4370 mm / 1485 mm / 1871 mm
Luggage Capacity: 370 liters – 1210 liters
Curb Weight: 1350 kg
Fuel tank capacity: 47 liters
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Baš zato sam ih i poredio (uz pomene BMW trojke, A4, C klase...) jer su niža klasa a teži su. Giulia me osim dizajnom i činjenicom da je RWD, najviše oduševljava malom masom!
P.S.
edit. komentar za specifikacije:
To su izmišljene specifikacije. Automatik ima 1470kg, poslednji model sa Matrix LeD svetlima. Ako laže dokument mog kolege, lažem i ja. Astra J, prethodni model je imao oko 1560 kg i to 1.6 cdti model sa manuelnim menjacem. Suludo teški automobili. Šta misliš zašto Insignia 2.0cdti sa 160 konja stize za 9.2 sekunde do stotke, a Alfa 159 2.0 za 8.3. Zbog 10ks razlike, naravno, ali i zato sto je bar 100kg teža od već preteške 159-ke...
P.S.
edit. komentar za specifikacije:
To su izmišljene specifikacije. Automatik ima 1470kg, poslednji model sa Matrix LeD svetlima. Ako laže dokument mog kolege, lažem i ja. Astra J, prethodni model je imao oko 1560 kg i to 1.6 cdti model sa manuelnim menjacem. Suludo teški automobili. Šta misliš zašto Insignia 2.0cdti sa 160 konja stize za 9.2 sekunde do stotke, a Alfa 159 2.0 za 8.3. Zbog 10ks razlike, naravno, ali i zato sto je bar 100kg teža od već preteške 159-ke...
Poslednja izmena od byMaX u Uto Maj 24, 2016 10:55 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Turismo Internacionale
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Apsolutno.
Objasnili su u segmentu i nema greške da će da ispuni ciljeve. Njima i nije cilj da poremete odnose na tržištu, Nemci su mnogo jaki, prodaju milione. Alfa desetinu toga da proda mogu da trljaju ruke.
Ja i ne bih voleo milione Alfa na ulicama, to više ne bi bilo to.
Tapatalk
Objasnili su u segmentu i nema greške da će da ispuni ciljeve. Njima i nije cilj da poremete odnose na tržištu, Nemci su mnogo jaki, prodaju milione. Alfa desetinu toga da proda mogu da trljaju ruke.
Ja i ne bih voleo milione Alfa na ulicama, to više ne bi bilo to.
Tapatalk
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Ja ću svakako da radim naporno i žestoko, od čega će bar 30% esktra napora da bude zbog Đulije. Jer je to ljubav! I da odem i jednom u životu u salonu da kažem hoću tu boju, tu opremu, taj motor. I da čekam da mi je naprave.
Turismo Internacionale
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Ja sam ove podatke pokupio sa nekog engleskog sajta.
A jel video neko novi Reno Talisman? I to je dobar auto, ako nije Nemac.
A jel video neko novi Reno Talisman? I to je dobar auto, ako nije Nemac.
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Bogami, izgleda mi previse slicno nekim passatima i ostalim sada kockastim vagenima... Ali jeste skroz ok.
Turismo Internacionale
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post 
upload image

image hosting free
Auto Bild ishvalio Giuiju, dao joj prednost u odnosu na BMW svuda, osim u ceni.
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde

upload image

image hosting free
Auto Bild ishvalio Giuiju, dao joj prednost u odnosu na BMW svuda, osim u ceni.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- byMaX
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulia QV 510bhp AT8 2018
Alfa Romeo Giulietta 2.0jtdm3 Sport 2011
Volvo S80 2006
Mini Cooper D 2016 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Kao nahvalili su je ali i dalje lazu. Proverite cene na nemackim sajtovima. Prva laz, top trim dizel giulia kosta oko 500e manje nego top trim bmw 2.0. Oba sa 8s AT. Druga laz - giulia qv nema 1655kg nego 1565kg. Treca laz - bmw je tezi za 5kg od giulie jedino ako poredimo 318i sa trocilindrasem od 1.5L (benzin), sa manuelnim menjacem, sa giuliom koja ima dizel motor i 8s AT.
Nekoliko gotovo kljucnih stvari su slagali ili izvadili iz konteksta. Verujem da BMW ima bolje sklopljen enterijer. U to ne sumnjam. Ni u to da je BMW udobniji na losem putu, mada ako je 159 tu bio sjajan i bolji od trojke iz 2006, ne vidim zasto bi sada giulia zaostajala jer je realno bolji i narpedniji automobil za svoje vreme nego sto je to 159 bio za svoje (za dizajn je diskutabilno - pitanje je da li ce giulia biti tako posebna za 11 godina, koliko je to i dalje danas 159, uopste se u to ne bih kladio).
Nemci ne bi priznali da je nesto overall bolje, kao baba koja nece da prizna da je zena od njenog sina napravila bolji pasulj...
Nekoliko gotovo kljucnih stvari su slagali ili izvadili iz konteksta. Verujem da BMW ima bolje sklopljen enterijer. U to ne sumnjam. Ni u to da je BMW udobniji na losem putu, mada ako je 159 tu bio sjajan i bolji od trojke iz 2006, ne vidim zasto bi sada giulia zaostajala jer je realno bolji i narpedniji automobil za svoje vreme nego sto je to 159 bio za svoje (za dizajn je diskutabilno - pitanje je da li ce giulia biti tako posebna za 11 godina, koliko je to i dalje danas 159, uopste se u to ne bih kladio).
Nemci ne bi priznali da je nesto overall bolje, kao baba koja nece da prizna da je zena od njenog sina napravila bolji pasulj...
Turismo Internacionale
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Gledajuci razne revjue amerikanci su nahvalili jaguar. Tj u poredjenju xe sa 3, jaguar je bio u prednosti sto se tice upravljivosti, stabilnosti, motorima i UDOBNOSTI. Gledajuci dalje revjue neki Englezi (ne mogu sad da se setim tacno) su nahvalili djuliju da je isto bolja samo u odnosu na Xe. Posebno udobnost. Nije meka, ali se vibracije u kabini ne osecaju.
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija