Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Korisnikov avatar
safe-chip
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 147 2.4 4x4integrale
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 29
Pridružio se: Čet Maj 02, 2013 8:04 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Ned Apr 10, 2016 11:01 pm

Šta te konkretno buni? Osim brojeva?
Poslednja izmena od BobanR u Ned Apr 10, 2016 11:05 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: Nema razloga citirati prethodni post
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Ned Apr 10, 2016 11:14 pm

Od tvoja 23 ukupna posta na ovom forumu,svaki je bio nekonstruktivan,pa hajde nam pojasni kako i sta,probaj laicki,posto nemamo znanja oko toga...npr,kako se racunaju ti gubitci,kako se dodaje i pretvara u hp? Da ne shvatis pogresno,dule gti je super lik,odmah ti je javio da se umesas,ja bi pitao ko god da je izbacio sliku,pa deder budi u skladu sa naslovom teme :drink
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
safe-chip
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 147 2.4 4x4integrale
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 29
Pridružio se: Čet Maj 02, 2013 8:04 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 12:01 am

Nema potrebe da brbljam samo da bi nakupio broj postova.Zapravo nisam slovo ni na jednom forumu napisao bar pola godine. Vreme se menja pa se piskaranje prenelo i na fb. I tamo pogledam prva dva tri odgovora i shvatim da bi izgubio dan da se objašnjavam sa "stručnjacima".
Za početak da obrazložim upad u temu. Igrom slučaja postao sam vlasnik dinamometra na kome se merila snaga vozila u Revo chipu od 2010. god. Dok je taj dyno(valjci) bio u njihovom posedu po forumima je kružila priča da su najprecizniji u Srbiji (valjda zato što je merenje i mapiranje bilo najskuplje). A iskreno mislim da su i svi ostali u Srbiji podjednako tačni ako se merenjima ne manipuliše i ne porede babe i žabe. Btw nabavkom ovog dyna dobio sam i bazu svih merenja na njima od kalibracija u Ankari gde su kupljeni pa sve do danas. Ovo napominjem čisto da znate da mogu svako ono "ej ja sam merio u revu" da pronađem i pokažem to što si merio.
Ono što unosi zabunu a što se često provlači po forumima je "na radilici", "na točku", "inercioni valjci", "sa kočnicom"...
Pa da to razjasnimo.
1. SVI VALJCI U SRBIJI SU INERCIONI (verovatno i u bivšoj sfrj). Svima se merenje zasniva na merenju ubrzanja jednog, dva, 4 ili 8 valjka različite mase pri čemu se uzorkuju rezultati ubrzanja mase tih valjaka (u proseku 1-2tone). Razlike mogu biti u brzini osvežavanja podataka što kod sporijeg rešenja na mnogo jačim vozilima može davati veoma malo uzoraka u merenom opsegu. Prostije rečeno spor softver, spor prijem signala sa senzora na vozilu koje se meri a koje je daje snagu približnu krajnjim granicama dinamometra može davati malo uzoraka. Na primer na 1500, 2000, 2500, 3000... obrtaja a da softver te uzorke smooth metodom pretvori u lepu krivu snage. Ali čak i to ne može dati neku dramatičnu razliku u finalnom rezultatu (samo kriva može biti neprecizna).
2. NA SVIM VALJCIMA SE SNAGA MERI NA TOČKU (ovde pomenutim). Pravilno merenje podrazumeva da se nakon što se vozilo zavrti do crvenog polja izbaci iz brzine i pusti da inercija valjaka vrti transmisiju sve dok se brzina ne vrati na 0km/h. Tom prilikom dynamometar fiksne mase kalibrisan više stotina puta pre toga kalkuliše koliki to otpor transmisija vozila pravi. I praktično pravi negativni dijagram snage pri usporavanju. Zbir ubrzanja mase valjaka i usporavanja valjaka daje snagu na radilici. To se razlikuje od auta do auta i iluzorno je porediti Perin, Mikin, Lazin gubitak na transmisiji sa svojim. Različito ulje, felne, gume, blokirane kočnice.... sve to utiče na ono negativno merenje USPORAVANJE. Ali softver dinama uzima to merenje pri usporenju i dodaje ga na prethodno ubrzanje. Jasno je ko dan!
Measured power is the exact values during measurement.
Corrected power is the value measured under the selected norm's requirements.
Drawbar pull is the driving force of the engine applied to the vehicle.
Engine power, power that the engine can manufacture, loss power, the portion of the engine power not transmitted to the tires.
Wheel power is the portion of the engine power transmitted to the ground.
The power and the torque are measured as functions of the acceleration of the car on rolls (the power and the torque on wheels) and of its deceleration (the power and the torque of losses). The sum of both is then used to represent the power and the torque of the engine.
Detaljan opis svega ovde (od proizvođača dyna).
A što se tiče kočnice. Svako ovako prikazano merenje ne koristi kočnicu! Detalje pročitajte u liku koji sam dao biće jasnije.
Korisnikov avatar
safe-chip
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 147 2.4 4x4integrale
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 29
Pridružio se: Čet Maj 02, 2013 8:04 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 12:13 am

