
Pitanje za gume
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Pitanje za gume
Ma nije sporno da je rainsport 3 bolji od svojih prethodnika kao ida je bolji od prosecne gume koja u nazivu modela nema ni RAIN ni SPORT
Samo ne znam cemu generalizovanje, to je sve.

Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- crni labud
- Garaža: Ex alfa romeo 147 jtdm 07
ex alfa romeo 159sw 08 Alfa Romeo 147 Ducati Corse 08
Alfa romeo GT Q2 - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Bgd
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Pitanje za gume
Ma naravno, meni je bilo cudno sto je kolega pre toga generalizovao...
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Pitanje za gume
možda i nije pitanje za ovu temu ali ima veze sa gumama. neka preporuka sa sprej za krpljenje guma? marka, cena i sl... od kad sam stavio točak-bocu ne nosim rezervnu gumu a vljalo bi da se ima nešto za prvu pomoć.
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Pitanje za gume
Ako bas ne iscepas gumu onda je mozda ovo bolje: Radije bi preporucio ovako nesto, ima da se kupi za smesne novce i imas nekoliko onih gumica kojim se zacepi rupa dok sprej moze samo jednu gumu da spasi

tj link ka oglasu: http://www.ebay.com/itm/151767767298
[youtube]RNAaGqHlHR4[/youtube]
tj link ka oglasu: http://www.ebay.com/itm/151767767298
[youtube]RNAaGqHlHR4[/youtube]
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Pitanje za gume
Ja imam fabrički set za reparaciju sa kompresorom a imam i K2 sprej i na sreću još ni jedno nisam morao koristiti pa ne mogu neke preporuke dati.Taj fabrički set još nikad nije otvoren pa tačno i ne znam šta tamo ima 

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Pitanje za gume
Hajde onako informativno dva pitanjca koja se posredno tiču problematike ove teme:
Voleo bih da češće kontrolišem pritisak u gumama i samostalno ga korigujem po potrebi, a ne ide mi se često kod vulkanizera niti imam nešto poverenja u samoposluživanje na pumpama. Zanimaju me iskustva drugih i eventualne preporuke za pumpu sa manometrom, odnosno zasebno manometar i pumpu ukoliko je bolja opcija. Ne bih išao na neki poslednji tehnološki krik mode sa cenom od koje otpadaju uši, ali nisam ni za neke najjeftinije "kineze" sa manometrom kome nije verovati.
A kad smo već kod guma, može li neko da preporuči neki solidan sprej za "potamnjivanje" istih nakon pranja. Koristio sam neke "budžetske" iz Metroa, ali oni strašno zamažu felne čim guma dođe u kontakt sa vodom i posle me muka hvata kad perem jer je sunđer/krpa odmah za baciti. Znam da mora da zaprlja, ali voleo bih da čujem preporuke - naravno ponovo neki proizvod koga ima na domaćem tržištu, dostupan je i pokazao se makar solidno.
Unapred hvala svima

Voleo bih da češće kontrolišem pritisak u gumama i samostalno ga korigujem po potrebi, a ne ide mi se često kod vulkanizera niti imam nešto poverenja u samoposluživanje na pumpama. Zanimaju me iskustva drugih i eventualne preporuke za pumpu sa manometrom, odnosno zasebno manometar i pumpu ukoliko je bolja opcija. Ne bih išao na neki poslednji tehnološki krik mode sa cenom od koje otpadaju uši, ali nisam ni za neke najjeftinije "kineze" sa manometrom kome nije verovati.
A kad smo već kod guma, može li neko da preporuči neki solidan sprej za "potamnjivanje" istih nakon pranja. Koristio sam neke "budžetske" iz Metroa, ali oni strašno zamažu felne čim guma dođe u kontakt sa vodom i posle me muka hvata kad perem jer je sunđer/krpa odmah za baciti. Znam da mora da zaprlja, ali voleo bih da čujem preporuke - naravno ponovo neki proizvod koga ima na domaćem tržištu, dostupan je i pokazao se makar solidno.
Unapred hvala svima


ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Pitanje za gume
Ne treba kompresor, si cuo za noznu pumpu?mali radojica napisao:da, to je pribor za "čepovanje" gume. ali uz njega mora i kompresor...

Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- veljko1
- Garaža: Volvo V50 DRIVe
ex:Alfa Romeo 156 1.8TS - Lokacija: Backi Jarak_NS
Post
Re: Pitanje za gume
Prvo, ne kupuj sprej, vec tecnost za gume. A izbor je do budzeta, od no name do meguiars.alfanatic napisao:
A kad smo već kod guma, može li neko da preporuči neki solidan sprej za "potamnjivanje" istih nakon pranja. Koristio sam neke "budžetske" iz Metroa, ali oni strašno zamažu felne čim guma dođe u kontakt sa vodom i posle me muka hvata kad perem jer je sunđer/krpa odmah za baciti. Znam da mora da zaprlja, ali voleo bih da čujem preporuke - naravno ponovo neki proizvod koga ima na domaćem tržištu, dostupan je i pokazao se makar solidno.
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat."
Henry Ford
Henry Ford
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Pitanje za gume
@mali radojica, ja uzeo K2 sprej u Rodi, za zlu netrebalo
(mada ga jos nisam isprobao dosad). Tocak i alat ubacim kad idem negde na dalje.
@alfanatic, koristim mali rucni manometar za kontrolu i podesavanje. Na (nekoj) pumpi namerno prepumpam pa kasnije, kad se gume ohlade, podesim pritisak mojim manometrom. Nije mi trenutno manometar pri ruci, da ga uslikam. Btw, italijanski je

