Ima logike... Kad se auto vozi, veći je broj obrtaja motora, samim tim i pumpe za vodu, i uspeva da napravi bolju cirkulaciju fluida...kad je na leru, manji broj obrtaja pumpe-nedovoljan da protera toplu vodu kroz mali hladnjak ako je zapušen, i zato i pada temperatura.naročito ako se uključi izduvavanje na leru.
E sad, opet...u tom slučaju može samo da počne da duva hladno, ali ne bi trebala da spada kazaljka za temperaturu, zar ne?
ako pada skazalka onda ne vala termostat treba da se menja .kod mene skazalka stoji na 80 stepeni kad vozis ima neko grejanje nije lose ali i ne bas dobro ako stanes za 1 minut pocne hladno da ide i kad dodze skazalka na 90 pocne skroz hladno da ide jutros sam probao da cistim onaj mali hladnacic sa arisom de grosom stavijo i calgonit posle 1 sat i alhohol 100 posto i nista opet isto ne znam sta moze vise da bude....
Ako je radijator grejanja toliko zapušen, turi u sistem 2 ili 3 tablete kalgonita i vozi dan-dva. Potrudi se da svaki put kada voziš motor dodje na radnu T. Tolike naslage kamenca ne mozes ukloniti za sat vremena, veruj mi.
Posle dva dana na pr. skini jedno od creva i peri sistem tekućom vodom, ubaci crevo u ekspanzioni sud i pusti da se dobro ispere. Potom isto uradi na priključnim crevima radijatora (malog hladnjaka) i na kraju produvaj komprimovanim vazduhom.
Slican problem GT 1.9 2006- Zimski period u leru nema sanse da pocne da duva cak ni mlako koliko god da radi... tek kada drzim gas na oko 2000 posle nekoliko minuta se smlaci...u voznji samo na vecim obrtajima greje u suprotnom greje kao pokvareni fen EI Nis...suma sumare moram muski da vozim kako ne bih morao da nosim kapu u autu...pokusao sam sve sa klimom(auto, man, defrost idt) nisam jos nista pokusavao da resim...pozz