Da dodam detalj oko gubitaka čisto da bude jasnije. Proizvođač dinamometra kalibriše mašinu između ostalog tako što je vrti do 1,2,3,4...10 hiljda obrtaja i pusti je da se zaustavi. Ta kriva zabeleženih podataka prilikom zaustavljanja znači gubtak transmisije = 0.
Postaviš vozilo A na dyno zavrtiš ceo sistem do 10 000rpm i pustiš sve da se uspori do 0rpm. Dobijena kriva je gubitak transmisijevozila A.
Postaviš vozilo B i potopiš gas do 10 000rpm. Dobijena kriva snage je snaga na točku.
Pustiš gasvna vozilu B sa 10 000rpm i sačekaš da se obrtaji vrate na 0rpm to je gubitak transmisije vozila B.
Snaga na točku + gubitak transmisije = snaga na radilici (samo ako se poredi A i A ili B i B. Nikako jedna vrednost od jednog a druga od drugog).
Inače snaga koju fabrika deklariše je snaga na radilici (ono što piše u saobraćajnoj).
Poslednja izmena od safe-chip u Pon Apr 11, 2016 12:26 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 12:23 am

I pored sve ove pesudo nauke, i dalje je ovo samo prodavanje magle. Ni jedna vrsta "chassis" dinamometara nije tačna. Ni inercioni ni loading. Dyno je odlična alatka za mapiranje i ništa više. Što se brojeva tiče, tačni su taman koliko i dugoročna vremenska prognoza.
Ja razumem da će proizvođač da isbaci sales sheet koji ovu mašinu stavlja u rang sa najpreciznijim medicinskim aparatima, ali svi znamo da proizvođači umeju ponekad i preterano da hvale svoj proizvod.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
safe-chip
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 147 2.4 4x4integrale
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 29
Pridružio se: Čet Maj 02, 2013 8:04 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 12:41 am

Au brate kad si ti postao moderator ja ću sebi odmah dodeliti titulu prodavca magle da sebi ne traćim vreme uzaludno. Zašto? Zato što u ovoj zemlji svako ko ima love da se razbacuje parama poput tebe zadivljuje publiku i svi misle da je popio svu pamet sveta. Ti si druže moj nevešto prepisivao iskustva sa stranih foruma i pritom stukao u svoj auto malo bogatstvo i zbog toga dobio status moderatora. A kad prelistaš svoju hvalisavu temu videćeš da si poslušao mene Edina i neke druge članove sa iskustvom ne bi imao tolike troškove. Ali gde su ljudi koji su 3 svoje plate godišnje(1000€) stukli u svoj auto da nešto urade u ovoj zemlji? Nigde! NIsu zanimljivi. Nisu napravili tvoj izdrkomobil koji je pljuvanje po sirotinji. Jeste da IZDRKOMOBIL. Imam love i mislim da sam najpametniji.
Tri dana mi je trabalo da napravim ovo za najmanje 5 puta manje para nego što si ti spraco u svoj(isti auto je u pitanju).
Slika
Razlog što sam se iznervirao nije što ti imaš besan auto nego što znam najmanje 10 ljudi na ovom forumu koji imaju znanje u malom prstu i nisu moderatori a sad nakon pola godine kao nisam ovde vidim da si ti moderator. Užas po kom kriterijumu se dobija status moderatora! To je sve što imam da kažem.
Korisnikov avatar
safe-chip
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 147 2.4 4x4integrale
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 29
Pridružio se: Čet Maj 02, 2013 8:04 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 12:44 am