@alfanatic, koristim mali rucni manometar za kontrolu i podesavanje. Na (nekoj) pumpi namerno prepumpam pa kasnije, kad se gume ohlade, podesim pritisak mojim manometrom. Nije mi trenutno manometar pri ruci, da ga uslikam. Btw, italijanski je

- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanje za gume
Ja koristim Arexons nero gomme,tecnost za obnovu sjaja na gumenim delovima...mazem i kedere sa tim odlican je.Kupio sam u Italiji i mislim da sam platio oko 20 evra litar,moguce da ima i kod nas nesto slicno po malo boljim radnjama.

- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post
Donekle sam i nasao resenje, kompresor. Burazer je skoro uzeo, tako da sam morao da probam par puta i bio sam jako zadovoljan, sto zbog brzine, sto zbog prakticnosti i preciznosti. Jako sam zadovoljan kako to funkcionise, tako da dosta cesto i praktikujem da tako proveravam pritisak.
Pogotovo sto u poslednje vreme ima raznih, a mislim da bi cak i oni manjih kapaciteta i snage odradili posao u te svrhe. Uz to i cene nisu nesto preterano visoke.
Sent from my A0001
Re: Pitanje za gume
Upravo sam o tome razmisljao redovno u nekom skorijem periodu. Pogotovo sto sam imao par puta situaciju da cak ni na pumpi ne mogu da dopumpam sto zbog toga sto ne radi, sto zbog kojekakvih bug-ova.alfanatic napisao:Hajde onako informativno dva pitanjca koja se posredno tiču problematike ove teme:
Voleo bih da češće kontrolišem pritisak u gumama i samostalno ga korigujem po potrebi, a ne ide mi se često kod vulkanizera niti imam nešto poverenja u samoposluživanje na pumpama. Zanimaju me iskustva drugih i eventualne preporuke za pumpu sa manometrom, odnosno zasebno manometar i pumpu ukoliko je bolja opcija. Ne bih išao na neki poslednji tehnološki krik mode sa cenom od koje otpadaju uši, ali nisam ni za neke najjeftinije "kineze" sa manometrom kome nije verovati.
Unapred hvala svima![]()
Donekle sam i nasao resenje, kompresor. Burazer je skoro uzeo, tako da sam morao da probam par puta i bio sam jako zadovoljan, sto zbog brzine, sto zbog prakticnosti i preciznosti. Jako sam zadovoljan kako to funkcionise, tako da dosta cesto i praktikujem da tako proveravam pritisak.
Pogotovo sto u poslednje vreme ima raznih, a mislim da bi cak i oni manjih kapaciteta i snage odradili posao u te svrhe. Uz to i cene nisu nesto preterano visoke.
Sent from my A0001
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Pitanje za gume
Hvala svima, ali može li konkretno - gde, šta, pošto,...
Tu mislim i na tečnost za gume, a da ima kod nas...

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Pitanje za gume
Kakav kompresor te interesuje? Mali da nosiš u gepeku na 12V ili klasični.Ja imam klasični u radionici pa proveravam pritisak po potrebi.Što se spreja tiče to i mene nervira pa i kad teram u perionicu napomenem da ne prskaju gume jer redovno us*ru felne.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Pitanje za gume
Ma zanima me bilo šta, recimo obična ručna (može i nožna) pumpa, a video sam da ih ima i sa manometrom, samo da mogu po volji i potrebi u svojoj garaži da proveravam na hladne gume i da korigujem samostalno. Ovako svaki put idem kod vulkanizera, smaram čoveka, a pride se radi na zagrejane gume. U celoj priči mi je jedino važno da je taj manometar iole baždaren kako treba pa otud i pitam za utiske ukoliko je neko ranije već došao na ovu "genijalnu" ideju
Što se guma tiče, volim da su i one u top stanju kao i ceo automobil nakon ribanja, pa mi nije problem ukoliko se felne malo zamažu, ali ono što se dešava nakon korišćenja spreja je blagi užas. Čuo sam i ja za te tečnosti, ali me zanima koja konkretno marka i gde to ima kod nas da se uzme obzirom da mi inostranstvo kao opcija otpada. I ovde me zanimaju konkretni utisci i iskustva jer najlakše je otići i kupiti bilo šta, pa onda shvatiti da to baš i nije to...