BobanR napisao:I pored sve ove pesudo nauke, i dalje je ovo samo prodavanje magle. Ni jedna vrsta "chassis" dinamometara nije tačna. Ni inercioni ni loading. Dyno je odlična alatka za mapiranje i ništa više. Što se brojeva tiče, tačni su taman koliko i dugoročna vremenska prognoza.
Ja razumem da će proizvođač da isbaci sales sheet koji ovu mašinu stavlja u rang sa najpreciznijim medicinskim aparatima, ali svi znamo da proizvođači umeju ponekad i preterano da hvale svoj proizvod.
A kojim ti to aparatima ma meriš snagu a da to nije prodavanje magle? Ceo Svet meri na ovaj način sad živ nisma da saznam u kojoj smo zabludi svi. Leba ti reci nam kako se to ne meri magla nego šta već koristiš za termin pravog merenja snage?
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 12:55 am

Stvarno nema razloga da sebi dodeljuješ titulu prodavca magle, odavno je imaš.
Što se tiče "titule" moderatora, dobio sam je na osnovu pismenosti, ne tehničkog znanja. Za razliku od tebe, ja se ne predstavljam stručnjakom.
Nemoj Edina da stavljaš u isti koš sa sobom. Ti si trabunjao da nešto ne može, da je nemoguće, te kvačilo, te dizne...ispostavilo se da ne znaš šta pričaš.
Takođe, nema razloga da upotrebljavaš pogrdne izraze. Ja razumem odakle dolaze tvoje frustracije...6 meseci si spremao auto za trku na 402 metra i postavio rekord od 38 metara. To dovoljno govori o tvojoj stručnosti. Na tvom mestu, ja bih promenio ime i zanimanje.
Pokušaj ubuduće, kad pomisliš da imaš nešto da kažeš, razmisliš još jednom. Sve su šanse da si pogrešio. Ako ipak rešiš da to kažeš/napišeš, makar se izražavaj civilizovano.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
bane
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 146 junior 1.4ts
Alfa Romeo 147 1,9jtdm
Lokacija: Novi sad
Lokacija: Novi sad
Postovi: 1929
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 10:10 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 6:44 am

Molim vas bez vredjanja i omalovazavanja.
Ako mozete pisati tehnicke stvari, pisite merenja ciji je duzi ostavite za vidjenja uzivo.
Lepo je videti da ARCS i dalje diše punim plućima i dokazuje da je jedan od najboljih automobilskih klubova u Srbiji. Ako ne i najbolji…
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 7:53 am

Zamolio bih i ja za toleranciju i, međusobno uvažavanje ;)
Pratim Dejanove radove na društvenim mrežama te znam da ne piše ovde napamet :)
Dule gti
Garaža: Alfa Romeo 147 Q2
Remaped by Safe-chip tuning
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 135
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 10:57 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 8:48 am

Bas zbog ovakvog stava pojedinih ljudi mi i jesmo tu gde smo...Neosporno je da Boban ima puno novaca koje je utuko u svoj auto,ali,njegov novac,njegova volja gde ce da ih potrosi..E sad,njemu je dato da bude ovde moderator i zbog njegovog stava prema svima ostalima,koji su mu rekli i ukazali na neke greske koje je pravio,on sebi daje za pravo da nekome kaze da je prodavac magle...Umesto da nekoga pohvali za projekat,mislim na to sto je ubacen motor od 2,4 JTD u 147 i pokusano da se tim vozilom pojavi na trkama na 402m,on nekoga proziva i ismeva kako je napravio rekord na 38m???!!!??? Mislim da se uprava kluba treba zapitati kome se daje status moderatora...Igrom slucaja sam vec dosta dugo medju ljudima koji se bave i redovnim kruznim trkama i ovima na 402 m,puno sam slusao i ucio oko toga,ali se nikad nisam ozbiljnije time bavio,a videli su svi da nikad nisam ni hteo da se ukljucujem u neke prepiske i rasprave...Da,rekao sam Dejanu sinoc da se ukljuci i objasni taj gubitak na tockovima,zato sto je skoro na nekom forumu sve to isto objasnjavao i upuceniji je puno u to sve nego ja..Davno nisam negde jos ovoliko pisao
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 8:55 am