Što se guma tiče, volim da su i one u top stanju kao i ceo automobil nakon ribanja, pa mi nije problem ukoliko se felne malo zamažu, ali ono što se dešava nakon korišćenja spreja je blagi užas. Čuo sam i ja za te tečnosti, ali me zanima koja konkretno marka i gde to ima kod nas da se uzme obzirom da mi inostranstvo kao opcija otpada. I ovde me zanimaju konkretni utisci i iskustva jer najlakše je otići i kupiti bilo šta, pa onda shvatiti da to baš i nije to...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Pitanje za gume
pa da me privlači fizički rad ostao bih na selu.erdeljan napisao:Ne treba kompresor, si cuo za noznu pumpu?mali radojica napisao:da, to je pribor za "čepovanje" gume. ali uz njega mora i kompresor...

- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Meguiars endurance gel, jeste oko 1500 dinara za 473ml, ali trajace ti bar 2 godine. Video sam negde i Armor All sprej, nije bio skup, 500-600 dinara, i on je isto dobar. Gde ima da se kupi, na pp, ako si zainteresovan, ne bih da pravim reklamu nekome za dzabe
Re: Pitanje za gume
alfanatic napisao:Hajde onako informativno dva pitanjca koja se posredno tiču problematike ove teme:
Voleo bih da češće kontrolišem pritisak u gumama i samostalno ga korigujem po potrebi, a ne ide mi se često kod vulkanizera niti imam nešto poverenja u samoposluživanje na pumpama. Zanimaju me iskustva drugih i eventualne preporuke za pumpu sa manometrom, odnosno zasebno manometar i pumpu ukoliko je bolja opcija. Ne bih išao na neki poslednji tehnološki krik mode sa cenom od koje otpadaju uši, ali nisam ni za neke najjeftinije "kineze" sa manometrom kome nije verovati.
A kad smo već kod guma, može li neko da preporuči neki solidan sprej za "potamnjivanje" istih nakon pranja. Koristio sam neke "budžetske" iz Metroa, ali oni strašno zamažu felne čim guma dođe u kontakt sa vodom i posle me muka hvata kad perem jer je sunđer/krpa odmah za baciti. Znam da mora da zaprlja, ali voleo bih da čujem preporuke - naravno ponovo neki proizvod koga ima na domaćem tržištu, dostupan je i pokazao se makar solidno.
Unapred hvala svima![]()
Meguiars endurance gel, jeste oko 1500 dinara za 473ml, ali trajace ti bar 2 godine. Video sam negde i Armor All sprej, nije bio skup, 500-600 dinara, i on je isto dobar. Gde ima da se kupi, na pp, ako si zainteresovan, ne bih da pravim reklamu nekome za dzabe

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Pitanje za gume
Pa šalji info, vidiš da se upravo o tome raspitujem 

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanje za gume
Meni se K2 Bold odlično pokazao. U sebi sadrži silikon (a ne glicerin koji se razmrlja) i gume izgledaju savršeno nakon tretmana ali ne bih smeo da stavljam na gazeći sloj jer imam utisak da bi bile klizave.
Sprej za krpljenje može da pomogne za tačkaste rupe ali ovo što je Erdeljan spomenuo je puno bolje i sigurnije. Kada se koristi sprej prilikom krpljenja gume se mora menjati i ventil. Mana kompresora koji idu u kompletima za brzu reparaciju je što su relativno spori a mora se praviti pauza nakon 8-10 minuta.
Što se manometra tiče poslušao sam preporuku sa bratskog foruma i nisam se pokajao. Schwalbe Airmax Pro je pravi izbor a cena mu je oko 15€. Poredio sam tačnost sa novim NIS kompresorima i pokazao se kao tačan. Detalji na https://mtbgilgames.wordpress.com/2010/ ... -pritiska/
Sprej za krpljenje može da pomogne za tačkaste rupe ali ovo što je Erdeljan spomenuo je puno bolje i sigurnije. Kada se koristi sprej prilikom krpljenja gume se mora menjati i ventil. Mana kompresora koji idu u kompletima za brzu reparaciju je što su relativno spori a mora se praviti pauza nakon 8-10 minuta.
Što se manometra tiče poslušao sam preporuku sa bratskog foruma i nisam se pokajao. Schwalbe Airmax Pro je pravi izbor a cena mu je oko 15€. Poredio sam tačnost sa novim NIS kompresorima i pokazao se kao tačan. Detalji na https://mtbgilgames.wordpress.com/2010/ ... -pritiska/
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Pitanje za gume
Koliko sam ja video to je neki kinez koji svesno ima oznaku M+S iako nije "takva" guma, pa je ljudi kod nas voze ljudi zimi mi ne bi pavili problem momci u plavom

“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Pitanje za gume
Isto sam i ja pomislioedin napisao:Koliko sam ja video to je neki kinez koji svesno ima oznaku M+S iako nije "takva" guma, pa je ljudi kod nas voze ljudi zimi mi ne bi pavili problem momci u plavom