Dule sada ste stvarno preterali sa vređanjem Bobana,a njega kada tako omalovažavate omalovažavate sve nas,a prvenstveno mene,koji sam uvek bio za most saradnje između naša dva kluba.
Kako bi bilo da ja malo dođem kod vas na forum,pa da počnem da komentarišem o vašim članovima i o drugim stvarima,koje su vaša unutrašnja stvar.
Što se Dejana tiče,stav pojedinaca nije zvanični stav uprave ARCS kluba i ja lično sam imao kontakte sa njim,jer smatram da iza njega stoji njegov rad i rezultati,a nezadovoljnih ljudi će uvek biti.
Na lično mišljenje ima svako pravo i molim te da smirimo ovu situaciju,koja nikome nije od koristi.
A Man's Got to Know His Limitations...
Dule gti
Garaža: Alfa Romeo 147 Q2
Remaped by Safe-chip tuning
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 135
Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 10:57 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 9:05 am

Veruj da mi to nije bila namera,sve vas da vredjam,ali procitaj sta je pisao i bice ti sve jasno...Ja nikad nista ne pisem uludo i ne komentarisem kojekakve stvari,ali necu ni da precutim oko ovakvih stvari,pogotovo sto sam sa Dejanom dosta radio na tom autu,znaci da i mene omalovazava...Toliko od mene
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 9:06 am

Dule gti napisao:Bas zbog ovakvog stava pojedinih ljudi mi i jesmo tu gde smo...Neosporno je da Boban ima puno novaca koje je utuko u svoj auto,ali,njegov novac,njegova volja gde ce da ih potrosi..E sad,njemu je dato da bude ovde moderator i zbog njegovog stava prema svima ostalima,koji su mu rekli i ukazali na neke greske koje je pravio,on sebi daje za pravo da nekome kaze da je prodavac magle...Umesto da nekoga pohvali za projekat,mislim na to sto je ubacen motor od 2,4 JTD u 147 i pokusano da se tim vozilom pojavi na trkama na 402m,on nekoga proziva i ismeva kako je napravio rekord na 38m???!!!??? Mislim da se uprava kluba treba zapitati kome se daje status moderatora...Igrom slucaja sam vec dosta dugo medju ljudima koji se bave i redovnim kruznim trkama i ovima na 402 m,puno sam slusao i ucio oko toga,ali se nikad nisam ozbiljnije time bavio,a videli su svi da nikad nisam ni hteo da se ukljucujem u neke prepiske i rasprave...Da,rekao sam Dejanu sinoc da se ukljuci i objasni taj gubitak na tockovima,zato sto je skoro na nekom forumu sve to isto objasnjavao i upuceniji je puno u to sve nego ja..Davno nisam negde jos ovoliko pisao
Mogli bi i ti i tvoj drug da prestanete da mi zavirujete u novčanik?
Prvo, na ovom forumu sam pomogao svima, kad god sam mogao, za razliku od tvog prijatelja.
Drugo, od kad sam krenuo sa upradeom na mom autu, tvoj drug se javlja samo kad može da opljuje projekat. Ako baciš pogled na temu, malo detaljnije, shvatićeš da je pogrešio za sve šta je rekao.
Evo sad izbacuje neke brojke sa sličnim autom (slabijim i starijim modelom) za koje je tvrdio da su nemoguće.
I da se razuzmemo, tebi je izmeren WHP, a onda je dodato 20% na to. Zbog toga se zex iščuđavao. Zbog tih "algoritama" se merenja na "chassis" dyno ne uzimaju za ozbiljno.
Sledeći put slobodno pitaj ovde, ima ljudi koji mogu da ti objasnie, ne moraš da zoveš bilo koga telefonom da objašnjava...ili je to bilo da bi mogla da se uvali reklama o novom "najtačnijem" meraču konja u Srba?
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
Pittatore
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 2299
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 9:48 am

Slika


Slika


Slika


Slika
UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Korisnikov avatar
Falcon037
predsednik kluba
predsednik kluba
Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo
Lokacija: Beograd
Postovi: 4994
Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 1:16 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 9:50 am

Dobro bre ljudi !

Jel' stvarno mora svaka tema o čipovanju da se pretvori u pljuvanje i prepucavanje klanova ?
Korisnikov avatar
Sone Bg
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
Lokacija: Borca-Bg
Postovi: 717
Pridružio se: Ned Jul 04, 2010 8:04 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 10:07 am

:podrzava

Ali bas svaka, ovo pocinje da lici na skupstinu, svako pljuje rad,trud i zelju ovog dugog na osnovu licnih interesa. Zaboravljate zasto ovaj forum uopste postoji, razmeni misljenje, nauci sto ne znas, pomozi drugom da nauci sta da ga zanima. Licne prepirke i ko je koga za*ebao ostavite za drugo mesto. Sta neko ko prvi put cita ovu temu (a i mnoge druge) treba da pomisli, wtf, jos jedna tema sa prepirkom,necu ni da citam vise, sta je ovde konstruktivno...?
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Lokacija: Subotica
Postovi: 1899
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 10:18 am

Teme o tuningu su bile puno bolje dok su bile o benzincima :lol:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 10:28 am

Ajde da ga merimo!!!! :D

Postuj tudj rad, svako ima pravo na svoj izbor i svako ima prava da bira gde ce svoje pare pocepati ili potrositi na dobro ili lose. 100 ljudi 1000 cudi, tako svi mi razliciti i tolerancije mora biti. Uzivajte, prcajte nesto izbacite negativnu energiju, ako imate sta, ako nemate onda gurajte kontejnere jbg. :P
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
nidza
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Postovi: 2274
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 10:40 am

Bezveze skroz. Umesto korisna tema da bude, u kojoj će, pre svega, vlasnici čipovanih automobila da nešto nauče i podele iskustva, imamo temu koja pokazuje kakvi su određeni ljudi na forumu.
Korisnikov avatar
bane
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 146 junior 1.4ts
Alfa Romeo 147 1,9jtdm
Lokacija: Novi sad
Lokacija: Novi sad
Postovi: 1929
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 10:10 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 10:43 am

To sto je Boban moderator nema veze sa temom!
Moderator koji ucestvuje u diskusiji na bilo kojoj temi,istu ne sme da uredjuje.

Nastavite diskusiju samo ako imate argumente i dokaze za to o cemu pisete.
Pljuvanje tudjeg rada ako licno vama nije radio neko,zaobidjite u sirokom luku.
Lepo je videti da ARCS i dalje diše punim plućima i dokazuje da je jedan od najboljih automobilskih klubova u Srbiji. Ako ne i najbolji…
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 10:49 am

mladenke napisao:Ajde da ga merimo!!!! :D

Postuj tudj rad, svako ima pravo na svoj izbor i svako ima prava da bira gde ce svoje pare pocepati ili potrositi na dobro ili lose. 100 ljudi 1000 cudi, tako svi mi razliciti i tolerancije mora biti. Uzivajte, prcajte nesto izbacite negativnu energiju, ako imate sta, ako nemate onda gurajte kontejnere jbg. :P
:podrzava
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
erdeljan
BANOVAN
Contact:
Garaža: Beli fijaker
Lokacija: Malmo
Postovi: 9404
Pridružio se: Ned Dec 26, 2010 10:54 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 11:10 am

G0XY napisao:Dule sada ste stvarno preterali sa vređanjem Bobana,a njega kada tako omalovažavate omalovažavate sve nas,a prvenstveno mene,koji sam uvek bio za most saradnje između naša dva kluba.
Kako bi bilo da ja malo dođem kod vas na forum,pa da počnem da komentarišem o vašim članovima i o drugim stvarima,koje su vaša unutrašnja stvar.
Što se Dejana tiče,stav pojedinaca nije zvanični stav uprave ARCS kluba i ja lično sam imao kontakte sa njim,jer smatram da iza njega stoji njegov rad i rezultati,a nezadovoljnih ljudi će uvek biti.
Na lično mišljenje ima svako pravo i molim te da smirimo ovu situaciju,koja nikome nije od koristi.
:rules: Jel ovo važi za sve ili samo za "random" članove? Vređanje tj?

Nisam tehnički potkovan što se merenja tiče ali vidim da se potencira "ja znam najbolje" iako može da se završi sa tezom "drugačije merenje" ali ne, najbolje je izgleda spustiti drugog zarad svog veličanjaveličanja? :scratch:

Bobane, ako misliš da ukazujes na vređanje ne nazivaj ljude prodavcima magle, složices se da je nerealno da od ostalih tražiš isto, važi i za ostale, poštovanje prema drugima je broj 1.

Razumem unapređenja ali ne razumem potrebu da neko bude najbolji u svakom pogledu ;)
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 11:18 am

Bravo Daniele,

opet si opravdao svoju ulogu drvenog advokata i dežurnog potpaljivača vatre,onda kada svi gledaju da smire situaciju koja je izmakla kontroli :D
Ako nisi video,ovde neki ljudi pokušavaju da smire situaciju i nije nam potreban dežurni čupavac iz kutije.
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7784
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Apr 11, 2016 11:27 am

Ljudi ljudski, smirite strasti i spustite loptu !! Ne pravite vašar u palanci od ove teme !!

Povratak na “Squadra Corse”